FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.01.2026 klo 23:25:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 33 [34] 35 ... 55

Kirjoittaja Aihe: EIF 2021 - Tavoitteena nousu Veikkausliigaan  (Luettu 270049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jeboou

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF

Vastaus #825 : 03.06.2021 klo 23:01:54

Anyway mukavaa päästä viikon päästä Tammisaareen matsiin nauttimaan hyvästä futiksesta ja hienosta säästä Ylos
Tervetuloa! Älkää ottako kaikkea täällä tosissanne. Pakko olla trollaamista... Ainakin toivon näin. :)
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #826 : 04.06.2021 klo 06:28:06

Miten selität sen että Dahlström on kauden alusta asti ollut Edustuksen mukana?
Niin ja pelannut hurjat 37 minuuttia kuukauden aikana ja sen takia käynyt kahdessa matsissa pitämässä yllä pelituntumaa Ykkösessä.

*facepalm* Tulosurheilun takia Suomi ja Suomen divarit ovat ihan vitun surkeat?

Jos sä vertaat Tånnander, Halsti, Moren, Dahlström ja Olusanya johonkiin Wasiljeffiin, Kankaristoon, Bjröklundiin tai Bäckmaniin niin kannattaisi ehkä miettiä uudestaan.
Ihan samalla tavalla Björklund tai Kankaristo on Neloseen(vai missä EIF Akademi täällä kaudella pelaakaan) paperilla liian kovia pelimiehiä.

Ja edelleenkin Halstin, Morenin ja Dahlströmin pelaamiseen on TÄYSIN luonnollinen syy. Ei se että "Klubi 04 hankittiin liian kovia vahvistuksia"
Olusanya pelasi koko viime kauden Ykköstä, mutta nyt kun siirtyi Klubiin, niin onkin liian kova pelaaja Ykköseen yhtäkkiä?

Hyvin sä vedät hessu!
bambino

Poissa Poissa

Vastaus #827 : 04.06.2021 klo 08:03:29

Maailma on erilainen Eken silmin. Ainakin silloin, kun maailma ei ole reilu EIF:lle.

Pakkohan tän on olla trollausta, eikö?
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Vastaus #828 : 04.06.2021 klo 08:13:17

Maailma on erilainen Eken silmin. Ainakin silloin, kun maailma ei ole reilu EIF:lle.

Pakkohan tän on olla trollausta, eikö?
Pakko olla, ei tässä ole enää mitään järkeä. 
Ekedinho
Vastaus #829 : 04.06.2021 klo 11:54:52

Miksi Suomi ja Suomen divarit olisivat "ihan vitun surkeat"? Minusta divareissakin pelataan hienoja otteluita. Enkä myöskään ymmärrä yhtään mitään miksi vedät esiin tällaisia nimiä kuten Wasiljeff, Kankaristo tai Bäckman? Eihän ne ole EIF:n edustuksen pelaajia. Sen sijaan akatemiassa ovat aikaisempina kausina esiintyneet Forsman, Kovaqi, Ulmanen, Heimonen, Gusocenko, Jäntti ym. ym. ja ne ovat kolmosessa mielestäni ihan samassa asemassa kun mainitsemasi HJK:n pelaajat ovat ykkösessä.

Onko tämä farmijuttu siis ihan uus tutavuus nyt sinulle, kun tämä Klubi-HJK keissi on niin herkkä sulle? Eihän tämä voi olla yllätys kenellekään? Ja mikäli HJK haluaa ressujengin pysyvän ykkösessä niin apuja lienee enemmänkin tulossa.

Seuraatko jalkapalloa ollenkaan? Jos joku huipputyyppi Suomen sarjoista siirtyy ulkomaille niin hän menee johonkin Norjan pääsarjaan tai Latvian kakkosdivariin. Päästiin eurokisoihin koska joukkuemäärä kasvoi, ei sen takia että tämän maan jalkapallo on hyvällä tasolla.

Ihan samaa lähtökohta Wasiljeffilla, Kankaristolla, Björklundilla ja Bäckmanilla on. Edustuksen paperilla mutta taidot ei riitä niin pitää pelaa reservijoukkueessa. Mun mielestä skenariolla on se ero että EIF pelaa ykkösessä ja reservijoukkue kolmosessa/nelosessa, ei nämä voi vertaa toisiinsa kun siinä on niin suuri ero, mutta jos edustus olisi veikkausliigassa ja reservijoukkue ykkösessä, missä pelataan "oikeita otteluita" niin skenariolla taitaa, ainakin mun mielestä, olla ongelma.

Kaikille: Ei ole uusi asia mulle, mutta ei se mun mielestä ole oikein että edustuksen pelaajat pelaa reservijoukkueessa vaikka olisi tullut takaisin loukkaantumiselta tai ym. Tämä sääntö on mun mielestä ihan paska, tämä koskee kaikkia joukkueita, myös EIFin. Eihän isossa maailmassa kukaan niin tekee, miksi Suomessa?
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV

Vastaus #830 : 04.06.2021 klo 12:39:59

Eke. Isossa maailmassa juuri noin tehdäänkin todella paljon ja jos ei ole reservijoukkuetta niin pelaaja lainataan johonkin seuraan. Näin tehdään myös Suomessa. Eke rauhoitu ja vedä syvään henkeä ja mietiskele hommaa uudestaan.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Vastaus #831 : 04.06.2021 klo 13:58:44

Vaikka pelaajia lainataan ja peluutetaan reserveissä muuallakin niin ei kai se niin yleistä ole "isossa maailmassa" että toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaa "reservijengi"? Siinä olen Ekedinhon kanssa samaa mieltä että ei tämä tilanne mitenkään optimaalinen ole sarjan muille seuroille mutta Suomessa jonkinlainen erillinen reservisarja ei mitenkään toimisi ja tästä syystä on vaan elettävä nykytilanteen kanssa. Sinänsä Klubi 04 ei tällä kaudella ole niin iso "ongelma" koska kuten täällä on aikaisemmin jo kirjoitettu niin HJK:n liigarinki on niin laaja että Klubi04:lle tulee pelissä kun pelissä olemaan "vahvistuksia" mukana. Ja sitäpaitsi 04:sen kärkilupaukset ovat myös sen verran kovia että taso ei heittele kovin paljon pelistä toiseen vaikka liigavahvistukset vaihtuvatkin.

Ihan samaa lähtökohta Wasiljeffilla, Kankaristolla, Björklundilla ja Bäckmanilla on. Edustuksen paperilla mutta taidot ei riitä niin pitää pelaa reservijoukkueessa. Mun mielestä skenariolla on se ero että EIF pelaa ykkösessä ja reservijoukkue kolmosessa/nelosessa, ei nämä voi vertaa toisiinsa kun siinä on niin suuri ero, mutta jos edustus olisi veikkausliigassa ja reservijoukkue ykkösessä, missä pelataan "oikeita otteluita" niin skenariolla taitaa, ainakin mun mielestä, olla ongelma.
Tämä "oikeiden otteluiden" määritelmä on aika vaikea asia. Kyllä siinä kolmosessakin varmasti vituttaa jos joku seura tähtää kovasti ylemmäs ja sitten kohdataan joku akatemia/reservi joka taistelee putoamista vastaan ja on ladannut joukkueen "täyteen" edustuksen pelaajia.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2021 klo 14:06:21 kirjoittanut Grönvita Ekenäs »
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #832 : 04.06.2021 klo 14:03:08

Vaikka pelaajia lainataan ja peluutetaan reserveissä muuallakin niin ei kai se niin yleistä ole "isossa maailmassa" että toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaa "reservijengi"? Siinä olen Ekedinhon kanssa samaa mieltä että ei tämä tilanne mitenkään optimaalinen ole sarjan muille seuroille mutta Suomessa jonkinlainen erillinen reservisarja ei mitenkään toimisi ja tästä syystä on vaan elettävä nykytilanteen kanssa. Sinänsä Klubi 04 ei tällä kaudella ole niin iso "ongelma" koska kuten täällä on aikaisemmin jo kirjoitettu niin HJK:n liigarinki on niin laaja että Klubi04:lle tulee pelissä kun pelissä olemaan "vahvistuksia" mukana. Ja sitäpaitsi 04:sen kärkilupaukset ovat myös sen verran kovia että taso ei heittele kovin paljon pelistä toiseen vaikka liigavahvistukset vaihtuvatkin.

Kyllä se nykyään on suht yleistä, että sen maan suurimman seuran reservi on toisella sarjatasolla. Äkkiseltään Italia ja Englanti tulevat mieleen sellaisina joissa reservit eivät virallisissa sarjoissa pelaa ja siksi niitä ei ole.

Esim Espanjassa, Hollannissa yms ihan peruskauraa tuo. Saati sitten pienemmissä maissa.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Vastaus #833 : 04.06.2021 klo 14:05:22

Kyllä se nykyään on suht yleistä, että sen maan suurimman seuran reservi on toisella sarjatasolla. Äkkiseltään Italia ja Englanti tulevat mieleen sellaisina joissa reservit eivät virallisissa sarjoissa pelaa ja siksi niitä ei ole.

Esim Espanjassa, Hollannissa yms ihan peruskauraa tuo. Saati sitten pienemmissä maissa.
Ok, näin se taitaakin olla. Italiassa sitten taas lainataan pelaajia tosi ahkerasti. 
Ekedinho
Vastaus #834 : 04.06.2021 klo 22:03:53

Tämä "oikeiden otteluiden" määritelmä on aika vaikea asia. Kyllä siinä kolmosessakin varmasti vituttaa jos joku seura tähtää kovasti ylemmäs ja sitten kohdataan joku akatemia/reservi joka taistelee putoamista vastaan ja on ladannut joukkueen "täyteen" edustuksen pelaajia.

Kyllä tämä on myös ihan tavallinen juttu Suomessa, mutta harvemmin joku Sergio Ramos käy Real Madrid Castillan otteluissa sen takia että hän on ollut loukkaantunut. Ehkä treeneissä mutta se on sitten eri asia. Itse olen nähnyt kun Albion Ademi kävi  Kolmosessa pelaamassa Interin reservien kanssa koska reservit oli sarjan alapäässä. A.A teki muistaakseni 2+1 ja sai ottelun pelaaja palkinto mukaan. Näitä löytyy joka nurkasta ja se on mun mielestä turhauttavaa. En mäkään ymmärrä miksi joku Kankaristo tai Bäckman on Ykkösen listalla kun he kerrassaan ei ole Ykkösen pelaajia.
Bollan

Poissa Poissa

Vastaus #835 : 04.06.2021 klo 22:24:29

Kyllä tämä on myös ihan tavallinen juttu Suomessa, mutta harvemmin joku Sergio Ramos käy Real Madrid Castillan otteluissa sen takia että hän on ollut loukkaantunut. Ehkä treeneissä mutta se on sitten eri asia. Itse olen nähnyt kun Albion Ademi kävi  Kolmosessa pelaamassa Interin reservien kanssa koska reservit oli sarjan alapäässä. A.A teki muistaakseni 2+1 ja sai ottelun pelaaja palkinto mukaan. Näitä löytyy joka nurkasta ja se on mun mielestä turhauttavaa. En mäkään ymmärrä miksi joku Kankaristo tai Bäckman on Ykkösen listalla kun he kerrassaan ei ole Ykkösen pelaajia.
Jos jollain on Sergio Ramoksen kaltainen status omassa jengissä niin tuskin tällaiset myöskään kävisi reserveissä pelaamassa Suomessakaan vai löytyykö paljon tällaisia? Ademin kohdalla voi nähdä että ennen tota mainitsemasi peliä niin sai vähäisiä minuutteja Interissä joten sinällään aika luonnollista että silloin käyttivät nuorta miestä reserveissä ennen kun siirtoraja menisi kiinni. Ja Kankaristo sekä Bäckman kuuluu sillä lailla edustukseen että ne harjoittelee edustuksen mukana ja Bäckman pääsikin jopa penkille. Talvella myös pääsivät minuuteille edustuksen peleissä mutta ei kukkan nyt ole odottanut että ne olsivat vaihtoehtoja kentälle ykkösessä nyt kun edustus tähtää ylemmäs.
Gråben

Poissa Poissa

Vastaus #836 : 05.06.2021 klo 07:00:29

Yleisöä tai ei, toivotaan että Klubi tulee omalla jengillä. En olisi yhtään yllättynyt jos Edustuksesta olisi 2-4 pelaajaa mukana.
Eke, eikö olisi syytä avata tälle tärkeälle periaatteelliselle kysymykselle oma topikkinsa?! Eihän tämä koske pelkästään EIFiä, kuten olemme huomanneet, vaan ainakin koko ykköstä! Onhan se jopa laajentunut maailmanlaajuiseksi, joten voit päästä kuuluisaksi koko futismaailmaan tämän keskustelun avaajana! Onnea matkalla!
Kronofogden

Poissa Poissa

Vastaus #837 : 05.06.2021 klo 07:53:09

Eke, eikö olisi syytä avata tälle tärkeälle periaatteelliselle kysymykselle oma topikkinsa?!
Löytyy jo http://futisforum2.org/index.php?topic=229537.0
Gråben

Poissa Poissa

Vastaus #838 : 05.06.2021 klo 08:05:02

Harmin paikka! Siihen meni se mahdollisuus!
jabbadabbawho

Poissa Poissa

Vastaus #839 : 05.06.2021 klo 09:54:55

Itseäni ei kiinnostaa yhtään kuka klubi04 peluuttaa missäkin matsissa, mutta sen voin sanoa että kakkosjoukkueet ei nyt tunnu kauheesti kiinnostavan ketään, ja ykkönenkin olisi paljon tylsempi sarja mikäli tulevaisuudessa löytyis useampi reservi (esim 04, sjk a, ilves 2 yms) sarjasta , ei mikään niistä joukkueista kuitenkaan taistele noususta samaan sarjaan kuin edustusjoukkue! No tähän löytyy jo kuten todettu oma topikki..

Enemmänkin kiinostais tietää kuka matkustaa rovaniemeen?
Gråben

Poissa Poissa

Vastaus #840 : 05.06.2021 klo 12:18:00

Enemmänkin kiinostais tietää kuka matkustaa rovaniemeen?
Pelaajista ei tietoa, mutta kuulemma lentävät ja pelaajista sen verran että Tapani olis palaamassa heinäkuun lopussa, ehkä...
Ekedinho
Vastaus #841 : 06.06.2021 klo 11:46:54

Päivän joukkue

# 1 Mehdi El Moutacim
# 80 Jonathan Jäntti

# 5 Oliver Pettersson
# 6 Riku Selander
# 7 André Österholm
# 8 Xhevdet Gela
# 9 Juuso Liukkonen
# 11 Akseli Ollila
# 13 William Lindqvist
# 15 August Björklund
# 17 Zacharias Ekström
# 22 Julius Kangaslahti
# 23 Jakob Gottberg
# 29 Olli Jakonen
# 33 Oskari Sallinen
# 58 Reza Heidari

Poissa

# 2 Jarkko Heimonen
# 10 Valdrin Rashica
# 14 Simon Lindholm
# 16 Sami Kankaristo
# 18 Joona Tapani
# 20 Robert Bäckman
# 25 Ville Sevón
# 31 Stanislav Efimov
# 34 Tuukka Andberg
# 45 Albin Wasiljeff
# 46 Tom Grönroos
# 63 Alexander Forsström
Ekedinho
Vastaus #842 : 06.06.2021 klo 12:47:24

Päivän avaus

# 1 Mehdi El Moutacim
# 5 Oliver Pettersson
# 6 Riku Selander
# 7 André Österholm
# 8 Xhevdet Gela
# 9 Juuso Liukkonen
# 13 William Lindqvist
# 17 Zacharias Ekström
# 29 Olli Jakonen
# 33 Oskari Sallinen
# 58 Reza Heidari

Penkki
# 11 Akseli Ollila
# 15 August Björklund
# 22 Julius Kangaslahti
# 23 Jakob Gottberg
# 80 Jonathan Jäntti

Näinkö?

Mehdi
Selander Pettersson Lindqvist
Sallinen Heidari Gela Ekström
                 Österholm
       Liukkonen    Jakonen
« Viimeksi muokattu: 06.06.2021 klo 12:51:12 kirjoittanut Ekedinho »
Bollan

Poissa Poissa

Vastaus #843 : 06.06.2021 klo 15:35:26

Näinkö?

Mehdi
Sallinen Heidari Gela Ekström
                 Österholm
       Liukkonen    Jakonen

Miks Österholm olisi yhtäkkiä laitettu keskelle?

Mehdi
Österholm       Heidari           Ekström
                Sallinen        Gela
                Liukkonen Jakonen
Ekedinho
Vastaus #844 : 06.06.2021 klo 20:08:18

Miks Österholm olisi yhtäkkiä laitettu keskelle?

Mehdi
Österholm       Heidari           Ekström
                Sallinen        Gela
                Liukkonen Jakonen

Miks koko formaatio olisi laitettu uusiksi?
Semiseppo

Poissa Poissa

Vastaus #845 : 06.06.2021 klo 20:10:50

Ihan hyvä vieraspiste varamiehisenä yhdestä pääkilpailijasta. Klubin on kyllä kaaduttava, jos kärjessä meinataan jatkaa.
Bollan

Poissa Poissa

Vastaus #846 : 06.06.2021 klo 20:32:10

Miks koko formaatio olisi laitettu uusiksi?
En tiedä miten uusi "formaatio" oli mutta eikö siinä nyt kuitenkin menty aika pitkälti sillä lailla kuten minä veikkasin??? Vai oliko Österholm sun mielestä keskellä? Gelatoki hieman alempana välillä mutta Heidari mun mielestä selkeä ankkuri.
Ekedinho
Vastaus #847 : 06.06.2021 klo 21:00:06

En tiedä miten uusi "formaatio" oli mutta eikö siinä nyt kuitenkin menty aika pitkälti sillä lailla kuten minä veikkasin??? Vai oliko Österholm sun mielestä keskellä? Gelatoki hieman alempana välillä mutta Heidari mun mielestä selkeä ankkuri.

En valitettavasti nähnyt päivän ottelua, eli en voi kommentoida.
Bollan

Poissa Poissa

Vastaus #848 : 06.06.2021 klo 21:04:32

En valitettavasti nähnyt päivän ottelua, eli en voi kommentoida.
Ok, oletin että olisit nähnyt ja ollut eri mieltä kun sinä ottelun jälkeen päätit kyseenalaistaa mun veikkausta.
Irondwarf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eif, Eif,Eif. Akinfenewa, FC Kontu,Piff

Vastaus #849 : 06.06.2021 klo 21:48:40

Selander Pettersson Lindqvist Ekström
                    heidari
              Sallinen  gela

Österholm                    jakonen
               Liukkonen

Sivuja: 1 ... 33 [34] 35 ... 55

Siirry: