JaR
Poissa
Suosikkijoukkue: Elo
|
 |
Vastaus #300 : 09.11.2022 klo 15:17:06 |
|
Hyvät jatkosopparit. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että keskikentän pohjalla voisi olla myös vähän erityylinen pelaaja kun Oksanen/Dale/Popo. Silti on vaikea nähdä, että Simo haluaa omassa pelityylissään Bispoa peluuttaa pohjalla. Lisäksi pelasi todella hyvin ylempänä. Siksi en usko, että Bispo pelaa 8-paikkaa alempana montaa peliä ensi kaudella. Eli eiköhän pohjalla pelaa Oksanen ja Popo eniten ja Dale stunttaa.
Haarala ja Järvinen pelasivat minusta molemmat alkuperäisiin odotuksiin nähden varsin hyvin. Seuran kannalta varmasti kuitenkin hyvä vaihtaa rotaatiopelaajia sellaisiin joilla voisi olla potentiaalia kasvaa vielä tasoa paremmaksi jollain aikavälillä. Ja varmasti Järvinen ja Haaralakin saavat liigasta vielä joukkueet joissa mahtuvat pelaamaan varmemmin. Järvistähän on huhuttu Interiin.
|
|
|
|
|
TeukkaS
Poissa
Suosikkijoukkue: IKUINEN KUOPIOLAINEN JALKAPALLODYNASTIA
|
 |
Vastaus #301 : 09.11.2022 klo 15:18:18 |
|
Ihan puhdasta Perovuon omaa spekulaatiota.
|
|
|
|
|
Armas Männistö
Poissa
|
 |
Vastaus #302 : 09.11.2022 klo 19:03:53 |
|
Ihan puhdasta Perovuon omaa spekulaatiota.
Joel ei ole vielä varsinaisesti loistanut toimittajan roolissa, mutta sentään puskevat veikkausliigaan liittyviä juttuja ulos kiitettävän tasaiseen tahtiin.
|
|
|
|
|
JaR
Poissa
Suosikkijoukkue: Elo
|
 |
Vastaus #303 : 09.11.2022 klo 20:12:55 |
|
Joel ei ole vielä varsinaisesti loistanut toimittajan roolissa, mutta sentään puskevat veikkausliigaan liittyviä juttuja ulos kiitettävän tasaiseen tahtiin.
Leppälahden jälkeen oli vähän pettymys, mutta on hänestä potentiaalia. Hyvä että kuitenkin puhuu itse pelistä usein. Se on urheilujournalismissä jo positiivinen juttu, että pyritään vähän analysoimaan pelejä tulosten takaa ja etsiä syitä siihen miksi peli toimii tai ei toimi. Oon alkanut tykkäämään Joelin kirjoituksista kokoajan vähän enemmän.
|
|
|
|
|
Gasse126
Poissa
|
 |
Vastaus #304 : 10.11.2022 klo 09:43:51 |
|
Perovuohan on Suomen tasolle loistava toimittaja! Kyllä tässä on nähty matkan varrella vaikka millaista hiihtäjää. Pari sanaa Haaralasta & Aspegrenista. Varsinkin jälkimmäisen peluutukseen olin tosi pettynyt. Tuntuu ettei hän koskaan saanut peleissä oikeaa näyttöpaikkaa. Ja päinvastoin Haaralan kohdalla. Mies heitettiin aina sisään kun oli vähänkään tarve ja ei mitään mainittavaa saanut aikaan. Valitettavasti. Sympaattinen poika kylläkin.
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #305 : 10.11.2022 klo 10:05:46 |
|
Perovuohan on Suomen tasolle loistava toimittaja! Kyllä tässä on nähty matkan varrella vaikka millaista hiihtäjää. Pari sanaa Haaralasta & Aspegrenista. Varsinkin jälkimmäisen peluutukseen olin tosi pettynyt. Tuntuu ettei hän koskaan saanut peleissä oikeaa näyttöpaikkaa. Ja päinvastoin Haaralan kohdalla. Mies heitettiin aina sisään kun oli vähänkään tarve ja ei mitään mainittavaa saanut aikaan. Valitettavasti. Sympaattinen poika kylläkin.
Haarala väläytteli kaudella 2021. Tason nostoa odottelin kaudelle 2022 mutta kausihan oli häneltä tosi huono.
|
|
|
|
|
F157
Poissa
|
 |
Vastaus #306 : 10.11.2022 klo 10:33:28 |
|
Tuleeko KuPS pelaamaan 100v juhlaottelussa, tai ylipäätäänjossain ottelussa siinä hienossa vihreä mustaraitaisessa paidassaan jolla pelasi silloin vanhoina huonoina aikoina? Siinä paidassa oli tyyliä.
|
|
|
|
|
jormakaariainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen
|
 |
Vastaus #307 : 10.11.2022 klo 20:52:07 |
|
Mikä ottelu se oli, missä Ikonen meni ihan sekaisin selostuskopissa ja mistä tämän pätkän löytäisi? En muista yhtään.
e. no heti kun kysyin niin löysin hakusanat joilla löysin ottelu. Slovan Bratislavaa vastaan se oli.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.11.2022 klo 20:56:21 kirjoittanut jormakaariainen »
|
|
|
|
|
Gasse126
Poissa
|
 |
Vastaus #308 : 11.11.2022 klo 01:16:49 |
|
Pakko tulla huutelemaan Ollilasta. Ei mennyt sitä puhumaani paria vuotta maajoukkuekutsuun. Tuli jo nyt... Ja tänne ei foorumin mukaan olisi kelvannut ku ringin leventäjäksi.
|
|
|
|
|
elekrepie
Poissa
|
 |
Vastaus #309 : 11.11.2022 klo 08:34:24 |
|
Pakko tulla huutelemaan Ollilasta. Ei mennyt sitä puhumaani paria vuotta maajoukkuekutsuun. Tuli jo nyt... Ja tänne ei foorumin mukaan olisi kelvannut ku ringin leventäjäksi.
Täälläkö ne nykyään maajoukkueet valitaan? Minä kun luulin, että valmentaja ja kapteenisto ainoastaan.
|
|
|
|
|
Aisankannattaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #310 : 11.11.2022 klo 09:05:50 |
|
Valmentaja yhdessä kapteeniston kanssa valitsee myös maajoukkueen.
|
|
|
|
|
Näppylähanska
Poissa
|
 |
Vastaus #311 : 11.11.2022 klo 09:28:08 |
|
Ensi kuussa on jo peli, kaiketi jopa kaksi. Tulispa kuvaa, josko vaikka Livekset lähettäisi striimiä peleistä. Niitä on kiva katella ja siitähän se kausi alkaa. Eikös se Simokin sanonut joskus, että joulukuu on tärkeä.
|
|
|
|
|
Bockwurst
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #312 : 11.11.2022 klo 09:53:02 |
|
Ensi kuussa on jo peli, kaiketi jopa kaksi. Tulispa kuvaa, josko vaikka Livekset lähettäisi striimiä peleistä. Niitä on kiva katella ja siitähän se kausi alkaa. Eikös se Simokin sanonut joskus, että joulukuu on tärkeä.
Eiköhän tuota jotain livetaltiointia luulisi olevan tarjolla. Näissä reenipeleissä olisi jo kyllä kiva nähdä muutamia uusia testimiehiä mukana pyörimässä kuvioissa.
|
|
|
|
|
F157
Poissa
|
 |
Vastaus #313 : 11.11.2022 klo 10:30:48 |
|
Valmentaja yhdessä kapteeniston kanssa valitsee myös maajoukkueen.
Ja eikös muutama vuosi sitten Palloseurassa kapteenisto päättänyt erikoistilanteiden antajat ja avauksen? Valmentaja kiittää.
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
 |
Vastaus #314 : 11.11.2022 klo 10:31:56 |
|
Mielenkiintoista nähdä miten paljon tuokin puoli heikkenee kun Iko lähti. Eihän Viki noihin läheskään aina kerennyt mukaan ja nyt pitäisi vissiin itse hoitaa kokonaan, jos meinataan kuvaa saada eetteriin. Mölymäki myös rip.
|
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #315 : 11.11.2022 klo 11:04:05 |
|
Heiskanen hoitamaan Mölymäen. Mikki käteen ja laitetaan porukka naaramaan.
|
|
|
|
|
Stanislaw Lemonade
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 11.11.2022 klo 12:34:52 |
|
Eihän tuo kelvannut edes U21-majuun ennen junamatkaa Helsinkiin.
|
|
|
|
|
WP
Poissa
|
 |
Vastaus #317 : 11.11.2022 klo 14:34:54 |
|
Eihän tuo kelvannut edes U21-majuun ennen junamatkaa Helsinkiin.
Itse odottelin hiukan Aleksi Paanasen valintaa maaotteluihin Klubi siirron jälkeen.
|
|
|
|
|
|
Itä132
|
 |
Itä132
Vastaus #318 : 11.11.2022 klo 15:29:45 |
|
Itse odottelin hiukan Aleksi Paanasen valintaa maaotteluihin Klubi siirron jälkeen.
Itse odottelin Diogo Tomasin valintaa maaotteluihin vasta Klubi siirron jälkeen.
|
|
|
|
|
WP
Poissa
|
 |
Vastaus #319 : 11.11.2022 klo 16:09:02 |
|
Itse odottelin Diogo Tomasin valintaa maaotteluihin vasta Klubi siirron jälkeen.
Eikös Diogo käynyt ja maajoukkueen mukana? Jää siis Kuopioon?
|
|
|
|
|
aNdero
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 11.11.2022 klo 17:05:16 |
|
Heiskanen hoitamaan Mölymäen. Mikki käteen ja laitetaan porukka naaramaan.
Pätevimmät hoitaa hommat!
|
|
|
|
|
sokerisakari
Poissa
Suosikkijoukkue: Keltaista ja mustaa, sen kauniimpaa ei oo
|
 |
Vastaus #321 : 11.11.2022 klo 17:32:40 |
|
Millä hinnalla Lingman mahtaisi irrota Ruotsin divarista? Massiarskalla vois olla käyttöä Lucelle, 100v juhlakausi ja kaikkea.
|
|
|
|
|
|
|
 |
Vastaus #322 : 11.11.2022 klo 17:43:42 |
|
Millä hinnalla Lingman mahtaisi irrota Ruotsin divarista? Massiarskalla vois olla käyttöä Lucelle, 100v juhlakausi ja kaikkea.
Helvetti jäätyy ennen. Lingman itsekin on aika selväsanaisesti ilmaissut, ettei ole maakuntiin lähdössä vaikka mikä olis. Kuinka paljon Arilla on rahaa? Yli puolet viime vuoden tuloista näytti jo menneen jalkapalloharrastukseen.
|
|
|
|
|
sokerisakari
Poissa
Suosikkijoukkue: Keltaista ja mustaa, sen kauniimpaa ei oo
|
 |
Vastaus #323 : 11.11.2022 klo 18:12:17 |
|
Kuinka paljon Arilla on rahaa? Yli puolet viime vuoden tuloista näytti jo menneen jalkapalloharrastukseen.
Sen kun tietäis. Tulot ja omaisuus on tietysti kaksi eri asiaa.
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #324 : 11.11.2022 klo 19:06:39 |
|
Kuinka paljon Arilla on rahaa? Yli puolet viime vuoden tuloista näytti jo menneen jalkapalloharrastukseen.
Ottaa firmasta ulos sen verran mitä tarvitaan elämiseen. Ja kai suurin osa KuPS-lainoista tulee pikemminkin Arin firman kautta pikemminkin kuin yksityishenkilöltä.
|
|
|
|
|
|
|
|