FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.01.2026 klo 17:16:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 55

Kirjoittaja Aihe: EIF 2021 - Tavoitteena nousu Veikkausliigaan  (Luettu 269684 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #900 : 12.06.2021 klo 10:40:28

Oli. Useita pelureita HJKn edarin treeniringistä mukana niin tämmöinen lopputulos oli ihan odotettavissa. Ei mikää puoliammattilainen höntsäjengi pystyy pistää vastaan jos tämmöisiä pelaajia ovat vastassa. 1-2 olisi ollut mahdollista voittaa mutta jos tulee 4-5 niin aika vähäiset ovat mahikset. Karu totuus.

Säännöt pitäisi olla semmoset että jos sä oot edustuksen listalla niin sä et voi pelaa reserveissä. Ei pitäisi olla mahdollista että esim. liigapelaaja pelaa div 1, 2, 3, 4, 5 tai 6 vaan sen takia että hän on ollut loukkaantunut tai sen takia että ei saa peliaikaa omassa joukkuessaan. Siinä tapauksessa pitäisi lepää/harjoitella enemmän että tulee takaisin omaan rinkiin tai saa peliaikaa omassa joukkuessaan. Ei tämä voi jatkua näin. Palloliitto pitäisi ehdottomasti puuttua tähän asiaan ja laittaa säännöt uusiksi. Tämä koskee kaikki joukkueet ja sarjatasot.

Tätä odottelin ja yllättävän kauan kesti :D

EIF pelasi ihan itse huonosti, eikä matsi kääntynyt mihinkään liigavahvistuksiin vaan Klubin toppareiden ylivoimaan ja laadukkaaseen prässiin
Ekedinho
Vastaus #901 : 12.06.2021 klo 10:54:36

Tätä odottelin ja yllättävän kauan kesti :D

EIF pelasi ihan itse huonosti, eikä matsi kääntynyt mihinkään liigavahvistuksiin vaan Klubin toppareiden ylivoimaan ja laadukkaaseen prässiin

Mun mielestä EIF oli selkeä underdog tähän matsiin. Ei sarjakärki tai sarjajumbo sanoo mitään tässä vaiheessa kautta.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille

Vastaus #902 : 12.06.2021 klo 11:17:06

Mun silmiin näistä liiga-avuista Peltola oli aika dominoiva, Untersee ja Terho eivät olleet erityisen näkyviä, ja Dahlström oli välillä vaikeuksissa painiessaan keskikentällä.

Ne varsinaiset pelin tähdet, Anini ja Didi ovat nollanelosen vakiopelaajia. Kyllä minunkin mielestä EIF teki sen tokalla puoliajalla ihan itse.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF

Vastaus #903 : 12.06.2021 klo 12:45:35

Mun mielestä EIF oli selkeä underdog tähän matsiin. Ei sarjakärki tai sarjajumbo sanoo mitään tässä vaiheessa kautta.
Siinä olen samaa mieltä ettei sarjasijoitus kerro paljoa ennen eilisen kaltaista peliä. Mutta mun mielestä todella heikkoa ja raukkamaista lähteä selittää eilisen tappiota jollain edarin avuilla. Itse olet useampaan otteeseen kirjoittanut miten hyvältä EIF tilanne näyttää joten on aikamoinen takinkäännös nyt yhtäkkiä väittää että EIF olisi mikään "underdog" Klubi 04 vastaan. Toki tiedossa että 3p olisi kaikkea muuta kun varmaa. Klubin edarin avut olivat eilen pääosin juuri sellaisia joka pitääkin hakea peliaikaa reserveissä.

Se on sitten eri asia että säännöt voisi munkin mielestä olla erilaiset koskien farmijoukkueita mutta nyt kun säännöt ovat tällaiset niin ei tässä ole mitään järkeä tai syytä lähteä selittelemään tappiota jollain tekosyillä.
Malmivuori

Poissa Poissa

Vastaus #904 : 14.06.2021 klo 17:28:46

Tämä oli ihan odotettavissa. Ei mulla muuta.
Santesmases OUT!
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV

Vastaus #905 : 14.06.2021 klo 18:01:44

Ei tarvitse.Ei joukkue ole niin kova mitä tässä on foorumistit hehkuttanut. Koko ajan ollut tiedossa että kun tulee kortteja ja loukkaantumisia niin vaikeaa on.Nämä Eken hehkutukset voitte unohtaa. EIF on hyvä joukkue muttei tosiaankaan mitään loistavaa esitystä.
Ekedinho
Vastaus #906 : 17.06.2021 klo 17:56:01

Ei tarvitse.Ei joukkue ole niin kova mitä tässä on foorumistit hehkuttanut. Koko ajan ollut tiedossa että kun tulee kortteja ja loukkaantumisia niin vaikeaa on.Nämä Eken hehkutukset voitte unohtaa. EIF on hyvä joukkue muttei tosiaankaan mitään loistavaa esitystä.

Jos EIF haluaa Veikkausliigaan niin nyt olisi oiva mahdollisuus, harmi jos haaveet kaatuu siihen että joukkue ottaa kauden aikana liian monta korttia.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #907 : 17.06.2021 klo 19:09:44

Jos EIF haluaa Veikkausliigaan niin nyt olisi oiva mahdollisuus, harmi jos haaveet kaatuu siihen että joukkue ottaa kauden aikana liian monta korttia.
Se on totta, että nyt olisi kaikkien aikojen mahdollisuus, kun isompien budjettien joukkueet kyntävät.

Toisaalta olisi aikamoinen farssi Palloliitolta, jos EIF noilla olosuhteilla liigalisenssin saisi. Ja olisihan se nyt muutenkin EIFfiltä aikamoista, kun budjetti olisi tyyliin puolet toiseksi pienimmästä. :D
FCSTOKE

Poissa Poissa

Vastaus #908 : 18.06.2021 klo 13:58:23

Velmu. Tuohon budjetista sen verran ettei sitä tiedä millaisia sponsseja sieltä tarvittaessa tulisi kun minäkin tiedän henkilön joka on kova EIF fani ja muutama kymmen saarta ja 8 kilometriä rantaviivaa eikä perillisiä joten EIF olisi sopivampi kohde kuin valtio.
Ekedinho
Vastaus #909 : 22.06.2021 klo 19:48:40

Tällä kaudella pidän huvikseni vähän EIF-tilastoja. 8 ottelussa 31 korttia. Tämä pitää olla jonkinlainen ennätys Ykkösessä? Melkein 4 korttia/ottelu. Mistä tämä johtuu?

Punainen / keltainen / pelaaja-taustajoukko

0 + 4 Riku Selander
0 + 3 Oliver Pettersson
1 + 2 Tuukka Andberg
1 + 2 Jarkko Heimonen
0 + 2 Jakob Gottberg
0 + 2 Zacharias Ekström
0 + 2 Olli Jakonen
0 + 2 Juuso Liukkonen
0 + 2 William Lindqvist
1 + 1 Stanislav Efimov
0 + 1 Mehdi El Moutacim
0 + 1 Andre Österholm
0 + 1 Oskari Sallinen
0 + 1 August Björklund
0 + 1 Reza Heidari
0 + 1 Ruben Maya Perez
Jantteri/

Poissa Poissa

Vastaus #910 : 22.06.2021 klo 20:18:10

Tällä kaudella pidän huvikseni vähän EIF-tilastoja. 8 ottelussa 31 korttia. Tämä pitää olla jonkinlainen ennätys Ykkösessä? Melkein 4 korttia/ottelu. Mistä tämä johtuu?

0 + 4 Riku Selander
0 + 3 Oliver Pettersson
1 + 2 Tuukka Andberg
1 + 2 Jarkko Heimonen
0 + 2 Jakob Gottberg
0 + 2 Zacharias Ekström
0 + 2 Olli Jakonen
0 + 2 Juuso Liukkonen
0 + 2 William Lindqvist
1 + 1 Stanislav Efimov
0 + 1 Mehdi El Moutacim
0 + 1 Andre Österholm
0 + 1 Oskari Sallinen
0 + 1 August Björklund
0 + 1 Reza Heidari
0 + 1 Ruben Maya Perez
4 ottelua ilman voittoa. Voiko liigan jo unohtaa? Miten kauan valmentajat saa jatkaa?
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Vastaus #911 : 22.06.2021 klo 20:32:22

4 ottelua ilman voittoa. Voiko liigan jo unohtaa? Miten kauan valmentajat saa jatkaa?
Ihan hyvä tulos tänään. Alkaa olla jo melko väsynyttä läppää tämä puhe mahdollisesta valmentajien vaihdoksesta. Miksi vaihdettais valmennusta johon käsittääkseni sekä tausta että pelaajat ovat tyytyväisiä? Toki voi kritisoida valintoja ja itse haluaisin ainakin nähdä taas muuta kun tämä "wing-back" syteemi, mutta samaa halusin myös Huuhkajissa joten ehkä se vaan on minä joka ei näe tämän "muotiilmiön" kaikkia hienouksia? Ja liigapuheiden kohdalla niin itse olen ainakin sitä mieltä että kärkipaikka on kahdeksan pelin jälkeen jopa lähempänä kuin mitä odotin.   
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #912 : 22.06.2021 klo 20:47:26

0 + 4 Riku Selander
0 + 3 Oliver Pettersson
1 + 2 Tuukka Andberg
1 + 2 Jarkko Heimonen
0 + 2 Jakob Gottberg
0 + 2 Zacharias Ekström
0 + 2 Olli Jakonen
0 + 2 Juuso Liukkonen
0 + 2 William Lindqvist
1 + 1 Stanislav Efimov
0 + 1 Mehdi El Moutacim
0 + 1 Andre Österholm
0 + 1 Oskari Sallinen
0 + 1 August Björklund
0 + 1 Reza Heidari
0 + 1 Ruben Maya Perez
:D 4 korttia per ottelu ennätys? Onhan se paljon ja noin lyhyessä otannassa myös sattumaa mukana. Gnistanilla taitaa olla aika sama vauhti noiden kanssa esimerkiksi tällä kaudella, joten ei mitenkään hirveän poikkeuksellista.

Ps. Jakonen oli tänään vitun hyvä. Liukkonen taas aivan pimennossa ja vaikutti jo alussa siltä, että oli ihan loppu. Nojaili polviin ekan kympin aikana jo tyyliin.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Vastaus #913 : 22.06.2021 klo 20:54:52

Ps. Jakonen oli tänään vitun hyvä. Liukkonen taas aivan pimennossa ja vaikutti jo alussa siltä, että oli ihan loppu. Nojaili polviin ekan kympin aikana jo tyyliin.
Samaa mieltä. Jakonen on mielestäni parantanut koko ajan ja nyt saanut ansaitusti isosti minuutteja. Kautta on tietysti vielä paljon jäljellä mutta vaikuttaa vahvasti siltä että Jakonen on Sihvosen ja Kovaqin jälkeen jo kolmas muutaman vuoden sisään jolle siirto Salosta Tammisaareen on ollut onnistunut liike. 
Ekedinho
Vastaus #914 : 22.06.2021 klo 21:36:15

:D 4 korttia per ottelu ennätys? Onhan se paljon ja noin lyhyessä otannassa myös sattumaa mukana. Gnistanilla taitaa olla aika sama vauhti noiden kanssa esimerkiksi tällä kaudella, joten ei mitenkään hirveän poikkeuksellista.

Komppaan. Jakonen on ollut positiivinen yllättäjä mun silmissä. Peukku ylös.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Vastaus #915 : 23.06.2021 klo 03:44:39

Edelleenkin sitä mieltä ettei valmentajan vaihdos ole mikään vaihtoehto. Neljä korttia per ottelu ei kyllä ole mikään kovinkaan suuri juttu mutta tietysti tulee jonkun verran vaikuttamaan kokoonpanoihin. Kuten aikaisemminkin olen sanonut että liigan voi unohtaa ja tämäkin sijoitus on aivan loistava Suomen 20 parhaan joukkueen joukossa.
mjanders

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF, BK-46, FC HIK

Vastaus #916 : 24.06.2021 klo 21:47:10

Yhtiökokous pidetty. Liikevaihto kasvoi ja tulos oli vain hieman pakkasen puolella. Vanhoja velkoja on maksettu ja talous näyttää paremmalta kuin aiemmin.

https://herrar.eiffotboll.fi/aktuellt/eif-holl-bolagsstamma-for-ar-2020/
Le_God

Poissa Poissa

Vastaus #917 : 25.06.2021 klo 09:56:08

Yhtiökokous pidetty. Liikevaihto kasvoi ja tulos oli vain hieman pakkasen puolella. Vanhoja velkoja on maksettu ja talous näyttää paremmalta kuin aiemmin.

https://herrar.eiffotboll.fi/aktuellt/eif-holl-bolagsstamma-for-ar-2020/

Hyvin hoidettu. Nyt ei ehkä Jantterikaan kehtaa vaatia managerin vaihtoa! ;)
Bollan

Poissa Poissa

Vastaus #918 : 25.06.2021 klo 14:42:36

Hyvin hoidettu. Nyt ei ehkä Jantterikaan kehtaa vaatia managerin vaihtoa! ;)
Kyllä kehtaa, ei teoilla ole väliä Jantterille. Ainoa mikä merkitsee on nimi. Mutta todellakin iloisia uutisia muuten.
Jantteri/

Poissa Poissa

Vastaus #919 : 25.06.2021 klo 19:33:32

Kyllä kehtaa, ei teoilla ole väliä Jantterille. Ainoa mikä merkitsee on nimi. Mutta todellakin iloisia uutisia muuten.
Turha kait on managerin eroa on vaatia kun ymmärsi itse lopettaa vuoden jälkeen. Eikä yhtiön tulos kait ole managerista kiinni, voi että sun kommentin tasoa. Hyvää Jussia.
Jantteri1

Poissa Poissa

Vastaus #920 : 29.06.2021 klo 14:54:29

KPV - RoPS ja EIF - KPV ke-su 30.6.- 4.7.2021 | Otteluennakot

https://youtu.be/ZrdAtw9RqFE
Bollan

Poissa Poissa

Vastaus #921 : 01.07.2021 klo 10:15:19

Näillä tuloksilla on syksyllä edessä taistelu sarjapaikasta. Melkoinen antikliimaksi jos pudottaisiin kakkoseen nyt kun vihdoin on saatu muut asiat parempaan kuntoon. Mikä tässä oikein mättää?
Gråben

Poissa Poissa

Vastaus #922 : 01.07.2021 klo 12:15:41

Näillä tuloksilla on syksyllä edessä taistelu sarjapaikasta. Melkoinen antikliimaksi jos pudottaisiin kakkoseen nyt kun vihdoin on saatu muut asiat parempaan kuntoon. Mikä tässä oikein mättää?
Ainakin se mättää, että loukkaantuneiden lista on pitkä, ulosajoja ja pelikieltoja on ollut pitkä lista jne, Lisäksi ei oikein tahdo löytyä kunnon maalintekijöitä, tyypplä ent. Vuoden Darren Smith! Viime vuosi oli se jolloin nousu olisi pitänyt tapahtua, tämän vuoden materiaali ei valitettavasti ole (ainakaan tällä hetkellä) riittävän laadukasta. Eletään toivossa että Tapani, Rashica, Gela ja Ekström pystyisivät palaamaan, mahd. pian ja että krsäikkunan auetessa saadaan joku kunnon maalintekijä!
Ekedinho
Vastaus #923 : 01.07.2021 klo 17:49:39

Ruben Maya Perez jättää EIFin. Ruben on saanut uuden pestin urheilujohtajana Espanjassa ja palaa kotiin.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2021 klo 18:58:29 kirjoittanut Ekedinho »
jeboou

Poissa Poissa

Vastaus #924 : 01.07.2021 klo 22:15:39

Jäntti pelasi tänään akatemian maalilla hyvin. Kaksi torjuttua rankkaria Ylos

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 55

Siirry: