FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.10.2025 klo 06:32:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 32

Kirjoittaja Aihe: Kootut Pasi Rautiaiset  (Luettu 119359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #425 : 24.06.2009 klo 15:28:38

Ja jokainenhan voi tilastoista vilkaista, kuinka "huonosti" mainittu Tamminen pärjäsi vaikkapa päättyneellä kaudella.

Tammista ei ole valmentajaurallaan koskaan päästetty valmentamaan yhtäkään hyvää joukkuetta. Onnistumiset jossain divarissa ylivertaisella materaalilla (Kärpät) on aika vähäistä, ottaen huomioon muun synkeän meriittilistan. Sillä on tosiaankin syynsä, että kukaan tosissaan menestyastä hakeva joukkue ei Tamia halua.

Itse topikkiin, aika ohuet on Pasinkin meriitit toistaiseksi, mutta toivon, että kehittyy ihan tekijäksi. Uskon, että on joka tapauksessa vähemmän (itsetarkoituksellisen) itsekorosteinen kuin Tamminen, eli terve mies siis sikäli.
säkki

Poissa Poissa

Vastaus #426 : 24.06.2009 klo 18:32:31

Polki sitte kahvimuki kädessä :)
Kyllä ja muovipussi tangossa. Oli selvästi tulossa viereisestä Citymarketista. Jännää.
Konrad

Poissa Poissa

Vastaus #427 : 24.06.2009 klo 22:10:48

Kai näitä Rautiaisen pressitilaisuuksia voisi ihmetellä miehen omassakin otsikossa. Puoliajalle kiitokset vaivannäöstä!

"Lehtovaaran Jukkaa mä taas näin tossa penkillä kun sitä hierottiin. Mä onnittelin sitä EM-skaboista ja sanoin, että tervetuloa takasin turistireissulta helvetinmoiseen arkeen."

http://puoliaika.wordpress.com/2009/06/24/pasin-parhaita-osa-3/
Woland

Poissa Poissa

Vastaus #428 : 25.06.2009 klo 17:40:41

No hyi vittu et toi pasin kommentti särähti korvaan

No yhyy. Lehtovaara palasi vuoden kohokohdasta arkiseen aherrukseen, hirveetä.
Jupesteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aston Villa

Vastaus #429 : 25.06.2009 klo 19:07:05

No hyi vittu et toi pasin kommentti särähti korvaan

mene korvalääkääriin jos noin on.

pasin kommentithan ovat piristävä poikkeus.
Don Quijote

Poissa Poissa

Vastaus #430 : 25.06.2009 klo 19:43:42

Ja sitä paitsi, eikö Pasi tuossa lehdistötilaisuudessakin sano että "Onnittelin Jukkaa EM-voitosta ja...".

Onpa täällä tiukkapipoista porukkaa, kun huumorilla tehdyt heitotkin tulkitaan maailmanloppuna.
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #431 : 26.06.2009 klo 09:49:03

No ehkäpä kommentti oli täysin kieli poskessa heitettyä.. Uskoisi Lehtovaarankin tuon nyt ymmärtävän.. Mun mielestä pelaajan häpeä jos tommosesta "ottais itteesä"

Ehkä noinkin ja mulle ihan sama, mitä Pasi puhelee. Tulee mieleen vaan FC Jokerit-aika, kun Sami Ylä-Jussila valittiin A-maajoukkueeseen, ihan karsintapeliin ja valmistautuminen oli Möller Nielsenin tapaan pitkä ja perusteellinen. Ja totta kai Eerikkilässä. Kaiken tämän jälkeen, kun liiga jatkui, niin Pasi ei ollut "Raksun" esitykseen tyytyväinen. Pasi sanoi, että "näki kyllä, että Ylä-Jussilakin on seissyt maalitolppana viikon ajan maajoukkuehommissa".
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #432 : 28.06.2009 klo 16:34:12

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7339256 2:43

Pasi eläytyy peliin. :D Tosin tuon puppeloinnin jälkeen pitäisi jokaisen valmentajan olla polvillaan kentän pinnassa.
enska

Poissa Poissa

Vastaus #433 : 29.06.2009 klo 08:29:17

Tosiaan TPS-TV:stä löytyy jokaisen kotiottelun jälkeen lehdistötilaisuus. Ainakaan vielä ei ole mitään sensuroitu joten sieltä voi noita Rautiaisen letkautuksia käydä katselemassa.
Daaku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: foorumin suurhomo

Vastaus #434 : 06.07.2009 klo 23:22:28

Taas mentiin

Uutinen
Rautiainen räväytti: Tanskalaiskärki ”pamputtamassa muijaansa”
06.07.2009 23:04

Pasi Rautiainen varasti show’n Hongan ja TPS:n välisen Veikkausliigaottelun lehdistötilaisuudessa.

Rautiainen oli vauhdissa koko lehdistötilaisuuden ajan mutta kenties railakkaimmat naurut aiheutti vastaus toimittajan tiedusteltua syytä Simo Valakarin ja tanskalaiskärki Christian Andreasenin poissaoloihin.

- Simolle tuli pientä takapakkia ja Andreasenista pitää kysyä Casagrandelta (TPS:n toimitusjohtaja), voin antaa numeron. Viimeinen tarina oli se, että MYPA-pelin jälkeen hän lähti Tanskaan. Sitten mulle sanottiin, että se lähtee gimmafrendinsä kanssa etelään. Se varmaan pamputtaa muijaansa jossain Mallorcalla. Mutta eihän se ole tehnyt kuin viisi maalia meille, Rautiainen lohkaisi.

Tässä muita Rautiaisen heittoja maanantai-illan maalittoman kärkikamppailun jälkeen:

Millainen oli peli Tapiolassa?

- Oman joukkueen pelaamisesta josta olen käsittääkseni tässä seurassa edelleen vastuussa… Mutta se täytyy sanoa heti tähän alkuun, että kun näin tämän kentän, se on fantastinen jalkapallokenttä. Alkaa vanhankin jalka täpisemään, tossa olisi kiva pelata futista.

- Pitää olla tulokseen realistisesti tyytyväinen. Siihen en ollut tyytyväinen, että veimme hyvät riistot huonolla tasolla loppuun. En tiedä mitä mieltä Bana (Hongan valmentaja Mika Lehkosuo) on, mutta kansainvälinen huippujoukkue olisi voinut iskeä noista paikoista maalin. Toki meillä oli sama homma. Kansainvälinen huippujoukkue, joka Honka ei vielä ole, olisi voinut laittaa meidänkin verkon kolisemaan.

Millä mielin nyt sarjan toiselle puoliskolle?

- En edes tiedä paljon on tehty tai päästetty maaleja tai paljon meillä on pisteitä. Puolet on vielä jäljellä ja sarja on vielä pitkä kaikille joukkueille. Meillä on nyt helvetin helpot kaksi seuraavaa peliä. Tarviiko niitä pelejä edes pelata. Menemme Valkeakoskelle ja sitten tulee helppo Klubi Turkuun. Meillä on saatanan helpot pelit edessä ja olihan tämä Honkakin ihan helppo.

Ennen noita pelejä TPS kohtaa Espoossa Kolmosen SexyPöxyt ensi torstaina.

- Kaksi reissua tänne joo. Täytyy heittää tähän, että varmaan vaikea peli tulossa. Ei saa olla ylimielinen. Se on cuppia ja mennään niin pitkälle kuin mahdollista. Espoossa on kiva käydä. Minäkään en ole virheetön. Vaimonkin näiltä kulmilta nappasin mukaan. Jokainen tekee elämässään virheitä.

Jukka Lehtovaara näyttäisi olevan hyvässä iskussa TPS:n maalin suulla.

- Sanotaan, että Jukka pelaa hyvää kautta niin Haka nuijii sille neljä puolesta kenttää ja Klubi tekee kolme. Pitäisi sanoa, että Jukka pelaa päin persettä –kautta. No ei, Jukka otti hyvin sen tumman pojan vedon ekalla puoliajalla. Hän on hyvä reaktiotorjuja.

- Hän on tehnyt paljon hommia. Sain Virosta hirveellä tsempillä mun oikean käden Karel-miehen mukaan, joka ei ole edes veskarivalmentaja. Plus Antti Niemi välillä käy Turussa. Enhän minä osaa veskareita valmentaa. Talvella Rajamäen Rapa (TPS-valmentaja) veti Jukalle treenejä. Katsoin muutaman kerran sitä touhua – sori, tämä on hölmö juttu – kysyin Rapalta oliko nämä nyt hyvät treenit veskareille? Rapa sanoi: v..un hyvät, tein kymmenen sivuverkkoon. Oliko noi hyvät treenit veskareille? Rapa tuulettelee siellä. Se veti täysillä. Ne oli hyvät treenit varmaan läski-Rapalle mutta eihän ne ollut veskareille hyvät treenit.

Ennen peliä muistettiin Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkuetta EM-turnauksesta. Hongan valmentajalta Mika Lehkosuolta tiedusteltiin pelin jälkeen syytä siihen, miksi kaikki neljä U21-maajoukkueen pelaajaa aloittivat pelin vaihdosta. Rautiaisella oli sanansa sanottavana.

- Sori, että mä tulen tähän väliin. Juhliiko ne Euroopan mestaruutta vielä? Mä luulin, että se turnaus oli saatana loppu. Vai jatkuuko se vielä?

- Sitten mitä mä en tajunnu saatana. Mä luulin, ettei Suomi saanut pinnan pinnaa mutta ne vissiin voitti koko EM:n kun saivat palkintoja. Mulla oli kutina, ettei tullut voittoja. Niinhän se oli sähköteknikkojen hiihtoskaboissakin kuusivuotiaana kun oli kolme osallistujaa ja jäin aina kolmanneksi niin kyllä mäkin siitä aina jonkun lusikan sain.

MTV3 – Mika Sinisalo

Ylos
Aarniza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #435 : 06.07.2009 klo 23:23:56

Voi saamari mitä tykitystä jälleen kerran :D Ylos
Jakub

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #436 : 06.07.2009 klo 23:24:06

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2009/07/910910

Jumalauta :D
Vakeva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa & MUFC

Vastaus #437 : 06.07.2009 klo 23:29:06

Pasille Ylos
Le Suntti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, 15 maalin miehet, El Bufalo

Vastaus #438 : 06.07.2009 klo 23:32:05

:D Ylos

No huh huh. Mitähän nappeja se ehti vedellä ennen lehdistötilaisuutta?
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri

Vastaus #439 : 06.07.2009 klo 23:38:56

Pasi :D Ylos
katsoja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid

Vastaus #440 : 06.07.2009 klo 23:39:47

Koko haastattelu kovaa tykitystä :D Ylos
Luigi

Poissa Poissa

Vastaus #441 : 06.07.2009 klo 23:39:52

Onneks se on taas Suomessa.
Suicide Bob

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honka, ManU, Minnesota Vikings

Vastaus #442 : 06.07.2009 klo 23:41:54

Huikeeta tykitystä! :D On se vekkuli Ylos
Spottis

Poissa Poissa

Vastaus #443 : 06.07.2009 klo 23:42:44

Ei jumalauta mitä tykitystä :D Huutonaurua noille.. Mitähän sen vaimo tykkää lehdistötilaisuuksista kun on osana niitä useasti?
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #444 : 06.07.2009 klo 23:44:36

Ei jumalauta. Nyt, jos koska, on paikka sille helvetin huutonaurulle :D :D :D
Teuber

Poissa Poissa

Vastaus #445 : 06.07.2009 klo 23:45:20

:D Ylos Olisi kyllä hienoa nähdä videoversio tästä.
Aarniza

Poissa Poissa

Vastaus #446 : 06.07.2009 klo 23:45:59

:D Ylos Olisi kyllä hienoa nähdä videoversio tästä.
Eikös nää yleensä TPS-tvhen tuu?
majakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oulun Työväen Palloilijat

Vastaus #447 : 06.07.2009 klo 23:46:28

Pasille :D :D Ylos
Jaze

Poissa Poissa

Vastaus #448 : 06.07.2009 klo 23:47:12

:D Ylos  On se hieno mies!
yksi

Poissa Poissa

Vastaus #449 : 06.07.2009 klo 23:48:29

Huutonaurua alusta loppuun :D Ylos :D Ylos :D Ylos

Talteen:

Uutinen
Pasi Rautiainen varasti show’n Hongan ja TPS:n välisen Veikkausliigaottelun lehdistötilaisuudessa.

Rautiainen oli vauhdissa koko lehdistötilaisuuden ajan mutta kenties railakkaimmat naurut aiheutti vastaus toimittajan tiedusteltua syytä Simo Valakarin ja tanskalaiskärki Christian Andreasenin poissaoloihin.

- Simolle tuli pientä takapakkia ja Andreasenista pitää kysyä Marco Casagrandelta (TPS:n toimitusjohtaja), voin antaa numeron. Viimeinen tarina oli se, että MYPA-pelin jälkeen hän lähti Tanskaan. Sitten mulle sanottiin, että se lähtee gimmafrendinsä kanssa etelään. Se varmaan pamputtaa muijaansa jossain Mallorcalla. Mutta eihän se ole tehnyt kuin viisi maalia meille, Rautiainen lohkaisi.

Tässä muita Rautiaisen heittoja maanantai-illan maalittoman kärkikamppailun jälkeen:

Millainen oli peli Tapiolassa?

- Oman joukkueen pelaamisesta josta olen käsittääkseni tässä seurassa edelleen vastuussa… Mutta se täytyy sanoa heti tähän alkuun, että kun näin tämän kentän, se on fantastinen jalkapallokenttä. Alkaa vanhankin jalka täpisemään, tossa olisi kiva pelata futista.

- Pitää olla tulokseen realistisesti tyytyväinen. Siihen en ollut tyytyväinen, että veimme hyvät riistot huonolla tasolla loppuun. En tiedä mitä mieltä Bana (Hongan valmentaja Mika Lehkosuo) on, mutta kansainvälinen huippujoukkue olisi voinut iskeä noista paikoista maalin. Toki meillä oli sama homma. Kansainvälinen huippujoukkue, joka Honka ei vielä ole, olisi voinut laittaa meidänkin verkon kolisemaan.

Millä mielin nyt sarjan toiselle puoliskolle?

- En edes tiedä paljon on tehty tai päästetty maaleja tai paljon meillä on pisteitä. Puolet on vielä jäljellä ja sarja on vielä pitkä kaikille joukkueille. Meillä on nyt helvetin helpot kaksi seuraavaa peliä. Tarviiko niitä pelejä edes pelata. Menemme Valkeakoskelle ja sitten tulee helppo Klubi Turkuun. Meillä on saatanan helpot pelit edessä ja olihan tämä Honkakin ihan helppo.

Ennen noita pelejä TPS kohtaa Espoossa Kolmosen SexyPöxyt ensi torstaina.

- Kaksi reissua tänne joo. Täytyy heittää tähän, että varmaan vaikea peli tulossa. Ei saa olla ylimielinen. Se on cuppia ja mennään niin pitkälle kuin mahdollista. Espoossa on kiva käydä. Minäkään en ole virheetön. Vaimonkin näiltä kulmilta nappasin mukaan. Jokainen tekee elämässään virheitä.

Jukka Lehtovaara näyttäisi olevan hyvässä iskussa TPS:n maalin suulla.

- Sanotaan, että Jukka pelaa hyvää kautta niin Haka nuijii sille neljä puolesta kenttää ja Klubi tekee kolme. Pitäisi sanoa, että Jukka pelaa päin persettä –kautta. No ei, Jukka otti hyvin sen tumman pojan vedon ekalla puoliajalla. Hän on hyvä reaktiotorjuja.

- Hän on tehnyt paljon hommia. Sain Virosta hirveellä tsempillä mun oikean käden Karel-miehen mukaan, joka ei ole edes veskarivalmentaja. Plus Antti Niemi välillä käy Turussa. Enhän minä osaa veskareita valmentaa. Talvella Rajamäen Rapa (TPS-valmentaja) veti Jukalle treenejä. Katsoin muutaman kerran sitä touhua – sori, tämä on hölmö juttu – kysyin Rapalta oliko nämä nyt hyvät treenit veskareille? Rapa sanoi: v..un hyvät, tein kymmenen sivuverkkoon. Oliko noi hyvät treenit veskareille? Rapa tuulettelee siellä. Se veti täysillä. Ne oli hyvät treenit varmaan läski-Rapalle mutta eihän ne ollut veskareille hyvät treenit.

Ennen peliä muistettiin Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkuetta EM-turnauksesta. Hongan valmentajalta Mika Lehkosuolta tiedusteltiin pelin jälkeen syytä siihen, miksi kaikki neljä U21-maajoukkueen pelaajaa aloittivat pelin vaihdosta. Rautiaisella oli sanansa sanottavana.

- Sori, että mä tulen tähän väliin. Juhliiko ne Euroopan mestaruutta vielä? Mä luulin, että se turnaus oli saatana loppu. Vai jatkuuko se vielä?

- Sitten mitä mä en tajunnu saatana. Mä luulin, ettei Suomi saanut pinnan pinnaa mutta ne vissiin voitti koko EM:n kun saivat palkintoja. Mulla oli kutina, ettei tullut voittoja. Niinhän se oli sähköteknikkojen hiihtoskaboissakin kuusivuotiaana kun oli kolme osallistujaa ja jäin aina kolmanneksi niin kyllä mäkin siitä aina jonkun lusikan sain.

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 32

Siirry: