The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #675 : 07.05.2007 klo 20:04:39 |
|
Melkoista sikailua sallittiin ja Heinikankaan ajo Smithin selkään tuomittiin vapariksi TPS:lle. - Hidastuksesta näki, että tuomio oli oikea. Heinikangas toki vähän tuuppasi, mutta lopullisen sukelluksen teki Smith itse.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #676 : 07.05.2007 klo 20:05:03 |
|
Olipas hieno ottelu! Juuri sellaista painia, kuin odotinkin ja ottelu ratkesi sitten Klubin parempaan keskikenttään. Lisää näitä! TPS:n pelaajista: - Onesta enemmän hyötyä kentällä, kuin vaikkapa Ääritalosta - veskari ei VL-tasoa - Valakari ei niin hyvä kuin oletin, Sarajärvi taisteli hyvin - Heinikangas: kovaa pelaamisessa ja väärin pelaamisessa aika suuri ero. Klubi: - heti, kun Smith siirrettiin pois kk:n keskustasta, niin Klubi menetti pelin hallinnan! Minkä ihmeen takia tuollaisia vaihtoja tehdään  Onneksi ei kostautunut. - Wallen loistava - Sorsalta ja varsinkin Iirolta hyvä peli - ja oikeastaan komko jengille iso  TAISTELUVOITTO  Edit: näköjään muumin kanssa katsottu sama ottelu 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 klo 20:06:08 kirjoittanut Udi »
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #677 : 07.05.2007 klo 20:06:30 |
|
Lehdistötilaisuus missä pelaa 
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
 |
Vastaus #678 : 07.05.2007 klo 20:06:32 |
|
Smith oli kyllä varsinkin pallon kanssa täysi paska tänään 
|
|
|
|
|
Baresi
Poissa
Suosikkijoukkue: TP-47, Leijonat, Huuhkajat, Jäätävä läppä
|
 |
Vastaus #679 : 07.05.2007 klo 20:07:26 |
|
Wallenia yritettiin pari kertaa ihan potkaista maaliin. 
|
|
|
|
|
Niko123
Poissa
|
 |
Vastaus #680 : 07.05.2007 klo 20:07:28 |
|
- veskari ei VL-tasoa
Perustele?
|
|
|
|
|
Ehis
Poissa
|
 |
Vastaus #681 : 07.05.2007 klo 20:07:52 |
|
Mitä helvettiä, hyvä peli se oli.
Yritystä ja taistelua löytyi kiitettävästi, eikä sitten juuri muuta. Toki tollasella nurmella pelaaminen on vaikeata, varsinkin kun kenttä vilisee tuollaisia taitoniekkoja. Ja itse en usein liigapelien tasoa hirveästi edes kritisoi, mutta nyt siihen nähdäkseni oli aihetta.
|
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
 |
Vastaus #682 : 07.05.2007 klo 20:08:22 |
|
TPS:n pelaajista:
- veskari ei VL-tasoa
Klubi: - - Wallen loistava
 Lisätietoja Lehtovaaran paskuudesta ja Ville "avaukset päin vittua" Wallenin mahtavuudesta?
|
|
|
|
|
Puolijalka-Pallosilmä
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Arto 92 @ http://soccer.kiekko.tk
|
 |
Vastaus #683 : 07.05.2007 klo 20:08:32 |
|
Mitä helvettiä, hyvä peli se oli.
Mua ei ainakaan vakuuttanut matsin taso. Valovuoden jäljessä kun vertaa eilistä Sevilla - Madrid matsia  Viihdyttävyys oli tässä matsissa siinä ja siinä, onneksi oli ees muutama hahmo, joiden otteita tuli seurattua mielenkiinnolla. Ehkä osansa tunnelmaan toi kuvakulman mataluus, otti heti silmään, ettei nähnyt normaaliin tyyliin kentän tapahtumia  One pelas mun mielestä kohinaan nähden ihan hyvin, yks kentän parhaimpia. Mikko Paatelainen ei kyllä ollu läheskään samalla aaltopituudella Onin kanssa, muutenkin aika huono esitys  Clever pelas vielä surkeammin, tai ainakin oli esillä hyvin tilanteissa joissa tuli mokailtua (hyvä vaisto, mutta taidot ei riittäneet? :-D ) Hämäläinen mokas muutamaan otteeseen ihan hyvin myös. Wallenilla ihan hyviä koppeja ja nollapeli  Ei ainakaan tämän matsin perusteella näytä kovin lupaavalta Tepsin osalta, tuskin sittenkään on ainakaan vielä mestaruus mahdollinnen 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 klo 20:10:53 kirjoittanut Puolijalka-Pallosilmä »
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #684 : 07.05.2007 klo 20:08:39 |
|
Perustele?
Katso uusinta, jos tuollaisen esityksen jälkeen pitää vielä perustella. Tai vertaa Wallenin esitykseen.
|
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
 |
Vastaus #685 : 07.05.2007 klo 20:09:07 |
|
Katso uusinta, jos tuollaisen esityksen jälkeen pitää vielä perustella. Tai vertaa Wallenin esitykseen.
Perustele nyt jotenkin. : 
|
|
|
|
|
Thouni
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #686 : 07.05.2007 klo 20:09:25 |
|
Huh huh menipäs tiukoille Klubin kannalta.Aika heikkoa oli Klubin peli tuon Savolaisen maalin jälkeen ja tyytyväinen täytyy olla ettei turkulaiset noista paikoista tolppaa lähemmäksi päässeet. Mutta muuten peli oli ihan hyvää ja viihdyttävää katsottavaa  Wallen kyllä pelasi todella hyvän pelin tänään maalissa  Tepsin sikailulle sentään :keskari: Mutta kyllä on ihme jos Smith vielä Lahdessakin on avauksessa,tänään häneltä taas todella huono peli.
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #687 : 07.05.2007 klo 20:09:42 |
|
- Mutta voitto varmistettiin.
Mutta mun jännitys tulosvedon suhteen laukesi keken vaihtojen suhteen eikä vasta loppuvihellyksn tultua 
|
|
|
|
|
Cel
Poissa
Suosikkijoukkue: Top Ten
|
 |
Vastaus #688 : 07.05.2007 klo 20:10:06 |
|
Mitäköhän tästäkin pitäisi taas sanoa... No tämän nyt ainakin: Wallen 
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #689 : 07.05.2007 klo 20:10:13 |
|
Tai vertaa Wallenin esitykseen.
Wallenista jäi päälimmäisenä mieleen se että 75% avauksista meni yli sivurajan. Oon viimeks nähny vastaavaa toimintaa veskalta neljä vuotta takaperin 1997 syntyneiden junnujen pelissä. Torjuntapuolella ei kyllä suurempia virheitä tullut.
|
|
|
|
|
Kinuski
Poissa
Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä
|
 |
Vastaus #690 : 07.05.2007 klo 20:10:20 |
|
Ei se Tepsukoiden maalivahti mielestäni mitenkään erikoisen paska ollut. Wallen oli muuten helvetin hyvä, mutta avaukset meni järjestäen päin vittua. 
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #691 : 07.05.2007 klo 20:10:59 |
|
- Toimii varmasti kauden aikana, kun maalivahdit alitajuisesti pelkäävät TPS:n tilanteet loppuun asti pelaavia irtopallohaukkoja.
Voi olla, mutta tuomareiden tehtävä on kitkeä tuollainen paska yksiselitteisesti pois. Tässä mallia miten: 
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #692 : 07.05.2007 klo 20:11:17 |
|
Mua ei ainakaan vakuuttanut matsin taso. Valovuoden jäljessä kun vertaa eilistä Sevilla - Madrid matsia Realististahan tuota on verrata Espanjan liigan kauden yhteen parhaimmista peleistä  Mutta siis kyllähän suomipotkis sentään on aina ihan vitun paskaa ja ei sitä toki pakko katsoa ole.
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #693 : 07.05.2007 klo 20:12:43 |
|
Wallenista jäi päälimmäisenä mieleen se että 75% avauksista meni yli sivurajan. Oon viimeks nähny vastaavaa toimintaa veskalta neljä vuotta takaperin 1997 syntyneiden junnujen pelissä.
Jep. Kannattaisi sitten oikeasti seurata sitä ottelua.Edit: näköjään lisäsit torjunnat. Ja Smithin mollaajia en ymmärrä ollenkaan! Tai, no hukattujen paikkojen suhteen kyllä, mutta Klubin keskiekntän kolmikko oli selvästi vahvempi kuin TPS:n ja Smith tärkeä lenkki siinä. Miten pelasi esim. huonommin kuin Hetemaj? Koko kolmikolta hieno peli! Vahvempaa keskikenttää ei Suomessa vastaan tule kuin Tamperetta vastaan.
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #694 : 07.05.2007 klo 20:13:24 |
|
- veskari ei VL-tasoa 
|
|
|
|
|
Puolijalka-Pallosilmä
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Arto 92 @ http://soccer.kiekko.tk
|
 |
Vastaus #695 : 07.05.2007 klo 20:15:38 |
|
Ja Smithin mollaajia en ymmärrä ollenkaan! Tai, no hukattujen paikkojen suhteen kyllä, mutta Klubin keskiekntän kolmikko oli selvästi vahvempi kuin TPS:n ja Smith tärkeä lenkki siinä. Miten pelasi esim. huonommin kuin Hetemaj? Koko kolmikolta hieno peli! Vahvempaa keskikenttää ei Suomessa vastaan tule kuin Tamperetta vastaan.
Munkin mielestä Smith pelasin ihan jees, onnistu muutamaan kertaan ihan hyvin, vaikkakin missas ainakin yhen liian hyvän paikan. Kyllä tyyppi pärjää vertailussa moneen Veikkausliigapelaajaan 
|
|
|
|
|
kebu
Poissa
Suosikkijoukkue: Crystal Palace & HJK
|
 |
Vastaus #696 : 07.05.2007 klo 20:16:34 |
|
Omat tähdet: Wallen  2 potkua kylkeen ja työnnettiin kerran maaliin. Nollapeli. Valakari  Helvetin vaarallinen keskikentällä Aalto  Iiro perkele. Pelasi hyvän pelin. Nousi hienosti ja pohjusti rankkariin johtaneen tilanteen. Ja uuhhit One :  :  :  No niin. Hidas, pari syöttöä omille mutta suurin osa suoraan Klubille. Ei tosta mitään tuu. Granny Smith :  :  Kova mies tekemään töitä mutta virheitä sattui luvattoman paljon. Viimeistelyharjoituksiin mars. Hetemaj :  Katkot todella harvassa ja hyökkäyksissä aivan näkymätön. Mehu ei ole vielä minun mielestäni avauksen mies.
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #697 : 07.05.2007 klo 20:17:13 |
|
Miksei tullut lehdistötilaisuutta 
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #698 : 07.05.2007 klo 20:17:29 |
|
Mutta mun jännitys tulosvedon suhteen laukesi keken vaihtojen suhteen eikä vasta loppuvihellyksn tultua  - Kyllähän Keken varmistelevaisuus on yleisesti tunnettu asia. Veikkaajan vika, jos veikkaa Klubille paljon maaleja.
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
 |
Vastaus #699 : 07.05.2007 klo 20:17:36 |
|
- Hidastuksesta näki, että tuomio oli oikea. Heinikangas toki vähän tuuppasi, mutta lopullisen sukelluksen teki Smith itse.
susihukkasen provojen taso heikkenee vuosi vuodelta.
|
|
|
|
|
|
|
|