FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.10.2025 klo 20:24:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 254

Kirjoittaja Aihe: TPS 2023  (Luettu 1039737 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #425 : 01.12.2022 klo 11:02:27

Treenirinki on toiveita herättävä. Viime kauden tärkeitä pelaajia on edelleen mukana. Alkaen kapteenistosta. Lisäksi tänään kopille päin näytti kävelevän ainakin kaksi vanhaa tuttua eri saarilta. Ei vielä syytä paniikkiin.

Tintti ja Allen?
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #426 : 01.12.2022 klo 11:03:27

^^^ ja ^^ jos pitävät paikkansa, niin ihan hyvältä kuulostaa. Kyllähän tässä toki parasta toivotaan, mutta kokemus ei anna sitä kuitenkaan odottaa.

Tintti ja Allen?

Tämä tuli itsellenikin ensimmäisenä mieleen :D
Lempilampi

Poissa Poissa

Vastaus #427 : 01.12.2022 klo 11:04:04

Hienoja uutisia!!! Kaikki on sittenkin hyvin! Nami nami, hunajata!!! Tuoppi
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #428 : 01.12.2022 klo 11:04:10

Juuri jotain tälläistä tarkoitin. En voi mitenkään uskoa, että Laurikainen ja kumppanit olisivat heittäneet hanskat tiskiin ja ”laittaneet kaikkia munia yhteen koriin”. Kyllä siellä asioita tapahtuu! Pääasia että tehdään oikeita ja harkittuja valintoja!
Lempilampi

Poissa Poissa

Vastaus #429 : 01.12.2022 klo 11:10:14

Juuri jotain tälläistä tarkoitin. En voi mitenkään uskoa, että Laurikainen ja kumppanit olisivat heittäneet hanskat tiskiin ja ”laittaneet kaikkia munia yhteen koriin”. Kyllä siellä asioita tapahtuu! Pääasia että tehdään oikeita ja harkittuja valintoja!

Älä nyt. Miten masentuneiden ääripessimistien ja Inter-fanien hatusta heitot saattaisivat olla vailla perustaa?
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #430 : 01.12.2022 klo 11:14:57

Älä nyt. Miten masentuneiden ääripessimistien ja Inter-fanien hatusta heitot saattaisivat olla vailla perustaa?

:D vittu
Kupittaanfemma

Poissa Poissa

Vastaus #431 : 01.12.2022 klo 11:21:03

Tintti ja Allen?

molemmat toivottuja pelaajia
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #432 : 01.12.2022 klo 11:24:03

molemmat toivottuja pelaajia
Ollaan ostettu Valakari ja Bergström ulos? Armand Onen poika olisi kova haku. Armand Two olisi heti kulttipelaaja.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2022 klo 11:27:44 kirjoittanut Jaakko »
Kupittaanfemma

Poissa Poissa

Vastaus #433 : 01.12.2022 klo 11:27:06

Ollaan ostettu Valakari ja Bergström ulos?

Tämän luokan vahvistukset voisi lukea lehdestä, One 2.0. sta puhumattakaan. :D
« Viimeksi muokattu: 01.12.2022 klo 11:30:44 kirjoittanut Kupittaanfemma »
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #434 : 01.12.2022 klo 12:07:19

Hetkinen... Poni = Irakin tiedotusministeri?
dunu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #435 : 01.12.2022 klo 12:35:20

Treenirinki on toiveita herättävä. Viime kauden tärkeitä pelaajia on edelleen mukana. Alkaen kapteenistosta. Lisäksi tänään kopille päin näytti kävelevän ainakin kaksi vanhaa tuttua eri saarilta. Ei vielä syytä paniikkiin.

Rasse, Muzaci ja Latone? Tottahan toki siihen urheilujohtaja tarvitaan, että saadaan rinkiin samat ukot kuin täällä on pyörinyt jo vuosi kaudet.

Mitä itse olen tästä prosessista kuullut kertoo ihan päinvastaista. Jos olisi tarkoitus löytää vapailta markkinoilta vain joku nimi valmentajaksi niin valmentajan kanssa olisi tehty jo sopimus. Kaikki ne nimet joiden kanssa on neuvottelut pisimmällä ja jotka mun korviin on kantautuneet on sellaisia, että omaavat voimassaolevan sopimuksen johonkin toiseen seuraan tai Palloliittoon. Tämän takia asia nyt sitten kestää normaalia pidempään. Kyseisiä nimiä ei ole täällä edes listauksissa juurikaan näkynyt.

Minulla ainakin on tähän asiaan täysi luotto, että valmentajavalinnan merkityksen suhteen oppirahat maksettiin Tintin osalta niin kovana että nyt pyritään virheen toistaminen välttämään ja tekemään valinta joka on seuran kannalta oikea lyhyen ja pitkän tähtäimen tavoitteiden kannalta. Tälläinen kuva mulle on välittynyt sen perusteella mitä itse asioista kuullut.

"Voimassa oleva sopimus johonkin toiseen seuraan" lienee jotain junnupuolen ja Kakkosen ukkoja? Honsu olisi kova, mutta näinköhän luopuisi liiton pitkästä ja leveästä leivästä.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2022 klo 12:56:46 kirjoittanut dunu »
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #436 : 01.12.2022 klo 13:19:27

Rasse, Muzaci ja Latone? Tottahan toki siihen urheilujohtaja tarvitaan, että saadaan rinkiin samat ukot kuin täällä on pyörinyt jo vuosi kaudet.

Lopettanee, ei taida jatkaa, kelpaisi.
pizza slut

Poissa Poissa

Vastaus #437 : 01.12.2022 klo 13:24:06

Jos Albi lähtee niin vie kyllä sydämeni mukanaan :(
Statisti

Poissa Poissa

Vastaus #438 : 01.12.2022 klo 16:13:12

Mitä itse olen tästä prosessista kuullut kertoo ihan päinvastaista. Jos olisi tarkoitus löytää vapailta markkinoilta vain joku nimi valmentajaksi niin valmentajan kanssa olisi tehty jo sopimus. Kaikki ne nimet joiden kanssa on neuvottelut pisimmällä ja jotka mun korviin on kantautuneet on sellaisia, että omaavat voimassaolevan sopimuksen johonkin toiseen seuraan tai Palloliittoon. Tämän takia asia nyt sitten kestää normaalia pidempään. Kyseisiä nimiä ei ole täällä edes listauksissa juurikaan näkynyt.

Hyvä jos näin ja todennäköisesti tiedät enemmän kuin minä. Mikään Seuran toiminnassa ei vain tällaista luottamusta ole herättänyt edes vähän alusta.

Noilla spekseillä en keksi yhdeltä istumalta kuin Honkavaaran, jonka veikkaan olevan liian kova nimi meille, ja Teemu Eskolan, joka voisi olla ihan mielenkiintoinen haku. Tai sitten alemmista sarjoista joku minulle tuntematon suuruus.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #439 : 01.12.2022 klo 16:58:03

Onko Partosen kanssa käyty neuvotteluja?
Oldone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vuoden 1975 U18

Vastaus #440 : 01.12.2022 klo 17:22:30

Onko Partosen kanssa käyty neuvotteluja?

On ja johti potkuihin päävalmentajan pestistä.
https://japsedustus.fi/uutiset/japsin-paavalmentaja-vaihtuu

Olisikin mielenkiintoista nähdä TPS:n päävalmentajana, kun pelaajamateriaali todennäköisesti
on kuitenkin huomattavasti parempaa millaisen kanssa on Järvenpäässä tottunut tekemisiin.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #441 : 01.12.2022 klo 18:16:04

Minulla ainakin on tähän asiaan täysi luotto, että valmentajavalinnan merkityksen suhteen oppirahat maksettiin Tintin osalta niin kovana että nyt pyritään virheen toistaminen välttämään ja tekemään valinta joka on seuran kannalta oikea lyhyen ja pitkän tähtäimen tavoitteiden kannalta. Tälläinen kuva mulle on välittynyt sen perusteella mitä itse asioista kuullut.
Tintin kohdallahan voi tietysti jälkiviisaasti sanoa että palkkaaminen oli virhe. Se oli kuitenkin minusta ymmärrettävä virhe, vaikka olisikin antanut painoarvoa Skotlannista kantautuneille huhuille.

Se varsinainen kardinaalivirhe ei ollut kuitenkaan Tintin palkkaaminen, vaan se että potkut annettiin vähintään kuukausia liian myöhään vaikka jokainen mitään mistään ymmärtävä näki mitä kentällä tapahtui - tietty jos seurajohto ei katsonut pelejä ollenkaan vaan seurasi Teksti-TV:stä sarjataulukkoa, sitten ymmärrän.

Oppirahoja makselua ei siis katsella valmentajaa palkatessa, vaan sitten jos/kun ollaan joskus taas samassa tilanteessa kuin kesken tätä kautta.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2022 klo 18:19:13 kirjoittanut TZagallo »
Kupittaanfemma

Poissa Poissa

Vastaus #442 : 01.12.2022 klo 19:53:40

Vuoden maalivahti, puolustaja ja keskikenttäpelaaja kaikki tepsiläisiä. Utj saanut jo 2/4 ykkösen parhaaksi valituista pelaajista kiinnitettyä ensi kaudeksi ja kolmas treeniringissä. Ei hassumpaa.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit

Vastaus #443 : 01.12.2022 klo 22:05:07

Tuossahan on varman nousun takaava runko. Hyvältä vaikuttaa!
Rodolfo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja

Vastaus #444 : 02.12.2022 klo 12:09:16

Herättäkää mut kun toimistolla on havaittavissa muutakin kuin pölyn kerääntymistä kalusteiden pinnoille. Onko tämä radiohiljaisuus edes todellista? Jonkinlainen viesti toki hiljaisuuskin on.
Vartti ja Forteen

Poissa Poissa

Vastaus #445 : 02.12.2022 klo 12:16:46

Hoi kaikki kanssakannattajat. Tarvitaan tulevaan pikkujouluspesialiin teidän apua. Alla on linkki formsiin, jossa on parikymmentä lyhyttä ja helpohkoa kysymystä Tepsiin liittyen. Mitä useampi käy pistämässä omat vastauksensa, sen parempi. Kiitokset jo etukäteen!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6CI7EavLqrHcvjkqLkyag3q0PDG2ZadwXPgm8MS0Lv0Q_DQ/viewform
Ravenmoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers

Vastaus #446 : 02.12.2022 klo 13:01:21

Hoi kaikki kanssakannattajat. Tarvitaan tulevaan pikkujouluspesialiin teidän apua. Alla on linkki formsiin, jossa on parikymmentä lyhyttä ja helpohkoa kysymystä Tepsiin liittyen. Mitä useampi käy pistämässä omat vastauksensa, sen parempi. Kiitokset jo etukäteen!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6CI7EavLqrHcvjkqLkyag3q0PDG2ZadwXPgm8MS0Lv0Q_DQ/viewform

Kaikissa kohdissa vastaa vähintään kolme nimeä? Menee vaikeaksi :D
dunu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #447 : 02.12.2022 klo 13:03:42

Vekkuli kysely Ylos

Kaikissa kohdissa vastaa vähintään kolme nimeä? Menee vaikeaksi :D

Eri. Jokaiseen kohtaan olisi keksinyt vaikka +5 nimeä. Perinteisen, voimakkaita tunteita herättävän seuran etuja.
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #448 : 02.12.2022 klo 13:06:57

Varsinkin kohtiin:

- Huonoin koskaan TPS:ssä pelannut pelaaja
- Millä adjektiiveilla kuvailisit TPS:ää
- Suurin pettymys TPS-kannattajuudesi aikana

Ei kyllä ollut vaikeuksia tuottaa materiaalia.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #449 : 02.12.2022 klo 13:13:35

- Huonoin koskaan TPS:ssä pelannut pelaaja

Tämä on kyllä vaikea

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 254

Siirry: