FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.09.2025 klo 22:43:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 50

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 162074 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue

Vastaus #625 : 17.09.2012 klo 15:11:44

Taas jalkapallounia. Suomi pelasi viimeyönä neljä maaottelua samaan aikaan. Suomi voitti Azerbaidzhanin vieraissa 0-6 ja maaleista vastasivat Ronaldo(se oikea) kolmesti, Miroslav Klose kahdesti ja hänen veljensä kertaalleen. Saksa kaatui Pukin osumalla ja voitto tuli myös Slovakiaa vastaan, joka oli täydellistä Furkan ja Sumialan näytöstä molempien maalatessa kahdesti.. Isäni sanoi ottelun jälkeen, ettei Sumiala hänen mielestään enää kuulu maajoukkueeseen ja uusia nuoria pelaajia olisi vihdoin hyvä ajaa sisään. Itse tosin halusin vielä antaa mahdollisuuden. Viimeinenkin ottelu päättyi voittoon, mutta siitäkään en muista tulosta, saati sitten vastustajaa. Hyypiä taisi ainakin tehdä maalin.
Toukoq

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotimaan Klubit

Vastaus #626 : 21.10.2012 klo 12:02:45

Näin unta, että kaksiosaisen harjoitusmaaottelun Tsekki-Suomi-Tsekki toinen osa pelattiin syksyisenä sunnuntai-iltapäivänä stadikalla aurinkoisessa kelissä.

Jostain syystä olin pahasti myöhässä. Päätin kävellä stadikalle ja oikaisin (tietenkin) keskustan ali kulkevan luolan läpi nappikset jalassa (tietenkin). Pääsin perille aivan ensimmäisen puoliajan loppuhetkillä ja kentällä oli käynnissä melkoinen shöy.

Hidastukset pyörivät ensimmäisen puoliajan huippuhetkistä - Sparvin tolppalaukaus, hirvittävä torikokous Suomen boksissa, Suomen uusi topparikokeilu: Unkarilaissyntyinen pujopartainen 35-vuotias Suomen passin saanut rappaaja nimeltä Grota (?), joka (tietenkin) jostain syystä oli saanut luvan pelata kontrabasso toisessa kädessä.

Ottelu oli kuitenkin keskeytetty 45 minuutilla Tsekin kapteenin loukkaannuttua. Vihellyskonsertista päätellen kyseessä oli oscarin arvoinen suoritus. Tuomari meni selvittämään, sattuiku Juhaa ihan oikeasti leukaan. Tsekkikapteeni oli busquetsmaisesti peittänyt naamansa käsillään ja sätkyi ihan maassa kuin kala kuivalla maalla. Tuomarin jalka osui maassa pyörivän pelaajan jalkaan, ja koska tämä ei nähnyt kuka on kyseessä, alkoi siitä kahta kauheampi sätkiminen.

Tsekkipelaajan sakset kaatoivat myös tuomarin maahan ja siinä ne veikkoset päällekkäin sätkivät useita minuutteja á la FIFA 12 fysiikkamootorin glitch.

Huhhuh. Tämän episodin jälkeen tuomari päätti keskeyttää pelin 0-0 tilanteessa oman kolhiintuneen ylpeytensä kunnian palauttamiseksi.

Stadikalta poistuminen oli järjestetty jostain syystä Pohjoiskaarteen yli isoilla rappusilla. AM oli jotain 1500 luokkaa, joten pahimpia ruuhkia ei ilmestynyt. Tietenkin, jostain syystä pelaajat hölkkäsivät matsin jälkeen katsomossa vastaan ja heitettiin siinä jotain läppää.

Tämän sunnuntaisen jalkapallopäivän kruunasi kuitenkin se, että itse Paxu tuli samalla bussilla pois paikan päältä meidän kanssa (!?). Siinä vähän naureskeltiin aikaisemmin tapahtuneelle, kunnes kysyin: "Niin, että ymmärrän sun puolustuksen ja hyökkäyksen pelaajavalinnat, mutta ketäs siellä avauksessa oli kk:llä?" (Tämä oli jäänyt itselleni epäselväksi, koska useita pelaajavaihtoja oli jo suoritettu, ennen kuin olin päässyt paikalle). Kävi ilmi, että kokeilumielessä siellä oli kaksi naisten maajoukkeen pelaajaa laitureina, joka kieltämättä tuli itselleni vähän puun takaa.

Tokaisinpa Paxulle siinä vähän jauhot suussa: "No... onhan toi ainakin tosi positiivista. Niin hei, ja rohkeaa!".

Hyvässä ymmärryksessä paiskattiin kättä ja Intiankadun pysäkiltä lähdettiin omiin suuntiin jalan.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #627 : 26.10.2012 klo 16:06:26

Yllättävän pitkään kesti, että tuo putoamistaisto tuli uniin, mutta toissa yönä näin pääsi käymään. TPS voitti Jaron Turussa 3-1 ja VPS tasasi Hakan kanssa pisteet maalittomasti. Sikäli tuo maaliton tasuri ei ehkä yllätä, että Vepsun ja Hakan matsi pelattiin syystä tai toisesta Lahden Vapaudenkadun R-Kioskin edustalla yhteen maaliin niin, että tuo maali sijaitsi R-Kioskin myyntitiskin edessä. Siellä sitten molemmat maalivahdit nojailivat tiskiin ja katselivat kun pelaajat yrittävät vääntää palloa sisälle kioskiin.

En tiedä, pitäiskö noiden kovien huumeiden käyttöä vähentää?
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue

Vastaus #628 : 03.12.2012 klo 14:35:47

Viime yönä tapahtui kummia, kun Ronaldo (se aito) ilmoitti palaavansa vielä pelikentille pelaamalla yhden kauden hjk:n riveissä. Samaan aikaan itse Jari Litmanen pisti paremmaksi ja liittyi Honkaan. Hän halusi olla kehittämässä nuoria pelaajia ja pelata liigan parhaalla nurmella. Harmi kun tuli herättyä.
ode

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #629 : 06.12.2012 klo 18:41:31

Näin unta, jossa Ratinassa pelattiin Respect-ottelu, jonka jälkeen satuin kävelemään Kuningasta vastaan vessan käytävällä, siinä käteltiin ja jauhettiin jonkinlaista paskaa ja sovittiin että mennään illemmasta oluelle. Perkele kun piti herätä ja tajuta koko homman olleen unta >:(
Rafter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS, Patrick

Vastaus #630 : 07.12.2012 klo 10:34:55

Tuli viime yönä oltua jossain Respect-tyylisessä tapahtumassa, missä kunnioitettiin vanhoja maajoukkuelegendoita. Itse olin luonnollisesti pelaajan roolissa paikalla, mutta missään vaiheessa ei selvinnyt mitä olin urallani saavuttanut. Tapahtuma sijoittui jonkun hulppean hotellin kokoustiloihin, missä aivan aluksi höntsättiin hetken aikaa tekniikkapallolla, jonka jälkeen syötiin ja otettiin yhteiskuvia. Itse rupattelin eniten Jallu Rantasen sekä Kuninkaan kanssa, ja oikein mukavilta herrasmiehiltähän molemmat vaikuttivat Ylos
Lopussa sitten otettiin viralliset pelaajakorttikuvat tulevia sukupolvia varten ja kyllähän meikäläisen oli pakko lyöttäytyä Jallun sekä Litin kanssa samaa taksiin illan päätteeksi. Matka varmastikkin jatkui johonkin salaiseen röhmytyspalatsiin...
hoppis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi & suomalaiset

Vastaus #631 : 07.12.2012 klo 13:11:54

Näin unta, että jalkapöytävammasta huolimatta Leverkusen osti Pohjanpalon (jo nyt :o), siirtosummana 1,7 miljoonaa euroa. Olin hieman pettynyt summaan.
Saaben

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Blågult, Zlatan,Guidetti, PS Kemi, RoPS.

Vastaus #632 : 07.12.2012 klo 13:45:01

Näin viime yönä (enne)unen, jossa RoPS jyräsi vastustamattomasti Liigacupin voittoon. Ylos
Ken Doo Yanar Ee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #633 : 24.12.2012 klo 10:49:20

Näin unta, että pelasin Kauhajoen Karhun 3-divarijoukkueessa. Olin aina pelannut avauskokoonpanossa, kunnes joukkueeseemme tuli joku italialainen yanari (taisi olla Materazzi) ja joku afrikkalainen pelaaja. Uudeksi valmentajaksi tuli Huub Stevens. Muistan kun avausottelussa 3-divarissa paikan päällä Kauhajoen Keskuskentällä oli tyyliin 2000-3000 katsojaa. Ylos Ja Huub penkitti minua koko pelin ajan, sitten heräsin. Alas :(
Aghahowa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #634 : 24.12.2012 klo 12:25:52

Kaveri kertoi nähneensä unen, jossa Suomi pelasin treenimatsia jotain epämääräistä jengiä vastaan ja Pohjoiskaarteessa kaikki olivat pukeutuneet munkkikaapuihin samalla kun lauloivat Jouhalle Gregoriania. ???
Juffi

Poissa Poissa

Vastaus #635 : 24.12.2012 klo 12:33:26

Pelasin FC Barcelonassa, päävalmentajana oli luonnollisesti Mixu Paatelainen. Joulukuusesta oli siirrytty 4-2-3-1-:seen, mä pelasin piikissä ja mun alapuolella hämmentävä trio Timi Lahti - Zlatan - Joona Toivio.. :D
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu

Vastaus #636 : 26.12.2012 klo 21:37:48

Unessani ManU ja Arsenal pelasivat FA-cupin ottelua. ManU johti jo 3-1, mut Arsenal tuli lopussa tasoihin. Kun tuomari vihelsi, lähdin etsimään kusipaikkaa. Stadionin vessa oli joku II maailmansodan aikainen bunkkeri. Vasta kun tulin takaisin, tajusin että eihän tässä tulekaan mitään jatkoaikaa vaan uusintaottelu.
Bossu

Poissa Poissa

Vastaus #637 : 08.01.2013 klo 00:43:15

Näin unta, että Johannes Westö teki paluun klubipaitaan Ylos
nptuomin

Poissa Poissa

Vastaus #638 : 15.01.2013 klo 21:47:09

Pitkäksi (noin 4 tuntia) venähtäneet ilmapäivätorkut tuottivat seuraavaa:

Jalkapallon MM-kisat. Kisamaa ja vuosi eivät selvinneet. Saksa oli voittanut alkulohkonsa ja Tanska ollut omassaan toinen. Nämä maat kohtasivat ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Tanska meni 2-0-johtoon paitsiolta haiskahtaneelta maalilla ja voitti lopulta 3-1. Saksan valmentaja Lothar Matthäus kävi lopussa kuumana punaisen kortin arvoisesti.
Oikea laitapuolustaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin suurin, stadin kaunein

Vastaus #639 : 20.01.2013 klo 14:35:39

MM-2014 finaali. Pelasin tottakai Suomen paidassa. Suomalainen Wesley Sneijder heitti keskityksen jonka sohaisin saksipotkulla yläkulmaan. Pelasimme 4-2-3-1 taktiikalla ja kenttämme näytti tältä.

------------------------Shay Given------------------------
---Meikä--Thomas Lam---Niklas Moisander (C)--Erik Pieters--
------------Antti Muurinen-------Niki Mäenpää-------------
---Marco Reus--------Wesley Sneijder--------Nikolai Alho---
---------------------------Zlatan-------------------------
nptuomin

Poissa Poissa

Vastaus #640 : 20.01.2013 klo 19:59:18

Löysin lopulta "arkistoistani" jalkapallounen ajalta ennen kuin olin edes rekisteröitynyt foorumille.

Tämä uni on nähty 17.4.2012.

Olin kaverin kanssa Saksassa jalkapalloa katsomassa. Kotijoukkueena oli Tennis Borussia Berlin ja vierasjoukkueena luultavasti Hertha.

Liput otteluun maksoivat vain vitosen, mutta toisaalta paikat olivat päädyssä ja muutenkin sysipaskat.

Erikoiseksi tämän unen tekee se, että unen näköhetkellä Hertha pelasi Bundesliigassa ja kotijoukkue kuudennella sarjatasolla..

Mistä näitä unia oikein tulee?
Jerry Finn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomalaiset maailmalla

Vastaus #641 : 20.01.2013 klo 20:33:50

Viime yönä johdatin MP:n Mestareiden Liigaan kärkiparinani Shefki. Upea uni. Ylos
nptuomin

Poissa Poissa

Vastaus #642 : 04.02.2013 klo 23:09:42

Taas todella sekavaa matskua..

Unessani oltiin Helsingissä. Mutta unohdetaan tässä nyt Helsingin maantiede sellaisena kuin me sen tunnemme.

Kaupungin johtava seuralla (saattoi olla unessa suorastaan HJK) oli oma Sonera-tyyppinen stadioninsa kaupungin keskustassa noin kilometrin tai pari eduskuntatalosta länteen.

Läntisen naapurilähiökaupungin joukkue (ei nimetty unessa) puolestaan halusi rakentaa oman stadioninsa. Ja sitten siihen sekavaan maantieteeseen: stadionille oli katsottu paikka läntisen naapurikaupungin itäosasta, joka itseasiassa oli lähempänä Helsingin todellista keskustaa kuin sen helsinkiläisjoukkueen stadion - kaupunkien rajat menivät todella jännästi. Tästä voikin arvata, että unessa saatiin aikaan kunnallispoliittinen kärhämä, sillä kaupungin ykkösseura tietysti vastusti kaikin keinoin sitä että kilpailija olisi rakentanut oman stadioninsa paremmalle paikalle.

Ehdotettiin muistaakseni sellaistakin ratkaisua, että naapurikaupungin joukkueen stadionin budjetilla olisi laajennettu sitä HJK:n stadionia niin että molemmat seurat olisivat mahtuneet sinne ja yleisökapasiteetti olisi tuplattu. Uni päättyi ennen kuin asiaan saatiin ratkaisu.

Viimeinen ennen nukkumaanmenoani lukemani foorumikeskustelu muuten oli tämä "Espoon kannattajaskene (tärkeät Länsiväylä vs. Radanvarsi - väännöt ym.)", liekö sillä ollut vaikutusta unen sisäöltöön..
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #643 : 13.02.2013 klo 10:04:31

Vaivaannuttavan 75 minuutin nyhjäyksen jälkeen Perpa pääsi yllättäen rokottamaan Italiaa vieraissa kuudentoista rajalta komealla kudilla yläkulmaan ja teki vielä toisenkin juuri ennen täyttä aikaa, kun Italia panosti hyökkäykseen. Sitten herätyskello keskeytti ja vaikka yritin vielä torkuttamalla päästä näkemään sulaako Suomi lisäajalla, en enää löytänyt unistriimiä. Aiemmin pelissä Perpa oli tyrinyt jo monta vastaiskupaikkaa hätäisillä höntyilyillä ja kaukolaukauksilla ja olin ehtinyt muiden muassa kirota taas kerran, ettei siitä Perpasta vain ole yläoksalle ja miten ihmeessä se voi pärjätä Serie A:ssa hyökkäävässä roolissa.

Harmi, ettei vastassa ollut Espanja, olisi mennyt enneunesta. Tai ehkä tämä oli enneuni 2016 kisojen karsinnoista.
Pluto

Poissa Poissa

Vastaus #644 : 22.02.2013 klo 01:38:43

Yks yö näin unta että pelasin Jamppa Virtasen ja Arshavinin kanssa kolmestaan Italian maajoukkuetta vastaan. Muuten pärjättiin ihan hyvin mutta vähän vitutti kun meillä ei ollut maalivahtia (veskaria) ja kaikki vedot meni sisään. Alas
koraatti

Poissa Poissa

Vastaus #645 : 05.03.2013 klo 20:36:34

Täydellä Highburylla MINÄ pelaan kärjessä ja saan läpisyötön itse Henryltä. Niin se vaan maali tuli Unitedin verkkoon. Kerrankin tosi kiva uni, mut ei näitten syntyä voi ymmärtää.
Grohl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #646 : 12.03.2013 klo 07:14:49

HJK pelasi UCL:ää Mikkelissä jollain ennennäkemättömällä kentällä, jossa oli noin sata henkeä vetävä katsomo. Vastustajasta ei mitään hajua, mutta peli taisi päättyä 2-2.

Ottelun lisäajalla vieraat kuluttivat aikaa ja potkaisivat pallon korkean aidan yli, joka siis ympäröi kenttää. Tässä UCL-matsissa oli vain yksi pelipallo, joten kaikki kentän laidalla olijat lähtivät kapuamaan aidan yli. Aidan toisella puolella oli maastona mutapaskaa, joten kaikki olivat yltäpäältä sitten siinä. Ja kun pallo saatiin kentälle, niin tuomari vihelsi pelin päättyneeksi.

E. Nyt tajusin, että kenttähän oli Mikkelin raviradalla.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2013 klo 14:26:30 kirjoittanut Grohl »
smiba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hyvä tsemppi

Vastaus #647 : 16.03.2013 klo 13:51:25

Olipas taas hulinat.

Espanja-Suomi vierasmatsi oli käynnissä Gijonissa Helsingin Olympiastadionilla, mutta jotenkin sinne nurmelle saatiin näkymään futiksen sijaan joku sm-liigan runkosarjamatsi ja screeniltä taas tuli formuloita. Järkkäriltä asiaa kysyessä vaan naureskeltiin että eihän se futis kiinnosta. SMJK vaikutti lannistuneelta.

Lopussa sitten saatiin katsoa peliäkin, mikä oli Suomelta aika epäonnista. Pari avopaikkaa hukattiin täysin. Peli päättyi 0-0.
ALPPIK

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kalervo Palsa: Rotting reindeer carcass

Vastaus #648 : 06.04.2013 klo 16:54:40

Olin viime yön unessani katsomassa Bundesligaa. Joukkueita en muista, mutta stadion muistutti erehdyttävästi Saviniemeä Myllykoskella. Ennen ottelun alkua seisoin stadionin edustalla syömässä makkaraa ja keskustelemassa Bundesligan joukkueista, ilmeiesti SMJK-piireistä tuntemieni ihmisten kanssa.

Voisiko joku yrittää tulkita, Saviniemellä olen viimeksi käynyt matsissa syksyllä 2010 eli en tiedä, mistä alitajuntani juuri tämän stadionin toi uneeni
nptuomin

Poissa Poissa

Vastaus #649 : 12.04.2013 klo 22:44:17

Taas hämärää settiä. En muista kaikkia yksityiskohtia, mutta tällä kertaa katselin peliä ihan itse pelaajan silmin. Vastapuolella pelasi ainakin Kuningas Litmanen. Meille tuli rajaheitto, tai kulmapotku, tai jotain siltä väliltä. Rajapotku. En muista miksi viivyttelin tän rajapotkun antamista, mut viivyttelinpä kuitenkin niin pitkään että Litti hermostui ja veti multa jalat alta.

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 50

Siirry: