FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.10.2025 klo 08:33:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 63

Kirjoittaja Aihe: Täällä seurataan pelimatkojen koronatartuntoja ja altistuksia  (Luettu 271276 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jämpti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mansefutis

Vastaus #875 : 26.06.2021 klo 22:33:02

Positiivinen tuli 72 tunnin testistä. 22.6. klo 12:00 lähtenyt Helsinki1 / Lakkapää2 oli bussi.

Edit: taitaa olla virallinen koronalinko tää meidän bussi, vaikka varsin maltillinen oli meno.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2021 klo 22:42:18 kirjoittanut Jämpti »
Kuhnuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #876 : 26.06.2021 klo 22:39:27

Tänään testissä käyty ja juuri nasahti tekstari positiivisesta.

Paluu oli tiistaina Neva Tours bussi nro 5, yks ensimmäisiä jotka pääsi läpi testien lopetuksen jälkeen. Istuin kakkosrivissä.
Oireet (lievät ainakin vielä) alkoi oman arvion mukaan ke-to yönä. Karanteenia tässä on toki pidetty ja näköjään pidetään sitten pidempäänkin.
Rokotetta ei kerennyt saamaan ennen reissua.

Tänne napsahti negatiivinen tulos tänään otetusta testistä. Istuin siis paluumatkan Trysbewin takana kolmannessa rivissä. FFP3 maski päässä ja yksi rokote alla.

7 päivää reissussa ja Alpen x 3 takana, mutta vielä selvittiin.
Turisti2021

Poissa Poissa

Vastaus #877 : 26.06.2021 klo 22:39:56

Mun matkaseura määrättiin iltapäivällä karanteeniin. Itselleni ei ole vielä soiteltu. Me eletään tää päivä vaan kerran…

Aistinko tässä sarkastisuuden? Jos aistin oikein niin… Te olette varmasti ollut tietoisia matkan riskeistä ja tartunta luvuista Pietarin puolella, lähditte silti matkaan bussilla, jossa istuu teidän matkaseurueen lisäksi 50 muuta henkilöä. Joten karanteeni tai mahdollinen korona tartunta on teillä ollut tiedossa. Olisitte mennyt seurueenne kanssa keskenään ilman muita kanssakävijöitä niin ei tarvitsisi tänne lässyttää kun joutuu karanteeniin. Tää päivä ei tuu koskaan takas!
Ken Doo Yanar Ee

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #878 : 26.06.2021 klo 22:43:53

Hyvää puuhastelua ollut omalta osalta tämä vaikka ei mitenkään pitäisi minuun edes liittyä. Mulla oli lippu Venäjä-pelin päiväbussiin, mutta peruin lähtöni päivää ennen matsia. Tiistaina tuli soitto jäljityksestä, että olen altistunut. Sanoin sinne, että en koskaan käynytkään Pietarissa ja jäljityksestä suhtauduttiin minuun silti vähän epäillen. No kaiken kukkuraksi tänään klo 19.30 aikoihin tulee tekstiviesti, että olen 2vkon karanteenissa, vaikka en siis tosiaan ikinä lähtenyt edes Pietariin :D Alas
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!

Vastaus #879 : 26.06.2021 klo 22:51:27

Hyvää puuhastelua ollut omalta osalta tämä vaikka ei mitenkään pitäisi minuun edes liittyä. Mulla oli lippu Venäjä-pelin päiväbussiin, mutta peruin lähtöni päivää ennen matsia. Tiistaina tuli soitto jäljityksestä, että olen altistunut. Sanoin sinne, että en koskaan käynytkään Pietarissa ja jäljityksestä suhtauduttiin minuun silti vähän epäillen. No kaiken kukkuraksi tänään klo 19.30 aikoihin tulee tekstiviesti, että olen 2vkon karanteenissa, vaikka en siis tosiaan ikinä lähtenyt edes Pietariin :D Alas

:D

Siellä on vaan soiteltu matkustajalistat läpi. Ei varmaan kuitenkaan ihan heti kannata lähteä selvittelemään tilannetta, koska siellä on tärkeämpi duuni käynnissä. Itse en varmaan tuossa tilanteessa koko karanteenimääräyksestä välittäisi, koska se on selkeästi väärin perustein määrätty. Ja eiköhän sinultakin tarvittaessa jotain todisteita Suomessa pysymisestä löydy jos ongelmia tulee.
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat, LFC

Vastaus #880 : 26.06.2021 klo 22:53:21

Olipa kuumottavaa odotella oman 72h testin tuloksia, samaan aikaan käytiin ja matkaseuralaisen tulos tuli melkein 6h ennen mun tulosta. Nega sieltä kuitenkin napsahti Ylos

e. Oltiin siis klo 16 oranssissa bussissa Helsinkiin, etuosassa istuttiin ja FFP2 maskit naamalla koko matkan. Koronavilkku hälytti tänään mulla mutta matkaseuralla ei, vaikka oltiin koko ajan samoissa paikoissa.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2021 klo 23:02:48 kirjoittanut Elba »
Laitapuoli

Poissa Poissa

Vastaus #881 : 26.06.2021 klo 22:54:11

22.6. klo 10 Lappeenranta-bussi. Testit rajalla, 44h ja 92h, 3x nega. Nyt voinee jo hengittää vähän.
kova luu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EsPa

Vastaus #882 : 26.06.2021 klo 22:58:31

Lakkapään 22.6. klo 14 lähtenyt sininen bussi. Tänään otetusta testistä negatiivinen. Bussissa käytin FFP3-maskia koko matkan ajan syöden ja juoden vain ulkona.
zeitangaben

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCV

Vastaus #883 : 26.06.2021 klo 23:05:50

Finskin 1410 koneella takaisin Suomeen tiistaina, tänään ja eilen ollut vaihtelevasti oireita. Paikka tais olla rivi 17 ja jotain kirjaimia, eli ihan positiivisen ja toisen oireellisen vieressä.

Tänään aamulla testi käyty mutta koska Jyväskylä jnejne niin tuloksia osattiin luvata tiistaihin mennessä, ilman sen tarkempia aikamääreitä. Olis hienoo saada tuloksia ihan vaan jo ens viikon duunien kannalta. Kenelläkään kokemusta tosta Jyväskylän julkisesta testauksesta että meneekö sieltä oikeesti se kolme vuorokautta saada tuloksia?
Blaugranes

Poissa Poissa

Vastaus #884 : 26.06.2021 klo 23:06:17

Eli ylhäältä on määrätty kaikki bussimatkaajat karanteeniin eikä jäljittäjät edes varmista onko ko henkilö ikinä ylittänyt rajaa. Tässä ei nyt ihan oikeusvaltio periaate toteudu.
Claudi0

Poissa Poissa

Vastaus #885 : 26.06.2021 klo 23:12:39

Kenelläkään kokemusta tosta Jyväskylän julkisesta testauksesta että meneekö sieltä oikeesti se kolme vuorokautta saada tuloksia?
Turun julkisessa ilmoitettiin suoraan eilen illalla, että labra juhannuslauantain kiinni ja tulokset aikaisintaan huomenna iltapäivällä.
Heikkouksia ei ole

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #886 : 26.06.2021 klo 23:14:07

Kymenmatkat 22.6 11:00 paluubussi (rekkaria en muista tyyliin gby-412?? mutta tämä vanhempi 2 bussista jossa vaihde toimi vähän heikosti) itsellä ja yhdellä kaverilla meidän 5 hengen porukasta todettu 72h testissä positiivinen korona. Istuttiin bussin etuosassa.

Meillä samassa dösässä keskivaiheilla 3hlö porukka, kaikilla negat 72h testistä. Taisin jollekin teistä lainata laturia ja muutaman sanan vaihtaa. Täytynee käydä testissä vielä alkuviikosta, mut eiköhän tuolta karanteenia pauku anyway. Kiitos infosta ja tsemppiä toipumiseen. Ylos
Jämpti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mansefutis

Vastaus #887 : 26.06.2021 klo 23:14:50

Eli ylhäältä on määrätty kaikki bussimatkaajat karanteeniin eikä jäljittäjät edes varmista onko ko henkilö ikinä ylittänyt rajaa. Tässä ei nyt ihan oikeusvaltio periaate toteudu.

Vähän ymmärrystä - lienee just nyt varsin vitullinen kiire siellä. Jäljittäjille Ylos
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3

Vastaus #888 : 26.06.2021 klo 23:15:45

Eikö busseissa nyt kuitenkin kiertänyt ihan ne matkustajalistat, joita matkan aikana täytettiin. Mikä virka niillä sitten oli?
kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat

Vastaus #889 : 26.06.2021 klo 23:15:59

Finskin 1410 koneella takaisin Suomeen tiistaina, tänään ja eilen ollut vaihtelevasti oireita. Paikka tais olla rivi 17 ja jotain kirjaimia, eli ihan positiivisen ja toisen oireellisen vieressä.

