Kratos
Poissa
|
 |
Vastaus #25 : 22.05.2007 klo 18:20:01 |
|
puolustavista keskikenttäpelaajista on ylitarjontaa Eremenkon muodossa.
Lisätietoja?
|
|
|
|
ballKicker
Poissa
|
 |
Vastaus #26 : 22.05.2007 klo 18:29:30 |
|
Lisätietoja?
Et ole Roman Eremenkosta kuullut ikinä?
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #27 : 22.05.2007 klo 18:51:57 |
|
Jos nyt puhutaan kuitenkin tuosta Heikkisen roolista, niin Eremenkosta ei siihen vielä ainakaan ole. Toki potentiaalia pirlomaiseksi ankkuriksi, kuten myös muille pelipaikoille. Heikkisen varamiehet ovat Ilola ja Nyman.
|
|
|
|
Julio Salinas
Poissa
|
 |
Vastaus #28 : 23.05.2007 klo 10:00:44 |
|
Veikkausliigan paras puolustava pelaaja  Eipä ainakaan inttiaikoina vakuuttanut
|
|
|
|
coelb
Poissa
|
 |
Vastaus #29 : 23.05.2007 klo 12:20:29 |
|
Eipä ainakaan inttiaikoina vakuuttanut
Junnuaikoina hyvinkin vakuuttava  Täysin mahdotonta oli tehdä honkaa vastaa maalia kun kaveri pelasi topparina...  Tällä kaudella en ole vielä pelejä nähnyt, mutta ainakin viime vuonna liian kovaa pelaaminen (ja sen takia korttien katseleminen) oli ongelmana. Ilmeisesti tällä kaudella petrannut kuitenkin tälläkin osa-alueella reilusti. Ehdottomasti veikkausliigan lupaavimpia pelaajia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.05.2007 klo 12:23:51 kirjoittanut coelb »
|
|
|
|
|
bach
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana
|
 |
Vastaus #30 : 24.05.2007 klo 00:37:46 |
|
jäin  ja olen 1 pelin nähnyt, ja ei oikein vakuuttanut, mutta sehän on mun mielipide  Ja minkähän pelin ja minä vuonna? Ettei vain viime vuoden Haka- Honka olisi kyseessä?
|
|
|
|
ALPPIK
Poissa
Suosikkijoukkue: Kalervo Palsa: Rotting reindeer carcass
|
 |
Vastaus #31 : 27.05.2007 klo 17:53:14 |
|
Patronen on huomenna Aamu-tv:ssä haastateltavana 7:40. Pitääpä laittaa kello soimaan ja katsoa, mitä sanottavaa miehellä on.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #32 : 30.05.2007 klo 12:31:28 |
|
Patronen on huomenna Aamu-tv:ssä haastateltavana 7:40. Pitääpä laittaa kello soimaan ja katsoa, mitä sanottavaa miehellä on.
Missasin. Oliko Kirvesmies-Hannulla (onko oikeasti kirvesmies?) jotain mainittavampaa sanottavaa? Hyvä valinta minusta, esittänyt hyviä otteita Veikkausliigassa. Ronin jäämistä joukkueen ulkopuolelle vähän ihmettelen, kuvaa varsin hyvin Royn puolustusvoittoista asennetta.
|
|
|
|
Vol 4
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 30.05.2007 klo 17:56:50 |
|
Ronin jäämistä joukkueen ulkopuolelle vähän ihmettelen, kuvaa varsin hyvin Royn puolustusvoittoista asennetta.
No ei Ronilla kyllä tämän kauden otteilla kauheasti asiaa maajoukkueeseen olekaan.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 30.05.2007 klo 18:01:16 |
|
No ei Ronilla kyllä tämän kauden otteilla kauheasti asiaa maajoukkueeseen olekaan.
Totta ettei ole loistanut viime kauden lailla, mutta roolikin on ollut ihan missä sattuu. Ja eikös siellä aika moni muukin ole vanhoilla meriiteillä...
|
|
|
|
Astrium
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK,Suomi
|
 |
Vastaus #35 : 30.05.2007 klo 19:41:53 |
|
|
|
|
|
ozku
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #36 : 30.05.2007 klo 20:11:32 |
|
On muutes jalkapallo-videoita paljon. Lutuuria!
|
|
|
|
Kratos
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 30.05.2007 klo 21:22:25 |
|
Et ole Roman Eremenkosta kuullut ikinä?
Olen toki, luulin hyökkäävämmäksi. Olen nähnyt livenä muistaakseni 2 kertaa, pelasin aika hyökkäävästi, täysin avuton olisi ollut silloin keskikentän pohjalla tuolla tasolla. Toki siitä on aikaa, joten uskon sinua.
|
|
|
|
Johnny99
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 30.05.2007 klo 22:01:52 |
|
Mulla tulee joku ihmen mikki hiiri versio tuosta keskustelusta, varmaan käy liian nopeilla kierroksilla? Mites tota sais hidastettua?
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 31.05.2007 klo 10:15:45 |
|
Oli sitten laittaneet taustalle tilanteen jossa Samura menee heittämällä ohi eikä esim. Patrosen tekemiä maaleja... Klubi-fanit asialla? 
|
|
|
|
Johnny99
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 31.05.2007 klo 11:31:59 |
|
Oli sitten laittaneet taustalle tilanteen jossa Samura menee heittämällä ohi eikä esim. Patrosen tekemiä maaleja... Klubi-fanit asialla?  Ei mennyt kyllä Samura kertaakaan (heittämällä) Patrosesta ohi, ettet sekoittaisi Turuseen? --- 30.05. Saarinen: Hantta on oikeassa seurassa Uransa aikana t䨤n menness䠴1 A-maaottelua pelannut Janne Saarinen uskoo A-maajoukkueeseen kutsun saaneen Hannu Patrosen kuuluvan Suomen 24 parhaan pelaajan joukkoon. Saarinen on seurannut maanantaina alkaneen leirityksen harjoituksia ja tehnyt havainnon. - Olin tiistain aamutreeneiss䠪a Patronen oli todella hyv䮠En sano ket䠶astaan h䮠pelasi, mutta voitti jatkuvasti kaikki 1 vs. 1 -tilanteet, Hongan kapteeni kertoo. - Maajoukkueen mukanaolo on Hantalle hieno kokemus siit䠭iten sy?䤮 pallo nopeasti ja liikutaan, Saarinen sanoo. Näin kertoo Hongan nettisivut
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
|
 |
Vastaus #41 : 31.05.2007 klo 14:07:49 |
|
Ei mennyt kyllä Samura kertaakaan (heittämällä) Patrosesta ohi, ettet sekoittaisi Turuseen?
Mun moka, sori... Paikan päälläkin katsoin väärin. Sitä se selvinpäin futiksen katsominen teettää. Mikä toki tekee kyseisen tilanteen näyttämisestä Hantan haastattelun taustalla vielä oudompaa. Olikohan kyseiset klipit tarkoitettu Samura(i)n haastattelun taustalle? 
|
|
|
|
Jari Sporttila
Poissa
|
 |
Vastaus #42 : 31.05.2007 klo 21:11:50 |
|
Roy asuu Skattalla.
Satun tietämään, ettei asu Skattalla, vaan Krunikassa. 
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
 |
Vastaus #43 : 31.05.2007 klo 23:06:04 |
|
Satun tietämään, ettei asu Skattalla, vaan Krunikassa.  Eikös Roy asusta siinä palloliiton omistamassa miljoonaluokan kämpässä, joka ostettiin Möller-Nielsenille Helsingin asunnoksi??
|
|
|
|
Dieter Bohlen
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!
|
 |
Vastaus #44 : 31.05.2007 klo 23:21:58 |
|
Satun tietämään, ettei asu Skattalla, vaan Krunikassa.  Aiemmin täältä tuon Skattan luin, joten voin hyvinkin olla väärässä. Aika homohtava jätkä muuten haastattelemassa Hanttaa tuossa videolla. Ei kai ne oikeasti ole korvaamassa Hoopon kaltaisia sankareita tuollaisilla?
|
|
|
|
Jari Sporttila
Poissa
|
 |
Vastaus #45 : 31.05.2007 klo 23:38:00 |
|
Eikös Roy asusta siinä palloliiton omistamassa miljoonaluokan kämpässä, joka ostettiin Möller-Nielsenille Helsingin asunnoksi??
Palloliitto osti Hodarille erikseen kämpän Krunikasta. Satun itse asumaan naapurustossa, joten kiinnitin asiaan huomiota tuparien toivossa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.05.2007 klo 23:40:02 kirjoittanut Jari Sporttila »
|
|
|
|
|
|
|