FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.10.2025 klo 10:51:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 45 [46] 47 ... 254

Kirjoittaja Aihe: TPS 2023  (Luettu 1040004 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #1125 : 18.01.2023 klo 11:58:04

En itse ymmärrä lainkaan tuota negailua Pakkasta kohtaan. Pelasi ihan hyvällä ykkösen tasolla viime kaudella ja on nuori oma kasvatti.

Pakkanen selvisi viime kaudesta lopulta ihan puhtain paperein, mutta olihan siellä muutama sellainen peli (ja vastustajan tekemä maali), että oli siinä ja tässä että onko kaveri liian kovassa paikassa. Mutta oli varmasti hänelle kehittävä kausi ja sataprosenttisen sama siihen, että mieluummin katson tuolla paikalla pari virhettä tekevää omaa kasvattia kuin jotain kehäraakkia jämähinaajaa jota ei oikeasti kiinnosta.
Ravenmoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers

Vastaus #1126 : 18.01.2023 klo 13:32:41

Pakkanen selvisi viime kaudesta lopulta ihan puhtain paperein, mutta olihan siellä muutama sellainen peli (ja vastustajan tekemä maali), että oli siinä ja tässä että onko kaveri liian kovassa paikassa. Mutta oli varmasti hänelle kehittävä kausi ja sataprosenttisen sama siihen, että mieluummin katson tuolla paikalla pari virhettä tekevää omaa kasvattia kuin jotain kehäraakkia jämähinaajaa jota ei oikeasti kiinnosta.

Kasvukivut nyt on nuorten kohdalla omasta mielestäni vaan hyväksyttävä jos nuoria halutaan kehittää.

Sundmanilla nyt on raamit pelata topparina ja voi hyvinkin sopia tuolle pelipaikalle paremmin kuin laidalle. Kivikko - Sundman - Pakkanen - Lakkamäki on ihan lupaavan kuuloinen linja joka parhaimmillaan voisi pelata pitkään yhdessä jos kaikki menee hyvin (tän seuran kohdalla ei odotukset ole kauhean korkealla). Sundman noista kuitenkin taitaa olla vanhin 24v ikäisenä ja jos Hakanpää sattuisi ottamaan kehitysaskelia niin siinä olisi vielä maalivahtikin samaan pakettiin.

Aina näitä voi toivoa mutta todellisuudessa tuo on aika turhan optimistinen skenaario :)
dunu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #1127 : 18.01.2023 klo 16:01:41

avauskierros 16.4.

La 29.4. TPS - JäPS, Urheilupuiston Yläkenttä
La 13.5. TPS - Gnistan, Urheilupuiston Yläkenttä

Kaiketi sarja alkaisi Seuran osalta kahdella vierasottelulla ja TPS aloittaisi kotikautensa evakossa muovinurmen asennuksen ajan.
Pököpeura

Poissa Poissa

Vastaus #1128 : 18.01.2023 klo 16:19:50

On mielenkiintoista, että täällä on kauhea kiima päällä heti kun seura palkkasi kakkosveskan, kakkosessa yhden maalin tehneen teinilaitahyökkääjän ja teki jatkosopparin hajoilevan laitapakin kanssa, jota aiotaan peluttaa topparina. Oonko mä nyt missannut jotain olleellista?
dunu

Poissa Poissa

Vastaus #1129 : 18.01.2023 klo 16:32:36

On mielenkiintoista, että täällä on kauhea kiima päällä heti kun seura palkkasi kakkosveskan, kakkosessa yhden maalin tehneen teinilaitahyökkääjän ja teki jatkosopparin hajoilevan laitapakin kanssa, jota aiotaan peluttaa topparina. Oonko mä nyt missannut jotain olleellista?

Hymähdin itsekseni ihan samaa. En ihan päässyt kiinni mikä käänsi monien mielet näin nopeasti. Tuliko positiivisena yllätyksenä, ettei TPS oikeasti lähde kauteen viidella pelaajasopimuksella? Vielä jos tulevana perjantaina kaatuu aina vaikea Piffen Kakkosesta, niin jengin kiimamittari on taas tapissaan.
Cartel

Poissa Poissa

Vastaus #1130 : 18.01.2023 klo 16:44:51

Itse olen ainakin missannut tämän "kauhean kiiman", jonka mainitset ja jolle dunu hymähtelee.

