FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.10.2025 klo 13:07:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Minkä väriset luulet seuraavien vaporeiden olevan?  (Äänestys päättynyt: 22.03.2010 klo 19:27:17)
Siniset - 4 (8.2%)
Oranssit - 1 (2%)
Punaiset - 4 (8.2%)
Vaaleansiniset - 10 (20.4%)
Violetit - 14 (28.6%)
Ruskeat - 16 (32.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 78

Kirjoittaja Aihe: Pitäisi nappikset ostaa...  (Luettu 328130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spack Correr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #200 : 17.07.2008 klo 16:29:33

Huomasin eilen, että Copat on alkanu tuntumaan pienehköiltä jalkaani. Nyt pitäisi uudet hankkia ja haluasin kokeilla jotain uutta. Suositelkaapa jotain kenkiä lähinnä pehmeämmän luokan tekonurmialustalle. Hinta tasokin saa olla korkea, koska niille tulee olemaan paljon käyttöä.

Niken Mercurial Vaporit. Huikeet tossut Ylos.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #201 : 17.07.2008 klo 16:37:41

Niken Mercurial Vaporit. Huikeet tossut Ylos.
Tekonurmelle? Joopa joo. Nikeltä tosin löytyy ihan hyviä, nahkaisia turffeja. Sieltä vain katsomaan.
heliskosken jalkasilsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, SJK, Suomi

Vastaus #202 : 18.07.2008 klo 16:22:14

Kyllähän Copat vaan o ykköset. Se tatsi palloon on vaan niin hyvä. Ainoa mikä vois olla miinus on pohja. Sen takia Adipuret saattaa nousta edellä (en tiiä, en oo kokeillu).

JA NAHKA Ylos , muovi Alas :keskari:
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 klo 16:34:59 kirjoittanut heliskosken jalkasilsa »
Löningen

Poissa Poissa

Vastaus #203 : 18.07.2008 klo 16:40:47

Copat ovat muuten täydelliset kengät, mutta menevät vain turhan helposti rikki ainakin mun jalassa, sekä pito on sysipaska jos nurmi on edes vähänki kostea.
Spack Correr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #204 : 20.07.2008 klo 15:14:16

Tekonurmelle? Joopa joo. Nikeltä tosin löytyy ihan hyviä, nahkaisia turffeja. Sieltä vain katsomaan.

!HUOM! Pehmeämmän luokan tekonurmi !HUOM!
heliskosken jalkasilsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, SJK, Suomi

Vastaus #205 : 22.07.2008 klo 14:01:14

Ropsin vierastyöläiset ainakin arvostavat Copa Mundialeja... ja Rönkköki....... Ylos Tuoppi
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #206 : 22.07.2008 klo 20:09:21

itse ostin perjantaina copien kaveriks world cupit. kuivalle nurmelle pääsin kokeileen ja täytyy sanoa että 5kk vanhat copat oli paremmat. märkiä kelejä ja pehmeitä nurmia odotellessa :)

Tänään oli se päivä :) Oi tätä juhlaa, vittu että on hienot kengät  Ylos
Joga_Bonito

Poissa Poissa

Vastaus #207 : 23.07.2008 klo 00:58:42

Uudet Mercurial vaporit vaan. Hieno tatsi palloon ja väriä pitää olla totta kai.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #208 : 24.07.2008 klo 20:58:50

Copat / Puman Kingit. Itse olen lämmennyt jälkimmäisille, koska Copat ovat hävinneet jonnekin. Kanuuna lähtee ainakin neljääsataa tutkaan.

Tuli puistofutikseen hommattua jotkut halpisturffit Budgetista ja ei vaan toimi ei. Ei noilla Niken muovipaskoilla vain saa sitä tatsia palloon. Taitoahan on kuin pienessä kylässä, mutta minkäs teet jos pallo ei tottele? Puistofutiksessa siis nappikset ovat kiellettyjä, turffeilla saa pelata. Hirveästi en ole viitsinyt investoida, vaan ensin ostin paskat kengät ja sen jälkeen hieman paremmat, mutta silti ihan paskat kengät.

Hyvät turffit kohtuuhintaan? Kai sitä kunnon puistofutaajalla pitää kolmet turffit olla. Ehkä.
Joga_Bonito

Poissa Poissa

Vastaus #209 : 25.07.2008 klo 17:34:59

Copat / Puman Kingit. Itse olen lämmennyt jälkimmäisille, koska Copat ovat hävinneet jonnekin. Kanuuna lähtee ainakin neljääsataa tutkaan.

Tuli puistofutikseen hommattua jotkut halpisturffit Budgetista ja ei vaan toimi ei. Ei noilla Niken muovipaskoilla vain saa sitä tatsia palloon. Taitoahan on kuin pienessä kylässä, mutta minkäs teet jos pallo ei tottele? Puistofutiksessa siis nappikset ovat kiellettyjä, turffeilla saa pelata. Hirveästi en ole viitsinyt investoida, vaan ensin ostin paskat kengät ja sen jälkeen hieman paremmat, mutta silti ihan paskat kengät.

Hyvät turffit kohtuuhintaan? Kai sitä kunnon puistofutaajalla pitää kolmet turffit olla. Ehkä.
Hurjaa paskaa sä latelet  :keskari:
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #210 : 28.07.2008 klo 16:33:50

Onko kellään kokemuksia Lotto Go Albertini nimisistä kengistä...?
Emirates

Poissa Poissa

Vastaus #211 : 28.07.2008 klo 20:29:01

Ostimpa viikko sitten AdiPuret ja istuivat heti ensi kerralla hyvin jalkaan, eikä mitään ongelmia tullut. Tatsikin on kohillaan ja menevät kaikille alustoille.  Ylos
Bhoy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PK-37, Celtic, FC Espoo

Vastaus #212 : 29.07.2008 klo 12:52:40

Ostimpa viikko sitten AdiPuret ja istuivat heti ensi kerralla hyvin jalkaan, eikä mitään ongelmia tullut. Tatsikin on kohillaan ja menevät kaikille alustoille.  Ylos

Mitä vittua nyt taas!? Puhtaat nurmikengät nuo Adipuret, niin materiaalinsa kuin myös nappiensa puolesta. Hiekalla pelatessa tuollaiset vastaavat lähinnä korkokenkää, enkä laittaisi ikinä tekonurmelle kulumaan paskaksi.
OPJV

Poissa Poissa

Vastaus #213 : 29.07.2008 klo 13:08:46

Kannatta kokeilla eri malleja ja merkkejä ennen kuin tekee lopullisen ostopäätöksen. Itse oon pelannu Adidaksilla, Niken kengillä, Umbroilla ja Pumilla sekä Mitreillä. Kriteereinä on ollut pehmeä nahka ja suht kevyt kenkä. Nike Vapor ja Adidas F50-kengistä en pidä.Nike Ronaldinho on mielestäni hyvä kenkä ja sitä kannattaa kokeilla. Stadiumista saa 79 euron hintaan, vaikka useissa kaupoissa ovat yli 100 euroa.

Adidas adipure kengällä en ole vielä pelannut mutta se on ainakin aitoa nahkaa ja suhteellisen kevyt pelikenkä, joten sitä voisi suositella. Kaikille alustoille esimerkiksi adidas pulsion on hyvä kenkä.
Emirates

Poissa Poissa

Vastaus #214 : 29.07.2008 klo 23:05:16

Mitä vittua nyt taas!? Puhtaat nurmikengät nuo Adipuret, niin materiaalinsa kuin myös nappiensa puolesta. Hiekalla pelatessa tuollaiset vastaavat lähinnä korkokenkää, enkä laittaisi ikinä tekonurmelle kulumaan paskaksi.
http://www.duosport.fi/epages/duosport.axl/?ObjectPath=/Shops/duosport/Products/228/SubProducts/228-0001
Vittu HG- nappulat.  :-[ :keskari: Tarkoitettu koville alustoille, mutta toimivat myös nurmella.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 klo 23:20:34 kirjoittanut Emirates »
Bhoy

Poissa Poissa

Vastaus #215 : 30.07.2008 klo 15:08:48

http://www.duosport.fi/epages/duosport.axl/?ObjectPath=/Shops/duosport/Products/228/SubProducts/228-0001
Vittu HG- nappulat.  :-[ :keskari: Tarkoitettu koville alustoille, mutta toimivat myös nurmella.

Ihan paskat verrattuna mihin tahansa turffikenkään hiekalla. Fakta.
member of global family

Poissa Poissa

Vastaus #216 : 30.07.2008 klo 15:21:15

turffit on hirveetä paskaa oli alusta mikä tahansa, fakta. itse vedän FG -napeilla oli alusta mikä tahansa ja hyvin toimii(paitsi märällä ja pehmeällä nurtsilla)
Bhoy

Poissa Poissa

Vastaus #217 : 30.07.2008 klo 15:55:49

ok ::)
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #218 : 30.07.2008 klo 16:50:06

tein maalin eilen copilla, niin taisi jarintoverikin tehdä :) :ylòs:
Janari

Poissa Poissa

Vastaus #219 : 01.08.2008 klo 21:52:55

Myös voit teipata läbyskät kenkään kiinni, miten aina itse teen  8)

Toki noinki voi tehä copiksissa jos haluaa teippailla, mutta jos ei millään saa läppiä pysymään etteivät ne törrötä, niin kannattaa laittaa ne nauhojen alle. Ja kun pari kertaa reenaa niin että läpät ovat nauhojen alla, niin ne alkaa pysymään siinä hyvin  ;)
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #220 : 02.08.2008 klo 00:33:59

Muuten. Vielä olisi noista Copista yksi kysymys. Kuinka niitä läpysköjä mielestänne täytyisi pitää? :D Jollain tavalla hieman häiritsevät siinä, kun roikkuvat miten sattuu. Millä ne sitte saisi pysymään alhaalla? Olen kokeillut sitoa nauhat siihen päälle, mutta silloin kengät löystyvät nopeammin. Mitään vinkkejä? Kuinka itse pidätte?

Suosittelen saksia. Copalla en ole aikoihin pelannut, mutta Predatorien iltit saavat saksikäsittelyn ennen kuin kenkiä edes yritetään saattaa muutoin pelikuntoon.
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #221 : 02.08.2008 klo 11:54:48

Suosittelen saksia. Copalla en ole aikoihin pelannut, mutta Predatorien iltit saavat saksikäsittelyn ennen kuin kenkiä edes yritetään saattaa muutoin pelikuntoon.

ylhäällä pysyy. ei häiritse mua. Taidan lähteä potkiin
Quaresma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, SMJ, AGF

Vastaus #222 : 26.08.2008 klo 18:15:46

Pitäs ostaa uudet kengät ku nykyset addut hiertää kantapäät verille. Nahkakengät aion varmasti ostaa, mutta oon miettiny että mitkä kengät ostaisin niiden rinnalle. Onko kenelläkään esimerkiksi kokemuksia Puman v1.08-mallista? Saa ehdottaa muitakin kenkämalleja/merkkejä!
Fernandez

Poissa Poissa

Vastaus #223 : 26.08.2008 klo 18:22:38

Pitäs ostaa uudet kengät ku nykyset addut hiertää kantapäät verille. Nahkakengät aion varmasti ostaa, mutta oon miettiny että mitkä kengät ostaisin niiden rinnalle. Onko kenelläkään esimerkiksi kokemuksia Puman v1.08-mallista? Saa ehdottaa muitakin kenkämalleja/merkkejä!

Ite kokeilin tässä pari päivää sitten uusia Niken LaserII:ia ja kengät tuntuivat lähes täydellisiltä. II:set on paljon kapeammat kuin laserien eka malli ja sopii loistavasti jalkaan ja vedot lähtee hyvin (pelkkiä ylänurkkia) sillä päällyssysteemillä. Löytyy myös nahkasena.
Suosittelen Ylos
kulmahiomakone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Höntsä vapaaksi!

Vastaus #224 : 26.08.2008 klo 22:36:34

Kantapäiden hiertymiseen saattaa auttaa silikoniset kantapään alustat.

http://images.google.fi/images?um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&q=heel+cup+silicone&btnG=Etsi+kuvia

Itse käytän noita muutamien kenkien kanssa ja toimivat, myös parilla kaverilla on hyviä kokemuksia (nimenomaan futiksessa siis).

edit: nuo kupit ovat käsittääkseni tarkoitettu akillesjänteitä suojaamaan, vaimentavat iskuja, mutta toimivat hyvin hiertymien ehkäisyssäkin, kun nostavat kantapäätä sen verran, että sillä on vähemmän tilaa liikkua.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 klo 22:38:55 kirjoittanut kulmahiomakone »

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 78

Siirry: