Liukuvamyyrä
Poissa
|
 |
Vastaus #1850 : 18.07.2021 klo 18:44:49 |
|
Tämä naurattaa vieläkin, kovaa asiantuntemusta  Kannattaa käydä kurkkaan pelin klipit ja katsoa miten KAIKKI "neljä penkkiveikkoa" oli ihan sairaan kovia pelimiehiä ja kikutti Klubia miten tahtoi. Tätä se ammattimainen urheilujohtaminen on, kun huomataan että ei riitä ja virheitä tehty, ne korjataan. Olisi KooTeePee kannattajana aika paniikissa juuri nyt. Oulu oli parempi jo ennen näitä hankintoja ja näillä miehillä menee ohi moninkertaisesti. Ja Kotka vastaa vpsun divaripakilla. Tervemenoa ykköseen, toivottavasti kahvinkeitin saadaan korjattua. Tästä viestistä kyllä huokuu oululaisuus. Lähes kaikki, todennäköisesti jopa sinä ovat vaatineet Heikkiselle potkuja koko kauden ja nyt yhden ottelun perusteella hän on taas erittäin tasokas UTJ. Aika äkkiä se mopo lähti keulimaan. Katsoin kyllä pelin ja otteluhan olisi päättynyt tasan, jos Roope Riski olisi laittanut edes toisesta avopaikasta pallon maaliin. Joten sinänsä "kikutti Klubia miten tahtoi" on aika harhaanjohtava. Kukaan teistä kannattajista ei tiennyt oikeasti minkä tasoisia nuo ukot ovat ja moni siellä myös pohti vähäistä pelituntumaa. Ihan hyviä pelimiehiä näytti olevan. Jos Oulu pystyy säilyttämään tuon tason. Kaikki hankinnat pysyy kunnossa ja alatte keräämään pisteitä. Otan erittäin mielelläni KTP:n divaripaikan vastaan, jos se tarkoittaa eri sarjatasolla pelaamista Oulun kanssa. Sen verran kusipäistä sakkia teistä suurin osa on.
|
|
|
|
|
Seitan
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #1851 : 18.07.2021 klo 18:47:36 |
|
Oulu oli parempi jo ennen näitä hankintoja ja näillä miehillä menee ohi moninkertaisesti.
Huomisen jälkeen Oulu on kuitenkin taas siellä jumbopaikalla. Joten ei kannata vielä keulia yhden yllätysvoiton jälkeen.
|
|
|
|
|
musta surma
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Blaugrana
|
 |
Vastaus #1852 : 18.07.2021 klo 19:41:24 |
|
No Tarvonen ainakin takaisin ja uuet ukotkin nähdään varmaan huomenna. Mielenkiinnolla odotan miten hyökkäyspään pelaaminen muuttuu..
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #1853 : 18.07.2021 klo 20:25:45 |
|
Tämä naurattaa vieläkin, kovaa asiantuntemusta  Kannattaa käydä kurkkaan pelin klipit ja katsoa miten KAIKKI "neljä penkkiveikkoa" oli ihan sairaan kovia pelimiehiä ja kikutti Klubia miten tahtoi. Tätä se ammattimainen urheilujohtaminen on, kun huomataan että ei riitä ja virheitä tehty, ne korjataan. Olisi KooTeePee kannattajana aika paniikissa juuri nyt. Oulu oli parempi jo ennen näitä hankintoja ja näillä miehillä menee ohi moninkertaisesti. Ja Kotka vastaa vpsun divaripakilla. Tervemenoa ykköseen, toivottavasti kahvinkeitin saadaan korjattua. Niin siinähän sanottiin, että ei automaattisesti tai saattaa. Toki epävarmuuden ymmärtäminen on vaikeaa narsisteille. Älä jooko edes yritä esittää, että ymmärtäisit KTP:n tilanteesta mitään. Pelataan ensin ja katsotaan sitten. e. Siinä tämä vajakki osuu kyllä oikeaan, että urheilujohtamimen on hoidettu Kotkassa todella surkeasti. Mitä sitten kertoo AC Oulusta, että näinkin huonosti hoidettu seura on ollut vain marginaalisesti oululaisia huonompi. Koska kyllähän sen eron tuleekin näkyä. Oulu on kuitenkin Suomen vahvimpia talousalueita ja perinteinen jalkapallokaupunki, jolle en toivo mitään pahaa muuta kuin meitä vastaan. Mulle on aivan sama, mikä jengi tippuu, kunhan ei KTP
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.07.2021 klo 20:36:18 kirjoittanut Ia »
|
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.
|
 |
Vastaus #1854 : 18.07.2021 klo 20:38:04 |
|
Sen verran kusipäistä sakkia teistä suurin osa on.
Kiitos samoin.
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
|
 |
Vastaus #1855 : 18.07.2021 klo 20:44:10 |
|
Kiitos samoin.
Oikeasti kusipäitä ovat vain sinä ja misteri. Te olitte ihan oikeasti jo aikuisia vuonna 2007. Sitä on todella vaikea uskoa, koska yleensä ihmiset kehittyvät. Onneksi teillä riittää pahuutta ja ilkeyttä jaettavaksi joka suuntaan, niin siitä ei tarvitse kärsiä niin paljon.
|
|
|
|
|
fundaet
Poissa
|
 |
Vastaus #1856 : 18.07.2021 klo 20:50:00 |
|
Allianced clubsin mestarit mehuissa toiseksi viimeisestä sijasta  Löytäispäs kaikki elämäänsä positiivisuutta noin helposti!
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
|
 |
Vastaus #1857 : 18.07.2021 klo 20:53:34 |
|
Allianced clubsin mestarit mehuissa toiseksi viimeisestä sijasta  Löytäispäs kaikki elämäänsä positiivisuutta noin helposti! Itse kylläkin luulen, että nuo kaksi eivät ole koskaan positiivisia puhumattakaan onnellisuudesta. Onnelliset ihmiset eivät vaan käyttäydy noin.
|
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
 |
Vastaus #1858 : 18.07.2021 klo 21:21:12 |
|
Oikeasti kusipäitä ovat vain sinä ja misteri. Te olitte ihan oikeasti jo aikuisia vuonna 2007. Sitä on todella vaikea uskoa, koska yleensä ihmiset kehittyvät. Onneksi teillä riittää pahuutta ja ilkeyttä jaettavaksi joka suuntaan, niin siitä ei tarvitse kärsiä niin paljon.
Sinähän se tässä olet lähtenyt ristiretkelle ja mustamaalauskampanjaan. Joka Oulu -topikissa vittuilemassa päntiönään. Ja sitten minä olen paha ihminen. Kukaan ei esim. ottelutopikkeihin suolla paskaa ja pitäisi vaan hymistellä vieressä. Jos luet kirjoituksiani, niin niissä on kehuja ja kritiikkiä. Se että olet ottanut minut silmätikuksi ja vittuilet, ei vähennä onnellisuuttani, enkä tosiaankaa aio lopettaa vittuilua jonka itse olet aloittanut ja edelleen jatkat. Siitä kärsiköön sitten koko ahtarilauma. P.S niin ja olen erityisen tyytyväinen että Ahtarit ry on viimeisenä. Luulen että misteri myös.
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
|
 |
Vastaus #1859 : 18.07.2021 klo 21:35:33 |
|
Sulla on erittäin valikoiva muisti. Tämä koko homma lähti liikkeelle täysin tyhjästä viime kesänä, kun sinua suututti se, että AC Oulu - KTP päättyi 0-0. Sen jälkeen alkoi uskomaton jankutus. Bussi, bussi, bussi, bussi, bussi, bussi, bussi. Sitä ennen ei ollut mitään ongelmia. Tämä on kiistaton tosiasia, jonka voi kuka tahansa tarkistaa käymällä läpi viestihistoriaa. Ymmärrän kyllä, että haluaisit valkopestä totuuden toisenlaiseksi, mutta näin se vaan on. Tämä on täysin sinun luomus. En tiedä miksi, enkä varmaan tule ikinä saamaan järkevää vastausta. Onneksi tämä on hyvin moderoitu sivusto, niin sinäkään et voi spämmätä päivästä toiseen.
|
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
 |
Vastaus #1860 : 18.07.2021 klo 21:50:09 |
|
Sulla on erittäin valikoiva muisti. Tämä koko homma lähti liikkeelle täysin tyhjästä viime kesänä, kun sinua suututti se, että AC Oulu - KTP päättyi 0-0. Sen jälkeen alkoi uskomaton jankutus. Bussi, bussi, bussi, bussi, bussi, bussi, bussi. Sitä ennen ei ollut mitään ongelmia. Tämä on kiistaton tosiasia, jonka voi kuka tahansa tarkistaa käymällä läpi viestihistoriaa. Ymmärrän kyllä, että haluaisit valkopestä totuuden toisenlaiseksi, mutta näin se vaan on. Tämä on täysin sinun luomus. En tiedä miksi, enkä varmaan tule ikinä saamaan järkevää vastausta. Onneksi tämä on hyvin moderoitu sivusto, niin sinäkään et voi spämmätä päivästä toiseen.
Kylläpä mää oonki ollu kauhea. Bussi oikeuttaa sinun ristiretkesi ja mustamaalauskampanjan? Salli mun nauraa.
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
|
 |
Vastaus #1861 : 18.07.2021 klo 22:00:15 |
|
Kylläpä mää oonki ollu kauhea. Bussi oikeuttaa sinun ristiretkesi ja mustamaalauskampanjan? Salli mun nauraa.
Ensin sä haukut meitä, sitten valehtelet ja nyt sitten vielä uhriudut. Tekisit nyt päivän parhaan päätöksen ja menisit nukkumaan. Eihän tällaista paskanjauhantaa jaksa määräänsä enempää. Vittu että hävettää, että alennun tähän kerta toisensa jälkeen.
|
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
 |
Vastaus #1862 : 18.07.2021 klo 22:05:32 |
|
Vittu että hävettää, että alennun tähän kerta toisensa jälkeen.
Joo kyllähän monelle meistä tekisi välillä hyvää jättää painamatta sitä Lähetä-nappia. Ei tämän forumin pitäisi kuitenkaan niin vakava paikka olla että olisi tarvis lähteä sotaan mitään tai ketään vastaan. Mutta ihmisiähän tässä ollaan ja kaikki elämän mittaisella kasvutaipaleella.
|
|
|
|
|
Kamreeri
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #1863 : 18.07.2021 klo 22:08:20 |
|
Homoilkaa jatkossa privana. Menee topic lukukelvottomaksi.
|
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
 |
Vastaus #1864 : 18.07.2021 klo 22:14:20 |
|
Ensin sä haukut meitä, sitten valehtelet ja nyt sitten vielä uhriudut. Tekisit nyt päivän parhaan päätöksen ja menisit nukkumaan. Eihän tällaista paskanjauhantaa jaksa määräänsä enempää. Vittu että hävettää, että alennun tähän kerta toisensa jälkeen.
Mitä mää olen valehdellut? Jos ei kerran jaksa niin lopeta mustamaalauskampanja ja vittuilu Oulu -topikeissa. Sulla ei selvästi sipuli kestä tätä touhua niin lopeta hyvän sään aikana.
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
|
 |
Vastaus #1865 : 18.07.2021 klo 22:25:59 |
|
Mitä mää olen valehdellut? Jos ei kerran jaksa niin lopeta mustamaalauskampanja ja vittuilu Oulu -topikeissa. Sulla ei selvästi sipuli kestä tätä touhua niin lopeta hyvän sään aikana.
Tää on nyt viimeinen viesti, jonka laitan, koska muut jo pyytävät meitä lopettamaan, mutta ainoa mustamaalauskampanja on sinun keksimäsi juttu siitä, että KTP yritti jotenkin huijata koronalla saadakseen etua. Vai väitätkö, että minä keksin senkin? Sinä et ole vieläkään tainnut tajuta, että kiitos tuon tapauksen te saitte unohtumattoman illan maailman helpointa MP:tä vastaan. Mutta totta kai sinun valikoiva muistisi on varmasti tämän unohtanut. No niin nyt olen kertonut millä tavalla olet huijari, joka syyttää muita huijareiksi täysin tekaistuilla väitteillä. Olen nyt osoittanut, että olet huijari ja todisteet tästäkin löytyvät viestihistoriasta. Voidaanko nyt lopettaa tämä urpoilu?
|
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
 |
Vastaus #1866 : 18.07.2021 klo 22:36:01 |
|
Tää on nyt viimeinen viesti, jonka laitan, koska muut jo pyytävät meitä lopettamaan, mutta ainoa mustamaalauskampanja on sinun keksimäsi juttu siitä, että KTP yritti jotenkin huijata koronalla saadakseen etua. Vai väitätkö, että minä keksin senkin? Sinä et ole vieläkään tainnut tajuta, että kiitos tuon tapauksen te saitte unohtumattoman illan maailman helpointa MP:tä vastaan.
Mutta totta kai sinun valikoiva muistisi on varmasti tämän unohtanut. No niin nyt olen kertonut millä tavalla olet huijari, joka syyttää muita huijareiksi täysin tekaistuilla väitteillä.
Olen nyt osoittanut, että olet huijari ja todisteet tästäkin löytyvät viestihistoriasta. Voidaanko nyt lopettaa tämä urpoilu?
Sehän on fakta että KTP viivytteli koronatestejä kun taas MP teki ne heti. Mikä tässä on valehtelua? Ja se on ollut ihan tahallista, ei vahinko. Sulla näyttää pää sulaneen aivan totaalisesti, kannattaa ottaa lomaa ja opetella sitä kahvin keittoa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2021 klo 07:07:27 kirjoittanut KorkkiKiinni »
|
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #1867 : 18.07.2021 klo 23:08:25 |
|
Oikeasti kusipäitä ovat vain sinä ja misteri.
e. Siinä tämä vajakki osuu kyllä oikeaan.
Kannattaisi varmasti laittaa se netti kiinni jos tälle tasolle pitää lähteä. Vajakki ei ole mukava sana, aidosti kehityshäiriöiset ihmiset pitävät sitä oikeasti loukkaavana. Mistäkö sen tiedän? Olen työskennellyt vammaisten parissa pitkäänkin. Aikuinen mies, häpeä. Mietit yön rauhassa ja sen jälkeen odotan anteeksipyyntöä
|
|
|
|
|
musta surma
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Blaugrana
|
 |
Vastaus #1868 : 18.07.2021 klo 23:21:54 |
|
sen jälkeen odotan anteeksipyyntöä
|
|
|
|
|
weirdox
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Kotkan Kiri
|
 |
Vastaus #1869 : 18.07.2021 klo 23:42:17 |
|
Ei saa tapella banaanit on loppu. Lapset söi jo hedelmäkulhon tyhjäksi.
Yritetään edes olla sivistyneitä. Kevyt kenttäkettuilu on ihan ok, mutta vänkäämisen ja tarpeettoman revittelyn voi lopettaa.
|
|
|
|
|
Vihuri
Paikalla
Suosikkijoukkue: Academic Club Oulu
|
 |
Vastaus #1870 : 19.07.2021 klo 07:03:45 |
|
Yritetään edes olla sivistyneitä. Kevyt kenttäkettuilu on ihan ok, mutta vänkäämisen ja tarpeettoman revittelyn voi lopettaa.
Tämä. Noloa touhua viimeinen sivu. On tää viimeaikainen kilpakumppanuus Kotkan kanssa ollut ihan hauska ja välillä ollut nokkeliakin heittoja, mutta tiettyjen nikkiä takia nämä väännöt on lähinnä lukukelvotonta vänkäämistä. Itselläni on Arto Tolsalta vain hyviä kokemuksia, Suomen mukavimmat järkkärit. KTP: llekaan en toivo mitään pahaa, mutta tietysti nyt te saisitte tippua Oulun sijaan, joten yhtään pistettä en toivo KTP: n enää saalistavan. Paitsi illan peli voisi päättyä tasuriin niin Hakan ohittaminen ja karsintojenkin välttäminen olisi helpompaa.
|
|
|
|
|
kahden suunnan sentteri
Poissa
|
 |
Vastaus #1871 : 19.07.2021 klo 09:58:16 |
|
Rivalry suure(hko)n kaupungin muoviseuran kanssa on ollut ihan piristävää vaihtelua, kun turpiin ottaminen eräältä vieläkin kusisemmalta AC:lta alkoi toden teolla kyllästyttää. Mutta ei noita trolleja nyt sentään kannattaisi, Ia, noin pahasti ihon alle päästää.
|
|
|
|
|
Italianpata
Poissa
Suosikkijoukkue: Juuso Minkkinen
|
 |
Vastaus #1872 : 19.07.2021 klo 12:56:51 |
|
Nyt olisi työväenpoikien aika näyttää kuulutaanko liigaan vai ei
|
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
 |
Vastaus #1873 : 19.07.2021 klo 13:17:02 |
|
Huomisen jälkeen Oulu on kuitenkin taas siellä jumbopaikalla. Joten ei kannata vielä keulia yhden yllätysvoiton jälkeen.
Tätä itse asiassa toivon, tänään vahvasti KooTeePeen bandwagonissa. Oululle ihan sama ketkä kaksi taakse jää ja Hakan parempi menettää pisteitä tässä vaiheessa, sillä sen Oulu kohtaa vielä kahdesti.
|
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
 |
Vastaus #1874 : 19.07.2021 klo 13:26:18 |
|
Tästä viestistä kyllä huokuu oululaisuus. Lähes kaikki, todennäköisesti jopa sinä ovat vaatineet Heikkiselle potkuja koko kauden ja nyt yhden ottelun perusteella hän on taas erittäin tasokas UTJ. Aika äkkiä se mopo lähti keulimaan. Katsoin kyllä pelin ja otteluhan olisi päättynyt tasan, jos Roope Riski olisi laittanut edes toisesta avopaikasta pallon maaliin. Joten sinänsä "kikutti Klubia miten tahtoi" on aika harhaanjohtava. Kukaan teistä kannattajista ei tiennyt oikeasti minkä tasoisia nuo ukot ovat ja moni siellä myös pohti vähäistä pelituntumaa. Ihan hyviä pelimiehiä näytti olevan. Jos Oulu pystyy säilyttämään tuon tason. Kaikki hankinnat pysyy kunnossa ja alatte keräämään pisteitä. Otan erittäin mielelläni KTP:n divaripaikan vastaan, jos se tarkoittaa eri sarjatasolla pelaamista Oulun kanssa. Sen verran kusipäistä sakkia teistä suurin osa on.
AC Oulusta mieluummiin ACO:n topikiissa, mutta pakkohan näin amatöörimäiseen puuhasteluun on nopeasti jotain vastattava. 1) mitkä Roope Riskin avopaikat? Oululla oli 2 läpiajoa 1. Puoliajalla jotka epäonnistui. 3-1 lähempänä kuin 2-2. Ihan koosteesta voit nuo todeta. 2) Tietenkin asiantuntevat kannattajat tunnistaa pelimiehet jo treeneissä. +Salasta oli ihan livenäkin nähtyä pelaamista Majussa Suomea vastaan. Samoin Luckyn ja Breitmoserin träckki kova jo edelliseltä kaudelta. Eremenko oli arpa. 3) Oulussa Kannatetaan SEURAA, ei joukkuetta. Itse en missään vaiheessa ole ollut ulostamassa Makoa, sitoutunut UTJ joka myös sijoittanut seuran edellytyksiin omaa rahaa. Kyllä, joukkueen kasaaminen epäonnistui kauden alussa (itsekkin uskoin että tuo porukka riittäisi), oikea organisaatio myöntää virheensä ja korjaa tilanteen. Yksittäisellä pelillä ei kannata keulia, mutta vähänkin jotain jalkapallosta ymmärtävä (mihin selvästikkään et kuulu) näki noista kavereista että jokainen kova vahvistus Veikkausliigaan peränpitäjään. Toki jos KooTeePeessä ollaan tyytyväisiä Vepsu,Hifk ja klubi-04 rejekteihin niin menkää niillä ykköseen. Ainakaan lainamiehinä ULKOMAILTA ei kannata ottaa. Voidaan kauden lopuksi sitten vertailla tulijoita eri joukkueiden kesken ja katsoa kuka oli oikeassa...
|
|
|
|
|
|
|
|