Siirtostrategia romukoppaan ja koko kesä Sanchon liehittelyä turhaan, se taitaa olla tämän ikkunan anti.
Jep. Tuntuu juuri nyt, että siirtokohteet, jotka menevät maaliin ovat rinkiin, eikä avaukseen. Eli juuri päinvastoin kuin olisi pitänyt tapahtua.
Hienoa toki, että osan saivat ulos (vaikka nyt vaan lainalle), mutta eihän tämäkään mennyt millään tapaan onnistuneesti.
Samoilla linjoilla. Katsotaan nyt kuitenkin mitä hullua viimeiset tunnit lopulta tuovat tullessaan.
Viime kesänä tuntui olevan jonkinlaista johdonmukaisuutta ja punaista lankaa siirroissa, mutta nyt ollaankin sitten taas painettu paniikkinappulaa ja hankitaan vähän Falca.. Cavania, Dembeleä ilman medicalia jne..
Telles tosin saattaa olla hyväkin hankinta, mutta onhan tämä nyt melko järkyttävää seurattavaa tältä seuralta.
Tässä samansuuntaista mitä mm. candidatelta ja samoilla linjoilla. Pakkohan tässä on muuttaa muutamaakin kantaa jos lopputulos on todella, että VdB:n, Cavanin ja Tellesin lisäksi tulee nyt edelleen lisää paniikkilisäyksiä ilman selvää systemaattista toimintaa heti ikkunan alkupuolella. Näistäkin jo kaksi viimeistä, ehkä jopa VdB, ovat mahdollisesti seurauksia varsinaisen strategian kariutumisesta.
Tässäpä tämä ja voisin kuvitella melko korkealla todennäköisyydellä tämän muutoksen siirtostrategiassa henkivän siitä, että joku joka on jo aiemmin siellä taustalla puuhastellut ennen Olen astumista remmiin, on puuhastellut taas. Uskoisin valmennusjohdon halunneen jotain muuta kuin mitä nyt on tulossa (ainakin pääosin) ja painotukset ovat varmaankin olleet juuri tuossa mitä sinä (ja minä ja monet muut) näet olennaiseksi kohteiksi vahvistaa.
Minulla on tähän selvä lääke: Jos noin todella on, niin sitten pitää manageri/valmennusosaston tehdä johtopäätökset. Siis pitää, eikä jäädä katselemaan miten lähtee sujumaan. En usko missään tapauksessa että täsmälleen noin on tilanne.
Valitettavasti mm. näyttää selvältä, että OGS:llä jne. on väärä arvio kk:n keskustan puolustavasta ja toppariosastosta. Ei voi olla, erityisesti ensimmäisen kohdalla, aina syynä että ei muka löydy valueta.