Zorbas
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa
|
 |
Vastaus #225 : 08.09.2006 klo 13:46:52 |
|
... Olikos tuo nikki pitkänkin aivoriihen tulos?
|
|
|
|
Lortto
Poissa
|
 |
Vastaus #226 : 08.09.2006 klo 13:54:46 |
|
A-katsomossa ei vaikuttanut olevan mitään eloa, sillä katsomo ei lähtenyt edes taputuksin mukaan Suomi-k-k-k-huutoihin. Toista se oli C-katsomossa, puhumattakaan B20:stä, jossa suurin osa yleisöstä nousi seisomaan aina Suomen hyökätessä. Muutenkin C:ssä vaikutti olevan ihan hyvää kannustusta.
|
|
|
|
Xavi Hernández
Poissa
Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!
|
 |
Vastaus #227 : 08.09.2006 klo 13:58:38 |
|
puhumattakaan B20:stä, jossa suurin osa yleisöstä nousi seisomaan aina Suomen hyökätessä.
Ainakin siinä osassa missä minä olin seistiin koko ajan  ?
|
|
|
|
Lortto
Poissa
|
 |
Vastaus #228 : 08.09.2006 klo 14:04:43 |
|
Tarkoitinkin tuota katsomon eläytymistä itse peliin. Muissa katsomoissahan, kuin B20, tuo seisominen on suurinpiirtein kiellettyä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 klo 14:05:45 kirjoittanut Lortto »
|
|
|
|
|
Ehis
Poissa
|
 |
Vastaus #229 : 08.09.2006 klo 14:22:49 |
|
Ei johtoasemassa yleisön omasta aloitteesta lähteneessä aallossa olekaan mitään vikaa. On vaan tavallaan vähän hupaisaa, kun kuuluttaja 15min ennen pelin alkua kehottaa yleisöä tekemään aaltoja.
Joo ei noita h*ka - liverpuul toisintoja enää yhtään.
|
|
|
|
Eartti
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokerit, Allianssi
|
 |
Vastaus #230 : 08.09.2006 klo 16:28:39 |
|
Itse olin E-54 - katsomossa, ja ainakin omasta mielestäni siellä oli aivan kelpo tunnelma, huutojen aloittajiakin löytyi. 
|
|
|
|
Kinuski
Poissa
Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä
|
 |
Vastaus #231 : 08.09.2006 klo 16:37:44 |
|
Meidän kymmenen hengen iskuryhmä vaikutti D-katsomossa ja siellä vanhemmat pukumiehetkin joskus yhtyivät Suomi-klapklap -huutoihin  . Ihquronaldopissiksiäkään ei näkynyt kuin muutama ja nekin olivat hiljaa suurimman osan pelistä. Ainoastaan Portugalin tasoitettua päästivät nämä nuoret naisenalut patoutuneen angstinsa valloilleen ja kirkuivat sydämensä kyllyydestä  .
|
|
|
|
passeli
Poissa
|
 |
Vastaus #232 : 08.09.2006 klo 18:48:18 |
|
|
|
|
|
|
raiskattukaleeriorja
Poissa
Suosikkijoukkue: LIVERPOOL
|
 |
Vastaus #234 : 08.09.2006 klo 20:59:02 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 klo 20:15:34 kirjoittanut raiskattukaleeriorja »
|
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
 |
Vastaus #235 : 08.09.2006 klo 21:04:04 |
|
Hakaniemessä bongattu pelin jälkeisenä iltana joku jurpo ystävineen joku lakana selässä jossa luki jotain litmasesta ja tämän seurueen yksi hemmo potkiskeli hesburgerin mainoskylttejä koska oli niin UBER "huligaani" meininki EOM... ;D :keskari:
|
|
|
|
Dieter Bohlen
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!
|
 |
Vastaus #236 : 08.09.2006 klo 21:49:59 |
|
Samassa rintamassa tässä ollaan. Minusta oli ihan ok, että kuuluttaja sai yleisön paremmin mukaan otteluun ja loi omalta osaltaan erittäin hyvän tunnelman stadionille. Sama. Ihmisten täytyy muistaa, että vielä ollaan suht alkutekijöissään tämän katsomokulttuurin kanssa. Nyt pitää lähteä helpoista ja yksinkertaisista asioista liikkelle, joilla saadaan iso yleisö mukaan tähän KIIMAiseen tunnelmaan. Tähän tarkoitukseen ovat aallot, rummut ja Suomi-klap-klap-klapit hyviä. Myöhemmin näistä voidaan hiljatellen luopua, mikäli alkaa esiintyä isommassa mittakaavassa rohkeutta ja valmiutta mennä eteenpäin.
|
|
|
|
raiskattukaleeriorja
Poissa
Suosikkijoukkue: LIVERPOOL
|
 |
Vastaus #237 : 08.09.2006 klo 22:20:18 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 klo 20:14:59 kirjoittanut raiskattukaleeriorja »
|
|
|
|
|
Trésone
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #238 : 08.09.2006 klo 22:25:46 |
|
E57:ssa oli kyllä kiitettävä tunnelma ja seisomaan noustiin aina Suomen hyökätessä. 
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #239 : 08.09.2006 klo 22:33:38 |
|
E57:ssa oli kyllä kiitettävä tunnelma ja seisomaan noustiin aina Suomen hyökätessä.  Siinä katsomossa olin itsekin ;D  . Välillä kyllä tuntui että olin ainoa joka seisoi mutta kyllähän se muukin porukka nousi välillä ihan hyvin ylös  : 
|
|
|
|
vasurinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi
|
 |
Vastaus #240 : 09.09.2006 klo 23:16:49 |
|
Kuulinko White Stripesin säveliä? 
|
|
|
|
Xavi Hernández
Poissa
Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!
|
 |
Vastaus #241 : 10.09.2006 klo 01:17:59 |
|
Istuivat suoraan alapuolella  Älä viitti! Eihän sua oo ees nähty naisseurassa 
|
|
|
|
powderfinger
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United
|
 |
Vastaus #242 : 10.09.2006 klo 10:45:23 |
|
Oma haaveeni on tuhansia faneja laulamassa Finlandiaa joskus tulevaisuudessa. Suomi häviöllä, yleisö laulaa, kyllä siinä nousee pelaajillakin karvat pystyyn ja taistelumieliala nousee.
Oi, Suomi katso, sinun päiväs koittaa, yön uhka karkoitettu on jo pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin itse taivahan kansi sois. yön vallat aamun valkeus jo voittaa, sun päiväs koittaa, oi synnyinmaa.
Oi nouse, Suomi, nosta korkealle pääs seppelöimä suurten muistojen, oi nouse, Suomi, näytit maailmalle sa että karkoitit orjuuden ja ettet taipunut sa sorron alle, on aamus alkanut, synnyinmaa.
Kattos vaan nyt vasta huomasin. Tässä olisi oikeasti loistava idea. 
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
 |
Vastaus #243 : 10.09.2006 klo 11:22:23 |
|
|
|
|
|
Basist
Poissa
|
 |
Vastaus #244 : 10.09.2006 klo 13:36:45 |
|
Kuulinko White Stripesin säveliä?  Joo... sitähän siellä hoilattiin. 
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #246 : 10.09.2006 klo 22:55:13 |
|
Oma haaveeni on tuhansia faneja laulamassa Finlandiaa joskus tulevaisuudessa. Suomi häviöllä, yleisö laulaa, kyllä siinä nousee pelaajillakin karvat pystyyn ja taistelumieliala nousee.
Pikkuisen hankala kappale - vaatisi jo laulutaitoa. Oma haaveeni on tietenkin tuhansia faneja laulamassa Monty Pythonin Finland'ia. Finland, Finland, Finland The country where I want to be Pony trekking or camping Or just watching TV Finland, Finland, Finland It's the country for me
You're so near to Russia So far from Japan Quite a long way from Cairo Lots of miles from Vietnam
Finland, Finland, Finland The country where I want to be Eating breakfast or dinner Or snack lunch in the hall Finland, Finland, Finland Finland has it all
You're so sadly neglected And often ignored A poor second to Belgium When going abroad
Finland, Finland, Finland The country where I quite want to be Your mountains so lofty Your treetops so tall Finland, Finland, Finland Finland has it all
Finland, Finland, Finland The country where I quite want to be Your mountains so lofty Your treetops so tall Finland, Finland, Finland Finland has it all
Finland has it all
|
|
|
|
Jälkipelin Mestari
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 11.09.2006 klo 09:50:50 |
|
Vittu, mitään englanninkielisiä hoilauksia vaan kunnolla suomenkielellä kun suomea kerran kannustetaan. Finlandia ois komea.
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #248 : 11.09.2006 klo 10:39:19 |
|
Pikkuisen hankala kappale - vaatisi jo laulutaitoa.
Mitenkähän onnistuisi selvittää maajoukkueen peleissä käyvät kuorolaulajat? Itellänihän on kakkostenorin stemmat selkäytimessä. Luulisi että ainakin pieni kuoro löytyisi suht. koht. vaivattomasti. YL? Semmarit? Tuo Monty Python on kyllä uskomattoman hillitön ja aiheutti aikoinaan lukuisia repeilemisiä ja olisi mukavan itseironinen.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
 |
Vastaus #249 : 11.09.2006 klo 10:39:37 |
|
Itse liputan edelleen Teräsbetonin Metallisydän biisin puolesta.
|
|
|
|
|
|