Ilmeisesti taukoni tältä palstalta ei ollutkaan tarpeeksi pitkä kun kaikki asiallinen keskustelu - joka ei sisällä Tepsin eksplisiittistä haukkumista - joukkueen rakennuksesta on näin epätoivottavaa ja jotain, mikä heti tullaan kyseenalaistamaan.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #1131 : 18.01.2023 klo 16:47:20

En ole aistinut kiimaa. Mielestäni turha tässä missään itsesäälissä on rypeä, kun siihen ei myöskään suurempaa syytä ole. Ihan luonnollista, että kiinnostus kasvaa, kun kauden alku lähenee.

Itse olen ainakin missannut tämän "kauhean kiiman", jonka mainitset ja jolle dunu hymähtelee.

Ilmeisesti taukoni tältä palstalta ei ollutkaan tarpeeksi pitkä kun kaikki asiallinen keskustelu - joka ei sisällä Tepsin eksplisiittistä haukkumista - joukkueen rakennuksesta on näin epätoivottavaa ja jotain, mikä heti tullaan kyseenalaistamaan.

Älä välitä, jotkut ovat vain päättäneet, että tästä seurasta ei saa ajatella mitään positiivista tai tuntea innostusta alkavasta kaudesta.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2023 klo 16:49:21 kirjoittanut Herstein »
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #1132 : 18.01.2023 klo 16:54:43

Jokainen sopimus mikä on julkaistu Lauruikaisen jälkeen on parempi kuin viimekaudella esim yhdenkään hinaajan sopimus.

Toki tietysti rima hyvään fiilikseen on sinänsä itsellä aika matala varmaan monien mielestä. Realistina en usko, että tänne joukkoeellista Messejä tai edes Hämäläisiä saadan.

Hyviä pelaajia ykköseen ja suunta on oikea. Miksi vitussa ei olisi hyvällä tuulella?
Pököpeura

Poissa Poissa

Vastaus #1133 : 18.01.2023 klo 17:31:09

Jaa? Pointsi nyt oli vaan se, että joukkueen rakennus on pahasti kesken ja ans kattoo ny, mitä tää on. Onks tää sitä vaiko tätä vai ei mittää? https://www.youtube.com/watch?v=Fkfu-nx52ZY
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä

Vastaus #1134 : 18.01.2023 klo 17:54:35

Ensin Forsman, sitten Viscosi. Parin vuoden päästä sitten Koponen Vaasaan? ;)
Zabala

Poissa Poissa

Vastaus #1135 : 18.01.2023 klo 18:17:18

Kivikko varmistui, 1+1.
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #1136 : 18.01.2023 klo 18:17:48

Omis papereis suhteellisen mairea.
Lucky Loser

Poissa Poissa

Vastaus #1137 : 18.01.2023 klo 18:29:45

Omis papereis suhteellisen mairea.

Älä nyt kiimaile, jäitä hattuun.
Öljy

Poissa Poissa

Vastaus #1138 : 18.01.2023 klo 18:53:02

Hyvin sanottu! Matias Kivikko varmaankin jatkaisi Jarossa jos olisi niin ihmeellinen pelaaja oli Italiassa käymässä mutta tuli nopeasti takaisin. Sundman tosiaan paljon telakalla viettää aikaa, Olli Hakanpää on Tepsin mies, mutta kovin huono maalivahti mitä viime kaudella Paraisilla näki. Pippolat ja muut juniorit ovat vielä kaukana edes ykkösen tasosta, olen kyllä mielelläni väärässä asian suhteen. Aika näyttää lisää. Jos täällä mainitut testipelaajat ovat oikeita kuten tämä KaaPon Ruuskanen, niin kyllä on taso heikko.
Hurten

Poissa Poissa

Vastaus #1139 : 18.01.2023 klo 19:13:33

Ei olla enää vähiten sopimuksia tehnyt joukkue! Ylos

Bengan jos saisi vielä jatkamaan niin alkaa puolustussuuntaan joukkue näyttää erinomaiselta.
RobbieRensenbrink

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, KaaPo, FC Jazz

Vastaus #1140 : 18.01.2023 klo 21:44:26

Hyvin sanottu! Matias Kivikko varmaankin jatkaisi Jarossa jos olisi niin ihmeellinen pelaaja oli Italiassa käymässä mutta tuli nopeasti takaisin. Sundman tosiaan paljon telakalla viettää aikaa, Olli Hakanpää on Tepsin mies, mutta kovin huono maalivahti mitä viime kaudella Paraisilla näki. Pippolat ja muut juniorit ovat vielä kaukana edes ykkösen tasosta, olen kyllä mielelläni väärässä asian suhteen. Aika näyttää lisää. Jos täällä mainitut testipelaajat ovat oikeita kuten tämä KaaPon Ruuskanen, niin kyllä on taso heikko.

Kivikko on nuoresta iästään huolimatta kokenut paljon ja hakee seuraavaa isoa steppiä urallaan. Hankanpää esittää välillä huippuotteita, viime vuosi oli hankala putoajajoukkueessa. Sundmanille toivon ehjää kautta ja uskon, että saamme hänestä paljon irti.
pökkelö

Poissa Poissa

Vastaus #1141 : 18.01.2023 klo 23:12:53

Ihan positiivisia sopimus uutisia mielestäni.
"omia" Hakanpää & Pippola.
Ainoa mikä mietityttää on Sundman.
Lahjat ja raamit ovat korkeammalla, mutta..aikaisemmilla kausilla hyvien otteiden vastapainoksi käsittämättömiä nukahduksia ja lepsua pelailua.
Joku aivopierukin. Laitapakilla vielä menee, kun vasen toppari voi paikata.
Topparina sellaiset ovat helposti lahjamaaleja.
Toivottavasti saa kuitenkin pelinsä toimimaan ja tasaisuutta koko 90 min ja pelistä toiseen.

Pakkanen pelasi hyvän avauskauden ykkösessä. Harva vetää virheettömästi alusta saakka. Reilusti jäi plussalle kokonaisuutena.
Glorious

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Tottenham

Vastaus #1142 : 19.01.2023 klo 17:03:23

O-P Pajula 1+1. Jokohan ensi kaudella selviäisi ihan pelaamaan asti?

https://fc.tps.fi/fi/uutiset/nuori-hyokkaaja-onnipekka-pajula-solmi-jatkosopimuksen-kasvattajaseuransa-kanssa
Lempilampi

Poissa Poissa

Vastaus #1143 : 19.01.2023 klo 17:10:16

Miten mulla on sellainen olo, että Super-Poju osoittaa juuri minua? Tästä voi tulla mitä vaan (loukkaantumis)helvetin ja taivaan väliltä. Siihen rinnalle olisi hyvä saada joku varmempi suorittaja, ettei ihan vain yhden kortin varassa olla.

Mutta siis minä uskon. I believe. Jag tror.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #1144 : 19.01.2023 klo 17:18:20

Poikkeuksellisen laadukashan OP on (ollut), mutta kun.

Toivottavasti pysyy lopulta ehjänä ja pääsee kovissa peleissä lopulta näyttämään maalintekotaitoaan.
Juuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, MUFC

Vastaus #1145 : 19.01.2023 klo 17:24:30

OP:han oli taas viime talvikaudella varmaan meidän paras pelaaja mutta se ei lohduta jos ei pysty kesällä pelaamaan minuuttiakaan. Nyt taitaa olla se viho viimeinen mahdollisuus jos aikoo futista ammatikseen vielä pelailla.
Napsukki

Poissa Poissa

Vastaus #1146 : 19.01.2023 klo 18:04:10

Tuntuu vähä siltä että tulemme olemaan kusessa hyökkäyspäässä tällä kaudella.
Ravenmoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers

Vastaus #1147 : 19.01.2023 klo 18:07:41

Tuntuu vähä siltä että tulemme olemaan kusessa hyökkäyspäässä tällä kaudella.

Mites tämä eroaa jotenkin ajasta sitten sterling yateken?
Napsukki

Poissa Poissa

Vastaus #1148 : 19.01.2023 klo 20:00:38

Mites tämä eroaa jotenkin ajasta sitten sterling yateken?

Meillä oli viimekaudella hyvä ykkösen taso hyökkäys.
Tällä kaudella vähä pelkään että ei edes sitäkään tule olemaan.

Kuka muu meillä pajusen lisäksi on hyökkäyspäässä? Ei kokenuita nuoria niillä ei kauheen kauas mennä.
Virallinen

Poissa Poissa

Vastaus #1149 : 19.01.2023 klo 20:03:20

Meillä oli viimekaudella hyvä ykkösen taso hyökkäys.
Tällä kaudella vähä pelkään että ei edes sitäkään tule olemaan.

Kuka muu meillä pajusen lisäksi on hyökkäyspäässä? Ei kokenuita nuoria niillä ei kauheen kauas mennä.

Pajusen lisäksi on tietysti Onni Helelä. Omilla pojilla!

Sivuja: 1 ... 45 [46] 47 ... 254

Siirry: