bredi
Poissa
|
 |
Vastaus #150 : 18.08.2021 klo 13:38:04 |
|
En itse ihan ymmärrä että joku 125-130 miljoonaa olisi alihintaa.
Ei se mitään, onneksi Levy ymmärtää. Markkinahintaa voi määrittää vaikkapa Grealishin 100M siirrosta. Täytyy myös muistaa, että Kane teki nykyisen sopimuksensa saadakseen viikkopalkkaansa tuplauksen kun edellistä sopimusta oli kulunut vasta kaksi kautta. Aikamoinen kädenojennus seuralta..
|
|
|
|
Papa Smurf
Poissa
|
 |
Vastaus #151 : 18.08.2021 klo 13:42:16 |
|
Ymmärrän kyllä sinällään tuon näkökulman, mutta itse olen erimieltä siitä mikä Spurssille seurana olisi parasta ja keskittymineen kauteen valmiilla ryhmällä olisi voinut alkaa ajoissa. Eipä tämä jankkaaminen asialla muuksi muutu, mutta ei tämä nykyinen tilanne kyllä Spurssiakaan palvele millään tavalla. Joskus toki voi olla järkevää pyytää viimeinen hinta ja pysyä tiukkana, mutta kyllä Levyn touhut ovat myös saattaneet pilata vuosien varrella monta hyvää asiaa ja jäähän tästä paska maku suuhun kaikille kävi miten vaan lopulta.
|
|
|
|
kungeni
Poissa
|
 |
Vastaus #152 : 18.08.2021 klo 13:43:28 |
|
Ei se mitään, onneksi Levy ymmärtää. Markkinahintaa voi määrittää vaikkapa Grealishin 100M siirrosta.
Täytyy myös muistaa, että Kane teki nykyisen sopimuksensa saadakseen viikkopalkkaansa tuplauksen kun edellistä sopimusta oli kulunut vasta kaksi kautta. Aikamoinen kädenojennus seuralta..
Kai tuo nyt oli Spursille huomattavasti parempi, kuin vaikka se, että Kane olisi mennyt Cityyn jo pari vuotta sitten?
|
|
|
|
Seeteufel
Paikalla
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
 |
Vastaus #153 : 18.08.2021 klo 13:46:57 |
|
Ei se mitään, onneksi Levy ymmärtää. Markkinahintaa voi määrittää vaikkapa Grealishin 100M siirrosta.
Tai Lukakun siirrosta.
|
|
|
|
Diamonds
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs
|
 |
Vastaus #154 : 18.08.2021 klo 14:00:21 |
|
No ei ne nyt mitään pähkinöitä ole maksamassa ja ei ne Kanen esitykset nyt esim. viimeisen 6kk aikana mitään maagisia ole olleet ja sieniliigan finaalikin olisi voinut mennä paremmin ilman Kanea. En itse ihan ymmärrä että joku 125-130 miljoonaa olisi alihintaa.
Eihän tällaisia summia ole tarjottu (ainakaan viikkoja sitten, että korvaajat olisi preseasonilla seasonilla mukana yms)? Se ainut uutisoitu Cityn tarjous oli luokkaa Onomah + 5M.
|
|
|
|
robinyari
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs
|
 |
Vastaus #155 : 18.08.2021 klo 14:02:38 |
|
En hitto vieköön ymmärrä. Kyseessä on nyt pelipaikkansa absoluuttisesti paras pelaaja Valioliigassa, joka on club trained/hg. Voitti viime kaudella maali- ja syöttöpörssin. 3 vuotta sopimusta jäljellä. Ei ole jättänyt siirtopyyntöä. Tiedosssa on, että ostajaehdokkaalla on rajattomat resurssit ja akuutti tarve ko. pelipaikan pelaajalle.
Hintahan on tarkalleen se, mitä myyjäseura pyytää, eihän tässä nyt ole mitään epäselvää.
Se on juuri näin. Lisäksi kyseessä myös isommat asiat, eli seuran uskottavuus. Lisäksi jos Kane saa näin kiukuttelemalla haluamansa, niin avataanko tässä pandoran lipas muiden pelaajien kohdalla tulevaisuutta silmälläpitäen? Eikä pidä unohtaa Levyn egoa, joka ei ole ihan pieni sekään.
|
|
|
|
john white
Poissa
|
 |
Vastaus #156 : 18.08.2021 klo 14:12:52 |
|
No ei ne nyt mitään pähkinöitä ole maksamassa ja ei ne Kanen esitykset nyt esim. viimeisen 6kk aikana mitään maagisia ole olleet ja sieniliigan finaalikin olisi voinut mennä paremmin ilman Kanea. En itse ihan ymmärrä että joku 125-130 miljoonaa olisi alihintaa.
Levyn päälle on lentänyt aina kuraa, kun ei ole ostanut jotain pelaajaa pyydettyyn hintaan ja kaupat ovat jääneet tekemättä. Miksi siis nytkin vika on Levyn eikä ManCityn ?
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #157 : 18.08.2021 klo 15:45:21 |
|
Rahatilanne Spursilla (ja muillakin valjujengeillä) on parempi kuin muilla eurooppalaisilla seuroilla. Jotain siirtokassaan liittyvää uutista on varmasti vielä tulossa, mutta tuskin kaikkia kortteja on viisasta avata yleisölle siirtoikkunan aikana. Siirrot venyvät varmasti myöhäisiksi, koska monen seuran on pakko myydä pelaajiaan ja Spursilla on ostajana jatkuvasti parempi neuvotteluasema, mitä lähempänä ollaan siirtoikkunan sulkeutumista.
En oikein ymmärrä mikä etu seuralle olisi ylipäätään vuotaa positiivista kuvaa tilanteesta A.Goldin kautta vaan mieluummin täysin päinvastaista - se miten Spurs toimii riippuu niin ulkoisista kuin sisäisistäkin tekijöistä. Pääasiassa seurojen talous otti sitä kovempaa hittiä mitä enemmän liikevaihdossa oli kiinni ottelupäivän tuotoista (eli monin paikoin pahemmin kuin valjusta) ja taustalla on paljon liikkuvia tekijöitä lähtien siitä mihin hintaan ja millä ehdoilla Spurs saa rahaa markkinoilta siihen mihin suuntaan tulojen odotetaan kehittyvän esim. juuri tuon stadiondiilin osalta. Ymmärrän kyllä sinällään tuon näkökulman, mutta itse olen erimieltä siitä mikä Spurssille seurana olisi parasta ja keskittymineen kauteen valmiilla ryhmällä olisi voinut alkaa ajoissa.
Toisin kuin Citylla? Eikö tässä avauskierroksen perusteella City tehnyt virheen kun ei kasannut ryhmäänsä ajoissa ja maksanut vaadittua hintaa? Spursin kausihan on lähtenyt hyvin käyntiin. Hyvin lähtenyt myös Parrotilla, joka maalasi toisessa ottelussa putkeen ja on nyt tehnyt 3 ottelussa saman maalimäärän kuin vuosi sitten 32 ottelussa (Millwall + Ipsu, liiga ja cupit)
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.08.2021 klo 15:48:19 kirjoittanut Blanchflower »
|
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
 |
Vastaus #158 : 18.08.2021 klo 16:19:55 |
|
Ymmärrän kyllä sinällään tuon näkökulman, mutta itse olen erimieltä siitä mikä Spurssille seurana olisi parasta ja keskittymineen kauteen valmiilla ryhmällä olisi voinut alkaa ajoissa. Eipä tämä jankkaaminen asialla muuksi muutu, mutta ei tämä nykyinen tilanne kyllä Spurssiakaan palvele millään tavalla. Joskus toki voi olla järkevää pyytää viimeinen hinta ja pysyä tiukkana, mutta kyllä Levyn touhut ovat myös saattaneet pilata vuosien varrella monta hyvää asiaa ja jäähän tästä paska maku suuhun kaikille kävi miten vaan lopulta.
Huhujen mukaan Cityn ensimmäinen tarjous oli 100M£, mikä on jo puhdasta vittuilua Spursille. Nyt on huhujen mukaan tehty päivitetty tarjous, joka olisi 100M + 25M jonain bonareina. Cityn huumoritarjoukset kertovat karua kieltä siitä, miten he eivät ole ihan yhtä tosissaan siirron suhteen kuin Harry itse. Ongelmahan tässä on se, että Kane on Spursille arvokkaampi mitä se on muille joukkueille. Jos Kane myytäisiin, pitäisi ostaa vähintään kaksi perhanan kallista hankintaa, että Kanen saisi korvattua. Siirtoikkunan lähestyessä loppuaan, on sulaa hullutta myydä parasta miestä alihintaan kilpailijalle, kun korvaajien hankinta on mahdotonta. Jos City olisi pistänyt varteenotettavan tarjouksen heti siirtoikkunan alussa, homma tuskin olisi mennyt näin reisille kaikkien osalta.
|
|
|
|
Papa Smurf
Poissa
|
 |
Vastaus #159 : 18.08.2021 klo 16:28:00 |
|
Toisin kuin Citylla? Eikö tässä avauskierroksen perusteella City tehnyt virheen kun ei kasannut ryhmäänsä ajoissa ja maksanut vaadittua hintaa? Spursin kausihan on lähtenyt hyvin käyntiin.
Toivottavasti Spurssin ilme pysyy samanlaisena, mutta aika vaikea tässä on edes ottaa kantaa kenen kausi lähtee milläkin tavalla käyntiin tällä otannalla pelejä ja hyvinhän se meni ilman Kanea. Enemmän tässä tarkoitan sitä vaihtoehtoa, että kauppa peruuntuu ja pettynyt Kane ei ole varmaan Spurssille tuon arvoinen mitä olisi saanut myynnin kautta hyötyä tilalle ostettujen muodossa. Oli ostaja City tai kuka vaan, mutta sinällään itse olen muodostanut jostain sellaisen mielipiteen että Kane teki Spurssin projektin kannalta todella tärkeän sopimuksen ja antoi uskottavuutta stadionin rakennuksen ajaksi. Spurs on aikalailla polkenut paikallaan tai melkein jopa taantunut parin vuoden aikana, joten jos on huhutusti luvattu Kanelle myyntiä ja nyt ei toteudukaan, voi olla aika vaikea löytää täyttä motivaatiota pelata jos pitää oma ura ja mahdolliset unelmat uhrata Spurssin takia, vaikka seura olisi nytkin saanut ison korvauksen. On siellä kuitenkin Haalandia ja muitakin nuoria tähtiä olemassa Kanen lisäksi ketä voi mahdollisesti ostaa Spurssin pyytämillä hinnoilla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.08.2021 klo 16:30:05 kirjoittanut Papa Smurf »
|
|
|
|
|
kootee
Poissa
|
 |
Vastaus #160 : 18.08.2021 klo 16:33:34 |
|
Mielipiteet selvästi jakautuu ja itse olen edelleen vähemmistössä sitä mieltä, että Kanen myymättömyys tulee kalliimmaksi kuin mahdollisesti saatavat parikymmentä miljoonaa lisää. Nythän viimeiset huhut kertovat, että City tarjonnut £125m ja Levy ei vastaa enää puhelimeenkaan. Toinen toistuva huhu ollut, että Levyn pyynti oli £160m, mutta eipä tule kauppoja sillä hinnalla. Realistinen vaihtoehto olisi varmaan ollut kaupat keväällä reilulla sadalla miljoonalla ja nyt meillä voisi kärjessä kirmata Villaan 25 miljoonalla mennyt Danny Ings. Siinä olisi ollut takuuvarma 20:een Valioliigamaaliin pystyvä hyökkääjä. Ennemmin tällainen varma tapaus, kuin liki kolme kertaa kalliimpi Vlahovic, joka taitaa mennä mieluummin Mestarien liigaa pelaavaan Atleticoon. Tomiyasun siirtokin piti tapahtua jo viime viikolla, joten taitaapa loput siirrot olla jäissä ennen kuin Kane kaupataan.
Käsittääkseni Cityllä ei ole pakkoa hankkia hyökkääjää. Hyvin pärjäsivät viime kaudenkin ilman ja toisaalta nyt Cityyn tyrkytetään Ronaldoa, koska Juven pitää saada myytyä. Toisaalta itse muistelen, että ensi keväänä taitaa erään Erling Haalandin ulososto-optio tulla voimaan ja jospa City jääkin odottamaan sitä. Ja voihan tuota hintaa tosiaan verrata Lukakuun, joka on samanikäinen kuin Kane ja samat kolme vuotta oli sopimusta jäljellä. Hinnaksi tuli £97.5m
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
 |
Vastaus #161 : 18.08.2021 klo 16:41:52 |
|
Ja voihan tuota hintaa tosiaan verrata Lukakuun, joka on samanikäinen kuin Kane ja samat kolme vuotta oli sopimusta jäljellä. Hinnaksi tuli £97.5m
Paljon haluaisit välirahaa jos vaihtaisit Lukakun Spursin kärkeen Kanen sijaan? Maalimäärässä Lukaku voisi päästä samaan, syötöistä ja muusta pelinrakentamisesta en olisi varma. Sitten päälle HG-status ja muu "oma poika" markkinoitavuus Kanen eduksi. Danny Ings on 29-vuotias ja Vlahovic on 21-v. Toisella ehkä kausi pari huipulla ja toisella koko elämä edessä, on aika selvää, että siirtosummat ovat ihan eri luokkaa. Kanen leirin tarkoituksenahan tässä juuri on tehdä Levystä taas se paha poika tässä tapauksessa, ja kyllähän se osaan porukkaan menee läpi kuin väärä raha. Saas nähdä milloin joku #freekane lähtee trenaamaan twitterissä.
|
|
|
|
Kyseenalaistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu
|
 |
Vastaus #162 : 18.08.2021 klo 16:42:16 |
|
Mielipiteet selvästi jakautuu ja itse olen edelleen vähemmistössä sitä mieltä, että Kanen myymättömyys tulee kalliimmaksi kuin mahdollisesti saatavat parikymmentä miljoonaa lisää. Nythän viimeiset huhut kertovat, että City tarjonnut £125m ja Levy ei vastaa enää puhelimeenkaan. Toinen toistuva huhu ollut, että Levyn pyynti oli £160m, mutta eipä tule kauppoja sillä hinnalla. Realistinen vaihtoehto olisi varmaan ollut kaupat keväällä reilulla sadalla miljoonalla ja nyt meillä voisi kärjessä kirmata Villaan 25 miljoonalla mennyt Danny Ings. Siinä olisi ollut takuuvarma 20:een Valioliigamaaliin pystyvä hyökkääjä. Ennemmin tällainen varma tapaus, kuin liki kolme kertaa kalliimpi Vlahovic, joka taitaa mennä mieluummin Mestarien liigaa pelaavaan Atleticoon. Tomiyasun siirtokin piti tapahtua jo viime viikolla, joten taitaapa loput siirrot olla jäissä ennen kuin Kane kaupataan.
Käsittääkseni Cityllä ei ole pakkoa hankkia hyökkääjää. Hyvin pärjäsivät viime kaudenkin ilman ja toisaalta nyt Cityyn tyrkytetään Ronaldoa, koska Juven pitää saada myytyä. Toisaalta itse muistelen, että ensi keväänä taitaa erään Erling Haalandin ulososto-optio tulla voimaan ja jospa City jääkin odottamaan sitä. Ja voihan tuota hintaa tosiaan verrata Lukakuun, joka on samanikäinen kuin Kane ja samat kolme vuotta oli sopimusta jäljellä. Hinnaksi tuli £97.5m
Mikä tekee viime kaudella 12 liigamaaliin jääneestä Danny Ingsistä "takuuvarman 20 maaliin pystyvän hyökkääjän"?
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #163 : 18.08.2021 klo 16:43:40 |
|
Toivottavasti Spurssin ilme pysyy samanlaisena, mutta aika vaikea tässä on edes ottaa kantaa kenen kausi lähtee milläkin tavalla käyntiin tällä otannalla pelejä ja hyvinhän se meni ilman Kanea. Enemmän tässä tarkoitan sitä vaihtoehtoa, että kauppa peruuntuu ja pettynyt Kane ei ole varmaan Spurssille tuon arvoinen mitä olisi saanut myynnin kautta hyötyä tilalle ostettujen muodossa. Pettynyt Kane nyt on kuitenkin sidottu Spursiin, sitä voi sitten lähteä vetämään uraansa vessanpöntöstä alas tai kääriä nöyränä hihat kuten Modric teki kun ei saanut ensimmäisellä yrittämällä haluamaansa siirtoa. Jos siirto jää toteutumatta, se ei ole 1.9 Nuno hattu kourassa Kanen ovella vaan täysin päinvastoin. Oli ostaja City tai kuka vaan, mutta sinällään itse olen muodostanut jostain sellaisen mielipiteen että Kane teki Spurssin projektin kannalta todella tärkeän sopimuksen ja antoi uskottavuutta stadionin rakennuksen ajaksi. Spurs on aikalailla polkenut paikallaan tai melkein jopa taantunut parin vuoden aikana, joten jos on huhutusti luvattu Kanelle myyntiä ja nyt ei toteudukaan, voi olla aika vaikea löytää täyttä motivaatiota pelata jos pitää oma ura ja mahdolliset unelmat uhrata Spurssin takia, vaikka seura olisi nytkin saanut ison korvauksen. On siellä kuitenkin Haalandia ja muitakin nuoria tähtiä olemassa Kanen lisäksi ketä voi mahdollisesti ostaa Spurssin pyytämillä hinnoilla. No itsehän sen hinnan heikosta motivaatiosta maksaa, ei tämä ole kaverin viimeinen sopimus ilman pahaa loukkaantumista.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
 |
Vastaus #164 : 18.08.2021 klo 16:46:07 |
|
Oli ostaja City tai kuka vaan, mutta sinällään itse olen muodostanut jostain sellaisen mielipiteen että Kane teki Spurssin projektin kannalta todella tärkeän sopimuksen ja antoi uskottavuutta stadionin rakennuksen ajaksi. Spurs on aikalailla polkenut paikallaan tai melkein jopa taantunut parin vuoden aikana, joten jos on huhutusti luvattu Kanelle myyntiä ja nyt ei toteudukaan, voi olla aika vaikea löytää täyttä motivaatiota pelata jos pitää oma ura ja mahdolliset unelmat uhrata Spurssin takia, vaikka seura olisi nytkin saanut ison korvauksen. On siellä kuitenkin Haalandia ja muitakin nuoria tähtiä olemassa Kanen lisäksi ketä voi mahdollisesti ostaa Spurssin pyytämillä hinnoilla.
Kanehan on itse rajannut tuon ostajan aika pitkälti Cityyn, koska ei halua lähteä saarilta pois. Veikkaan, että ei halua muutenkaan siirtyä muualle kuin Cityyn. Huhutusti on voitu luvata myyntiä, mutta 100% varmasti ei ole luvattu hintaan mihin hyvänsä. Eikä Spurs voi seurana lähteä mihinkään "myydään alihintaan" vedätyksiin, tai siellä on sitten seuraava pelaaja ja ostajaseura kikkailemassa Kanen tyyliin siirtoa halvalla pois. Jos City ei halua Spursin pyyntöä maksaa, niin ostakoon sitten Haalandin tai jonkun muun, ei kait se sen kummempaa ole.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
 |
Vastaus #165 : 18.08.2021 klo 16:52:37 |
|
Jos Kane olisi kauden lopuksi sanonut julkisesti, että haluaa siirtoa ja uusia haasteita, kehunut faneja, yms. muuta soopaa, niin siirto olisi jo taputeltu läpi. Kanen leiri on vetänyt tämän homman taktisesti niin vihkoon, ettei mitään rajaa. Kaveri jättää tulematta treeneihin ja vuotaa lehdistöön kaikkea soopaa jatkuvalla syötöllä, ja ainoa kommentti julkisuuteen on joku naurettava tiedote. Ilmeisesti huhutaankin, että Harryn velipoika ja agentti on nyt vaihdettu johonkin PR-taustan omaavaan kaveriin. Tosin tämä PR-peli on jo hävitty ajat sitten.
|
|
|
|
john white
Poissa
|
 |
Vastaus #166 : 18.08.2021 klo 16:56:50 |
|
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #167 : 18.08.2021 klo 16:57:08 |
|
Suurimmaksi ongelmaksi Spursin kannalta muodostuu se, että korvaajien hinnoissa on Kanelisä, koska Spurs on upporikas niiden myyjien silmissä, oli hinta 100M tai 160M. Ja kaikki korostuu ikkunan loppuvaiheissa. Aika perseelleen se menisi Spursin kannalta, jos Lautaroon tai Vlahoviciin menisi joku 2/3 tai enemmän Kanemasseista. Ilman nopeita toimia lähinnä Cityn puolelta Kane jatkaa Spursissa. Ja kuten todettua, ei hänellä ole varaa vetää perseelleen. Varaa uran kannalta.
Kaiken kaikkiaan itselle on kutakuinkin jo ihan sama, miten tämä ratkeaa, kunhan ratkeaisi. Masentavaa seurattavaa.
Ihan mukava uusi podi Spotifyssa. Gold & Guest talks Tottenham tai jotain. Ei toki ole puhe Jordanin suoraa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.08.2021 klo 17:03:30 kirjoittanut journeyman »
|
|
|
|
|
Papa Smurf
Poissa
|
 |
Vastaus #168 : 18.08.2021 klo 16:57:13 |
|
Kanehan on itse rajannut tuon ostajan aika pitkälti Cityyn, koska ei halua lähteä saarilta pois. Veikkaan, että ei halua muutenkaan siirtyä muualle kuin Cityyn. Huhutusti on voitu luvata myyntiä, mutta 100% varmasti ei ole luvattu hintaan mihin hyvänsä. Eikä Spurs voi seurana lähteä mihinkään "myydään alihintaan" vedätyksiin, tai siellä on sitten seuraava pelaaja ja ostajaseura kikkailemassa Kanen tyyliin siirtoa halvalla pois. Jos City ei halua Spursin pyyntöä maksaa, niin ostakoon sitten Haalandin tai jonkun muun, ei kait se sen kummempaa ole.
Niin tätä juuri tarkoitan että tuon skenaarion Kane ei ole sen arvoinen Spurssille mitä Levy pyytää ja seuran itsensä kannalta sotkevat oman kautensa tämän sekasotkun ympärillä. Toki jos se parikymmentämiljoonaa on sen arvoista niin ok. Enkä nyt meinaa että Kane ei pelaisi tosissaan kentälle päästessään, mutta kyllä sen jokainen tietää että jos sydän ja tavoitteet on täysillä mukana, on myös tulos erilaista.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
 |
Vastaus #169 : 18.08.2021 klo 17:03:00 |
|
Niin tätä juuri tarkoitan että tuon skenaarion Kane ei ole sen arvoinen Spurssille mitä Levy pyytää ja seuran itsensä kannalta sotkevat oman kautensa tämän sekasotkun ympärillä. Toki jos se parikymmentämiljoonaa on sen arvoista niin ok. Enkä nyt meinaa että Kane ei pelaisi tosissaan kentälle päästessään, mutta kyllä sen jokainen tietää että jos sydän ja tavoitteet on täysillä mukana, on myös tulos erilaista.
Jeps, sinänsä samaa mieltä, ettei tämä tilanne ole Spursin kannalta kovinkaan hyvä katselisi sitä miltä kantilta tahansa. Itsekkin toivoisin, että rot..Kanesta päästäisiin eroon mahdollisimman pian. Mutta ymmärrän kyllä miksi ei haluta myydä siirtoikkunan lopussa "alihintaan" (tästä voi aina olla eri mieltä). Itse toki toivoisin, että Kane pistettäisiin junnujen kanssa treenaamaan, mutta ei valitettavasti tule tapahtumaan.
|
|
|
|
kungeni
Poissa
|
 |
Vastaus #170 : 18.08.2021 klo 17:05:18 |
|
Suurimmaksi ongelmaksi Spursin kannalta muodostuu se, että korvaajien hinnoissa on Kanelisä, koska Spurs on upporikas niiden myyjien silmissä, oli hinta 100M tai 160M. Ja kaikki korostuu ikkunan loppuvaiheissa. Aika perseelleen se menisi Spursin kannalta, jos Lautaroon tai Vlahoviciin menisi joku 2/3 tai enemmän Kanemasseista. Ilman nopeita toimia lähinnä Cityn puolelta Kane jatkaa Spursissa. Ja kuten todettua, ei hänellä ole varaa vetää perseelleen. Varaa uran kannalta.
Ensi kesänäkin kumpikin Manchesterin seura hakisi kuitenkin hyökkääjää, ja Håland voi (mahdollisesti) mennä vain toiseen. Kaneen olisi tuolloinkin kiinostusta, mutta sadan millin siirtosummat voinee Spurs tuossa vaiheessa jo unohtaa. Tietynlaista uhkapeliä siis Spursinkin puolelta, koska tuskin Kane vuoden päästä on yhtään sen tyytyväisempi Pohjois-Lontoossa.
|
|
|
|
kootee
Poissa
|
 |
Vastaus #171 : 18.08.2021 klo 17:06:27 |
|
Mikä tekee viime kaudella 12 liigamaaliin jääneestä Danny Ingsistä "takuuvarman 20 maaliin pystyvän hyökkääjän"?
Laatu. Siitä syystä Liverpool aikanaan hankki Ingsin, mutta kaikki kaatui jatkuviin loukkaantumisiin. Taidot kuitenkin riittävät kärkijoukkueiden hyökkääjäksi. Viime kaudella Ings oli kolmasosan peleistä sivussa, edelliskaudella teki 22. Samalla kaudella Kane teki 18. Kummankaan koivet eivät ole sieltä kestävimmästä päästä. Ingsillä on useampi huippukausi vielä jaloissa, kuten Kanellakin. Vertailun vuoksi Vlahovic on lupaus, jolla vasta yksi hyvä kausi huipputasolla. Ei olisi mikään varma suorittaja Valioliigassa ensimmäisellä kaudella. Mulle olisi kelvannut erittäin hyvin Lukaku, ja varmaan kelpaisi Sonillekin tilaa tekevä target-jyrä. Ainahan pelaajien roolituksetkin muuttuvat vähän sen mukaan keitä ympärillä pelaa. Olihan Kanekin aika tiukasti siellä piikissä aiemmin, kunnes alapuolella syöttäjä jakanut Dele penkitettiin ja Kane alkoi tippua tekemään peliä keskikentälle.
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #172 : 18.08.2021 klo 17:08:04 |
|
Ensi kesänäkin kumpikin Manchesterin seura hakisi kuitenkin hyökkääjää, ja Håland voi (mahdollisesti) mennä vain toiseen. Kaneen olisi tuolloinkin kiinostusta, mutta sadan millin siirtosummat voinee Spurs tuossa vaiheessa jo unohtaa. Tietynlaista uhkapeliä siis Spursinkin puolelta, koska tuskin Kane vuoden päästä on yhtään sen tyytyväisempi Pohjois-Lontoossa.
Jos Kane pelaa paskasti tai päätyy ressuihin, kiinnostus voi olla vähäistä yhtään missään pokaaleista kamppailevassa seurassa - jos pelaa nappikauden, niin sata miljoonaa menee vielä ihan kivasti, vuosia lisää yksi ja sopimusta jäljellä 2. Ei tuo syö sitä kolmannesta enempää Spursin pyynnöstä jos peli on sellaista kuin tähän asti. Jos ei, niin kärsijä on lähinnä Kane.
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #173 : 18.08.2021 klo 17:08:11 |
|
Jos kukaan ei maksa ensi kesänä vähintään 100M, Kane jatkaa edelleen Spursissa. Lukaku on tähän vähintäänkin hyvä verrokki.
|
|
|
|
ziizaah
Poissa
|
 |
Vastaus #174 : 18.08.2021 klo 17:13:06 |
|
Jos Kane pelaa paskasti tai päätyy ressuihin, kiinnostus voi olla vähäistä yhtään missään pokaaleista kamppailevassa seurassa - jos pelaa nappikauden, niin sata miljoonaa menee vielä ihan kivasti, vuosia lisää yksi ja sopimusta jäljellä 2. Ei tuo syö sitä kolmannesta enempää Spursin pyynnöstä jos peli on sellaista kuin tähän asti. Jos ei, niin kärsijä on lähinnä Kane.
Juu, tämä on selvä, siksi Kanea ei mihinkään ressuihin työnnetä, vaan koetetaan integroida joukkueeseen ja ottaa miehestä kaikki saatavissa oleva irti. Joskus vaan tekisi hyvää näille miljonääreille opettaa hitusen nöyryyttä... edit: tässä ihan hyvä summeeraus koko keissistä, toki ei nyt maailman neutraalein: https://www.football365.com/news/mediawatch-special-harry-kane-telegraph-client-churnalism
|
|
|
|
|
|