FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.09.2025 klo 18:59:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 50

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 162028 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rane20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etäkannatus, Suomen jalkapallomaajoukkue

Vastaus #725 : 24.11.2014 klo 00:37:22

Saitko?
Pieni paniikki herätessä vain
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #726 : 24.11.2014 klo 00:43:19

Näin unta että Lupi pelasi UCL-karsintaa ja Wallen torjui toisessa osassa nollapelin mutta Lupi jäi rannalle. Kannattajakatsomossa oli soihtuja ja pommeja saatanasti.
Zeps

Poissa Poissa

Vastaus #727 : 24.11.2014 klo 01:12:53

Mun unessa HJK ja Inter olivat pilkuilla Liigacupin finaalissa, ja minä itse maalissa nahkaiset lapaset kädessä. Pilkut vedettiin luonnollisesti keskellä autotietä.
Sforbiciata

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haistakaa elitistit vittu.

Vastaus #728 : 24.11.2014 klo 12:47:30

Viime yönä näin ensimmäinen jalkapallopainajaisen koskaan. Jostain syystä olin aloittelemassa alkuiltaa jossain ja samassa paikassa sohvalla istuskeli Mixu Paatelainen. Heti tajuttuani, että myös Mixu oli siellä kysyinkin jotain nasevaa joulukuusen toimimattomuudesta. Mixu sai kysymyksestä raivokohtauksen ja lähti ajamaan minua takaa. Tätä ajokohtausta kestikin lähes koko uni. Piileskelin milloin missäkin ja Mixu solvasi minua "saatanan läskiksi". "Tule jo esiin saatanan läski!". Lopulta jossain kohtaa Mixu lopulta löysi minut ja noin metrin päässä olleen Mixun pää muuttui jonkun Salattujen elämien hahmon pääksi jota en saa päähäni minkä niminen hahmo oli. Siihen uni loppui.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #729 : 24.11.2014 klo 13:10:32

Pasi Rautiainen filmasi pelitilanteessa toistuvasti tullessaan taklatuksi. Moralisoin kentällä tätä hänelle. En hahmota, missä roolissa olin? Tuomari, pelaaja, valmentaja tai katsoja. Sitten tarkastelimmekin jo jostain tilastoa, jonka mukaan Valeri Popovits oli kaikkien aikojen ulkomaalaispelaaja Suomen sarjoissa. Pasi tähän: "Katsotaan ensi vuonna uudestaan, kun olen saanut Viron kansalaisuuden." 8)
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #730 : 13.12.2014 klo 13:52:50

Haka julkisti viime yönä uuden toimitusjohtajansa. Sedu Koskinenhan se muikeana hymyili Hakan toimistolla, eli painajaisesta oli kyse. :(
liimanäppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Honsu

Vastaus #731 : 14.12.2014 klo 15:20:09

P-Irlanti - Suomi, kotijoukkue voitti Hradeckyn sähläyksen takia, lopputulosta en muista.
Grohl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #732 : 22.12.2014 klo 08:16:35

Olin pelaamassa kavereideni kanssa muistipeliä (???) kotonani ja sitten paikalle pamahti Lordi Bendtner Tanskan maju-verkkareissa. No tämä tuli ja casuaalisti pyyhkäisi korttini ns. vittuun lattialta, jossa istuimme ja siirtyi nojailemaan seinää vasten sanomatta mitään ja ilme oli sellainen "just because I can". Olin vähän hämmentynyt ja mietin että mitäs nyt, myllytkö käyntiin? Kaverit pyöritteli päätä ja sano: "ei sille kukaan voi mitään tehdä"  ja uskollisesti siirtyvät nojailemaan seinää Lordin viereen. Tämän jälkeen Loordi tuli mun luo ja rupes sanomatta mitään vääntämään nilkkalukkoa. Itsellä tuli aivan törkeä naurukohtaus tästä ja heräsin siihen.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #733 : 22.12.2014 klo 18:30:11

Elämäni ensimmäinen jalkapallouni. Suomi pelasi MM-kisoissa, joiden isäntämaata en tiedä. Stadion oli kuitenkin hieno. Ruotsi oli jo varmistanut paikan loppuottelussa, mutta Suomi pelasi välierässä Argentiinaa vastaan. Argentiina teki avausmaalin, mutta sen jälkeen Suomi teki neljä maalia ja pääsi 4-1 johdossa tauolle.

Ainoa maali jonka muistan, oli Suomen 4-1 maali, joka oli upea pusku Hyypiältä. Joku pisti oikealta kolmestakympistä ulospäin kaartavan keskityksen, jonka Hyypiä puski vasemmalta noin kymmenen metrin päästä maalista vastakkaisen tolpan kautta sisään. Pallo leijaili kuin hidastetussa filmissä maalivahdin yli.

Toisella puoliajalla Messi riisti pallon tallaamalla jonkun suomalaispakin jalkapöydän päälle ja kavensi tilanteeksi 4-2. Maali oli räikeä oikeusmurha. Enempää maaleja ei kuitenkaan nähty, joten Suomi eteni finaaliin, jonka lopputulos jää ikuiseksi arvoitukseksi.
nptuomin

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu

Vastaus #734 : 27.12.2014 klo 14:13:55

Ykkösen joukkueeni pelasi loskaisella kentällä harjoitusottelun AC Milania vastaan ja voitti 3-0. 1-0 joku tummaihoinen ulkomaalaisvahvistus, 2-0 minä itse ja 3-0 joku Helin.
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski

Vastaus #735 : 27.12.2014 klo 14:49:41

Ykkösen joukkueeni pelasi loskaisella kentällä harjoitusottelun AC Milania vastaan ja voitti 3-0. 1-0 joku tummaihoinen ulkomaalaisvahvistus, 2-0 minä itse ja 3-0 joku Helin.

Mika Helin Ylos
Laitalinkki

Paikalla Paikalla

Vastaus #736 : 11.01.2015 klo 23:56:28

Uni on jo muutaman yön takaa, mutta en tullut siitä heti tänne kirjoittaneeksi. Juolahti vaan mieleen, kun Fredrik Lassasista tuli taas tänään ajankohtainen henkilö.

Unessani Lassas oli nähtävästi jo saanut sopparin SpVgg Greuther Fürthiin, sillä nuorimies pelasi "Apilanlehdissä" ilmeisesti Suomessa pelatussa ottelussa. Joukkue saattoi olla myös T.Rannankarin ajoilta tuttu Greuther Fürthin ressujoukkue, en ole varma. Joka tapauksessa Lassasin panos oli ottelussa erittäin vahva, sillä mies teki kolme tai neljä maalia Fürthin 5-0 -vierasvoittoon päättyneessä ottelussa.

Erikoisen tapauksesta tekee, että vastassa ollut joukkue oli Hyvinkään Tahko. Erikoista siksikin, että jokojokopalloa en ole itse seurannut kovinkaan aktiivisesti yli 15 vuoteen. Laji oli tietääkseni kuitenkin jalkapalloa eikä pesistä, vaikka "jaksoja" pelattiinkin kaksi. Ainakaan supervuoroparia ei tarvittu.

Katsoin unessa ensimmäistä puoliaikaa telkkarista, mutta toista kai jo paikan päällä katsomosta. Tahko-fanit eivät olleet uskoa näkemäänsä, sillä kyse oli mestaruussarjan päätöskierroksesta ja Tahko putosi sarjasta, vaikka johti liigaa ennen päätöskierrosta. Ilmeisesti siis sarjajumbo Fürth oli max. 3 pistettä Tahkoa jäljessä ja kaikki näiden väliin mahtuneet joukkueet pelasivat päätöskierroksella tasapelin ja olivat Tahkoa korkeintaan pisteen jäljessä...

Unet ovat outoja.
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45

Vastaus #737 : 18.01.2015 klo 13:53:44

RoPS pelasi punapaitaista murmanskilaista joukkuetta vastaan. RoPSilla oli maalissa mustaihoinen testimies, joka tuli liian kauas pallo käsissä ja sai tästä keltaisen ja punaisen. Malinen raivostui ulkomaalaiselle tuomarille. Jossain vaiheessa mie hiippailin ympäri Keskuskenttää ilman kenkiä pelkät villasukat jalassa, ai hemmetti että oli märkää joka paikassa!

Ai niin, nuorta kakkosmokkea tsempattiin ennen vaihtoa: Otat kiinni kaikki, mikä tulee kohti, ja torjut kauempaa sivuille.
Tehtis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka, FCMS

Vastaus #738 : 20.01.2015 klo 10:10:13

Tällä kertaa seikkailtiin Unkarissa. Olimme melko suuresta suomalaisporukasta päätellen ilmeisesti em/mm-karsintapelimatkalla. Unessa kuitenkin seikkailimme vähän viime kerrasta muuttuneella Vasas SC:n kotistadionilla kun vieraaksi asettui iso ja paha Ferencvaros. Tie omaan kannattajakatsomoomme kulki läpi vihreävalkoisen Ferencvaros-hulikatsomon ja ensimmäinen puoliaika meni mukavasti vaaleahiuksisen suomalaisneidon kanssa jutellessa katsomossa kannattajakulttuurista. Itse pelin seuraamisesta ei meinannut tulla mitään johtuen katsomon 1,2 kilometrin etäisyydestä kenttään. Harmittelin ystävilleni viime reissulla hommatun Vasas-huivin puuttumista. Jossain vaiheessa ensimmäistä puoliskoa minut sitten haettiin katsomosta mukaan seisomaan Vasasin tolppien väliin. Maalissa seisoessani katsomot olivatkin jo lähes kentässä kiinni.
Ensimmäisen 45-minuuttisen jälkeen lähdimme Ferencvarosin kannattajien valtaamaan baariin jossa olisimme saaneet turpaan, mutta koska hulit pitivät minua symppiksenä, niin jättivät meidät hakkaamatta. Ystäväni kehaisi saavansa uudelta Miss Helsinki Roseanne Kuljulta suihinoton, mikäli voitamme pilkuilla.Matkalla takaisin kentälle törmäsin vielä pitkästä aikaa muutamaan vanhaan liettualais-ystävääni, jonka jälkeen osuimme porukalla isoon Ferencvaros-hulien järjestämään väijytykseen. Uneni päättyy kun mattopuukko alkaa repimään reisivaltimoani poikki.

Se oikeassa elämässä tehty Vasas-vierailu meni siis vähän paremmin Tuoppi
Leyton Orient

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LO, SGE

Vastaus #739 : 16.02.2015 klo 15:54:12

Ihan perussettiä tällä kertaa eli pakkailin läppärin laukkuun Pirlon kämpillä Pudäsjärvellä ja käveltiin kadun varteen autolle, joka sattui olemaan isäni Qashqai. Tarjosin Andrealle avaimia, jos hän vaikka haluaisi ajaa, mutta ei tällä kertaa. Juuri kun olimme nousemassa autoon joku random-vaihtari tuli paikalle ja aloitti jonkunlaisen lumisodan, johon Andrea lähti innolla mukaan. Sit mä heräsin...
James Station

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Winterthur

Vastaus #740 : 16.02.2015 klo 18:13:40

Pari yötä sitten Kuningas kertoili jossain haastattelussa pappani olohuoneessa (tai ehkä minä vain luin sitä siellä), että Hansa Rostockin -keikka meni perseelleen ylettömän ryypiskelyn takia. Eräänä vapaapäivänä Litti päätti pistäytyä harjoituskeskuksessa (?) kertomassa valmentajalle, ettei pystyisi tulemaan seuraavana päivänä treeneihin. Tilanne oli kuitenkin niin hermostuttava, että hän oksensi rakennuksen seinään. Ryyppykierre paljastui ja ura ei voinut jatkua Rostockissa.

Olen pahoillani.
Erikeeper20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atletico Malmi + Akatemia

Vastaus #741 : 19.02.2015 klo 12:37:00

Olen tässä hiljattain ainakin kahtena yönä unessani antanut pallolle onnistuneesti kyytiä rabonalla. Kiima oli molemmilla kerroilla valtaisa, kunnes heräsin. Treenikentällä todellisuus sitten iski vasten kasvoja vieläkin lujempaa Alas

Unille ja niiden tuomille supervoimille silti varaukseton Ylos
fcq

Poissa Poissa

Vastaus #742 : 20.02.2015 klo 09:28:42

Mypan tilanne näköjään koskettaa. Viime yönä näin et olin Saviniemessä ja oli nätti päivä ja viheriöitä joka puolella ja haikeana mietin et on surullista et kaikki on nyt turhaa ja jää käyttämättä. Sit Mypan edustusjoukkue harjoittelikin yhtä äkkiä ja rupes raivokkaasti huutamaan ja laulamaan jotain hengennostatus laulua jotain sanoja oli et niin nuori uhrilahja,..liikutuin ja kävin itkemään ku tajusin et tapahtuu mitä vaan ni ens kaudella ne pelaa jollain sarjatasolla. Lähdin pois ja yks tuttu Purhan pelaaja tuli vastaan ja katsoi ihmeissään ku olin itkenyt ja antoi jonkun mainospaperin. Seuraavaks olin Kuusankoskella ja siel oli joku alasarjaottelu ja älyttömästi katsojia katoin et yks kaveri on toisen puolen stadionia et täytyy mennä morjestaan. Ei ollu urheilupuisto entisensä oli hienoja sisätiloja pesäpallostadionin puolella. Ajattelin et on tää vaan mahtavaa seutua ku sattumalta tulee ni joku peli on käynnissä. Todellinen märkä uni 😊
Aapinen

Poissa Poissa

Vastaus #743 : 24.02.2015 klo 10:30:08

Suomen avauksessa Pohjois-Irlantia vastaan oli Aki Riihilahti joka loukkaantumisen johdosta vaihdettiin kentältä jo alle minuutin pelin jälkeen.
Railo Soikkeli

Poissa Poissa

Vastaus #744 : 24.02.2015 klo 14:48:50

Olin seuraamassa HJK - TPS ottelua Soneralla, pohjoispäädyssä. Pohjoispäädyn olivat valloittaneet TPS-kannattajat jotka olivat kaikki mustia ja pukeutuneet kirjaviin kansallispukuihinsa. Samba raikasi ja meininki oli hyvä. HJK:n maalilla pelasi ensimmäistä otteluaan Jari Litmanen. Litti oli keskityspalloissa ihan hukassa ja TPS teki kulmista heti pari helppoa maalia. Puoliajalla tilanne oli jo 0-3 ja sitten heräsin.
Fenomeno

Poissa Poissa

Vastaus #745 : 27.02.2015 klo 03:37:09

Viime yönä näin unta, jossa oli Suomi - Liettua maaottelu käynnissä. Pääsin pelissä jostain syystä kentälle. Pelasin hermostuneesti, mutta annoin ainakin yhden onnistuneen syötön ja tein myös kärkkärillä maalin. Tästä huolimatta tulevissa peleissä oli vaikea saada peliaikaa. :(
kovafanipallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seksi-Simon bandwagonissa.

Vastaus #746 : 01.03.2015 klo 01:56:44

Viime viikkoina nähnyt tosi usein unta liittyen mypaan. Teema on pääosin aina sellainen että ollaan stadionilla, peli käynnissä, paljon yleisöä ja fiilis on hyvä. voitetaan europeleissä kovia vastustajia ja fiilis on käytännössä euforinen. Pahimmat unet on ne, missä on aluksi siinä uskossa että seura lähtenyt alta, juoksen pelonsekaisissa tunteissa stadionille varmistamaan onko seura oikeasti kuollut ja siellä on yllättäen matsipäivä käynnissä joka tulee täytenä yllätyksenä, eli kaikki asiat ovatkin hyvin ja seura on elossa. yleisössä minua odottamassa olleet tuttavat rauhoittelevat ja sanovat että sä näit vain unta ja että mypa ei kuole koskaan.

Sitten kun herää niin...... todellisuuteen havahtuminen -> eli seura ikään kuin kuolee taas nokan edessä, hiljaisuus ja syvä vitutus.
ihimine

Poissa Poissa

Vastaus #747 : 15.03.2015 klo 10:51:52

Viime yön unessa oli sivuroolissa Joel Pohjanpalo noin 4-vuotiaana. Oli jo ihan näköinen. Entinen luokkatoverini oli hänen yh-äitinsä. Jalkapallo ei muuten ollut unessa esillä.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта

Vastaus #748 : 30.03.2015 klo 15:41:45

Viime yönä Mike Havenaar kovettui Adun siirrosta KuPSiin niin paljon, että purki sopimuksensa Klubin kanssa ja siirtyi Kuopioon.
jhaime

Poissa Poissa

Vastaus #749 : 31.03.2015 klo 03:35:57

Jokunen aika sitten näin unen Stadin derbystä. Ottelu pelattiin jollakin erittäin isolla stadionilla ja muistan tuon yleisölukemankin aika hyvin: 67 770. Ottelu oli jo alkamaisillaan ja olin ainoa IFK:n päädyssä kun muut klackenista olivat vielä kaatamassa börstaa. Vastakkaisessa päädyssä Klubin fanaticos lauleskeli sitten minulle jotain tyyliin: "Painu v***uun homo! Ulos sieltä!". Jäin kannattamaan IFK:ta yksin tuohon päätyyn ja odottelemaan josko loputkin klackenista saapuisivat lehtereille. Muuta en unesta muista.

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 50

Siirry: