FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.08.2025 klo 15:14:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 28 [29] 30 ... 34
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan markkinointi - tältä tuntuu  (Luettu 114670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minävaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #700 : 30.03.2025 klo 11:49:00

Saako Ilves myytyä avausottelun loppuun, tällä hetkellä lippuja mennyt yli 6000

Hyvältä näyttää. Tosin nyt tuli eteen suomifutiksen final boss eli 3 astetta ja pilvistä lauantaina.
Triangelikostaja

Paikalla Paikalla


Vastaus #701 : 30.03.2025 klo 11:57:01

Erittäin mitäänsanomaton toi uusi tunnari. Ikävä jää vanhaa, kuten moni maininnutkin.

Löytyi jo tubesta tuo uusi renkutus: https://youtu.be/_Wmj7PrqdUc?si=5N3jYo4Fowvkve0y

Onko tämä nyt oikeasti se uusi tunnari? Täähän on tosi jees. Onhan ihmisillä erilainen musiikkimaku, itse kun tykkään elektronisestä niin uppoaa kyllä hyvin. Ylos Alussa jo luulin, että onko joku Vangeliksen sävellys.
Hojack Borseman
Vastaus #702 : 30.03.2025 klo 12:15:21

Onko tämä nyt oikeasti se uusi tunnari? Täähän on tosi jees. Onhan ihmisillä erilainen musiikkimaku, itse kun tykkään elektronisestä niin uppoaa kyllä hyvin. Ylos Alussa jo luulin, että onko joku Vangeliksen sävellys.

Tämä se on. Ihan hyvä tämä tosiaan on.

Yleisesti ihmisille, ihan turha jäädä roikkumaan nostalgiaan ja ”näin on tehty aina” ajattelumalliin. Maailma muuttuu ja kannattaa itsekin yrittää muuttua mukana niin ei vanhana sitten katkeroidu täysin kun kaikki on uutta ja ihmeellistä ja mitään ei ymmärrä.

Ei se nänänänänäänä kitararenkutuskaan nyt oikeasti mikään järin hyvä ollut. Toki toi mieleen aina Veikkausliigan kun sitä niin monta vuotta kuullut. Niin tuo tämäkin kun tämä tovin soinut ja matseista muodostunut uusia muistoja tämän tunnarin soidessa.  

Itse olisin toivonut isompaa brändimuutosta siinä yhteydessä kun vaihtuisi liigan nimisponsori. Saataisiin samalla yrittää pyyhkiä kaikki ummehtuneet vuosikymmenten mielikuvat ja alkaa luomaan uusia ammattimaisempia. Jos peruspertiltä käyt kysymässä, niin eihän Veikkausliigan maine mikään kovin kummoinen ole.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2025 klo 12:17:51 kirjoittanut Hojack Borseman »
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #703 : 30.03.2025 klo 12:40:18

Aika hyvältä toi kuulosti Liigacupin finaalissa, kun soitettiin pelaajien astellessa kentälle. Tuohon ympäristöön ja "neutraaliin" peliin ainakin soveltuva.
tampereen lurkkija miäs

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #704 : 30.03.2025 klo 12:54:34

Tunnarihan on ihan hyvä. Ei enempää, ei vähempää. Se tuota kuunnellessa tuli mieleen, että tuohon on aika helppo leikata kaikenlaista videomatskua, ja jos seurat tuota käyttävät vaikka ennen matseja nostatukseen niin pystyn näkemään sieluni silmin miten jytke soi ja Tammelan videoskriinillä Popovitch pamauttaa läheltä kovaa etuyläkulmaan, Jukkola leikkaa sisään ja painaa pallon tarkalla kierteisellä sisään, Miettunen taklaa vastustajan kovaa irti pallosta ja Virtanen nollaa pilkun. Löytyy sopivaa tamppausrytmiä kuvalle pomppivasta kannatajakatsomosta ja niin edespäin. Markkinointimusaa, ja kuten sanottua, ihan hyvää sellaista.

Brändimuutos on varmasti myös tulossa nimisponsorin vaihtuessa, siihen on varmaan sillä nimisponsorillakin sanomista. Minusta on kuitenkin ihan perusteltua tehdä tässä vaiheessakin, koska ei sekään tee hyvää brändille että sarjaa, sen brändiä ja markkinointia roikotetaan vuosia jossain minimitekemisen limbossa odotellen vedonlyöntimarkkinoiden vapautumista ja nimisponsorin vaihtumista. Se antaisi myös vähän liiaksi kuvan, että tähän asti on vain puuhasteltu ja sarjasta tulee oikea siinä kohtaa kun Veikkaus-etuliite poistuu. Uusia ihmisiä tullaan tavoittamaan myös tällä väliajalla, eikä tuulareille kannata antaa helppoa maalia siinä että nyt meillä vasta on oikea sarja jolla on oikea brändi ja markkinointi kun saatiin se maaginen ulkomainen rahapeliyhtiö sponsoriksi. En kannata Veikkauksen monopolia, ja markkinoiden vapautumisen myötä tuleva lisäraha kotimaiselle jalkapallolle on ilman muuta hyvä asia, mutta kyllä minua myös kuvottaa vähän urheiluväen ja erityisesti jalkapalloihmisten harjoittama kansainvälisten rahapeliyhtiöiden sukuelimen lutkuttelu että sitten kaikki on hyvää kun saadaan joku Maltalainen Bet420 nimisponsoriksi. Maailmalla trendinä on ollut pikemminkin uhkapelaamiseen eron tekeminen ja meillä siihen ei oikein ole varaa jos kotimaista jalkapalloa halutaan kehittää, mutta paljon nähty ihailu ja utopiakuvien maalailu menee minusta aika yli. Ei ne ole varsinaisesti mitään hyviä firmoja.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2025 klo 12:57:02 kirjoittanut tampereen lurkkija miäs »
Suloinen Agentti

Poissa Poissa


Vastaus #705 : 30.03.2025 klo 13:00:18

Ihan hyvältä kuulostaa tää uus renkutus. Tuli vähän Apulanta mieleen.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #706 : 30.03.2025 klo 13:05:47

Lainaus
Brändimuutos on varmasti myös tulossa nimisponsorin vaihtuessa, siihen on varmaan sillä nimisponsorillakin sanomista.

Voisin ottaa jalluvedon, että ei ole tulossa ellei kuvitteellinen nimisponsori halua räjäyttää kaikkea uusiksi ja maksaa kaiken. Kun katsoo ihan vain tekijöitä nykyisen brändimuutoksen kohdalla, niin tämä on aivan varmasti ollut luokkaa v*tun kallis. Ei tämmöisiä parin vuoden välein tehdä, koska siinä ei ole yksinkertaisesti mitään järkeä.
Triangelikostaja

Paikalla Paikalla


Vastaus #707 : 30.03.2025 klo 13:14:34

En kannata Veikkauksen monopolia, ja markkinoiden vapautumisen myötä tuleva lisäraha kotimaiselle jalkapallolle on ilman muuta hyvä asia, mutta kyllä minua myös kuvottaa vähän urheiluväen ja erityisesti jalkapalloihmisten harjoittama kansainvälisten rahapeliyhtiöiden sukuelimen lutkuttelu että sitten kaikki on hyvää kun saadaan joku Maltalainen Bet420 nimisponsoriksi. Maailmalla trendinä on ollut pikemminkin uhkapelaamiseen eron tekeminen ja meillä siihen ei oikein ole varaa jos kotimaista jalkapalloa halutaan kehittää, mutta paljon nähty ihailu ja utopiakuvien maalailu menee minusta aika yli. Ei ne ole varsinaisesti mitään hyviä firmoja.

Ei tietenkään, ja kolikon kääntöpuolena peliongelmat tulevat myös lisääntymään. Asiat jotka ovat myös kohtalaisen ikäviä juttuja.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #708 : 30.03.2025 klo 14:07:59

Voisin ottaa jalluvedon, että ei ole tulossa ellei kuvitteellinen nimisponsori halua räjäyttää kaikkea uusiksi ja maksaa kaiken. Kun katsoo ihan vain tekijöitä nykyisen brändimuutoksen kohdalla, niin tämä on aivan varmasti ollut luokkaa v*tun kallis. Ei tämmöisiä parin vuoden välein tehdä, koska siinä ei ole yksinkertaisesti mitään järkeä.
Jos uusi nimisponsori tulee ja se on ULKOMAILTA, niin ehkä uusi nimisponsori osaa vinkata ulkomailta osaavat ammattilaiset brändiuudistusta tekemään näiden nykyisten puuhastelijoiden sijasta. Silloin käden taskuun laittaessa saattaa sormiin tarttua muutakin kuin paskaa.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #709 : 30.03.2025 klo 14:14:42

Jos uusi nimisponsori tulee ja se on ULKOMAILTA, niin ehkä uusi nimisponsori osaa vinkata ulkomailta osaavat ammattilaiset brändiuudistusta tekemään näiden nykyisten puuhastelijoiden sijasta. Silloin käden taskuun laittaessa saattaa sormiin tarttua muutakin kuin paskaa.

Uudistuksesta vastanneella lafkallahan on toimistot ULKOMAILLA ja on oikein maineikas. Ja kallis.
Durden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #710 : 31.03.2025 klo 19:19:05

Logosta ja muusta brändiuudistuksesta en ole jaksanut niin välittää. Kehitys kehittyy, kuten otsikko sanoo. Vanhaa tunnaria jään kuitenkin minäkin kaipaamaan. Rolleyes Siinä oli jotain. Räväkkyyttä, sähköä, kotikutoisuutta, nostalgiaa tietysti myös. Varsinkin Rovaniemen keskuskentällä tuo raikasi keskinkertaisista äänentoistolaitteista niin että melkein korviin otti. >:( Ylos
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: mode-hangaround


Vastaus #711 : 31.03.2025 klo 20:30:20

Kyl tuo brändin yleinen ulkosuasu näyttää ihan hyvältä katukuvassa sekä somessa, mutta logon värisekoilu tosiaan vain ihmetyttää, kun näkyy Saksan lippuna painetuissa versioissa. Tuonkin olisi joku ammattilainen voinut ehkä ennalta tajuta...

Logon tarkoitettu, idean mukainen väritys ei niin muuten haittaa. Mieluummin räikeää kuin unohdettavaa. Se että tunnistettava fanihahmo huiveineen piti yliyksinkertaistaa hädin tuskin ihmistä muistuttavaksi putkihahmoksi nyt on sitten tällaista nykyajan logotouhua.

Hyvä että pyrittiin harmaudesta eroon, vaikka lopputuloksessa vähän hutiloitiin.
Bulebule

Poissa Poissa


Vastaus #712 : 31.03.2025 klo 20:47:51

YouTubessa on pistänyt silmään Klubin kausarimainos, joka pomppaa esiin tasaiseen tahtiin.
Ilkeä Eläinlääkäri

Paikalla Paikalla


Vastaus #713 : 31.03.2025 klo 23:20:24

Vaikuttaa siltä, että tuo uusi brändi on tehty sen verran hutikassa, että kyseessä on enemmänkin Brandy-uudistus. Noh, ehkä kaikkeen tottuu ajan myötä.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #714 : 31.03.2025 klo 23:31:39

Miten kauden alun lähestyminen on näkynyt katukuvassa? Itse en ole nähnyt yhtäkään mainosta missään.

Tällä hetkellä luotetaan aivan liikaa seurojen omaan mainontaan.
Pitäisin seurojen mainoksia oleellisempina, mutta on Helsingissäkin ainakin julkisen liikenteen pysäkeillä Veikkausliigan mainoksia.

Uutta renkutusta en ole vielä kuunnellut, mutta eiköhän sen kuule viimeistään lauantaina Tammelassa.
TP55

Paikalla Paikalla


Vastaus #715 : 01.04.2025 klo 12:42:37

Uutinen
Veikkausliiga

Sääntöuudistus kotimaisen jalkapallon pääsarjoihin kaudelle 2025

Veikkausliiga ja Briotech Kansallinen Liiga ottavat käyttöön merkittävän sääntömuutoksen kauden 2025 alusta. Uusi käytäntö astuu voimaan nyt lauantaina alkavassa Veikkausliigassa ja 26.4. alkavassa Briotech Kansallisessa Liigassa. Kauden alusta lähtien päävalmentajilla on oikeus käyttää videohaastoa ottelun aikana.

Videohaasto, joka on jo laajasti käytössä monissa muissa urheilulajeissa, tuo uuden tason oikeudenmukaisuuteen ja tarkkuuteen kotimaisen jalkapallon pääsarjoissa. Jatkossa jokaisessa Veikkausliigan ja Briotech Kansallisen Liigan ottelussa molemmilla joukkueilla on oikeus haastaa kerran mikä tahansa erotuomarin vihellys. Haastettu tilanne arvioidaan Ruudun lähetyskuvasta, ja tarvittaessa tuomio voidaan muuttaa.

Sääntöuudistukseen liittyy myös tiukka seuraamusjärjestelmä, joka tuo lisää vastuuta valmentajille. Mikäli videohaasto ei mene läpi, valmentaja saa suoran punaisen kortin ja poistetaan kentältä. Jos taas haasto hyväksytään, erotuomari vaihdetaan kesken ottelun. Tämä tuo peliin lisää jännitystä ja tarkkuutta valmentajien päätöksentekoon.

Tämä sääntöuudistus lisää oikeudenmukaisuutta, tehostaa otteluiden päätöksentekoa ja tuo uutta kilpailullisuutta kotimaisen jalkapallon kentille. Se myös varmistaa, että otteluiden ratkaisut perustuvat entistä tarkempaan ja reilumpaan arviointiin.

8)
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #716 : 01.04.2025 klo 12:44:00

Erotuomarin vaihto olis kyllä usein tarpeen :D
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat


Vastaus #717 : 01.04.2025 klo 12:45:18

Erotuomarin vaihto olis kyllä usein tarpeen :D
Jonossa viisi foorumistia, josta valita Ylos
Pavejasa

Poissa Poissa


Vastaus #718 : 01.04.2025 klo 12:56:49

Erotuomarin vaihto olis kyllä usein tarpeen :D
Ei tarvitsisi Munukkaa koko ottelua katsoa.
Raahaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sisällöntuottajat


Vastaus #719 : 01.04.2025 klo 15:15:16

Uutinen
Veikkausliiga

Sääntöuudistus kotimaisen jalkapallon pääsarjoihin kaudelle 2025

Haastettu tilanne arvioidaan Ruudun lähetyskuvasta, ja tarvittaessa tuomio voidaan muuttaa.


Tästä kuvasta on miltei mahdotonta sanoa... PUNAINEN! Mene ulos täältä!
Ramone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #720 : 04.04.2025 klo 15:14:11

Veikkausliigan nettisivut uudistuneet. Tykkään!

https://www.veikkausliiga.com/
punainen paroni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #721 : 04.04.2025 klo 15:44:25

Modernisti ja nykyaikaisesti on turhan tumma nettisivu. Musta pohja ja värikkäät laatikot yms. saa sen vaikuttamaan hieman keskeneräiseltä. Varmaan tuohonkin tottuu, mutta jotenkin vähän ahtaankin oloinen. Tilastot sun muut tuossa etusivulla näyttävät kivoilta, mutta värimaailma on kauhea.

muokkaus. - Lisätään siis, että ei näytä ammattimaiselta sivulta, jotenkin painostavalta ja raskaalta lukea. Edellinen oli mukavampi värimaailmaltaan ja oli jotenkin väljempi. Ei pelkkää pahaa, uutiset ovat paremmin näytillä uusilla sivuilla.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2025 klo 15:47:22 kirjoittanut punainen paroni »
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #722 : 04.04.2025 klo 15:47:37

Tummalle Ylos Mitä enemmän tummaa teemaa, sivuja, dark modeja ja vaikka mitä saa luuriin, niin sen parempi.
minävaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #723 : 04.04.2025 klo 16:03:34

Tummalle moodille Ylos, mutta noin muuten näyttää vähän amatöörimäiseltä ja jotenkin nuo neonvärit myös syövät tumman teeman edesauttamaa pehmeyttä silmille. Ikävä kontrasti.
Taikuri ja Sorsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: On vain yksi Klubi


Vastaus #724 : 04.04.2025 klo 16:24:25

Veikkausliigan nettisivut uudistuneet. Tykkään!

https://www.veikkausliiga.com/

MIFKin Korede Yemi Adedoyinilla kova aloitus kauteen, kun on kaikkien tilastojen kärjessä :D

 
Sivuja: 1 ... 28 [29] 30 ... 34
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa