FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.01.2026 klo 11:08:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Kankkunen...
...onnistuu estämään putoamisen - 4 (4.3%)
...on hyvä valinta, vaikka pudottaisiin, mikäli jatkaa Ykkösessä - 71 (76.3%)
...huono valinta joka tapauksessa. Toivottavasti ei jatka Ykkösessä - 18 (19.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 93

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 105

Kirjoittaja Aihe: KTP 2021 - Hei hei, Veikkausliiga!  (Luettu 481277 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #900 : 26.03.2021 klo 17:28:47

Eri. Järjestelmä toimii melko hyvin jopa. Laitapakit hyvin pelissä mukana. Melko "kotimainen, nuori" kokoonpano. Keskikenttä tarvitsee laatua lisää, ja kokemusta. Nuoret pojat sinänsä kyllä ihan hyviä. Tarvonen sai mahdollisuutensa itselleen sopivimmalla paikalla, vaan laatu puuttuu viimeisistä ratkaisuista. Mäkijärvellä vähän samaa vikaa...EIF näyttää siltä, että ovat valmiina kauteen. Eivät tosin noususta taistele tällä pelillä...
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #901 : 26.03.2021 klo 17:33:54

Mun mielestä Tamminen ei ole esittänyt koko talvena yhtään mitään.
Luis Suarezin hampaat

Poissa Poissa

Vastaus #902 : 26.03.2021 klo 17:34:50

Eri. Järjestelmä toimii melko hyvin jopa. Laitapakit hyvin pelissä mukana. Melko "kotimainen, nuori" kokoonpano. Keskikenttä tarvitsee laatua lisää, ja kokemusta. Nuoret pojat sinänsä kyllä ihan hyviä. Tarvonen sai mahdollisuutensa itselleen sopivimmalla paikalla, vaan laatu puuttuu viimeisistä ratkaisuista. Mäkijärvellä vähän samaa vikaa...EIF näyttää siltä, että ovat valmiina kauteen. Eivät tosin noususta taistele tällä pelillä...

Siis näyttääkö peli siltä mielestäsi että sillä haastetaan liigassa kaikki jengit.. kun ei palloa saada pidettyä edes ykkösen jengejä vastaan.. jännä..
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #903 : 26.03.2021 klo 17:37:13

Siis näyttääkö peli siltä mielestäsi että sillä haastetaan liigassa kaikki jengit.. kun ei palloa saada pidettyä edes ykkösen jengejä vastaan.. jännä..

Pallon pitäminen on yliarvostettua varsinkin, jos se on tuollaista muidon ulkopuolella hieromista niin kuin Eiffillä.
Seitan

Poissa Poissa

Vastaus #904 : 26.03.2021 klo 17:39:42

Siitä olisi Huttusen pitänyt saada pallo muuallekin kuin yli maalin. Hyvin leikkasi keskelle.
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #905 : 26.03.2021 klo 17:40:07

Moniko tuosta nipusta avaa liigassa?
Kamreeri

Poissa Poissa

Vastaus #906 : 26.03.2021 klo 17:41:22

Lepola, Nguinda, Tarvonen, Mägis ja Laaksonen.
Luis Suarezin hampaat

Poissa Poissa

Vastaus #907 : 26.03.2021 klo 17:41:49

Moniko tuosta nipusta avaa liigassa?

En tiedä, mutta toivottavasti ei yksikään...
Sir Stanley Matthews

Poissa Poissa

Vastaus #908 : 26.03.2021 klo 17:42:51

Ja sitten pilkusta 1-0 EIFlle. Ihan kiva jos peli on jonkun mielestä kuosissa. Sama lääkitys äkkiä meille muillekin!😉
Seitan

Poissa Poissa

Vastaus #909 : 26.03.2021 klo 17:44:50

Striimi kiinni ja viinakauppaan. KTP tarvitsee kolme hyökkääjää. Tarvonen on paska. Tammisen voi lähettää takaisin Interiin. Ja yksi on vielä tulossa.
Kamreeri

Poissa Poissa

Vastaus #910 : 26.03.2021 klo 17:50:12

Puhdas sentteri kyllä tarvitaan. Kuten Ia sanoi, kellään ei ole 9 paitaa ja ihan syystä. Mika olisi maalin/pari jo laittanut näiltä tonteilta.
Pausa

Poissa Poissa

Vastaus #911 : 26.03.2021 klo 17:51:45

Viime vuonna kehuttiin Virtaa taktisena nerona. Mulle se ei oikein auennut miksi. Koko kauden mulle oli epäselvää mikä niiden pelisuunnitelma on. En nähnyt toisteisuutta missään. No, pääasia että noustiin. Virran avulla tai Virrasta huolimatta. Harjoituspelit nähneenä olen yhtä pihalla kuin viime kaudella. Mikä on KTP:n pelisuunnitelma/taktiikka?. Viisaammat kertokoot.
Sir Stanley Matthews

Poissa Poissa

Vastaus #912 : 26.03.2021 klo 17:53:21

Viime vuonna kehuttiin Virtaa taktisena nerona. Mulle se ei oikein auennut miksi. Koko kauden mulle oli epäselvää mikä niiden pelisuunnitelma on. En nähnyt toisteisuutta missään. No, pääasia että noustiin. Virran avulla tai Virrasta huolimatta. Harjoituspelit nähneenä olen yhtä pihalla kuin viime kaudella. Mikä on KTP:n pelisuunnitelma/taktiikka?. Viisaammat kertokoot.

Ei ole!
Luis Suarezin hampaat

Poissa Poissa

Vastaus #913 : 26.03.2021 klo 17:58:54

Ei ole!

Ei olee.. tohon kun laittaa vielä liigajengin vastaan missä tilanteet tulee 2xnopeammin on tilanne suht toivoton.. avauspeli tulee olee kyl ihan paskaa.. ja varmaan kaikki muukin.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #914 : 26.03.2021 klo 18:10:11

Vaihdot paransivat peliä. Surullista kyllä Tamminen oli tänään tavallistakin näkymättömämpi.
jeboou

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF

Vastaus #915 : 26.03.2021 klo 18:20:20

Vaihdot paransivat peliä.
Samalla EIFn vaihdot sekoittivat pakan kokonaan.
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #916 : 26.03.2021 klo 18:29:28

Ja sitten pilkusta 1-0 EIFlle. Ihan kiva jos peli on jonkun mielestä kuosissa. Sama lääkitys äkkiä meille muillekin!😉
Ei sulle auta lääkkeet, kun et osaa lukea, ja futiksesta et taitaa ymmärtää edes aakkosia. Harjoitusmatsi, joka kyllä valmennukselle taisi olla kovinkin hyödyllinen. Ja useammallekin pelaajalle...
musta surma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, Blaugrana

Vastaus #917 : 26.03.2021 klo 18:29:47

Valaiskaas nyt mullekin mikä tässä Tammisen lainahankinnassa oli niin kiimaista?

Kertokaa joku
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #918 : 26.03.2021 klo 18:33:23

Puhdas sentteri kyllä tarvitaan. Kuten Ia sanoi, kellään ei ole 9 paitaa ja ihan syystä. Mika olisi maalin/pari jo laittanut näiltä tonteilta.
Kymppialueelle tuo enemmän huutaa laatua. Ei paljon päästä Tammisen rajoja näin katsomaan. Mikä oli dynaamisempi, mutta ei kliininen missään tapauksessa. Enpä tiedä olisiko pystynyt hänkään näistä lähtökohdista ihmeisiin.
Kamreeri

Poissa Poissa

Vastaus #919 : 26.03.2021 klo 18:36:36

Virta on nyt Käpan päävalmentaja, joten sieltä suunnalta saadaan näihin kysymyksiin varmasti kesän kuluessa vastauksia. En tiedä Käpylän tilannetta enkä seuraa Käpaa, joten paha sanoa ovatko minkä verran satsanneet tulevaan kauteen, mutta viime vuosina siellä on seilattu melko tiheään kakkosen ja kolmosen väliä. Tätä taustaa vasten ajatellen voisi kuvitella että jos Käpa uusii sarjapaikkansa niin Virta on aikalailla onnistunut tehtävässään.

Itse olen oppinut arviostamaan Virtaa ja olisin mielelläni pitänyt miehen Kotkassa. Etenkin junnujen kanssa työ on ollut arvostettavaa. Siis sekä Käpylässä että Kotkassa. Näyttöjä vyölle ja jokusen vuoden päästä nostamaan KTP vielä pykälää korkeammalle levelille :)
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #920 : 26.03.2021 klo 18:36:59

Lepola, Nguinda, Tarvonen, Mägis ja Laaksonen.
No Mägiksellä ei riitä avariin. Tarekin saa parantaa paljon.
Kamreeri

Poissa Poissa

Vastaus #921 : 26.03.2021 klo 18:39:41

Kymppialueelle tuo enemmän huutaa laatua. Ei paljon päästä Tammisen rajoja näin katsomaan. Mikä oli dynaamisempi, mutta ei kliininen missään tapauksessa. Enpä tiedä olisiko pystynyt hänkään näistä lähtökohdista ihmeisiin.

Molempi parempi. Samaa mieltä tuosta kymppialueesta, mutta näissä peleissä missä Tare on pelannut vaikka Tammisen kanssa puoliksi ysiä, niin Tare on ollut parempi ja sentään osunutkin. Tamminen on koko ajan vähän kujalla ja isoksi mieheksi häviää liian paljon 1 vs. 1 tilanteita.

Kyse on omasta kasvatista ja haluasin sanoa hänestä parempia/positiivisempia kommentteja mutta näillä näytöillä ei pysty.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2021 klo 18:49:18 kirjoittanut Kamreeri »
Kamreeri

Poissa Poissa

Vastaus #922 : 26.03.2021 klo 18:43:30

No Mägiksellä ei riitä avariin. Tarekin saa parantaa paljon.

Tästäkin samaa mieltä mutta pohjasin arvioni siihen että joukkueesta ei ehkä löydy parempia korvaajia. En pitäisi edes Laaksosen paikkaa saletissa mutta heitin nämä viisi nimeä siltä pohjalta kun kysyit. Lepolan avauspaikkaan uskon ehdottomasti ja oikean wingerin Nguindan. Muut tänään avanneet ovat siinä ja siinä, mutta todennäköisimmät Tare, Laaksonen ja Mäkijärvi.
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #923 : 26.03.2021 klo 18:53:07

Molempi parempi. Samaa mieltä tuosta kymppialueesta, mutta näissä peleissä missä Tare on pelannut vaikka Tammisen kanssa puoliksi ysiä niin Tare on ollut parempi ja sentään osunutkin. Tamminen on koko ajan vähän kujalla ja isoksi mieheksi häviää liaan paljon 1 vs. 1 tilanteita.

Kyse on omasta kasvatista ja haluasin sanoa hänestä parempia/positiivisempia kommentteja mutta näillä näytöillä ei pysty.
No joo, samaa peliä olemme katsoneet. Tarella on vähän enemmän minuutteja mittarissa, kuin Tammisella. Se näkyy joskus. Tamminen kuitenkin luontainen sentteri. Tuossa onkin mietinnän paikka, tarvitaanko ylös enemmän voimaa vai taitoa...jotenkin kääntyy mun kirjoissa huipputaidon puolelle. Nämä kaksi herraahan ovat kuitenkin melko suoraviivaisia. Mutta, mä nyt kaipaan kutosalueellekin lisää taitoa. Vaikka tuo nuori poika lupauksia jo herätteleekin...
Pausa

Poissa Poissa

Vastaus #924 : 26.03.2021 klo 19:39:31

https://trombit.net/divarin-tuoksuinen-ktp/
Tuolla pohdintaa KTP:n pelaajistosta. Beglarishvili ollut vai hyökkäyspelin sydän? Meni ainakin multa ohi.

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 105

Siirry: