muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #325 : 12.06.2021 klo 17:18:07 |
|
Moi Timo! Aikalaiset muistaa ettei tuota ole mediassa tai futispiireissä käytetty, kuin muutaman hassuttelijan toimesta. Nykyään se on meemi.
En mä suostu tässä olemaan väärässä, koska muistan tämän niin varmasti! Mikä se paska lempinimi sitten oli, mitä maajoukkueelle yritettiin pukea vuosituhannen vaihteessa "buumin" aikaan?
|
|
|
|
Åke Wahlgren
Poissa
Suosikkijoukkue: Rive ulos!
|
 |
Vastaus #326 : 12.06.2021 klo 17:20:09 |
|
En mä suostu tässä olemaan väärässä, koska muistan tämän niin varmasti! Mikä se paska lempinimi sitten oli, mitä maajoukkueelle yritettiin pukea vuosituhannen vaihteessa "buumin" aikaan?
Jos minä kirjoitan yleisönosastokirjoituksen futiskarhuista niin voinko tulla 30v päästä Futisforum4:lle uskottavasti kertomaan sen olleen maajoukkueen lempinimi. En usko.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #327 : 12.06.2021 klo 17:20:16 |
|
Ei maajoukkueella mitään vakiintunutta lempinimeä ollut ennen Huuhkajia. Futisleijonia muistan kyllä ajoittain käytetyn esim. teksti-tv:ssä, varmaankin koska merkkimäärä on rajallinen ja siitä käy kuitenkin selkeästi ilmi mitä tarkoitetaan.
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #328 : 12.06.2021 klo 17:22:00 |
|
Sanoisin, että kyllä se "pakko" löytää joku lempinimi eri maajoukkueille tuli vasta sen jälkeen, kun Leijonien rinnalle tuli Huuhkajat. Sitten muidenkin piti saada. Ei Huuhkajat ollut mikään väkisin kaivettu lempinimi, vaan tuli hyvin luonnollisesti ja syntytapa huomioiden jopa vähän vaivihkaa.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
 |
Vastaus #329 : 12.06.2021 klo 17:22:11 |
|
Jos minä kirjoitan yleisönosastokirjoituksen futiskarhuista niin voinko tulla 30v päästä Futisforum4:lle uskottavasti kertomaan sen olleen maajoukkueen lempinimi. En usko.
Et tietenkään, enkä minä oikeasti tuohon kirjoittajaan viitannut, vaikka sen linkitin (oli hauska juttu).
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #330 : 12.06.2021 klo 17:24:26 |
|
Nurmileijonat on hyvä ja varmasti sopii kaikille.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #331 : 12.06.2021 klo 17:24:29 |
|
Ei maajoukkueella mitään vakiintunutta lempinimeä ollut ennen Huuhkajia. Futisleijonia muistan kyllä ajoittain käytetyn esim. teksti-tv:ssä, varmaankin koska merkkimäärä on rajallinen ja siitä käy kuitenkin selkeästi ilmi mitä tarkoitetaan.
- Joo, joku satunnainen yleistoimittaja tai uutistenlukijaämmä saattoi sitä ihan vilpittömästikin käyttää. Hassutteluna käsittääkseni ei niinkään.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #332 : 12.06.2021 klo 17:25:02 |
|
Nurmileijonat on hyvä ja varmasti sopii kaikille.
- Ei käy tekonurmilobbareille.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
 |
Vastaus #333 : 12.06.2021 klo 17:25:19 |
|
Sanoisin, että kyllä se "pakko" löytää joku lempinimi eri maajoukkueille tuli vasta sen jälkeen, kun Leijonien rinnalle tuli Huuhkajat. Sitten muidenkin piti saada. Ei Huuhkajat ollut mikään väkisin kaivettu lempinimi, vaan tuli hyvin luonnollisesti ja syntytapa huomioiden jopa vähän vaivihkaa.
Joo, Huuhkajat on harvinaisen luonnollisesti syntynyt lempinimi. Leijonat samoin. Olisko noi muistelemani jutut sitten ollut susijengiin tms liittyen.
|
|
|
|
Keano
Poissa
|
 |
Vastaus #334 : 12.06.2021 klo 17:25:39 |
|
Sanoisin, että kyllä se "pakko" löytää joku lempinimi eri maajoukkueille tuli vasta sen jälkeen, kun Leijonien rinnalle tuli Huuhkajat. Sitten muidenkin piti saada.
Just det. Vieläkin vituttaa kuinka Siipimutteri pakkosyötti sitä vammaista Äijiä lentopallomaajoukkueelle. 
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #335 : 12.06.2021 klo 17:27:35 |
|
Kyllä myös Huuhkajat tuli ajoittain vähän "pakottamalla" ja en ainakaan itse ollut siitä hirveän innostunut. Siinä alkujaan vähän väen väkisin käytettiin tilaisuutta hyväksi, että nyt saatiin lempinimi. Onhan Huuhkajat kuitenkin hyvä nimi, mielenkiintoinen tosielämän tarina taustalla ja uljas petolintu, joka sopii hyvin brändiksi. Sen sijaan naisten maajoukkueen "Helmarit"-nimitys on edelleenkin hyvin teennäinen ja typerä.
|
|
|
|
naapurin ritva
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Koirat
|
 |
Vastaus #336 : 12.06.2021 klo 17:32:04 |
|
Asiantuntijapiireissä kutsutaan Suomen miesten jalkapallon a-maajoukkuetta tuttavallisesti Suomen miesten jalkapallon a-maajoukkueeksi vuodesta toiseen. Teennäisiä nämä lempinimet, eikä huuhkajista voi puhua jos viitataan joukkueeseen kautta aikojen. Nurmileijonia luulin aachin vitsiksi.
|
|
|
|
Jänkhäkoira
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #337 : 12.06.2021 klo 17:48:03 |
|
E. On se vittu, jos Suomenkin pelin puoliajalla kelaillaan jotain tällaista hassuttelupaskaa sen sijaan, että puhutaan siitä ottelusta. Lähtee kyllä välitön palaute ylelle.
Näistä on ilmiselvästi tehty koko kansan karnevaalit ja kyllä sen huomaskin, että meidän 4v. katseli koko puoliajan tv:tä, kun ei yllättäen jaksa katsella 15min Pasin tai Migulin möyhöömisiä. Futisniilot varmaan pystyvät etsimään 15min puoliaika-analyysit muualtakin.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
 |
Vastaus #338 : 12.06.2021 klo 17:53:38 |
|
Näistä on ilmiselvästi tehty koko kansan karnevaalit ja kyllä sen huomaskin, että meidän 4v. katseli koko puoliajan tv:tä, kun ei yllättäen jaksa katsella 15min Pasin tai Migulin möyhöömisiä. Futisniilot varmaan pystyvät etsimään 15min puoliaika-analyysit muualtakin.
Hyvä huomio, näin oli täälläkin. Itseäni turhautti, mutta lapset oli innoissaan. Kokonaisuuden kannalta ihan ymmärrettävä linjaus yleltä.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #339 : 12.06.2021 klo 17:55:52 |
|
- Yle vetää pieteetillä koko kansan sivistystehtäväänsä. Pikku Kakkoselta viety ruutuaika korvataan asiaankuuluvalla tauko-ohjelmalla. 
|
|
|
|
MovesLikeAgger
Poissa
|
 |
Vastaus #340 : 12.06.2021 klo 18:00:35 |
|
Itse olen ollut erittäin turhautunut näihin taukopelleilyihin mutta olen valmis muuttamaan mielipiteeni ja hyväksyä niitä jos kerran lapsille uppoaa. Vaikka 4kk vanha tyttö ei varmaan vielä ole kohderyhmää.
|
|
|
|
fiftie
Poissa
|
 |
Vastaus #341 : 12.06.2021 klo 18:02:10 |
|
Miten yle areenasta pitäis saada valittua 4k lähetykselle? Vai ilmestyykö se vaihtoehto vasta sitten seiskalta?
Edit. Löytyikin kokeilulähetys.
|
|
|
|
danone
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
 |
Vastaus #342 : 12.06.2021 klo 18:08:45 |
|
Toivottavasti Perpa ja Halsti skarppaa tämän illan studiossa, eikä Sipilä nojaile pöytään. Ruotsalainen on kyllä ollut aina hyvä, ei kiertele turhia ja ilmaisee asiansa selkeästi mutta sopivan värikkäästi.
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
 |
Vastaus #343 : 12.06.2021 klo 18:09:56 |
|
Miten yle areenasta pitäis saada valittua 4k lähetykselle? Vai ilmestyykö se vaihtoehto vasta sitten seiskalta?
Edit. Löytyikin kokeilulähetys.
Mistä se löytyi? Onko jo päällä? Vai vasta 18.50?
|
|
|
|
fiftie
Poissa
|
 |
Vastaus #344 : 12.06.2021 klo 18:10:46 |
|
Just det. Vieläkin vituttaa kuinka Siipimutteri pakkosyötti sitä vammaista Äijiä lentopallomaajoukkueelle.  Se on veljekset nykyään.
|
|
|
|
fiftie
Poissa
|
 |
Vastaus #345 : 12.06.2021 klo 18:12:09 |
|
Mitä helvetin hassuttelua tämä nyt on.
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
 |
Vastaus #346 : 12.06.2021 klo 18:13:49 |
|
Nyt löytyi 4k lähetys. Areenassa etusivu otsakkeen alta. Hyvin suklaa 32mb/s ja 50fps!
|
|
|
|
Kapteeni
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian
|
 |
Vastaus #347 : 12.06.2021 klo 18:16:12 |
|
Milloinkas Halsti pelasi viimeisen(?) kilpailullisen maaottelunsa? Pelasiko €20-karsinnoissa vielä?
|
|
|
|
Åke Wahlgren
Poissa
Suosikkijoukkue: Rive ulos!
|
 |
Vastaus #348 : 12.06.2021 klo 18:18:27 |
|
Ruotslainen oli todella hyvä. Ehdottomasti jatkoon. 
|
|
|
|
JättiNussi
Poissa
Suosikkijoukkue: Puleward City
|
 |
Vastaus #349 : 12.06.2021 klo 18:19:28 |
|
Ruotslainen oli todella hyvä. Ehdottomasti jatkoon.  Smam