Objectif Lune
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1300 : 03.09.2021 klo 08:31:56 |
|
Ilmeisesti jotain rajoitussekoilua, kun sen verran paljon näyttää harmaata. Ei etuosto-oikeudella näköjään ainakaan omalle kausaripaikalle ole asiaa.
Ei vissiin, kun liput on myynnissä voimassa olevien rajoitusten perusteella 50 paikan lohkoissa. Oma kausaripaikka sattuu esim. osumaan lohkon ulkopuolelle.
|
|
|
|
|
Hiiritin
Poissa
|
 |
Vastaus #1301 : 03.09.2021 klo 08:32:25 |
|
Sinisellä näkyvät lohkot ovat valittavissa ja klikkaamalla haluamaasi lohkoa, pääset valitsemaan istumapaikkaa.
Sinisellä näkyvät istumapaikat ovat varattavissa. Valittuasi mieleisesi istumapaikan klikkaa kohtaa ’’Jatka’’.
Tämän jälkeen syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse lipputyyppi (aikuiset/lapsi)
(voi käyttää toki omaa meiliä..)
Ei hyväksy lastenlippuihin onaa meiliä: kuponkia tällä numerolla ei ole olemassa. Vittua mitä nyt taas. Eli eikö tuolta pysty ostamaan kuin itselle irtolipun nyt? E. No nyt onnistui.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2021 klo 08:37:34 kirjoittanut Hiiritin »
|
|
|
|
|
Objectif Lune
Poissa
|
 |
Vastaus #1302 : 03.09.2021 klo 08:35:14 |
|
Ostin liput itselleni ja kumppanille.
En voinut kirjata kumpaakin itselleni, joten laitoin toiseen pakettiin kumppanin tiedot. Omalla tilillä näkyy vain toinen lippupaketti, mutta kumppanille ei ole tullut mitään vahvistusta myöskään. Sehän meni hienosti.
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #1303 : 03.09.2021 klo 08:36:34 |
|
Paketti ostettu, ostotapahtumaan meni alle minuutti. Oma kokemukseni katiskasta on, että ylivoimaisesti helpoin ja nopein verkkokauppa. Kolahtaa omaan logiikkaan, mutta ilmeisesti ei kaikkien.
Yllättävän paljon lippuja jo mennyt. Vai oliko niitä vapautettu myyntiin harvinaisen vähän.
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #1304 : 03.09.2021 klo 08:37:21 |
|
Eikö se ollut niin, että europeleihin ei lasten lippuja tai muuta alennusryhmiä myydä.
Näinhän se on ollut aina tai lähes aina europeleissä.
|
|
|
|
|
Pastor of Muppets
Poissa
|
 |
Vastaus #1305 : 03.09.2021 klo 08:38:22 |
|
Ei vissiin, kun liput on myynnissä voimassa olevien rajoitusten perusteella 50 paikan lohkoissa. Oma kausaripaikka sattuu esim. osumaan lohkon ulkopuolelle.
Tähän tulokseen itsekin tulin, kun päädyssä oli melkein joka lohkosta monta ylintä riviä harmaana. Kohtuullisen perseestä, että myydään huonommat paikat ensin, kun eiköhän näistä rajoituksista pikkuhiljaa päästä eroon.
|
|
|
|
|
Hiiritin
Poissa
|
 |
Vastaus #1306 : 03.09.2021 klo 08:38:24 |
|
Eikö se ollut niin, että europeleihin ei lasten lippuja tai muuta alennusryhmiä myydä.
Näinhän se on ollut aina tai lähes aina europeleissä.
Sai ostettua.
|
|
|
|
|
suntti
Poissa
|
 |
Vastaus #1307 : 03.09.2021 klo 08:39:21 |
|
Pystyy ostamaan vaikka kuika monta lippua kun ei kirjaudu ulos.
|
|
|
|
|
Arabialainen
Paikalla
Suosikkijoukkue: Klubi 04
|
 |
Vastaus #1308 : 03.09.2021 klo 08:40:37 |
|
En voinut kirjata kumpaakin itselleni, joten laitoin toiseen pakettiin kumppanin tiedot. Omalla tilillä näkyy vain toinen lippupaketti, mutta kumppanille ei ole tullut mitään vahvistusta myöskään. Sehän meni hienosti.
Löytyy maksutapahtumien kautta. Viimeksi korjasivat näitä jälkikäteen mutta näköjään nyt taas asetukset väärässä asennossa.
|
|
|
|
|
Fawkster
Poissa
|
 |
Vastaus #1309 : 03.09.2021 klo 08:41:43 |
|
Puoliso osti itselleen ja mulle. Mulle liput näkyi katiskassa kun tein tilin mailillani ja kirjauduin. Mitään mailia tai vastaavaa ei tullut.
|
|
|
|
|
Thouni
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #1310 : 03.09.2021 klo 08:49:21 |
|
Menin lippusivustolle. Valitsin satunnaisen paikan Klubipäädystä maalin takaa, ja maksoin. Koko hommaan meni noin 50 sekuntia. Tämähän toimii!
|
|
|
|
|
tigerx
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK
|
 |
Vastaus #1311 : 03.09.2021 klo 08:50:13 |
|
Kaikki vieraspelikisastudiot meni heti? Ovat statuksella loppuunmyyty. Toki oli maininta, että paikat menee nopeasti, mutta muutamassa minuutissa?
3 x 3 matsin liput toki jo ostettu, mutta nuo kisastudiot? Aukeeko myöhemmin?
|
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #1312 : 03.09.2021 klo 08:53:26 |
|
Puoliso osti itselleen ja mulle. Mulle liput näkyi katiskassa kun tein tilin mailillani ja kirjauduin. Mitään mailia tai vastaavaa ei tullut.
Välillä voi viedä jonkin aikaa. Jostain ihmeen syystä. Mutta kannattaa katsoa liput.hjk ja sieltä maksutiedot
|
|
|
|
|
Jema Pelle
Paikalla
|
 |
Vastaus #1313 : 03.09.2021 klo 08:55:14 |
|
Ei helvetti  Meneeko toi todellakin noin, kätevää 
|
|
|
|
|
--are--
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, MCFC
|
 |
Vastaus #1314 : 03.09.2021 klo 08:58:34 |
|
Itselläkin onnistui lippupaketin osto itäkatsomosta alle minuutissa, vieläpä kännykällä. Kiitos Katiska. Pahoittelut jos vein jonkun kausaripaikan 
|
|
|
|
|
Objectif Lune
Poissa
|
 |
Vastaus #1315 : 03.09.2021 klo 09:04:56 |
|
Kiitos tiedosta. Voishan tosta nyt joku maili vaikka mennä: "Luo tili niin näät liput".
|
|
|
|
|
FC Apollo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, V-P Ketola 27, SMM
|
 |
Vastaus #1316 : 03.09.2021 klo 09:06:19 |
|
Alle minuutin suoritus ja ottelupaketti päädystä hommattu. Kaikki tämä vieläpä puhelimella. Kiitos katiska 09:58-09:59.
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
 |
Vastaus #1317 : 03.09.2021 klo 09:06:46 |
|
Paketti ostettu, ostotapahtumaan meni alle minuutti. Oma kokemukseni katiskasta on, että ylivoimaisesti helpoin ja nopein verkkokauppa. Kolahtaa omaan logiikkaan, mutta ilmeisesti ei kaikkien.
Alkaa olemaan aika väsynyt tämäkin performanssi.
|
|
|
|
|
Chief
Poissa
|
 |
Vastaus #1318 : 03.09.2021 klo 09:06:53 |
|
Mitäs nämä vieraspeli Bolt vipit ovat?
|
|
|
|
|
pyrjola
Poissa
|
 |
Vastaus #1319 : 03.09.2021 klo 09:08:07 |
|
Kyllähän tuo paketti piti hommata ihan katkarapulohkoon. Aikaa meni 45 sekuntia.
|
|
|
|
|
Rebel
Poissa
|
 |
Vastaus #1320 : 03.09.2021 klo 09:14:26 |
|
Jäi kokonainen rivi ostamatta, kun katiska valittaa minulla, että tälle tilille on jo ostettu lippu. Eikä siellä ollut kummoisia rivejä enää jäljellä. Ostin sitten keksityillä sähköposteille erikseen 4 paikkaa ja omille tileille 4. Ei nyt ihan nappiin mennyt verrattuna aiempiin vaiheisiin. Ja tuolta maksutapahtumista näkyy nyt liput? Mulla neljän kausikortin haltijana tunnukset ovat tyyppiä [email protected], [email protected] jne. Tämä, että useista ihmisiä ei saa saman tilin alle, on kyllä jonkun mainion markkinointimiehen keksintöä, jotta saataisiin KPI:t kuntoon, kun x määrä sähköposteja lähetettynä. [/AVAUTUMINEN]
|
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #1321 : 03.09.2021 klo 09:17:03 |
|
Jäi kokonainen rivi ostamatta, kun katiska valittaa minulla, että tälle tilille on jo ostettu lippu. Eikä siellä ollut kummoisia rivejä enää jäljellä. Ostin sitten keksityillä sähköposteille erikseen 4 paikkaa ja omille tileille 4. Ei nyt ihan nappiin mennyt verrattuna aiempiin vaiheisiin. Ja tuolta maksutapahtumista näkyy nyt liput? Mulla neljän kausikortin haltijana tunnukset ovat tyyppiä [email protected], [email protected] jne. Tämä, että useista ihmisiä ei saa saman tilin alle, on kyllä jonkun mainion markkinointimiehen keksintöä, jotta saataisiin KPI:t kuntoon, kun x määrä sähköposteja lähetettynä. [/AVAUTUMINEN] Siis käytä vaan samaa sähköpostiosoitetta, vaihda vain käyttäjän nimi jokaiselle lipulle. Jos ymmärsin oikein tämän ongelman.
|
|
|
|
|
Rebel
Poissa
|
 |
Vastaus #1322 : 03.09.2021 klo 09:19:18 |
|
Siis käytä vaan samaa sähköpostiosoitetta, vaihda vain käyttäjän nimi jokaiselle lipulle. Jos ymmärsin oikein tämän ongelman.
Jep, ymmärsit oikein. Mutta mulla kyllä valitti, että tälle käyttäjälle on jo varattu paikka kyseiseen tapahtumaan. Eikä nimeä voinut muuttaa. Eli olisi etukäteen pitänyt tehdä vielä lisää käyttäjiä. On kyllä ostokokemus kohdallaan.
|
|
|
|
|
Dida
Poissa
|
 |
Vastaus #1323 : 03.09.2021 klo 09:23:49 |
|
Menin lippusivustolle. Valitsin satunnaisen paikan Klubipäädystä maalin takaa, ja maksoin. Koko hommaan meni noin 50 sekuntia. Tämähän toimii!
Sama, ylivoimaisesti eniten aikaa meni Nordean kusisen katiskan tunnistautumiseen
|
|
|
|
|
pyrjola
Poissa
|
 |
Vastaus #1324 : 03.09.2021 klo 09:24:49 |
|
Sama, ylivoimaisesti eniten aikaa meni Nordean kusisen katiskan tunnistautumiseen
MobilePay?
|
|
|
|
|
|
|
|