Sekä että, Unionin kannattajat mielestäni aloittivat rakettien ammunnan. Katso tuo video aikaisemmasta viestistäni, käsittämätön pommi

Mikä tuosta nyt teki niin käsittämättömän? Hiukan normaalia isompi bängeri? Huomattavasti rauhallisemmin tämä Unionin vierailu Ruotsiin sujui kuin se edellinen vierailu Tukholmaan harjoitusottelun myötä.
Mielenkiintoiset noi Che Guevara liput Omonia kannattajilla. Mistäköhän moinen noin avoin Che Guevara symppaus?
Edit: Ilmeisesti Omonialta löytyy kannattajajoukko, jolla äärivasemmistolaisia ajatuksia. Jotenkin vaan itse Che Guevaran lipun jättäisin jalkapallo-ottelusta sivuun. Mutta joo. Se siitä off-topicista
Omoniallahan on erittäin äärivasemmistolaisia kannattajia ollut kautta historian. Kyproksella politiikka on aika vahvasti läsnä kannattajapiireissä, ja saarelta löytyy niin äärivasemmistoa kuin myös suht tukevaa oikeistoa seurojen katsomoista. Omoniallahan on mielenkiintoinen ja viime vuosilta muistakin maista tuttu tilanne, eli monet seuran kannattajista ovat hylänneet tuon "emäseuran" ja perustaneet itse oman seuran. Omonian tapauksessa tämä seura on Omonia 29is Maiou joka perustettiin 4 vuotta sitten. Mistään puuhastelusta ei ole enää kyse sillä joukkue pelaa tällä hetkellä Kyproksen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla ja on aloittanut kautensa oikein vahvasti. Joukkue pelaa kotipelinsä missä sattuu ja kävin itse katsomassa heidän kotipelinsä Larnakassa viime perjantaina, ja yleisössä näkyi paljon "Antifa hooligans"-paitoja ja omassa pöytäseurueessa oli esimerkiksi CCCP-paitoihin sonnustauneita herroja puhumassa Pohjoismaiden futiksen politiikasta. Syy miksi tuollainen "protestiseura" piti perustaa oli juurikin se, että seura on ollut historiansa läpi erittäin vasemmistolainen ja antikapitalistinen mutta muutama vuosi sitten seura myytiin jenkkimiljonäärin yksityisomistukseen ja kannattajat eivät tuota tietenkään hyväksyneet.