Pipo
Poissa
Suosikkijoukkue: Piłka nożna dla kibiców
|
 |
Vastaus #275 : 25.08.2007 klo 13:54:02 |
|
Kai ottelutunnelmaan pääsee radioselostuksen myötä?
Jokunen viikko sitten Rovaniemi Radio mainosti, että kaikki loppukauden vieraspelit selostetaan.
|
|
|
|
|
Kutvonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
 |
Vastaus #276 : 25.08.2007 klo 13:54:03 |
|
Tietääkseni ottelu tulee myös Rovaniemi Radiosta  Erinomaista.
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #277 : 25.08.2007 klo 13:58:55 |
|
KuPSin sivujen otteluennakko. "MÄ VIHAAN ROPSII JA TORNIOO, MÄ VIHAAN ROPSII JA TORNIOO, MÄ VIHAAN ROPSII JA TORNIOO, MÄ VIHAAN KAIKKEE LAPISTA!"
|
|
|
|
|
fertsi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #278 : 25.08.2007 klo 13:59:49 |
|
"MÄ VIHAAN ROPSII JA TORNIOO, MÄ VIHAAN ROPSII JA TORNIOO, MÄ VIHAAN ROPSII JA TORNIOO, MÄ VIHAAN KAIKKEE LAPISTA!"

|
|
|
|
|
Shakaali
Poissa
|
 |
Vastaus #279 : 25.08.2007 klo 13:59:55 |
|
Toivotaan, että huomisen pelin nähden hyvä sääkin ilmaantuisi Kuopioon, että katsomo täyttyisi. Huomisen peli on todella tärkeä kumallekin joukkueelle. Tasapeli kävisi yhtä hyvin kummallekin joukkueelle, mutta häviö olisi paha asia.
|
|
|
|
|
fertsi
Poissa
|
 |
Vastaus #280 : 25.08.2007 klo 14:00:56 |
|
Tasapeli kävisi yhtä hyvin kummallekin joukkueelle, mutta häviö olisi paha asia.
Vain voitto kelpaa 
|
|
|
|
|
Shakaali
Poissa
|
 |
Vastaus #281 : 25.08.2007 klo 14:02:32 |
|
Kiva taas nähdä, minkälaisia itkuraivareita tässä topicissa nähdää 
|
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #282 : 25.08.2007 klo 14:03:56 |
|
Kiva taas nähdä, minkälaisia itkuraivareita tässä topicissa nähdää  Joo aivan. Itsehän en aio itkeä 
|
|
|
|
|
KuningasZeddy
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 25.08.2007 klo 16:50:11 |
|
Pelataankos me Tokkaa vastaan hassunhauska sählyottelukin? Sekä vietetäänkö kiva saunailta hyvässä yhteishengessä pelin jälkeen?  :keskari: Tuossa on juuri se juttu minkä takia teitä pidetään idiootteina. Oletetaan että tässä on muunkinlaista vihollisuutta kuin peli kentällä. Tiedän että kuopiolaisissa on oikein asioihin suhtautuvia ihmisiä. Sellaisia sopivan intohimoisesti peliin ja joukkueeseen suhtautuvia, jotka eivät alennu kaltaiseesi teiniangstiin. Elämänkokemus opettaa joskus myös sinulle että omaan joukkueeseen voi suhtautua intohimoisesti, tunteella mutta järki säilyttäen. Ehkä sitten kun itsekin olet seurannut omaa joukkuettasi 25 vuotta, tajuat ettei meillä ole syytä imitoida rähinäkulttuuria. Pelaa grönvit pleikalla RAWta ja pura teiniangstisi siihen. Elämä opettaa sullekin tosiasioita kun olet iso ja karvasi kasvavat.
|
|
|
|
|
nahkahomo
Poissa
|
 |
Vastaus #284 : 25.08.2007 klo 17:34:09 |
|
Ei tosiaan tasapeli hirveästi lämmittäis tästä pelistä. Jää vähän ikävä maku suuhun jos ei kovimpia kilpakumppaneita pystytä kukistamaan (vaikka noustaisiinkin). Noh, onhan tässä vielä hyvät saumat korjata asia kun tilsitään RoPS nyt ja JJK sitten viimeisessä pelissä Toivotaan että ei ihan kaatosadetta pitele koko pelin ajan.
|
|
|
|
|
Shakaali
Poissa
|
 |
Vastaus #285 : 25.08.2007 klo 18:17:14 |
|
Tuossa on juuri se juttu minkä takia teitä pidetään idiootteina. Oletetaan että tässä on muunkinlaista vihollisuutta kuin peli kentällä. Tiedän että kuopiolaisissa on oikein asioihin suhtautuvia ihmisiä. Sellaisia sopivan intohimoisesti peliin ja joukkueeseen suhtautuvia, jotka eivät alennu kaltaiseesi teiniangstiin. Elämänkokemus opettaa joskus myös sinulle että omaan joukkueeseen voi suhtautua intohimoisesti, tunteella mutta järki säilyttäen. Ehkä sitten kun itsekin olet seurannut omaa joukkuettasi 25 vuotta, tajuat ettei meillä ole syytä imitoida rähinäkulttuuria. Pelaa grönvit pleikalla RAWta ja pura teiniangstisi siihen. Elämä opettaa sullekin tosiasioita kun olet iso ja karvasi kasvavat.
Hmm, minusta tuntuu, että myös aika moni muukin on syyllistynyt tähän samaan asiaa mitä KuningasZeddy viestissään mainitsee. Valitettavasti nyt on käynyt näin, että pelkästään kuopiolaisista on jäänyt mieleen tämä idioottimaisuus(  ) Eiköhän niitä kusipäitä myös muistakin kaupungeista löydy, he vaan pitävät matalampaa profiilia.
|
|
|
|
|
KuningasZeddy
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 25.08.2007 klo 18:32:52 |
|
Hmm, minusta tuntuu, että myös aika moni muukin on syyllistynyt tähän samaan asiaa mitä KuningasZeddy viestissään mainitsee. Valitettavasti nyt on käynyt näin, että pelkästään kuopiolaisista on jäänyt mieleen tämä idioottimaisuus(  ) Eiköhän niitä kusipäitä myös muistakin kaupungeista löydy, he vaan pitävät matalampaa profiilia. Ei mulla ole mitään kuopiolaisia vastaan. Itsekin puolisavolainen. Olen vain lueskellut hiljaa pidemmän aikaa näitä grönvittejä ja stansmithejä jotka väkisin haluaa vängätä jotain pellemäistä teiniuhoa päälle. Itse kun olen aina ollut sillä mielellä että katsomossa kisa käydään laulun ja kannustuksen muodossa ja todellakin ennen peliä ja pelin jälkeen voidaan juoda kaljaa samassa pöydässä. Grönvitit ei siihen tunnu juttujen perusteella kykenevän. Toisaalta ei taida ikäkään riittää siihen kaljanjuontiin.
|
|
|
|
|
Möpsi
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 25.08.2007 klo 18:33:44 |
|
äsh i:t
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 klo 20:03:51 kirjoittanut Möpsi »
|
|
|
|
|
Shakaali
Poissa
|
 |
Vastaus #288 : 25.08.2007 klo 18:41:48 |
|
Itse kun olen aina ollut sillä mielellä että katsomossa kisa käydään laulun ja kannustuksen muodossa ja todellakin ennen peliä ja pelin jälkeen voidaan juoda kaljaa samassa pöydässä.
Sama. Toivottavasti rovaniemiläisille ei tarvitse mitään porttikieltoja Magnumille antamaan. Pieni "haistattelu" on aina poikaa, mutta jos pysyttäisiin huomenna kohtuuksissa. Huomenna varmasti todella tasainen ottelu tulossa, ja pisteet voivat lähteä tai lähteä ihan kumpaan tahansa suuntaan. KuPS:lla pari viime peliä ovat olleet todella nihkeitä (Klubi-04 vastaan ja Jippo vieraissa, mitä olen nyt peliraportista ymmärtänyt.) Toivon, että Kaitsu ja koko KuPS:n joukkue lautautuu hyvin ehkä kauden tärkeimpään peliin - ainakin tässä vaiheessa. Tulosveikkaus: Viime hetken taistelumaalilla kuopiolaiset voittavat 2-1 
|
|
|
|
|
Ikifani
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
 |
Vastaus #289 : 25.08.2007 klo 18:56:52 |
|
Sama. Toivottavasti rovaniemiläisille ei tarvitse mitään porttikieltoja Magnumille antamaan. Pieni "haistattelu" on aina poikaa, mutta jos pysyttäisiin huomenna kohtuuksissa. Kyllähän lappilaiset osaavat ottaa asiat sopivan rennosti ja jutella mukavia. Meillä päinhän parasta vittuilua on se kun savolaiskaveri illalla yhteisten kaljojen jälkeen eroaa sovussa ja seuraavana päivänä herätessään alkaa tajuamaan että kuinka rankasti hänelle on vittuiltu. 
|
|
|
|
|
TeukkaS
Poissa
Suosikkijoukkue: IKUINEN KUOPIOLAINEN JALKAPALLODYNASTIA
|
 |
Vastaus #290 : 25.08.2007 klo 19:23:39 |
|
Niin että pelataanko se sählis-peli?
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 25.08.2007 klo 20:07:41 |
|
Tuossa on juuri se juttu minkä takia teitä pidetään idiootteina. Oletetaan että tässä on muunkinlaista vihollisuutta kuin peli kentällä. Tiedän että kuopiolaisissa on oikein asioihin suhtautuvia ihmisiä. Sellaisia sopivan intohimoisesti peliin ja joukkueeseen suhtautuvia, jotka eivät alennu kaltaiseesi teiniangstiin. Elämänkokemus opettaa joskus myös sinulle että omaan joukkueeseen voi suhtautua intohimoisesti, tunteella mutta järki säilyttäen. Ehkä sitten kun itsekin olet seurannut omaa joukkuettasi 25 vuotta, tajuat ettei meillä ole syytä imitoida rähinäkulttuuria. Pelaa grönvit pleikalla RAWta ja pura teiniangstisi siihen. Elämä opettaa sullekin tosiasioita kun olet iso ja karvasi kasvavat.
Teiniangsti? Nyt taitaa minulla olla väärä käsitys kyseisestä termistä. Jos minua ei kiinnosta harrastaa vastustajan fanien kanssa mitään yhteisiä saunailtoja tai jotai ystävällismielisiä sählyotteluita, niin onko se sinulta jotain pois? Luulisi sinun tajuavan, etteivät kaikki ole samanhenkisiä kuin sinä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 klo 20:20:13 kirjoittanut grönvit »
|
|
|
|
|
KuningasZeddy
Poissa
|
 |
Vastaus #292 : 25.08.2007 klo 20:47:28 |
|
Teiniangsti? Nyt taitaa minulla olla väärä käsitys kyseisestä termistä.
Jos minua ei kiinnosta harrastaa vastustajan fanien kanssa mitään yhteisiä saunailtoja tai jotai ystävällismielisiä sählyotteluita, niin onko se sinulta jotain pois? Luulisi sinun tajuavan, etteivät kaikki ole samanhenkisiä kuin sinä.
Kaikki eivät ole samanhenkisiä kuin minä. Valitettavasti. Omat kirjoituksesi eri topikeissa ovat täynnä vihaa ja uhoa. Juuri sitä mistä vielä sinäkin kasvat jonain päivänä ulos. Kuka tässä on mistään sählypeleistä tai saunailloista puhunut? Ystävällismielisyys ja sopiva leppoisuus on mielestäni hyveitä. Ei viljelemäsi uho.
|
|
|
|
|
Möpsi
Poissa
|
 |
Vastaus #293 : 25.08.2007 klo 20:58:26 |
|
Väärin ymmärretty. KuPSin kannattaja, joka valitsee nimimerkikseen Koparien värit, on pakko olla huumorintajuinen.
PS. Grönvit, mitkä olivat HIF:n originaalivärit?
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
 |
Vastaus #294 : 25.08.2007 klo 21:09:58 |
|
Kaikki eivät ole samanhenkisiä kuin minä. Valitettavasti.

|
|
|
|
|
Sudeetti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu
|
 |
Vastaus #295 : 25.08.2007 klo 21:27:24 |
|
Teiniangsti? Nyt taitaa minulla olla väärä käsitys kyseisestä termistä.
Jos minua ei kiinnosta harrastaa vastustajan fanien kanssa mitään yhteisiä saunailtoja tai jotai ystävällismielisiä sählyotteluita, niin onko se sinulta jotain pois? Luulisi sinun tajuavan, etteivät kaikki ole samanhenkisiä kuin sinä.
Koita nyt ymmärtää, että tuollainen hakamussuttelun varjolla tehty vittuilu välittyy teiniangstailuna tekstipohjaisessa viestinnässä.  Ihan vakavasti, en käsitä mitä naureskelun aihetta siinä on, jos jotkut muut kannattajat ovat aidostikin kiinnostuneita vastustajajoukkueesta, eivätkä näe tämän kannattajia "vihollisina"? Itsestäni ainakin olisi kiva kuulla ennen peliä, että keitä RoPS:laisia kannattaa erikoisesti seurata ja/tai mihin kiinnittää huomiota. Jälkikäteen toisen näkökulman kuuleminen ottelusta ja havaintojen vertailu antaa ainakin itselleni melkeinpä enemmän kuin keskustelut oman joukkueeni kannattajien kanssa.
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 25.08.2007 klo 23:05:22 |
|
Kaikki eivät ole samanhenkisiä kuin minä. Valitettavasti. Omat kirjoituksesi eri topikeissa ovat täynnä vihaa ja uhoa. Juuri sitä mistä vielä sinäkin kasvat jonain päivänä ulos.
Kuka tässä on mistään sählypeleistä tai saunailloista puhunut? Ystävällismielisyys ja sopiva leppoisuus on mielestäni hyveitä. Ei viljelemäsi uho.
Etsi yksi minun uhoamisviestini? Ja mieti samalla kannattaako ottaa kaikki tosissaan? Möpsi: Vaaleanpunaiset raitapaidat? e: MINULLE tarkoitettuja viestejä tältäkin sivulta löytyy varmaan puolisen kymmentä. Ei jaksa enään kirjoittaa mitään näihin otteluseuranta-topiceihin, kun aina joku kaiken tosissaan ottava jaksaa rueta vääntämään asiasta kuin asiasta. Katsotaan miten pitkään pystyn olemaan kirjoittamatta otteluseuranta aiheisiin, koska en jaksa rueta vastailemaan otteluseuranta-topiceissa täysin OT-aiheisiin minulle tarkotettuihin kysymyksiin. ps. Enkä väitä, ettenkö itse olisi spämminyt paskaa näihin topicceihin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 klo 23:44:10 kirjoittanut grönvit »
|
|
|
|
|
Möpsi
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 26.08.2007 klo 00:10:31 |
|
Vaaleanpunaiset raitapaidat? http://www.hif.se/Historik/HIF_yearByYear"Säsongen 1909 får HIF sitt definitiva genombrott som skånskt storlag. Om det beror på den nya dressen eller ej må vara osagt, men från och med nu spelar HIF i röda tröjor och blå byxor. Tidigare gällde vita tröjor, blå byxor och gärna keps." Gärnä= mitä?, keps = lippis  . Olin kuullut, että mustakelta (siis kakkospaidat), mutta ei pitänytkään paikkaansa (taka-ajatus oli vaihda heti nimimerkkisi oikeisiin väreihin  ), kun kävin tarkistamassa. En löytänyt noilta sivuilta, milloin nykyiset tulivat käyttöön.
|
|
|
|
|
Parpala
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, RoPS, Everton, Real Madrid
|
 |
Vastaus #298 : 26.08.2007 klo 00:12:02 |
|
Yllättäville raharei'ille ei vain voi mitään, niiden kanssa täytyy tulla toimeen. Kai ottelutunnelmaan pääsee radioselostuksen myötä?
Asiat tärkeysjärjestykseen? Aina sitä voi olla viikon syömättä tuommosen reissun takia.
|
|
|
|
|
POW
Poissa
|
 |
Vastaus #299 : 26.08.2007 klo 00:15:33 |
|
Asiat tärkeysjärjestykseen? Aina sitä voi olla viikon syömättä tuommosen reissun takia.
Joo ehottomasti näin. Jos kerta kerranki fanibussi järjestetään(viimeksi kai kotkan reissu) niin ehottomasti matkaan. Nämä rahahuoliasiat on täyttä p*askaa jos tosifani on, itekki opiskelija ehottomasti mukana reissussa 
|
|
|
|
|
|
|
|