Pemari
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF3
|
 |
Vastaus #1325 : 12.05.2025 klo 21:52:21 |
|
Haarala hiljentää foorumin!!!! SANTIII Haaaaaarrraaaaaaaaaaaaa!!!! Vitun peto Haarala on aina ollut minun mieheni! En koskaan epäillyt tai puhunut hänestä paskaakaan KUNINGAS HARALA! MVP Haarala hiljentää kaikki vihaajat toisen kerran ottelussa. Kuningas!! Ole nyt hiljaa siitä Haaralasta. vihdoinkin vitun finni, kiva!!!!!!!!!!!!!!! Tärkeää ihanalle Haralaalle!!! Haarala on Djurgårdenin maalintekokuningas!!!! Tällä foorumilla me rakastamme Haaralaa ja olemme aina rakastaneet! Kiireinen päivä tänään kiusaajilla ja kiusaajilla. Nyt meillä on sisu Haarala Forza DIF -jengissä NIIN VITUN MUKAA, ETTÄ MEIDÄN HAARALA SULKEE KAIKKI ONGELMAT TÄÄLLÄ Gulliksenin maali. Haarala oli ampumaisillaan yli Haraala saattaa olla paras pelaaja, joka meillä on ollut nykyaikana! Haaralan druuli: 3========D Foorumin vihaajien suu: (. ) Hän tekee niin kuin haluaa, hän tekee niin kuin haluaa, Santeri Haarala.... Olkoon Haralaa ottelun voittaja Näytti täysin immuunipuutteiselta, mutta tänään hän astuu ulos ja tarjoaa 1+1. Hienoa Santti!
|
|
|
|
|
maakato
Poissa
|
 |
Vastaus #1327 : 12.05.2025 klo 21:57:45 |
|
Spelar Haarala ens idag? Ser bara finska Ronaldinho därute. finska Ronaldinho! 
|
|
|
|
Rudolfsheim
Paikalla
|
 |
Vastaus #1328 : 12.05.2025 klo 22:00:04 |
|
vihdoinkin vitun finni, kiva!!!!!!!!!!!!!!!  Finne tarkoittaa sekä suomalaista, että aknea.
|
|
|
|
22pistepirkka
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliiga ja kaikki sitä paremmat sarjat
|
 |
Vastaus #1329 : 12.05.2025 klo 22:02:26 |
|
Hienoja onnistumisia Haaralalta. Sofascoressa pelin parhaat pisteet. Djurgården lähes tuplasi tehdyt maalit.
|
|
|
|
MarskiKakkonen
Poissa
|
 |
Vastaus #1330 : 12.05.2025 klo 22:04:32 |
|
Eläintarhalla vähiten tehtyjä ja vähiten päästettyjä maaleja. Ne pela vahe tulsa peli?
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
 |
Vastaus #1331 : 12.05.2025 klo 22:04:38 |
|
|
|
|
|
cheap evening return
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen Ilves, Le Aquile
|
 |
Vastaus #1332 : 12.05.2025 klo 22:06:27 |
|
Vitun peto 
|
|
|
|
Neljä Tähteä
Poissa
|
 |
Vastaus #1333 : 12.05.2025 klo 22:09:15 |
|
Tiukka otteluohjelma sen kuin jatkuu, viisi peliä edessä vielä 1.6. mennessä. Sen jälkeen kuukauden maajoukkuetauko ilmeisesti(?). Torstaina vastassa Mjällby joka on aloittanut kautensa erinomaisesti ja on tällä hetkellä kolmantena sarjassa.
|
|
|
|
Jema Pelle
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1334 : 12.05.2025 klo 22:10:10 |
|
Arvostelussa paras tulla ainakin kolmonen, maajoukkueeseen.
|
|
|
|
Dirk Kuyt
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat ja suomalaisten jengit ulkomailla
|
 |
Vastaus #1335 : 12.05.2025 klo 22:10:41 |
|
On se kova äijä toi Haarala. Vähän aika sitten joukkueensa pilkatuin, mutta nyt jo 40% Djurgårdenin tämän kauden osumista on joko tämän tekemiä tai syöttämiä! 
|
|
|
|
Jyystöhöylä
Poissa
|
 |
Vastaus #1336 : 12.05.2025 klo 22:13:07 |
|
Lopussa Haarala ajoi pallon kanssa kohti kulmalippua pelaamaan aikaa ja sai kolme vihulaista peräänsä. Jotenkin onnistui tulemaan näiden välistä ja petasi Kullikseenille vielä loistavan maalipaikan.
Toki menetti myös palloa ylhäällä monta kertaa louhikkoiseen ekaan kosketukseen.
|
|
|
|
Manfred Fandango
Poissa
|
 |
Vastaus #1337 : 12.05.2025 klo 22:21:19 |
|
Siltasella muuten eniten juoksumetrejä ottelussa ja Haaralakin sai ihan tosissaan lönkötellä tämän voiton eteen. 1 Matias Siltanen, Djurgårdens IF - 12 024 m - 27,79 km/h 2 David Kruse, IFK Göteborg - 11 966 m - 28,08 km/h 3 Isak Alemayehu, Djurgårdens IF - 11 774 m - 26,74 km/h 4 Santeri Haarala, Djurgårdens IF - 11 705 m - 31,66 km/h 5 Tobias Heintz, IFK Göteborg - 11 502 m - 29,53 km/h
|
|
|
|
Ehis
Poissa
|
 |
Vastaus #1338 : 12.05.2025 klo 22:29:53 |
|
Siltsu oli kans hyvä. Pikkasen mäihää pelaajatilanteen kanssa, mutta kundi käyttänyt tuon melko täydellisesti hyväkseen.
|
|
|
|
Kilhammer
Poissa
|
 |
Vastaus #1339 : 12.05.2025 klo 23:00:55 |
|
Arvostelussa paras tulla ainakin kolmonen, maajoukkueeseen.
Vahva kolmonen tuli arvioijan mukaan. Nelonen olisi tullut, jos puolustuspelaaminen olisi ollut piirun verran tasaisempaa.
|
|
|
|
shots
Poissa
|
 |
Vastaus #1340 : eilen kello 08:03:07 |
|
Finlands Ronaldinho på Ullevi ikväll Det visade sig inte bara vara under ett fåtal sekunder som Santeri Haarala blixtrade till i dag. I den andra halvleken kom även säsongens första mål. Nog för att det inte var ett lika fint förarbete från 25-åringen vid detta målet, utan snarare ett klassiskt “stod på rätt plats vid rätt tillfälle”-mål, är det ack så viktigt. Om det är någon enskild spelare som behöver en självförtroendeboost i laget är det just han. Utöver mål och assist bidrog han även med fina passningar, smarta löpningar och en finurlighet med bollen. Det var kul att se honom spela på Ullevi ikväll, Ronaldo de Assis Moreira… eller förlåt - Santeri Haarala! https://www.svenskafans.com/fotboll/dif/fem-spaningar-efter-ifk-goteborg-djurgardens-if-681102 Matias Siltanen – 3Inledde sin Djurgårdssejour väldigt positivt, men haft en negativ utvecklingskurva i de senaste matcherna. Siltanen visade dock flera tendenser av den klass som alla vet att han besitter och stod för flera fina passningar genomgående under matchen, och spelade med ett väldigt unikt lugn som säkerligen inte många andra i den åldern har. Står med fyra minuter kvar av ordinarie matchtid för en väldigt ful tackling måste sägas och fick ett gult kort som följd. Santeri Haarala – 3Det har blåst starka motvindar kring finländaren på senaste, men inledde dagens batalj på bästa vis med en stark dribblingsaktion i minut fem där han både vred och vände där han till sist hittade in till Tokmac – en högklassig assist på alla sätt och vis. Fortsatte vara ett starkt hot framåt och var en klar förbättring från tidigare matcher i år. Med ungefär kvarten kvar står han på rätt plats när Gulliksens inspel drar i stolpen och ut, och där högg finnen till. Stod för en enastående framspelning och kunde, kanske borde, ha fått sin andra assist för kvällen när han hittade fram till ”Tobbe”. I en bättre värld ska Haarala självklart ha en fyra i betyg, men det är lite för mycket svaga aktioner i det defensiva spelet där Santeri helt enkelt är för labil. Det är dock en trea som är mycket, mycket stark. https://www.svenskafans.com/fotboll/spelarbetyg-ifk-goteborg-djurgardens-if-681101
|
|
« Viimeksi muokattu: eilen kello 08:18:09 kirjoittanut shots »
|
|
|
|
|
shots
Poissa
|
 |
Vastaus #1341 : eilen kello 08:10:11 |
|
Santeri Haarala om tuffa sjukdomstiden i DjurgårdenSanteri Haarala frälste Djurgården borta mot IFK Göteborg. Nu talar finländaren ut om det sjukdomshelvetet han genomled på försäsongen. – Jag låg på en flygplanstoalett och kräktes i två timmar, det var mindre trevligt, säger Djurgårdens finländske matchhjälte. Santeri Haarala fick chansen från start borta mot IFK Göteborg. Och han tog den, minst sagt. Redan efter ett par minuters spel snurrade han bort Anders Trondsen på vänsterkanten och serverade Tokmac Nguen ett superläge – ett superläge som norrmannen smällde in i det bortre hörnet till 1–0. Sedan tog han tillvara på Elis Bishesaris retur på Tobias Gulliksens avslut och vräkte in segermålet fram till 2–1 i taket med kvarten kvar. – En topp, topp, toppaktion av Santi, hyllar Tokmac Nguen. – Vi anfallare har varit lite oduktiga på slutet och det är bra att vi får utdelning i dag. Speciellt han (Haarala) som jobbat så hårt, fortsätter norrmannen. ”Jag känner mig fräsch” Santeri Haarala var lycklig efter slutsignalen. – Den här matchen var väldigt viktig för mig. Det var riktigt fint att få göra ett mål men det viktigaste är givetvis att vi vinner, ler Haarala. Matchen var Djurgårdens fjärde bara under maj och farhågorna var många: Dubbelmötet mot Chelsea i kombination med det faktum att Dif har en lång skadelista har slukat all energi. Men det slår Haarala tillbaka emot. – Jag känner mig fräsch. Jag spelade inte i derbyt och inte heller 90 minuter i någon av matcherna mot Chelsea. Djurgården har haft problem med målskyttet under säsongen. Men tränaren Jani Honkavaara hyllar sina anfallares insatser. – Det är väldigt viktigt för båda de här killarna, särskilt Santeri Haarala. Jag är väldigt glad för honom för han har varit under press. Han har jobbat hårt och i dag blev det ett mål och assist och jag kan inte be om mer. Kräktes på flygplan Supportrarna har bitvis varit kritiska mot Santeri Haarala under säsongen. Själv säger han att han inte påverkats alls av snacket runtomkring. – Nej jag förstår väl att folk har egna åsikter. Det är en del av jobbet. Och i en klubb som Djurgården finns det alltid tryck och press. Men för att vara helt ärlig... jag läser ingenting. Jag förstår heller inte svenska så mycket, säger Haarala. Om Haarala känner sig fräsch och i matchform nu var saken annorlunda i vintras. Finländaren hade en mindre trevlig flygresa på väg hem från Djurgårdens träningsläger. – Jag åkte på någon skit efter träningen och när vi skulle flyga hem... jag låg i två timmar på flygplanstoaletten och spydde. Det var mindre trevligt, jag kunde inte äta på fyra dagar eftersom jag bara kräktes, säger Haarala som inte känner till orsaken till sjukdomen. – Ingen aning. Det var bara jag i laget som åkte på det. I och med trepoängaren mot Blåvitt studsar Dif upp till en sjätteplats i tabellen. – Jag vill inte veta var vi ligger, jag bryr mig inte om det just nu. Det är så många matcher och det kan bara bli stressigt i huvudet av att fundera på det. Vi försöker bara vinna alla matcher så får vi se efter säsongen var det slutar, säger han. https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/santeri-haarala-om-tuffa-sjukdomstiden-i-djurgarden/
|
|
|
|
Bockwurst
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #1342 : eilen kello 09:39:15 |
|
|
|
|
|
kereference
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, kolmas joukkue
|
 |
Vastaus #1343 : eilen kello 10:22:31 |
|
Kategoriaan ”en olisi kyllä hetkeen uskonut näkeväni” menee kyllä se, kun todistaa Haaralan huudattavan eläintarhan kannattajapäätyä kendotehojen 1+1 jälkeen.
|
|
|
|
pilkku seiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing
|
 |
Vastaus #1344 : eilen kello 10:48:15 |
|
Kategoriaan ”en olisi kyllä hetkeen uskonut näkeväni” menee kyllä se, kun todistaa Haaralan huudattavan eläintarhan kannattajapäätyä kendotehojen 1+1 jälkeen.
En yllättynyt, sillä tätä samaa se oli Veikkausliigassakin: selkeästi näki, että kyseessä on todella yllätyksellinen pelaaja, jolla on taitoa murtautua pallollisena boksiin ja häkellyttävä kyky olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Viimeiset ratkaisut olivat usein huonoja ja maalipaikoista ei aina mennyt sisään - voisi pelata todella suurilla areenoilla, jos näillä osa-alueilla olisi parempi toimintavarmuus.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #1345 : eilen kello 10:55:41 |
|
On kyllä varmasti todella hyvä fiilis Haaralalla pitkän vaikean jakson jälkeen onnistua pelissä kokonaisemmin. Varmasti antaa hyvän pohjan seuraavaan peliin.
|
|
|
|
meiju suvakki
Poissa
|
 |
Vastaus #1346 : eilen kello 11:08:32 |
|
Olipas seksiä tuo esityö maaliin.
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #1347 : eilen kello 12:13:37 |
|
Hyvä peli Haaralalta, kiva nähdä onnistumisia, kun yritystä ja halua näyttää aina löytyvän. Honkavaarakin sanoi ottelun jälkeen haastattelussa, että oli parin–kolmen päivän ajan ennen matsia jo psyykannut Haaralaa, että tästä tulee hänen iltansa, koska treeneissä oli tällä ollut hyvä hönkä päällä. Jos jatkaa samalla työmoraalilla (ja miksi ei jatkaisi), varmaan onnistumisia voi tulla jatkossakin. Tuo ensimmäisen maalin esityöhän oli juuri sitä parasta Haaralaa – pieni tila ja vähän aikaa, niin ratkaisut tulevat "selkäytimestä" (jonne ne ovat tietysti monien treenikentällä tehtyjen toistojen myötä iskostuneet) eikä niitä ehdi liikaa miettiä.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #1348 : eilen kello 14:28:34 |
|
Finne tarkoittaa sekä suomalaista, että aknea.
Vad har ålänningar och pormaskar gemensamt? - De är båda nästan finnar.
|
|
|
|
|
|
|