Lisää hankintoja tulossa Otp lle!!! Face bookissa luki asiasta!!!!!
SOPIMUSUUTISIA — Kaksi Argentiinalaisvahvistusta OTP:n haaviin!
Näin on saatu viimeisetkin hankinnat Ouluun, Paulo Ippolito (vas.) sekä Nacho Falcon (oik.) ovat OTP:n viimeiset hankinnat tälle kaudelle.
Paulo Ippolito on 26-vuotias toppari, joka omaa kokemusta Argentiinasta Rosario Centralista sekä San Jorgesta. Tämä lisäksi 187-senttinen ilmatilan taistelija on edustanut Ruotsin Ettanissa pelannutta Kristianstadia ja Tsekeissä FK Litomericoa sekä Slovan Velvarya.
– Olen todella innoissani uudesta haasteesta urallani. Olen iloinen saadessani edustaa tätä seuraa tässä hienossa kaupungissa. Teen parhaani auttaakseni joukkuetta tavoitteessa, Ippolito kommentoi.
– — — —
Nacho Falcon on 22-vuotias keskushyökkääjä, joka aloitti uransa kotimaassaan AC Independentin riveissä. Tämän jälkeen matka johti kohti Italiaa, ja Palestrinaa. Siellä pelattuaan hän matkasi Tsekkiläis-seura Viktoria Zizkovin riveihin. Viimeisen kauden hän pelasi jälleen Argentiinassa, Club Ciudad Bolivarissa.
– Voisin määritellä itseni sellaiseksi pelaajaksi, jolla on taito hallita palloa ja vaisto saapua haluttuun paikkaan oikeaan aikaan.
Olen niin uskomattoman onnellinen saadessani olla osa tätä joukkuetta. Niin kiitollinen seuran johtajille, niin aidosti kiitollinen tavasta, jolla kaikki ovat kohdelleet minua! Annan aina kaikkeni kentällä ja sen ulkopuolella. Lupaan tehdä kaikkeni vastineeksi suuresta luottamuksesta.
Kotimaani on symboli kovalle työmoraalille ja sitä haluaisin tarjota teille kaikille. Toivon ja haluan aloittaa pian uusien joukkuetoverieni kanssa ja kiittää heitä etukäteen heidän ystävyydestään, Nacho iloitsee.
Bienvenido!