FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.12.2025 klo 00:28:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Kirjoittaja Aihe: Kiitos Joona ja Paulus!  (Luettu 21836 kertaa)
1 Jäsen ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ilkeä Eläinlääkäri

Paikalla Paikalla

Vastaus #150 : eilen kello 10:53:47

Uutinen
Huuhkajien luotto­puolustaja Joona Toivio lopettaa uransa – julkaisi tunteikkaan päivityksen
Toivio pelasi ensimmäisen kerran Huuhkajissa vuonna 2011 ja tahkosi A-maajoukkueessa yhteensä 78 ottelussa.

Paulus Arajuuri ja Joona Toivio maajoukkueessa.

Suomen jalkapallomaajoukkueen pitkäaikainen keskuspuolustaja Joona Toivio, 37, ilmoittaa Instagramissa ripustavansa nappulakengät naulaan.

Toivio pelasi ensimmäisen kerran Huuhkajissa vuonna 2011 ja tahkosi A-maajoukkueessa yhteensä 78 ottelussa. Toivio pelasi maajoukkueessa viimeisen kerran vuonna 2021 MM-karsintapelissä Ukrainaa vastaan.

– Olit pienen pojan iso unelma. Nuoren intohimo. Pojasta mieheksi kasvaneen ammatti. Aikuisen miehen turvapaikka. Tätä kaikkea ja niin paljon muuta, Toivio kirjoittaa.

– Olen kiitollinen, ylpeä ja onnellinen siitä kaikesta mitä olen jalkapalloilijan urani aikana saanut kokea. Olen saanut tutustua mahtaviin ihmisiin, asua monessa eri maassa ja oppia niiden kulttuureista sekä kokea valtavan määrän ilon ja pettymyksen hetkiä.

Toivio muodosti maajoukkueessa monivuotisen toppariparin Paulus Arajuuren kanssa ja oli mukana Markku Kanervan EM-kisoihin edenneessä joukkueessa.

Seurajoukkuetasolla Toivio edusti mm. Djurgårdenia, Molde FK:tä, Häckeniä, HJK:ta ja viimeisimpänä päättyneellä kaudella Veikkausliigasta pudonnutta KTP:tä.

https://yle.fi/a/74-20198887

Ihan kuin olisin jostain lukenut, että jatkaa vielä uraansa. Toiviolle joka tapauksessa Ylos Ehti olla monenlaisessa aikakaudessa mukana.
Peledinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi

Vastaus #151 : eilen kello 16:29:29

Joonan ja Pauluksen yhteisille suonenvetovuosille Ylos

E. Ja annetaan tässä kohtaa ihan oma peukkukin Toiviolle Ylos
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Awaiting Construction Oulu

Vastaus #152 : eilen kello 16:34:09

Joona ja Paulus, kansojen liigassa
Joona ja Paulus, karsintapeleissä
Joona ja Paulus, EM-KISOISSAAA

tune: Dingo - Sinä ja minä.
Ilkeä Eläinlääkäri

Paikalla Paikalla

Vastaus #153 : eilen kello 19:50:45

Lainaus
Toivio on käsite, joka liittyy toivon ja odotuksen tunteeseen. Se voi viitata erityisesti siihen, mitä ihmiset odottavat elämältään tai tulevaisuudeltaan. Toivio voi myös olla symbolinen käsite, joka edustaa optimismia ja uskoa siihen, että asiat voivat muuttua paremmiksi. Suomessa toivio on usein liitetty kansanperinteeseen ja tarinoihin, joissa toivoa ja unelmia korostetaan vaikeina aikoina.

https://www.suomisanakirja.fi/toivio
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Majut

Vastaus #154 : eilen kello 20:39:07

Todellisuudessa se tarkoittaa kuitenkin Lihasta.
Julkea bulbul

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #155 : eilen kello 20:56:48

Olen tähän asti ollut käsityksessä, että Joona oli henkinen kokoelma kaikista reippaasta sadasta Suomessa eläneestä Toivista.
Geddy

Poissa Poissa

Vastaus #156 : eilen kello 21:41:31

Kiitos kaikesta Joona! Laitetaan vielä pieni vaparityylinäyte 15 vuoden takaa... äänet päälle niin pallon ujellus kuuluu komeasti :)
https://www.youtube.com/watch?v=0fwDR702uc8

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Siirry: