Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #650 : 29.08.2021 klo 22:11:24 |
|
Elämä on etsitty kyllä jo ajat sitten. Harmittavaa sinulta, että täytyy ruveta toista ihmistä haukkumaan jyväjemmariksi.
Mutta joka tapauksessa pk-seutu ja erityisesti HJK jostain syystä kiinnostaa? Miksi sua ei kiinnosta Hifk tai Honka? Koska juntteja kiinnostaa HJK.
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #651 : 29.08.2021 klo 22:13:03 |
|
Jep. Korona pelottaa, mutta myös totuttaa etäilyyn töissä ja viihteessä. Eri joukkueet kärsii erilailla koronasta: HJK on keskiluokkainen ja keski-ikäinen, joten hyvinkin paljon vastuullisena olemista.
Paitsi, että Ruudun kävijämäärien tilastoissa ei näy oikeastaan minkäänlaista hyppäystä ylöspäin. Ainakin olen näin ymmärtänyt. Loppuosasta olen täysin samaa mieltä.
|
|
|
|
teepeekoo
Poissa
|
 |
Vastaus #652 : 29.08.2021 klo 22:13:54 |
|
Ei löydy maalilta laatua, siksi en sitä maininnutkaan. Keskikentällä Lingman on veikkausliigan kunkku, mutta sen jälkeen ihan hyvää materiaalia myös Savossa. Ja toki Sparv Suomen kapteeni ja ykköspelaaja, mutta saa nyt nähdä, miten saa itsensä kuntoon. Myös HJK:lla oli monta loukkaantumista.
No ei lingman tänään mitenkään erikoisen hyvä ollut. Ketäs merkittäviä klubilla Sparvin lisäksi oli poissa? se keskuskentän tumma hujoppi oli ainakin viime vuonna hyvä. Onko se atom loukkaantunut vai eikö sillä vain riitä? Itse olen ihmetellyt jo pitkään että miten te sitä peluutatte ylipäätään. Toki olen vain nähnyt joitakin koosteita ja KuPS pelit.
|
|
|
|
Objectif Lune
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #653 : 29.08.2021 klo 22:16:35 |
|
En tiedä miten vaikea se on ymmärtää, että stadissa, jossa esim. about kaikki kulttuuritapahtumat on peruttu, on jengillä aika iso kynnys lähteä matsiin. Kyllä näissä liigan ratkaisuotteluissa on normaalina kautena ollut sellaista 8K-10K katsojaa.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #654 : 29.08.2021 klo 22:16:52 |
|
No ei lingman tänään mitenkään erikoisen hyvä ollut.
Ketäs merkittäviä klubilla Sparvin lisäksi oli poissa? se keskuskentän tumma hujoppi oli ainakin viime vuonna hyvä. Onko se atom loukkaantunut vai eikö sillä vain riitä? Itse olen ihmetellyt jo pitkään että miten te sitä peluutatte ylipäätään. Toki olen vain nähnyt joitakin koosteita ja KuPS pelit.
Atom sekä Sparv loukkaantuneet, molemmat poissa avauskokoonpanosta. Lingman on puolikuntoinen / pelasi tänään ensimmäiset minuutit loukkaantumisen jälkeen. Edit Se keskikentän tumma hujoppi lienee djalo. Sillä ei taso riitä, lähtee kauden jälkeen maakuntiin tai johonkin.
|
|
|
|
|
niiralanhirvi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #656 : 29.08.2021 klo 22:17:19 |
|
Mutta joka tapauksessa pk-seutu ja erityisesti HJK jostain syystä kiinnostaa? Miksi sua ei kiinnosta Hifk tai Honka? Koska juntteja kiinnostaa HJK.
Helsingin kantakaupungin asukkina kiinnostaa eniten ja ainoana KuPS, mutta tässä lähinnä pointtina miten Suomen suurin seura Hjk ei liikuta ihmisiä enempää. Ja toki sama muihin seuroihin kanssa. Mutta, kun isona seura Klubi itseään mainostaa niin ei se katsomossa sille tunnu.
|
|
|
|
Chief
Poissa
|
 |
Vastaus #657 : 29.08.2021 klo 22:24:10 |
|
Lingman oli saatanan hyvä
KuPSista ei oikein pistänyt kukaan silmään, niin munatonta oli touhu. No ehkä Kreidl ja Tomas.
|
|
|
|
Anaboltsi
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #658 : 29.08.2021 klo 22:27:43 |
|
Olen syntynyt stadissa, aina klubia kannattanut. Kävin viimeksi klubin matsissa enoni kanssa vuosi sitten, ennen kuin hän sairastui otsalohkorappeuma tautiin. Jos hän olisi päässyt peliin, oltais varmasti menty.
Olen iloinen, että Veikkausliigassa joku antaa lupille aidon haasteen. Maksavaksi yleisöksi ryhdyn nykyään vasta EURO-lohkovaiheen ratkaisupeleissä rahatilanteeni vuoksi.
Onneksi vanhempani asuvat Töölössä ja käymmekin silloin tällöin keräilemässä tyhjiä tölkkeä harrastusmielessä pelien alla. Tänäänkin tapasimme monta mukavaa fania, sekä Kupsin, että Klubin.
Peliä en nähnyt, mutta tasuri vei mun jengiä lähemmäks mestaruutta, kuin toisin päin. Klubil tulee kyl haastavampi jatko, joten teoriassa kaikki on auki.
Jos Kups viiden prosentin mahiksella voittais mestaruuden, en silti hylkäis omaa jengiäni.
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #659 : 29.08.2021 klo 22:27:49 |
|
Helsingin kantakaupungin asukkina kiinnostaa eniten ja ainoana KuPS, mutta tässä lähinnä pointtina miten Suomen suurin seura Hjk ei liikuta ihmisiä enempää. Ja toki sama muihin seuroihin kanssa. Mutta, kun isona seura Klubi itseään mainostaa niin ei se katsomossa sille tunnu.
Mitä Klubi on sitten mainostanut? Ainakin näköjään jollekin savolaiselle on HJK tehnyt vaikutuksen  Hienoa, että sinuakin kiinnostaa juurikin tämä seura. Mua ei ainakaan kiinnosta sentin vertaa, että käykö Kupsin matsia sata puupiätä vai koko Savo. Seurana samaa tasoa kiinnostuksen osalta kuin AC Oulu tai KePS.
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Jag ser rött...
|
 |
Vastaus #660 : 29.08.2021 klo 22:42:32 |
|
Isoimmat erot on siinä, että HJK on rakennettu vakaalle pohjalle, kun joukkue on kotimainen ja Klubilainen, mutta lisäksi se on paremmin valmennettu. Toki jokaisesta linjasta löytyy parempia pelaajia (Dos, Tenho, Lingman, Roope).
Muista pitkälti samaa mieltä, paitsi valmennuksesta. Simo saa jengistään suhteessa enemmän irti ja tänäänkin vei heikommalla materiaalillaan taktisesti. Tuuria tietysti tarvitaan myös, jos aikoo näistä asetelmista voittaa. Nyt sitä ei riittänyt ihan 90 min. Lähelle kyllä. Koskelalla on sen verran ylivoimainen materiaali verrattuna KuPS:iin, että se jo yksinään ratkaisee paljon. Tuo jengi on kuitenkin aika helppo luotsata mestariksi. Lähtökohtaisesti jo sen verran edellä muita. Joku yksittäinen matsi voi toki mennä miten vaan, mutta pitkässä sarjassa on ainoastaan yksi realistinen mestarisuosikki. Klubin penkilläkin on sellaisia pelaajia, jotka vahvistaisivat mitä tahansa muuta liigajengiä.
|
|
|
|
JaJaJe
Poissa
Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023
|
 |
Vastaus #661 : 29.08.2021 klo 22:44:34 |
|
Simohan oli ihan paskat housussa ja perse pystyssä koko matsin?  Todellinen housuunpaskominen, jossa vain Hugon perseily pelasti tappiolta. Kups oli täysin aseeton ja lähinnä bussitti ensimmäisestä minuutista alkaen. Melkoinen taktinen voitto kyllä Simolta ja todellinen taidonnäyte.
|
|
|
|
Dohle
Poissa
|
 |
Vastaus #662 : 29.08.2021 klo 22:47:11 |
|
Muista pitkälti samaa mieltä, paitsi valmennuksesta. Simo saa jengistään suhteessa enemmän irti ja tänäänkin vei heikommalla materiaalillaan taktisesti. Tuuria tietysti tarvitaan myös, jos aikoo näistä asetelmista voittaa. Nyt sitä ei riittänyt ihan 90 min. Lähelle kyllä.
Koskelalla on sen verran ylivoimainen materiaali verrattuna KuPS:iin, että se jo yksinään ratkaisee paljon. Tuo jengi on kuitenkin aika helppo luotsata mestariksi. Lähtökohtaisesti jo sen verran edellä muita. Joku yksittäinen matsi voi toki mennä miten vaan, mutta pitkässä sarjassa on ainoastaan yksi realistinen mestarisuosikki. Klubin penkilläkin on sellaisia pelaajia, jotka vahvistaisivat mitä tahansa muuta liigajengiä.
Muurisen Anakin olisi osannut laittaa sen bussin parkkiin sen jälkeen kun Klubi lahjoitti kupsukalle yhden eteen. Tuohan oli ihan totaalinen romahtaminen tältä savon jeesukselta. Suhteellisen harhaista ylistää tästä matsista Simoa. Ja jostain ylivoimaisesta materiaalista ei nyt ihan hirveästi kannata puhua, kun kentällä viilettää Terhon ja Väänäsen kaltaisia junnuja höystettynä Hostikan kaltaisilla flopeilla.
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
 |
Vastaus #663 : 29.08.2021 klo 22:50:14 |
|
Pakko kai se on olla pisteeseen tyytyväinen maali kuitekin suht loppuhetkillä parempi 1 kun 0. Jair oli kyllä tänään hyvä vähän arveluttaa tämä maalivahti tilanne molemmat imureita vuorotellen eikö tosiaan siellä ole maalivahtia lohkovaiheeseen onneksi vastustajat on tasoa Armenian pubi Israelin ketä vittu ja itävallan sarjassa sijalla 8 oleva eiköhän me selvitä kaksi päivää nyt kuunnellut rapaa ja eilen oli Pepe tänään Källström vaikea valita kumpi on parempi kuka HJKn lohkopelit selostaa melko kiimainen viikonloppu ku tosiaan molemmat karkit tuli kaikkien nähtäville metroderby ja kärkikamppailu
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2021 klo 22:53:26 kirjoittanut tamme auto »
|
|
|
|
|
Anaboltsi
Poissa
|
 |
Vastaus #664 : 29.08.2021 klo 22:53:35 |
|
Muista pitkälti samaa mieltä, paitsi valmennuksesta. Simo saa jengistään suhteessa enemmän irti ja tänäänkin vei heikommalla materiaalillaan taktisesti. Tuuria tietysti tarvitaan myös, jos aikoo näistä asetelmista voittaa. Nyt sitä ei riittänyt ihan 90 min. Lähelle kyllä.
Koskelalla on sen verran ylivoimainen materiaali verrattuna KuPS:iin, että se jo yksinään ratkaisee paljon. Tuo jengi on kuitenkin aika helppo luotsata mestariksi. Lähtökohtaisesti jo sen verran edellä muita. Joku yksittäinen matsi voi toki mennä miten vaan, mutta pitkässä sarjassa on ainoastaan yksi realistinen mestarisuosikki. Klubin penkilläkin on sellaisia pelaajia, jotka vahvistaisivat mitä tahansa muuta liigajengiä.
Valakarilla on kovat näytöt ekan kauden valmentamisesta. En usko, että pärjää Kupsin peräsimessä liian pitkään, kun vaatimustason pitää pysyä tasaisena. Koskelalle sama, että paljon parempi kuin edeltäjänsä, mutta onko kykyä tehdä oikeat liikkeet kun niitä vaaditaan. Rotaatio-ongelmat mielestäni ainakin selvät Klubilla.
|
|
|
|
|
torki
Poissa
|
 |
Vastaus #666 : 29.08.2021 klo 22:58:21 |
|
Tänä(kin) vuonna tietysti korona verottaa ne satunnaiskatsojat ja osan vakkareista pois.
Klubi voisi tietysti itse vaikuttaa Veikkausliigan kiinnostavuuteen - liigamatseissa voisi tehdä muutakin kuin sen minimin tarvittavan, eli ottaa kolme pistettä 1-0 (tai yhden 1-1/0-0) -tuloksella. Nyt se ehkä riittää mestaruuteen, mutta ainakin välillä tuntuu, että liigaottelut ovat jonkinlaista pakkosuorittamista.
Nyt on viimeksi tehty enemmän kuin 1 maali kuukausi sitten Hakaa vastaan (2) ja yli 2 maalia 3kk sitten Oulua vastaan. Tietysti vastustajan pelitaktiikkakin vaikuttaa.
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #667 : 29.08.2021 klo 23:01:35 |
|
Kyllähän porukka on tottunut striimeihin näinä aikoina. Ei kiinnosta mennä paikalle oli ne sitten mestaruustaistelua tai lohkopelejä. Saa Huuhkajatkin olla tyytyväisiä jos 10 tonnia myyvät MM karsintaan.
No saavat olla kyllä todella tyytyväisiä. Ottaen huomioon, etteivät nykyiset koronarajoitukset salli kuin noin 8000 ihmisen ottamisen katsomoon.
|
|
|
|
Anaboltsi
Poissa
|
 |
Vastaus #668 : 29.08.2021 klo 23:02:52 |
|
Tänä(kin) vuonna tietysti korona verottaa ne satunnaiskatsojat ja osan vakkareista pois.
Klubi voisi tietysti itse vaikuttaa Veikkausliigan kiinnostavuuteen - liigamatseissa voisi tehdä muutakin kuin sen minimin tarvittavan, eli ottaa kolme pistettä 1-0 (tai yhden 1-1/0-0) -tuloksella. Nyt se ehkä riittää mestaruuteen, mutta ainakin välillä tuntuu, että liigaottelut ovat jonkinlaista pakkosuorittamista.
Nyt on viimeksi tehty enemmän kuin 1 maali kuukausi sitten Hakaa vastaan (2) ja yli 2 maalia 3kk sitten Oulua vastaan. Tietysti vastustajan pelitaktiikkakin vaikuttaa.
En usko, että vaikuttaa yleisöön kuinka paljon maaleja tehdään. Kova ois buumi, mutta korona ainakin vanhempaa väkeä pelottaa pois. Pelihän on tähän asti ollut Lehkosuon Luppeniin verrattuna todella laadukasta.
|
|
|
|
Pinkman
Poissa
Suosikkijoukkue: Lehkosuo
|
 |
Vastaus #669 : 29.08.2021 klo 23:38:15 |
|
|
|
|
|
Arabialainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi 04
|
 |
Vastaus #670 : 29.08.2021 klo 23:41:33 |
|
Kunnon kusipää. Punaista toivottavasti takautuvasti. Linjamies oli vielä ihan vieressä mutta ei nähnyt muka mitään.
|
|
|
|
Jema Pelle
Poissa
|
 |
Vastaus #671 : 29.08.2021 klo 23:42:10 |
|
Ihmettelinkin, miksi Dos kävi niin kuumana. Eiköhän tosta tule useampi matsi penaltia.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #672 : 29.08.2021 klo 23:43:04 |
|
Tää oli se jälkimmäinen niistä kahdesta? Ensimmäisessä dos taisi saada kyynerpäästä samalta pelaajalta. Tämä siis reaktioista päätelty, tilannetta en toki nähnyt, koska se ei liittynyt mitenkään pelitilanteeseen.
|
|
|
|
agsu
Poissa
|
 |
Vastaus #673 : 29.08.2021 klo 23:43:45 |
|
Ymmärrän kyllä Udohin turhautumisen, sen verran molemmat Klubin topparit vuorottain dominoivat. Saisi kyllä silti saada jotain sanktiota tuosta. Kehtasi vielä tilanteen jälkeen DOSille uskotella että kyseessä olisi ollut vahinko.
|
|
|
|
Chief
Poissa
|
 |
Vastaus #674 : 29.08.2021 klo 23:52:59 |
|
Toivottavasti räpsähtää muutama peli kakkua. Oksettavaa touhua.
|
|
|
|
|
|