Epsen
Poissa
|
 |
Vastaus #425 : 29.04.2010 klo 16:07:30 |
|
Mä näin kaksi eri jalkapallounta viime yönä. Niin ainakin luulen. Ekassa (tai tokassa, en muista niiden järkkää) olin joku maalipyssy. Olin taulukon 7. paras maalintekijä 30 osumalla. Muistaakseni Lampardilla oli 32 tai 33. Tai jotain sellasta. Tarkempaa muistikuvaa tuosta ei ole, pelasinko missä joukkueessa jne.
Toisessa unessa pelasin harjoitusottelussa jossain hallissa. Pääsin joko vaihdosta sisään toiselle puoliajalle tai sitten pelasin koko ottelun. En muista . Kuntoni oli täysin surkea, jalat oli kuin valettu betoniin, pallot kimpoilivat ympärilläni mutta en saanut itseäni liikkumaan tarpeeksi nopeasti. Lopulta sain pallon keskikentällä. Lähdin kuljettamaan oikealla jalalla vasemmalle päin vieden vastustajaa ja ohitin hänet nopealla siirrolla oikealle. Toinen puolustaja tuli vastaan ja ohitin senkin. Viimeinen äijä yritti vielä estää mutta pääsin senkin ohi ei taidolla vaan tahdolla ja sitkeydellä. Maalivahti tuli vastaan ja sain kuin sainkin viimeisillä voimillani lirutettua pallon ohi maaliin. Maali! Mikä Maali. ja tuuletin sitä juoksemalla maalin takaa. Juokkuekaverit tulivat onnittelemaan ja puin vapautuneen raivoisasti nyrkkejäni ilmassa.
Maalin jälkeen näin ikäänkuin slow motionina oman maalini keskiymyrän takaa. Minulla oli jostain syystä pipo päässä pelatessani ja liikkumiseni oli ensimmäistä nopeaa harhautusta lukuunottamatta hidasta ja kankeaa. Muta toisaalta älykästä ja teknistä. Pallo pysyi jaloissa kuin liimattuna ja vastustajan pelaajat haukkoivat henkeään kun tämä "rasvattu salama" kiisi kentällä kilpikonnan nopeudella.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #426 : 30.04.2010 klo 11:31:22 |
|
Näin viime yönä unta, että istuin jonkun luokkahuoneen takapenkissä kun Jari Litmanen kävelee sisään ja kaataa koko eturivin pulpetit kesken opetuksen. Tämän jälkeen paiskasi kättä Aspendoksen kebabäijän kanssa. Ilmeisesti hyvin tehdystä työstä 
|
|
|
|
smiba
Poissa
Suosikkijoukkue: hyvä tsemppi
|
 |
Vastaus #427 : 05.05.2010 klo 15:12:05 |
|
Näin unta että olin odottelemassa JJK-Kups cup-pelin alkua. Olin kentällä itse höntsäilemässä ennen pelin alkua muutamien pelaajien kanssa, mikä oli aika tylsää, koska kuopiolaiset yrittivät heti aloituspotkusta vaan suoraa maalia. Miikka Ilo potkaisikin yhden maaliin alakulmaan. Väsytti tämä homoilu, joten lähdin pois. Myöhemmin kuulin, että matsi myös päättyi 0-1, koska tuo maali olikin hyväksytty oikeaksi osumaksi. Ihmettelin, että miten se on mahdollista, kun peli ei ollut vielä alkanutkaan ja meikäkin siellä kentällä juoksi, mutta kuopiolaiset olivat kuulemma itkeneet niin vituikseen asiasta että maali oli lopulta hyväksytty. Martosta tämä päätös vitutti aika rankasti. Pelipaikkana toimi vanhempieni kodin takapihan nurmikenttä, jossa tuli lapsena höntsäiltyä, mutta jostain syystä jätkät halusivat pelata siinä poikittaissuunnassa, jolloin kupsin päädyssä oli marjapuskat ja JJK:n päädyssä oja, ja kenttä oli ehkä 10 metriä pitkä.
|
|
|
|
aurinkokatsomo
Poissa
Suosikkijoukkue: FC KooTeePee, KTP
|
 |
Vastaus #428 : 05.05.2010 klo 22:41:27 |
|
Tästä reilu puolivuotta ainakin. Näin semmosta unta että minä ja kolme muuta joukkueesta (15vuotiaat tytös siis), oltiin pelaamassa KooTeePeen pelissä, AT-areenalla, ja oli paljonn katsojia. Siinä unessa ne kyllä pelas liigassa, eikä ykkösessä. Ei tästä nyt mitään yksityiskohtia muistu mieleen, mutta joo. (8 Unissa taitaa harvemmin olla oikeesti jotain järkeä?!
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #429 : 06.05.2010 klo 23:25:01 |
|
Viime yönä KTP:n riveihin huhuiltiin kovan luokan vahvistusta ja kolmea muuta pelaajaa. Kymen Sanomissa paljastettiin, että kova vahvistus on Ville Wallen. Ainoa huono puoli siirrossa oli, että FC KooTeePee yritti myös saada Wallenia. Heräsin valitettavasti liian aikaisin, joten ei voi sanoa Wallenin uutta seuraa.
|
|
|
|
ZambROTTA
Poissa
|
 |
Vastaus #430 : 07.05.2010 klo 15:37:27 |
|
Näin viime yönä unta, että istuin jonkun luokkahuoneen takapenkissä kun Jari Litmanen kävelee sisään ja kaataa koko eturivin pulpetit kesken opetuksen. Tämän jälkeen paiskasi kättä Aspendoksen kebabäijän kanssa. Ilmeisesti hyvin tehdystä työstä  Vekkulille kuninkaalle 
|
|
|
|
aurinkokatsomo
Poissa
Suosikkijoukkue: FC KooTeePee, KTP
|
 |
Vastaus #431 : 09.05.2010 klo 15:43:54 |
|
Mulla aika yleisiä unia, muutama päivä ennen omaa peliä, että näen unta jossa siis meillä olis peli. Ja unessahan ne pelit jotenki menee sillai hyvin, että pelataan sillee ehkä joskus tulevaisuudessa, ei todellakaan lähiaikoina. Aina vaan sattuu kello soimaan kesken pelin, lopputuloksista ei mitään tietoa. Viimeksi tämmöinen peli uni oli to-pe yönä. Ihan kivoja ne on, välillä tosin 'vähän' ihmeellisiä.
|
|
|
|
Sergio Ramosin hiuspanta
Poissa
|
 |
Vastaus #432 : 25.05.2010 klo 13:50:44 |
|
Menee hieman OT:ksi, mutta meikä näki viime yönä unta FF2:sta. En kovin tarkasti muista, mutta olin siinä forumilla spämmäämässä ja ratkomassa jotain (muistaakseni Aachin järjestämää) kilpailua jossa arvailtiin sitä että mitä tuo Tapsan ilmaisu ‘kaikilla herkuilla’ tuolla peliasut topiikissa tarkoittaa, ja Tapsa oli lahjoittanut palkinnoksi jonkun punaisen pelipaidan (Jaro??) jossa oli paljon sponsoreiden mainoksia. Aamulla oli hieman MVNT?-olo. Ehkä kannattaa rajoittaa forumin lukemista...
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #433 : 28.05.2010 klo 11:36:03 |
|
Viime yönä pelailin Schalken vasempana laitahyökkääjänä Mestareiden Liigaa jotain limanippua vastaan. Melko hyökkäävällä kokoonpanolla oltiin liikkeellä, koska minun lisäkseni Schalken hyökkäyksessä väänsivät myös Ivica Olic, Grafite ja Jan Schlaudraff. Pahoittelut, jos paljastin Schalken tulevan kauden hankinnat jo nyt. Selkeällä suomen kielellä ohjeita huutanut valmentaja ei muuten ollut lainkaan tyytyväinen minun pallottomaan liikkumiseeni.
Ja kun nyt topicin kaivoin ylös niin kerrotaan nyt parin viikon takaisesta unesta, jossa Heikki Haara houkutteli minut siirtymään hänen kanssaan johonkin Venäjän pääsarjan seuraan, jonka kotistadionille oli kymmenen minuutin kävelymatka Lahden keskustasta. Matsikohtainen palkkio oli muistaakseni 200 000 euroa, joten edes se ei maalivahtina pelaamista haitannut, että kotistadionin toinen maali oli asfaltilla jonkun autotallin edessä...
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #434 : 01.06.2010 klo 22:56:23 |
|
Viime yönä Guti siirtyi kovalla kohulla paikallisvastustaja Atleticon riveihin. Tiedotustilaisuus järjestettiin yllättäen vanhempieni mökillä Iissä. 
|
|
|
|
Sergio Ramosin hiuspanta
Poissa
|
 |
Vastaus #435 : 04.06.2010 klo 10:37:23 |
|
Nyt se on sitten 'varmaa', Inter saa Liverpoolin vastaansa Euroopassa. Näin viime yönä unta, että olin jonottamassa lippuja matsiin turkulaisen kaverini kanssa. Oudompi juttu oli se, että lippuja jonotettiin Pyynikin kesäteatterin kulmilla. Positiivista unessa oli, että kaikki tuhannet jonossa yön yli jonottaneet suomalaiset näyttivät liputtavan turkulaisten puolesta, Inter paitoja ja kaulaliinoja näkyi kaikkialla, ja moni oli jopa laittanut Inter-lipun telttansa katolle. Mieshuoria ja muita liverpuppeleita ei siis näkynyt missään.
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: No Mas Chenko
|
 |
Vastaus #436 : 08.06.2010 klo 13:43:30 |
|
Viime yöltä. Istuskelin bussipysäkillä Olarissa ja huomasin, että Jermain Defoe nautiskeli aamukahvejaan Tottenhamin treenikuteet päällä, vieressä olevan pizzerian terassilla. Parin minuutin kuluttua Defoe tuli myös itse pysäkille ja nousi samaan bussiin kanssani. Huomasin hänen olevan kookkaampi kuin yleensä, noin 190 senttiä pitkä  . Noh, Jermaine jäi Tapiolan urheilupuisto kohdalla pois ja lähti kelloa vilkuillen kohti fudiskenttiä, itse jatkoin Tapiolaan. Bana kutsunut Defoen testeihin?
|
|
|
|
Marttään Broudöö
Poissa
|
 |
Vastaus #437 : 08.06.2010 klo 14:21:34 |
|
Viime yönä Peter Franzen naureskeli ABC:n terassilla hyväntahtoisesti foorumistin junteille jotka ei tajunneet kuinka kova pelimies Lauri Dalla Vallesta vielä tuleekaan.
|
|
|
|
raimojk
Poissa
Suosikkijoukkue: Futsal :: Kotarit :: G.S.F.V. Drs. Vijfje
|
 |
Vastaus #438 : 08.06.2010 klo 23:17:30 |
|
Jonkun aikaa sitten näin unta, jossa pelasimme Tampere Unitedia vastaan (itse siis kolmosdivarijoukkueessa). Hallitsimme peliä, vaikka oma liike olikin kuin aiemmin kuvattu "rasvattu salama"; kuin betonia jaloissa eli hyvin hidasta ja kankeaa, mutta lisäksi epätasapainoista. Erikoista unessa oli, että meillä oli kärkenä Shefki ja TamUlla oli topparina Lucio. Kerran pistin Shefkin läpiajoon ja se tekikin maalin (mutta oli paitsio!). Toisella kerralla itse pyöräytin ohi Lucion ja jakelin kuudentoista kulmalta päätyrajalta takaviistoon, josta meidän pakki viimeisteli ylämummuun. Voitettiin 1-0 ja oli ihan hyvä fiilis.
Muistan lisäksi nähneeni kymmeniä jalkapallounia, kun toivuin polvileikkauksesta. Unien sisältöjä en pysty enää muistamaan.
|
|
|
|
ane
Poissa
Suosikkijoukkue: Punakaarti
|
 |
Vastaus #439 : 09.06.2010 klo 03:05:33 |
|
Pelasin eilen futiskentän viereisessä metsässä, joka oli täynnä kuoppia. Siellä oli pelaajia, joten menin mukaan pelaamaan, mutta huomasin, että kuoppaisella alustalla on hankala zippailla.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #440 : 12.06.2010 klo 12:17:13 |
|
MM-mitalistit ilmestyivät miulle viime yönä unessa. Järjestys: 1. Kreikka 2. Italia 3. Englanti 
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #441 : 13.06.2010 klo 13:32:12 |
|
Ensi viikon MP - KooTeePee pelattiin jossain hämyisessä teollisuushallissa. Päättyi Laakson maalilla Vokaalien vierasvoittoon. Mikkelistä suuntasin suoraan Karhulan Keskuskentän hiekalle, jossa KTP latoi maaleja jonkun pubijengin verkkoon. 4-0 oli kuulemma kympin jälkeen, vaikka näinkin vain yhden.
|
|
|
|
vornander4
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #442 : 15.06.2010 klo 11:37:43 |
|
Olin seuraamassa Veikkaajan kuvauksia "Veikkausliigan parhaat ulkomaalaispelaajat" -juttua varten ja kuvattavina olivat Dawda Bah, Medo, Demba Savage ja Jussi Aalto 
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #443 : 17.06.2010 klo 17:24:44 |
|
Löysin jostain kaupan alekorista Urheilulehden vuodelta 1999. Selailin lehteä hämmentyneenä, ja löysinkin yllättävän jutun AC Oulusta. Pakkohan se lehti oli ostaa, vaikka olikin hieman vanhentunutta tietoa. Hintaa oli 30 senttiä, ja myyjä naureskeli, että hyvä kun menee vielä vanhemmatkin lehdet kaupaksi.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #444 : 06.07.2010 klo 12:29:16 |
|
Helle tuntuu saavan unet tavallistakin sekavimmiksi... IFK Mariehamn pelasi Englannin maajoukkuetta vastaan ja oli tappiolla 0-1, kun lisäaikaa pelattiin jo 97. minuutilla. IFK sai kulmapotkun, ja ilmeisesti jonkun sääntöuudistuksen vuoksi IFK:n valmentaja Stuart Baxter sai nousta kulmuriin maalille. Tietysti puku päällä. Ja niinhän siinä kävi, että keskityksestä pallo jäi pomppimaan maalille ja Stu pääsi sijoittamaan sen tarkasti alanurkkaan. Juhlat jäivät kuitenkin lyhyeksi, kun Englanti onnistui heti seuraavasta hyökkäyksestään iskemään vielä voittomaalin. 
|
|
|
|
Lazy Town
Poissa
Suosikkijoukkue: FCK
|
 |
Vastaus #445 : 11.07.2010 klo 18:03:19 |
|
Hollanti voitti Espanjan MM-finaalissa 1-0 ja Kyrpä-Robben tuuletti täysillä.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #446 : 12.07.2010 klo 20:55:09 |
|
Viime yönä: Suomi meni tulevassa karsinnassa vieraissa Ruotsia vastaan 1-0-johtoon. Maalin teki oikealta päätyrajaa pitkin edeten etukulmasta sisään...
... Mika Nurmela!
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
 |
Vastaus #447 : 12.07.2010 klo 21:18:30 |
|
Viime yönä: Suomi meni tulevassa karsinnassa vieraissa Ruotsia vastaan 1-0-johtoon. Maalin teki oikealta päätyrajaa pitkin edeten etukulmasta sisään...
... Mika Nurmela!
Vanhuus ei tule yksin Sudellekaan ... huomasitko muuten kuka teki tilaa maalilla?
|
|
|
|
Bamsenaattori
Poissa
|
 |
Vastaus #448 : 12.07.2010 klo 23:07:23 |
|
Toissayönä omassa unessani Hannu Tihiseltä meni jalka irtipoikki säärestä 
|
|
|
|
Marttään Broudöö
Poissa
|
 |
Vastaus #449 : 19.07.2010 klo 09:58:28 |
|
Viime yönä otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin reippaasti kohottamaan kadonnutta kuntoani paikallisen nelosdivarijoukkueen treeneihin. Jossain vaiheessa treenit kuitenkin muuttuivat HJK:n treeneiksi jossain kuoppaisella kentällä. No eipä siinä mitään, piti esiintyä oikein edukseen ja vetelinkin siinä alkulämmittelyssä koko harhautusrepertuaarini aina elasticosta, tai sanotaanko non-elasticosta tässä tapauksessa, Iniestan jalanvaihtoharhautuksiin. Antti Muurinen seurasi silmä kovana kikkailuani ja yritti sitten apinoida tekemisiäni onnistuen lähes yhtä huonosti kuin minä.
Hetken päästä sitten valkeni, että tässähän ollaan lähdössä pelireissulle. Mitään varusteita ei tietenkään ollut mukana joten sanoin Muuriselle, että koukataan kodin kautta niin haen t-paidan päälleni. Antti oli hieman poissaolevan näköinen. Liekö tuo kyrpiintynyt uuden tulokkaan komentelevasta asenteesta. Jonnekkin se paita kumminkin unohtui ja jostain sain päähäni, että sellainen lasten leikkinukke pitää saada reissulle mukaan (?!). Sitähän lähdettiin sitten koko perheen voimin omalla autolla hakemaan tenavien hoitopaikasta. Löytyihän se, mutta nytpä olikin taas toinen ääni kellossa. Enpä sitten kehdannutkaan, iso mies, lähteä raijaamaan lasten leluja ympäri suomea. Siispä takaisin pelibussia kohti omalla autolla. Mutta sepä ei onnistunutkaan niin vaan. Parkkipaikka oli ympäröity valkoisella nauhalla jota ei jostain syystä saanut katkaista. Nauhojen välistä olisi pitänyt mahtua ujuttautumaan parkkipaikalle ja sen jälkeen ilmeisesti "ujuttamaan" autokin niiden nauhojen lomitse. Enpä ehtinyt pelaamaan kun uni päättyi siihen.
|
|
|
|
|
|