Tänään aamulla testi käyty mutta koska Jyväskylä jnejne niin tuloksia osattiin luvata tiistaihin mennessä, ilman sen tarkempia aikamääreitä. Olis hienoo saada tuloksia ihan vaan jo ens viikon duunien kannalta. Kenelläkään kokemusta tosta Jyväskylän julkisesta testauksesta että meneekö sieltä oikeesti se kolme vuorokautta saada tuloksia?
Tänäaamuna käytiin Killerillä ja lupailivat tulevan nopeasti. Vielä odotellaan.
pekkacarsee

Poissa Poissa

Vastaus #890 : 26.06.2021 klo 23:16:14

Omalla autolla 18-23.6 Pietarissa. Rajalla tehdystä testistä nega ja nyt tuli myös 72h reissun jälkeen tehdystä nega. Tässäkö tää oli?
CadornaFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen

Vastaus #891 : 26.06.2021 klo 23:16:28

Koronavilkku vilkutteli eilen mahdollista altistumista,tänään aamulla aikataulun mukainen öö,n.100 tunnin testi,tulos tuli hetki sitten, negatiivinen. Olin tuossa 02.00 SMJK/Vekka / Savo-Karjalan päiväreissubussissa
CadornaFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen

Vastaus #892 : 26.06.2021 klo 23:18:34

Eikö busseissa nyt kuitenkin kiertänyt ihan ne matkustajalistat, joita matkan aikana täytettiin. Mikä virka niillä sitten oli?
eikös nuo ollu tullia/rajaa varten?
mennessä 2 listaa,1 molemmille,tullessa vain yksi,olettaisin että Suomelle
Persemon

Poissa Poissa

Vastaus #893 : 26.06.2021 klo 23:20:31

Meillä samassa dösässä keskivaiheilla 3hlö porukka, kaikilla negat 72h testistä. Taisin jollekin teistä lainata laturia ja muutaman sanan vaihtaa. Täytynee käydä testissä vielä alkuviikosta, mut eiköhän tuolta karanteenia pauku anyway. Kiitos infosta ja tsemppiä toipumiseen. Ylos

Meillä samassa GBY-bussissa neljä negaa keskivaiheilla, vessan tienoilla. Paranemisia sairastuneille!
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV

Vastaus #894 : 26.06.2021 klo 23:20:52

Viranomaisetkin on ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä. Eiköhän siinä viranomaisen päätöksessä valitusohjeet löydy.
zeitangaben

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCV

Vastaus #895 : 26.06.2021 klo 23:24:48

Alright, kiitokset. Eipähän tarvi kiristellä hikipantaa sit ennen huomista iltapäivää enempää.

Turun julkisessa ilmoitettiin suoraan eilen illalla, että labra juhannuslauantain kiinni ja tulokset aikaisintaan huomenna iltapäivällä.
Blaugranes

Poissa Poissa

Vastaus #896 : 26.06.2021 klo 23:26:33

Vähän ymmärrystä - lienee just nyt varsin vitullinen kiire siellä. Jäljittäjille Ylos

Kiireessä voi vetää vähän vituiksi. Jep jep. Jossain Venäjällä nämä.
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kurvin Vauhti

Vastaus #897 : 26.06.2021 klo 23:27:56

Lakkapää 2/Helsinki 1
2xnega
Eka torstaina, toinen tänään.
Ei ihan se tulos jota odotin, mutta kelpaa.
Bossi82

Poissa Poissa

Vastaus #898 : 26.06.2021 klo 23:32:37

Oliko tämä se bussi missä lisää viiniä kyseltiin mikrofonin kautta? Bussi lähti klo 14 pieterlandin uefan parkkipaikalla. Eka bussi, tästä ajettiin osa jälkimmäiseen bussiin.

Itsellä tosiaan 3,5pv bussista jäännin jälkeen nega. Istuttiin aika edessä.

No mulla siis ainakin juuri tää bussi, missä se yks janari antoi 250 ruplaa (vähän alle 3 €) duty-free shopissa toiselle tyypille, paukutteli hetken henkseleitä kuinka tykkää laittaa hyvää eteenpäin, ja sit kuulutteli mikkiin että haluaa takaisin sen viinin jonka maksoi. En tiedä liikuteltiinko tästä jotain porukkaa muualle, mutta Lakkapään bussi ja lähti klo 14.

Tässä siis oli alunperin yksi ilmoitettu koronavilkkualtistuminen, joka lienee pompannut ylityksen jälkeisestä (seuraavan päivän?) testistä, ja nyt tämä mulle tullut altistumisilmoitus, joka luultavasti ns. 72h testistä. Eli yksi positiivinen oli tuo johonkin fb-päivitykseen viitannut takapenkin apari, ja sitten toinen tuo Ilen infoama vasemmalla edessä ollut positiivinen.
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #899 : 26.06.2021 klo 23:36:47

No mulla siis ainakin juuri tää bussi, missä se yks janari antoi 250 ruplaa (vähän alle 3 €) duty-free shopissa toiselle tyypille, paukutteli hetken henkseleitä kuinka tykkää laittaa hyvää eteenpäin, ja sit kuulutteli mikkiin että haluaa takaisin sen viinin jonka maksoi. En tiedä liikuteltiinko tästä jotain porukkaa muualle, mutta Lakkapään bussi ja lähti klo 14.

:D Ylos

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 63

Siirry: