FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.01.2026 klo 14:03:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 103

Kirjoittaja Aihe: Ilves 2022  (Luettu 496116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
amuji

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Ilves, SOHO SS, Arsenal

Vastaus #300 : 09.02.2022 klo 15:52:16

Taitaa olla Vancamp ellei sitten Soun veljekset ole jo nyt ensimmäisenä jonossa.
Jos etnisyydestä voi sumuisen kuvan perusteella tehdä päätelmiä niin kyseessä Pitkäkaula-Jorn tai hihassa lojunut ässä.
vuittoni

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 09.02.2022 klo 15:55:58

Jos etnisyydestä voi sumuisen kuvan perusteella tehdä päätelmiä niin kyseessä Pitkäkaula-Jorn tai hihassa lojunut ässä.
Tuli tosiaan teaser katsottua vasta viestin laittamisen jälkeen ja kyllä tuo tosiaan aika selkeästi Vancampia muistuttaa.
GERP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Musta Käsi

Vastaus #302 : 09.02.2022 klo 16:09:09

Kuva näyttäisi manipuloidulta eli hämäykseksi pelaajan kaulaa on lyhennetty.

Ilmeisesti mies on saavuttanut vartin kunnon, ja Diogo Tomasin maaliennätys hyökkääjänä lienee vaarassa.
libertadores

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Huuhkajat

Vastaus #303 : 09.02.2022 klo 17:07:35

VanBasten + Bergkamp = Vancamp.

Pelkästään tuolla perusteella odotukset korkealla.

Jos tää ja Mettälä sais yhteensä yli 20 sarjapeliä pelattua, niin lähemmäs 10 maalia vois olla kahteen pekkaan haarukassa.
vuittoni

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 09.02.2022 klo 17:25:15

https://www.walfoot.be/news/2021-12-02/jorn-vancamp-ex-anderlecht-et-beerschot-a-failli-tout-abandonner--quand-faes-et-vanzeir-ont-ete-repris-chez-les-diables-rouges-ce-fut-un-declic/amp
Mielenkiintoinen ja avaava 02.12.21 kirjoitettu artikkeli liittyen Vancampiin kääntäjän läpi vietynä alla. 

Jorn Vancamp (ex-Anderlecht ja
Beerschot) melkein luopui kaikesta: "Kun Faes ja Vanzeir valtasivat Red Devils, se oli napsautus"Kun Beerschot irtisanoi sopimuksensa 31. elokuuta, Anderlechtissä harjoitettu hyökkääjä ajatteli luovuttavansa kaikki. Nyt kaikki on muuttunut, kun seura luotti häneen.

Jorn Vancamp oppi taitonsa Espoirs d'Anderlechtissä, jossa hän kasasi maaleja ja joutui jatkamaan tätä polkua ammattilaisten kanssa. Tämä oli lähes kaikkien tarkkailijoiden mielipide. Mutta vammat kertyivät: ristisiteet, nilkka, nivus jne... Tämä hidasti hänen etenemistään, kun hän oli aloittanut erittäin vahvasti Beerschotissa.

Jorn, miten voit?

"Olen tietysti nähnyt parempia päiviä. Mutta tosiasia on, että olen yhteydessä uuteen klubiin, johon aion yleensä liittyä tammikuussa. Ei, en aio puhua siitä vielä, mutta se ei ole Belgiassa. Se on parempi minulle. Valmistaudun siihen. Seuraan henkilökohtaista ohjelmaa. He seuraavat minua tarkasti."

Kaikki vammat kuuluvat menneisyyteen?

"En tunne enää mitään. Pystyn olemaan 100% taas. Palasin vahvana Beerschotiin Hernanin (Losadan) ohjauksessa, mutta tämä nilkkavamma tapahtui. Valitettavasti tunsin kipua joka kerta kun olin päällä. kentällä. Ja se kummitteli mieltäni. Pelkäsin loukkaantuvani uudelleen. Kun alat ajatella sitä, se ei ole hyvä."

Pystyitkö toipumaan?

"Kyllä, mutta olin toivonut palaavani paljon aikaisemmin. Kiinnostusta oli, mutta nämä joukkueet katsoivat myös loukkaantumishistoriaani. Ensimmäinen kuukausi antoi minulle mahdollisuuden saada ajatukset kasaan. Harjoittelin ja pelasin myös vähän vapaan ammattilaisen kanssa pelaajia, mutta nyt teen kovasti töitä ollakseni valmis."

Ei tainnut olla helppoa?

"Kuten sanotte, elämäni perustuu yhteen asiaan ja se on jalkapallo. Minulle ei ole mitään muuta. Olen kärsinyt henkisesti erittäin paljon. Varsinkin kun olen kerännyt vammat Eindhovenissa ja sitten kun Beerschot lähetti minut B-ytimeen. ja irtisanoin sopimukseni."

Oletko harkinnut lopettamista?

"Kyllä, ehdottomasti. Useita kertoja jo. Jopa viimeisen neljän viikon aikana olen ajatellut sitä. Ilman kerhoa sinä mietit. Minulla ei ollut enää sitä iloa, eikä minulla ollut enää hauskaa. Mutta sitten minä pystyin harjoittelemaan muutaman kerran seurassa ja minulla oli niin hauskaa. Haluan saada sen tunteen takaisin joka päivä. Taloudellinen puoli oli aina tärkeä, mutta nyt sillä ei ole enää väliä. Haluan olla Jorn nuoria Anderlechtistä ja Beerschotista alussa."
Mikä oli käännekohta?

"Olen vasta 23, nyt on oikea aika, mutta minulla on vielä koko ura edessäni. Laukaisija oli, kun Wout (Faes) ja Dante (Vanzeir) valittiin Red Devilsiin. Sanoin itselleni: se voisi Olen myös ollut minä, jos minulla olisi ollut vähän enemmän onnea ilman loukkaantumisia. Sanoin myös itselleni, että olisin voinut tehdä enemmän. En sano, että pelaan maajoukkueessa, mutta heidän valintansa antoi minulle motivaatiota. Minulla on ominaisuudet pelata belgialais- tai hollantilaisseurassa ensimmäisessä divisioonassa."
zzenoj

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, FC Zlín

Vastaus #305 : 09.02.2022 klo 19:37:17

Pitkäkaula-Jorn sieltä julkaistiin. Sopimusta heinäkuun 2022 asti ja optio kauden 2023 loppuun.

https://ilvesedustus.fi/jorn-vancamp-ilvekseen-nuoresta-iastani-huolimatta-olen-todella-kokenut-pelaaja/
vuittoni

Poissa Poissa

Vastaus #306 : 09.02.2022 klo 19:38:16

Lisäksi toista hyökkääjähankintaa vielä haetaan ja sen tiimoilta Kallio toivoo ja indikoi että julkaistavaa voisi olla jopa lähiaikoina.
amuji

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 09.02.2022 klo 19:46:46

Lisäksi toista hyökkääjähankintaa vielä haetaan ja sen tiimoilta Kallio toivoo ja indikoi että julkaistavaa voisi olla jopa lähiaikoina.
Tarkoittaakohan, että Mettälä laitaan? Ellei Jornin kanssa käytetä toistakin kärkeä, kun ilmeisesti hieman rakentavampi kärki on kyseessä. Sarr voisi poiketa vaikka kakkosjoukkueessa.
Koroma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, FC Nantes

Vastaus #308 : 09.02.2022 klo 19:53:00

https://www.youtube.com/watch?v=kdOgZgeNn_o
https://www.youtube.com/watch?v=t3W1lEVrBAk
vuittoni

Poissa Poissa

Vastaus #309 : 09.02.2022 klo 19:53:28

Tarkoittaakohan, että Mettälä laitaan? Ellei Jornin kanssa käytetä toistakin kärkeä, kun ilmeisesti hieman rakentavampi kärki on kyseessä. Sarr voisi poiketa vaikka kakkosjoukkueessa.
Itselleni Mettälä näyttäytyy nykyään aikalailla puhtaana kärkenä. Omistaa hyvän maalivainun ja osaa viimeistellä. Seuraava hankinta tulee tosiaan kuitenkin olemaan hyvinkin todennäköisesti laitahyökkääjä.
Tiedä vaikka olisi Timo Stavitski.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2022 klo 19:59:34 kirjoittanut vuittoni »
TomJoad

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #310 : 09.02.2022 klo 19:58:36

Toivottavasti Jorn pääsee pian kuntoon ja myös pysyy kunnossa. Haastattelussa ainakin hyvällä mielellä tuntui olevan ja kyllä itsekin näen potentiaalia aiemman cv:n perusteella.
amuji

Poissa Poissa

Vastaus #311 : 09.02.2022 klo 20:05:49

Tiedä vaikka olisi Timo Stavitski.
Jotenkin olisi kovin Wissimäinen hankinta näin Kallion aikana. Lupaus, jonka viime vuodet aivan päin helvettiä tuntuvan loukkaantumissuman vuoksi. En oikein tiedä mitä ajattelisin, jos kyseinen herra olisi uutena joukkueessa.

Edit. Aijoo. Onhan siellä vielä Loa Loa. Mutta entä se Nimely..
Soun veljeksillä taisikin olla lyhyt soppari.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2022 klo 20:31:48 kirjoittanut amuji »
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #312 : 09.02.2022 klo 20:14:18

Tomas Brolin Ilveksen riveihin Pallo Ylos
libertadores

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Huuhkajat

Vastaus #313 : 09.02.2022 klo 20:41:44

Ehkä kuvakulmakaan ei ole edullinen, mutta ikään kuin vatta vähä pömpöttäis tai ainakaan ei teräksinen sixpack paista läpi...
Naapel

Poissa Poissa

Vastaus #314 : 09.02.2022 klo 20:46:04

Eurooppalainen ulkomaalaispelaaja taitaa muuten olla melkoinen harvinaisuus viime vuosien Ilveksessä.

Mutta toivottavasti Jorn onnistuu. Eiköhän siellä taitoa ole, jos vaan pääsee kuntoon ja pysyy terveenä.
Limppu6

Poissa Poissa

Vastaus #315 : 09.02.2022 klo 21:12:25

Jorn vaikutti haastattelun perusteella sympaattiselta ja toivotaan loukkaantumisten olevan takana päin.

Kallion mainitsema vielä yhden hyökkääjän hankinta selittää Jornin kanssa tehtyä sopimusta. Nyt Jorn saa kaikessa rauhassa parantaa kuntoaa ja Ilves pärjää ilmankin, jos Jornin optiota ei lunasteta.

Mukava nähdä pelaako uusi hyökkääjä keskellä vai laidassa. Jos tulee keskushyökkääjä, niin melkein hylkäisin tai ainakin käyttäisin harvakseen kolmen hyökkääjän systeemiä. Toinen asia joka kinnostaa kanssa on uuden hyökkääjän ikä. Tällä kaudella Ilves ei ole hankkinut vielä yhtään nuorta pelaajaa.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #316 : 09.02.2022 klo 21:13:26

aika läskin näköinen kaveri. Toivottavasti kentällä toimii kuitenkin.
termosH

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Teivo, Ilves

Vastaus #317 : 09.02.2022 klo 21:14:08

Eurooppalainen ulkomaalaispelaaja taitaa muuten olla melkoinen harvinaisuus viime vuosien Ilveksessä.

Samaa mietittiin tänään. Jotain kaksoiskansalaisuuksia lukuunottamatta edellinen oli Pavle, sitä edelliset Balazs Balogh ja Wojciech Wojcik Ylos
amuji

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 09.02.2022 klo 21:18:38

Äläpäs nyt Benkku. Offseason vain venynyt. Kyllä se herkkukeitaan lihapullilla korjaantuu. Kesäkuntokausihan on vasta aluillaan. Pitkäkaula-Jornille Ylos
Naapel

Poissa Poissa

Vastaus #319 : 09.02.2022 klo 21:43:00

Nimelyn tilanteesta voisi myös jotain uutisoida. Kun ei ole vieläkään liittynyt joukkueen mukaan ja jos on vielä uusi hyökkääjä tulossa, niin tuskin on enää palaamassa. Ja eiköhän vaikka Bushara pysty vähintään samantasoisiin esityksiin.
kiesimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #320 : 09.02.2022 klo 21:48:52

Samaa mietittiin tänään. Jotain kaksoiskansalaisuuksia lukuunottamatta edellinen oli Pavle, sitä edelliset Balazs Balogh ja Wojciech Wojcik Ylos

Siis onko kyse samasta Baloghista, joka pelasi myös KuPS:ssa aikanaan?
Limppu6

Poissa Poissa

Vastaus #321 : 09.02.2022 klo 21:49:22

Jornin ja uuden hankinnan jälkeen alkaa olemaan hyökkäyspaikoille määrää vähän liikaakin. Ei haittaisi vaikka Nimely päästettäisiin pois ja hyökkääjien pysyessä terveenä joku kannattaa vuokrata alempiin sarjoihin.

Kaksosten kanssa tekisin sopimuksen. Varsinkin keskikentällä pelaava oli hyvä. Sen jälkeen on muillakin pelipaikoilla vaihtoehtoja hyvin.

Toivottavasti Ilves peluuttaa vähälle peliajalle jääviä kakkosen joukkueessa. Edellisellä kaudella ei juuri ollenkaan ykkösen miehet pelanneet kakkosessa. Varmasti se olisi Jäntille, Sarrille, Loa Loalle ym. hyvä paikka pitää pelituntumaa yllä, jos ei minuutteja tule edustuksessa. Samalla saataisiin kakkosen porukka säilymään sarjassa. Taitaa nämä muut liigajoukkueet aika surutta pistää edustuksen ylijäämämiehet kakkosen porukkaan oli ikä ja status mikä vaan.
Kopteff4Ever

Poissa Poissa

Vastaus #322 : 09.02.2022 klo 21:59:03

Älkää nyt. Kuva on otettu aika läheltä.
termosH

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Teivo, Ilves

Vastaus #323 : 09.02.2022 klo 22:08:13

Siis onko kyse samasta Baloghista, joka pelasi myös KuPS:ssa aikanaan?

Sama mies. Pelasi Ilveksessä yhden kauden Ykköstä 2014.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #324 : 09.02.2022 klo 22:18:19

Hyvällä sijoittumisella voi kompensoida liikettä ja tehdä kovaa tulosta, jos osaa käyttää fyysistä preesensiä hyväkseen ja on maalintekijä Jumalan armosta.

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 103

Siirry: