FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.09.2025 klo 21:09:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 38

Kirjoittaja Aihe: Futsal-liiga 2021-2022  (Luettu 269315 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
egrock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ToPV

Vastaus #675 : 27.02.2022 klo 12:21:34

Huhuja eilen kuului, että 6 kaveria pelikunnossa. Ansnähä.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #676 : 27.02.2022 klo 12:34:09

Laitan tämän saman kysymyksen tänne, kun ainakaan vielä en ole suoraan kontaktointiin saanut vastausta. Katotaan, josko täältä saisi.

Uutinen
Moi.

Mä olen hyvin pahoillani, kun en ymmärrä FLS:n merkitystä ja tukea liigaseuroille. FLS lähettää kyllä vaativia sähköposteja ja WhatsApp-viestejä antamatta tukea tarvittaessa. Vaatimuksia on. Tästä esimerkkinä (henkilökohtainen viittaus FLSn toimijaan poistettu).

Tilanne on se, että lähetin tukipyynnön huomisesta AU–Akaa futsal -ottelusta. Minä olen ollut koronassa yhdeksän päivää. Tämän vuoksi esikoiseni on hoitanut niin TPK:n kuin AU:n viime viikonlopun striimit. Nyt myös hän on koronassa, joten tekijää ei yksinkertaisesti ole. Pyysin apua Loimaan striimin suhteen saaden vastaukseksi seuraavaan kysymykseen seuraavan vastauksen:

”Mä olen edelleen koronassa ja nyt se mun poikakin on, joka on noita striimejä tehnyt. Eli huominen AU–Akaa ei kyllä meidän käsin onnistu. Ideoita?”
”Ei.”

Ymmärrättekö te itse tuon tilanteen absurdiuden? Ei tämä todellakaan kehitä yhtään mitään, jos seuroille lyödään velvoitteita FLS:n tasolta (mm. Ruudun sopimus, joka ei tuo rahaa lainkaan tuotantoon, silti se velvoitetaan seurojen selkänahasta), ja vastaukset vaikeuksia kohdatessa on tuota tasoa.

Ihan oikeasti, tämäkö on suunta johon futsalia viedään pandemian ravistelemassa Suomessa, jossa seurat tekevät jo valmiiksi näitä hommia pienellä organisaatiolla talouspaineiden alla?

Nyt olisi aika ottaa se kuuluisa lusikka siihen kuuluisaan käteen ja ainakin edes AUTTAA kysymyksessä ”Ideoita?”, jollain muulla tavalla kuin yksisanaisella kieltolauseella.

Eli, jos täältä saisin paremman vastauksen. Kiitos.
Sisäjalkapallomies

Poissa Poissa

Vastaus #677 : 27.02.2022 klo 12:54:10

Pitäsköhän ton Mika Jussilan pikkuhiljaa vaihtaa sarjatasoa? Maxeilla muuten hyviä pelimiehiä, niin pitää yksi pelle sinne sitten laittaa valittamaan ja filmaamaan joka peliin
steviegg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #678 : 27.02.2022 klo 14:05:27

Pitäsköhän ton Mika Jussilan pikkuhiljaa vaihtaa sarjatasoa? Maxeilla muuten hyviä pelimiehiä, niin pitää yksi pelle sinne sitten laittaa valittamaan ja filmaamaan joka peliin
Sarjatasoon en voi vaikuttaa, mutta sisäjalitsumiestä kuuntelen ja bännit tulee kaikkiin kesän golfryhmiin.
fat mike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toips, LeiF

Vastaus #679 : 27.02.2022 klo 14:15:42

Sarjatasoon en voi vaikuttaa, mutta sisäjalitsumiestä kuuntelen ja bännit tulee kaikkiin kesän golfryhmiin.

Je suis sisäjalitsumies! Märinälle saatava loppu! Räisäsellä kiristää kravatti vieläkin?
G.I. Joe

Poissa Poissa

Vastaus #680 : 27.02.2022 klo 16:05:27

Tuliko Monskalle vastausta? Striimi ei ainakaan täällä lähde pyörimään.
soikeapallo

Poissa Poissa

Vastaus #681 : 27.02.2022 klo 16:07:19

Alastarolla ongelmia?
kpt-85

Poissa Poissa

Vastaus #682 : 27.02.2022 klo 16:10:16

Laitan tämän saman kysymyksen tänne, kun ainakaan vielä en ole suoraan kontaktointiin saanut vastausta. Katotaan, josko täältä saisi.

Uutinen
Moi.

Mä olen hyvin pahoillani, kun en ymmärrä FLS:n merkitystä ja tukea liigaseuroille. FLS lähettää kyllä vaativia sähköposteja ja WhatsApp-viestejä antamatta tukea tarvittaessa. Vaatimuksia on. Tästä esimerkkinä (henkilökohtainen viittaus FLSn toimijaan poistettu).

Tilanne on se, että lähetin tukipyynnön huomisesta AU–Akaa futsal -ottelusta. Minä olen ollut koronassa yhdeksän päivää. Tämän vuoksi esikoiseni on hoitanut niin TPK:n kuin AU:n viime viikonlopun striimit. Nyt myös hän on koronassa, joten tekijää ei yksinkertaisesti ole. Pyysin apua Loimaan striimin suhteen saaden vastaukseksi seuraavaan kysymykseen seuraavan vastauksen:

”Mä olen edelleen koronassa ja nyt se mun poikakin on, joka on noita striimejä tehnyt. Eli huominen AU–Akaa ei kyllä meidän käsin onnistu. Ideoita?” Koronan merkitystähän on aliarvioitu jo pelaajapulassaki. Ikävä kyllä, se vaan nyt jyllää monella paikkakunnalla taas niin pelaajissa kun taustoissakin. Ootetaan millon joku tulee vaatimaan AU:n poistamista Liigasta velvoitteen hoitamatta jättämisestä. Seuroillahan on nyt niin rutkasti rahaa joka yhellä, että voi helposti tosiaan palkata tekijät, ja ulkoistaa se tekemisen vastuuki (tämä ihan silkkaa sarkasmia) Tsemppiä toipumiseen niin Pelaajille ku taustoillekkin, jos korona kohille osuu. Eiköhän kansakuntta säily hengissä, vaikka kaikki pelit eivät näkyisikään.
”Ei.”

Ymmärrättekö te itse tuon tilanteen absurdiuden? Ei tämä todellakaan kehitä yhtään mitään, jos seuroille lyödään velvoitteita FLS:n tasolta (mm. Ruudun sopimus, joka ei tuo rahaa lainkaan tuotantoon, silti se velvoitetaan seurojen selkänahasta), ja vastaukset vaikeuksia kohdatessa on tuota tasoa.

Ihan oikeasti, tämäkö on suunta johon futsalia viedään pandemian ravistelemassa Suomessa, jossa seurat tekevät jo valmiiksi näitä hommia pienellä organisaatiolla talouspaineiden alla?

Nyt olisi aika ottaa se kuuluisa lusikka siihen kuuluisaan käteen ja ainakin edes AUTTAA kysymyksessä ”Ideoita?”, jollain muulla tavalla kuin yksisanaisella kieltolauseella.

Ikävä kyllä, korona jyllää. Toki täälä vaaditaan pelaamaan myös minimaalisilla kokoonpanoilla, mutta sekään ei palvele kyllä lajia ollenkaan. Toipumista koronaan, ja toivotaan että lähetykseet taas pian jatkuvat sieltäkin suunnalta
« Viimeksi muokattu: 27.02.2022 klo 16:13:15 kirjoittanut kpt-85 »
kpt-85

Poissa Poissa

Vastaus #683 : 27.02.2022 klo 16:24:24

Kemi vei Someron Sopupeliveljiä ku sitä kuuluisaa pässiä narussa, vaikka kokoonpano olikin erinäisistä syistä hieman vajaa.  Liljalle hatullinen jo avausjaksolla, ja puolustus pisti maalipörssin kärjen täysin pimentoon koko pelin ajan. Pelin taso ei noussut erityisen mairittelevalle tasolle, mutta helpot pisteet tänään. Harmi että Tornio ei kyenny eilen samaan, eli pitämään 3 pistettä itsellään. Sarjataulokkohan näyttää edelleen vallan vallan mairittelevalta, vaikka Kemillä ei kuulemma ole edes kunnon maalivahtia. Kertooko sitten vaan muiden joukkueitten huonoudesta, ku nuinki huono joukkue keikkuu sarjan kärkipaikoilla? Puhumattakaan selostajakaksikosta, joka kuulemma on kans huonnoimmasta päätä koko sarjassa. Tänään varmaan oli monen mielestä mukava katsella peliä, kun selostusta ei ollut laisinkaan. Itse olisin kyllä katsellut mieluummin selostuksen ja selostakaksikon eläytymisen kera. Josko seuraavassa pelissä jo sitten.
valoraita

Poissa Poissa

Vastaus #684 : 27.02.2022 klo 17:47:59

Kovassa sarjassa pelaa Sovo pelihousuista päätellen. Kuka lie raadellut yhden sun toisen housut reikäisiksi eikä ilmeisesti saa uusia hommattua että ois siisti peliasu?
leikeri

Poissa Poissa

Vastaus #685 : 02.03.2022 klo 12:36:24

ToPV:n etelän kiertue tulevalta viikonlopulta siirtyy myöhempään ajankohtaan:

Kusilaarilla kuultua, että pelataan todennäköisesti arkipeleinä, jotta saadaan kalenteriin mahtumaan.

https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/ottelusiirtoja-miesten-futsal-liigassa
kpt-85

Poissa Poissa

Vastaus #686 : 02.03.2022 klo 14:35:15

ToPV:n etelän kiertue tulevalta viikonlopulta siirtyy myöhempään ajankohtaan:

Kusilaarilla kuultua, että pelataan todennäköisesti arkipeleinä, jotta saadaan kalenteriin mahtumaan.

https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/ottelusiirtoja-miesten-futsal-liigassa
Ootamma mitä sannoo Egrock nyt tähän. Eikö Toppila olis saanu ees 1+4 miestä jalakeille? Taisivat laskia nyt alleen vaan. Toki jos syy on Toppilan riveissä poisjäänneille. No, sarkasmiahan tuo, tottakai. Mutta näköjään se Palloliitto sannoo että muutki saa olla pellaamatta tarpeen vaatiessa. Toivotaan nyt vaan, että kausi saatas kunnialla läpi. Näitä ryppäitä vaan tullee vielä jatkossaki toennäkösesti.
fat mike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toips, LeiF

Vastaus #687 : 02.03.2022 klo 15:31:08

Ootamma mitä sannoo Egrock nyt tähän. Eikö Toppila olis saanu ees 1+4 miestä jalakeille? Taisivat laskia nyt alleen vaan. Toki jos syy on Toppilan riveissä poisjäänneille. No, sarkasmiahan tuo, tottakai. Mutta näköjään se Palloliitto sannoo että muutki saa olla pellaamatta tarpeen vaatiessa. Toivotaan nyt vaan, että kausi saatas kunnialla läpi. Näitä ryppäitä vaan tullee vielä jatkossaki toennäkösesti.

Siinä osu pelaajistolle samalle viikonlopulle Levin reissua, Hollannin matkaa ja parit Koronat. Siltikin olis tosiaan löytyny 1+4.
egrock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ToPV

Vastaus #688 : 02.03.2022 klo 15:43:41

Tässä itsekin koronassa maatessa, ei viikonlopulle täyttä kentällistä saisi raavittua kasaan.
SalFut

Poissa Poissa

Vastaus #689 : 03.03.2022 klo 07:02:29

Nyt olisi järkevää pelata lauantaina Akaa-Mad Max, mikä alunperin pitäisi pelata 2.4.
Safaric

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis & futsal

Vastaus #690 : 05.03.2022 klo 18:46:12

Vieskalta eka jakso kauden huonointa. Tokalle sitte tiivisti porukkaa ja sai hyvän tatsin peliin. Hyvistä paikoista huolimatta ainoastaan yks maali tuloksena. Lopulta Gft lasketteli aika helppoon voittoon. Toki sieltä puuttuu kotijoukkueelta kentällinen ukkoja ku eri syistä oli pois Pakola, Junno, Kylmälä ja Väinälä. Voi olla viikolla Kadya vastaan vaikeaa jos ei noista kukaan pelaa.
Tietämätön futsalista

Poissa Poissa

Vastaus #691 : 08.03.2022 klo 13:50:33

Jani Korpela bongattu viikonloppuna Tampereella. Olisikohan tulossa loppukaudeksi johonkin liigajengeistä ottaen huomioon tilanteen Venäjällä?
dbc020

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #692 : 08.03.2022 klo 14:30:50

Eikös siirtoikkuna ole mennyt jo kiinni? Hyvä jos Korpela pääsi pois sieltä.
Tietämätön futsalista

Poissa Poissa

Vastaus #693 : 08.03.2022 klo 14:34:23

Eikös siirtoikkuna ole mennyt jo kiinni? Hyvä jos Korpela pääsi pois sieltä.

Näinhän se taitaakin olla.
Safaric

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis & futsal

Vastaus #694 : 12.03.2022 klo 18:33:46

Tomic hyvä tänään, mutta Akaa selvästi parempi. Ei kaipaa selittelyjä. Heikkilä ja huonot syötöt :(
SalFut

Poissa Poissa

Vastaus #695 : 13.03.2022 klo 00:36:58

Kusilaareilla kuultua ensi kaudesta:

Kunnas -> Akaa Futsal
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat

Vastaus #696 : 13.03.2022 klo 14:37:41

Katson ToPVn peliä ja mietin, että onko lähetyksessä tarkoitus olla selostusta? Nyt kuuluu pelaajien äänien taustalta kuin joku puhuisi kameran vieressä itsekseen sanan siellä ja toisen tuolla, mutta ei kai tuo mikään varsinainen selostaja ole?
BDM

Poissa Poissa

Vastaus #697 : 13.03.2022 klo 15:26:31

Katson ToPVn peliä ja mietin, että onko lähetyksessä tarkoitus olla selostusta? Nyt kuuluu pelaajien äänien taustalta kuin joku puhuisi kameran vieressä itsekseen sanan siellä ja toisen tuolla, mutta ei kai tuo mikään varsinainen selostaja ole?
Kyllähän tuo selostaja tuntuisi olevan, nyt on poika taidettu laittaa kylmiltään selostamaan matsia. Jos Samuli ja Joona on loppukauden sivussa niin tsemppiä uudelle selostajalle ja muutama kuivaharjoitus ennen seuraavaa kertaa.
Vasenlaita9

Poissa Poissa

Vastaus #698 : 13.03.2022 klo 15:28:34

Lindros vei sanat suustani. Aivan samaa mietin edelleen. Eka jaksolla vaimeaa puhetta kuului lähinnä vain silloin kun tuli maali. Toisella jaksolla vaimeaa puhetta on muissakin tilanteissa. Aika hämmentävää. Jos peliä peliä selostaa, sen voisi kai sanoa, että selostan peliä. Ja puhua niin isosti, että sen kuulee!
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat

Vastaus #699 : 13.03.2022 klo 18:10:36

FC persraiskasi KaDyn kärkiottelussa 6-0 lukemin. Avausjaksolla nopeasti ja osin helpostikin tulleet 5 virhettä pakottivat joukkueen laskemaan prässin puoleen kenttään ja sehän toimi. Toisaalta vajaamittainen kenttä ja 3-0 johto tekivät osaltaan sumputtamisen helpommaksi, mutta silti yllättävän aseeton oli Kady tänään.

Kemin parhaita maalivahti ja Suarez.

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 38

Siirry: