Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #4800 : 06.09.2023 klo 13:01:39 |
|
Toisaalta kannattaa myös varautua kumoamaan nämä asenteet. Foorumistit tekee muutaman Ylen puoliaikaklipin perusteella persoonallisuusarvioita? Intohimoa en lähtökohtaisesti pitäisi negatiivisena asiana valmentajalla.
Kirjoitin että hänen intohimonsa on ihanaa. Puoliaikaklippejä on käytettävä jos kaverista ei muuta tiedä. Ja tietysti varaudutaan kumoamaaan ennakkoarviot - näen vaan helpompana ettei odotakaan sieltä tulevan kaverin joka ensi tapaamisella sulattaa kaikki sydämet.
|
|
|
|
Poni
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #4801 : 06.09.2023 klo 13:02:51 |
|
Onkohan Nuutinen Riskin saunakaveri? Vai mikä kontakti sillä on seuraan? Pakko joku olla. No ensi kauden kokenut kaarti RiRi, RoRi ja Benga olisi kova. Vaikea uskoa, että Kappe tai Allen jatkaisi apuvalmentajana, toivottavasti Kappe jatkaisi kuitenkin pelaajana, tai en tiedä, ehkä on aika uusien tuulien.
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #4802 : 06.09.2023 klo 13:03:47 |
|
Sanoiko joku tästä kaverista että on luonnossa todella raskaan oloinen tapaus vai oliko joku toinen? Sen mitä tv:ssä olen nähnyt (ja muistan), niin en ole päässyt itseni kanssa lopputulokseen persoonasta. Lapsenomainen innostus ihanaa, toisaalta voin myös uskoa olevan persoonan joka hinkkaa yksityiskohdilla pelaajat raivon partaalle.  kuitenkin sille että tulee täysin ulkopuolelta. Ja ikä ei itseä haittaa tippaakaan. e: ...ja klubilasten jalkapalloa oli erittäin kiva katsella Mä sanoin ja on aivan uber-raskas kaveri. Erkka V Lehtolan ja muiden perusraskaiden stadilaisten rinnalla Nuutinen on ihan omilla leveleillään ylimielisyydessä ja negatiivisuudessa. Varmasti on substanssiosaamista valmentamisesta ja ymmärrystä pelistä, mutta vaikuttaa, että iso osa sosiaalisista taidoista puuttuu. Toki on nuori ja kehittyvä, ja kokemuksen myötä sosiaalisten taitojen luulisi myös kehittyvän Mutta voisi veikata, että kokeneempia kavereita alkaa aika nopeaa vituttamaan ja valmennusryhmässäkään välttämättä kaikki haluavat jatkaa tai alkaa vituttamaan ainakin
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:07:05 kirjoittanut Velmu »
|
|
|
|
|
dunu
Poissa
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura
|
 |
Vastaus #4803 : 06.09.2023 klo 13:06:42 |
|
Onkohan Nuutinen Riskin saunakaveri? Vai mikä kontakti sillä on seuraan? Pakko joku olla. No ensi kauden kokenut kaarti RiRi, RoRi ja Benga olisi kova. Vaikea uskoa, että Kappe tai Allen jatkaisi apuvalmentajana, toivottavasti Kappe jatkaisi kuitenkin pelaajana, tai en tiedä, ehkä on aika uusien tuulien. Pelillisesti oli ehkä TPS:n historian surkeinta aikakautta, kun Kappella oli rooli valmennuksessa. Ehkä olisi molemmille osapuolille parempi, että Hämäläinen keskittyy dominoimaan kentällä ja peliuran jälkeen esimerkiksi koulutuksensa mahdollistaviin urheilujohtotehtäviin.
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #4804 : 06.09.2023 klo 13:06:54 |
|
Lienee aika tärkeää löytää kokenutta osastoa apuvalmennukseen.
|
|
|
|
Zabala
Poissa
|
 |
Vastaus #4805 : 06.09.2023 klo 13:07:47 |
|
En minä ainakaan kaipaa penkin päähän enää yhtään Mikan kaltaista kivaa kaveria, vaan pikemminkin juuri organisaation kulttuuria ja aiempaa tekemistä ravistelevaa uudistajaa. Itse en nyt lähtisi muutenkaan tekemään sen suurempia syväanaalyseja ihmisten luonteepiirteistä muutamien minuuttien studiopätkien perusteella, mutta kukin tavallaan.
Positiivinen - joskin yllättävä - haku kaiken kaikkiaan.
|
|
|
|
Poni
Poissa
|
 |
Vastaus #4806 : 06.09.2023 klo 13:07:54 |
|
Raskaalta kuulostaa ja televisiossa vaikuttaa, mutta kai ravistelua tämä seura tarvitseekin. Edit. Ja ehkä se on pakko mennä tässä asiassa ikävän kautta. Klubirunkkareille aina  , mutta jos vaihtoehtona on jämähinaajat Aatin ja Annanin tyyliin TinttiLaurikaisen nysväämisellä, niin sata kertaa sadasta tämä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:10:12 kirjoittanut Poni »
|
|
|
|
|
Fifa
Poissa
|
 |
Vastaus #4807 : 06.09.2023 klo 13:12:16 |
|
Mitä ikinä tässä tehdään, tehdään jonkun mielestä väärin. Mitä jos annettais tän kaverin yrittää?
|
|
|
|
Virallinen
Poissa
|
 |
Vastaus #4808 : 06.09.2023 klo 13:13:16 |
|
Raskaalta kuulostaa ja televisiossa vaikuttaa, mutta kai ravistelua tämä seura tarvitseekin. Edit. Ja ehkä se on pakko mennä tässä asiassa ikävän kautta. Klubirunkkareille aina  , mutta jos vaihtoehtona on jämähinaajat Aatin ja Annanin tyyliin TinttiLaurikaisen nysväämisellä, niin sata kertaa sadasta tämä. Tähän kyllä täysin sama. Mieluummin potentiaalinen lupirunkkari kuin lisää rekryjä ylälauteelta.
|
|
|
|
Jyystöhöylä
Poissa
|
 |
Vastaus #4809 : 06.09.2023 klo 13:13:57 |
|
Mä sanoin ja on aivan uber-raskas kaveri. Erkka V Lehtolan ja muiden perusraskaiden stadilaisten rinnalla Nuutinen on ihan omilla leveleillään ylimielisyydessä ja negatiivisuudessa.
Varmasti on substanssiosaamista valmentamisesta ja ymmärrystä pelistä, mutta täysi mulkku, jolta puuttuu sosiaaliset taidot kokonaan. Toki on nuori ja kehittyvä, ja kokemuksen myötä sosiaalisten taitojen luulisi myös kehittyvän
Mutta voisi veikata, että kokeneempia kavereita alkaa aika nopeaa vituttamaan ja valmennusryhmässäkään välttämättä kaikki haluavat jatkaa tai alkaa vituttamaan ainakin
Olen täysin eri mieltä. Erittäin intohimoinen futiksen suhteen, mutta että ylimielinen, negatiivinen ja täysi mulkku? En usko että kukaan muu herran tunteva allekirjoittaisi nuo väitteet.
|
|
|
|
Kupittaanfemma
Poissa
|
 |
Vastaus #4810 : 06.09.2023 klo 13:15:12 |
|
varmaa paras mitä tähä seuraa täl hetkel voi saada
|
|
|
|
O.p
Poissa
|
 |
Vastaus #4811 : 06.09.2023 klo 13:15:19 |
|
Onnitellut Nuutisesta!
Ihan eri tason kaveri kyseessä ku mitä teillä on nyt. Vielä on aikaa mennä katsomaan klubi 04 pelejä niin tiedätte mitä seksiä teillä on luvassa ensi kaudella.
|
|
|
|
dunu
Poissa
|
 |
Vastaus #4812 : 06.09.2023 klo 13:16:45 |
|
Mitä ikinä tässä tehdään, tehdään jonkun mielestä väärin. Mitä jos annettais tän kaverin yrittää? Ai, minä olen tulkinnut keskustelun aivan eri tavalla. Suurin osa tuntuu olevan tyytyväisiä ja optimistisia rekrytoinnista. Sen sijaan tässä analysoitiin ilmeisesti haastavaa persoonaa ja miten mm. vanhemmat pelaajat ja muu valmennus suhtautuisi siihen. Kaikkia ei voi tietystikään miellyttää, mutta olisihan tämän päävalmentajarekrytoinnin voinut vetää niin monella eri tavalla pieleen, että tervehdin ilolla kolmen vuoden sopimusta sekä raikasta, ulkopuolista nimeä.
|
|
|
|
Lempilampi
Poissa
|
 |
Vastaus #4813 : 06.09.2023 klo 13:17:56 |
|
En minä ainakaan kaipaa penkin päähän enää yhtään Mikan kaltaista kivaa kaveria, vaan pikemminkin juuri organisaation kulttuuria ja aiempaa tekemistä ravistelevaa uudistajaa. Itse en nyt lähtisi muutenkaan tekemään sen suurempia syväanaalyseja ihmisten luonteepiirteistä muutamien minuuttien studiopätkien perusteella, mutta kukin tavallaan.
Positiivinen - joskin yllättävä - haku kaiken kaikkiaan.
Juuri näin. Tällä kaudella on ollut kiva-Mika puikoissa ja elämänkoulu-Allen vasempana kätenä. En pistäisi pientä vaihtelua pahakseni. Suomessa myös itsevarmuus menee aina mulkku-laatikkoon. Se on kuulkaas uusi sukupolvi. Antakaa niiden uskoa itseensä. Ei ne voi asioita ainakaan huonommin tehdä kuin edeltäjänsä. Todella rohkea ja mielenkiintoinen veto kaikilta osapuolilta. Respect!  e. https://www.youtube.com/watch?v=jaWhd_BVhCk&ab_channel=HJKTVKatselin tämän videon ja vaikutelma on seuraava. Äärimmäisen intohimoinen ja asiansa osaava kaveri, jolla on näkemystä ja visioita. Näen kaikkea muuta kuin mulkun. Sympaattisen oloinen kaveri, jolla ehkä itse analyysi menee mukavan lätinän ja jargonin ohi. Siten saattaa antaa kuvan tyypistä, joka pitää itseään muita parempana. Pääkaupungin kieli ei helpota asiaa turkulaisessa korvassa. Ehkä suurin kysymysmerkki on tosiaan se, miten vanhemmat pelaajat jaksavat oppia uutta ja kuunnella nuorempaa. Mikäli eivät jaksa, niin hiuksista pellolle ja nuorempia tilalle. Tälle kaverille pitää antaa nyt vapaat kädet, kun tälle tielle on lähdetty. Kerrankin Tepsi on Suomen kiinnostavin jengi 
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:25:34 kirjoittanut Lempilampi »
|
|
|
|
|
Herstein
Poissa
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #4814 : 06.09.2023 klo 13:18:46 |
|
Lienee aika tärkeää löytää kokenutta osastoa apuvalmennukseen.
Tuo mukanaan apuvalmentajan klubista, vaikuttaa yhtä ylimieliseltä jonnelta kun itse päävalmentaja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:21:41 kirjoittanut Herstein »
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #4815 : 06.09.2023 klo 13:19:48 |
|
Tyypistä en mitään tiedä, mutta I want to believe, koska jotain uutta.
Kuulemma TV:stä tuttu, enpä muista/tiedä nähneeni.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:22:05 kirjoittanut TZagallo »
|
|
|
|
|
blackhawk
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
 |
Vastaus #4816 : 06.09.2023 klo 13:28:29 |
|
On kyllä hauskaa kun uusi valmentaja saa täällä kuraa niskaan ennen kuin on töitä ehtinyt edes aloittaa. Positiivisinta suhtautumista edustaa, että nyt on vedetty valmentajan valinta edes oikealla tavalla vihkoon kun ei ole palkattu saunakaveria. Toki sitäkin on jo ehditty epäillä, olisiko hän sittenkin salaa jonkun Tepsiläisen saunakaveri...
Myönnetään, että itse en ollut koko tyypistä kuullutkaan, sillä oma futiksen seuraaminen keskittyy aika vahvasti siihen sarjaan, jossa Tepsi kulloinkin pelaa.
|
|
|
|
Kupittaanfemma
Poissa
|
 |
Vastaus #4817 : 06.09.2023 klo 13:30:27 |
|
nää wnb stadilaiset on kyl pahimpia yleistäen, mut tuskin se nii paha o ainakaa sit jos tulee tulost
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #4818 : 06.09.2023 klo 13:32:42 |
|
No mitä mieltä siinä sitten olisi jos jollain on jotain kautta tullut joku kuva meidän tulevasta päävalmentajasta, ettei sitä saisi sanoa ääneen?
Kaikki varmasti sen mahdollisuuden hänelle antavat.
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
|
 |
Vastaus #4819 : 06.09.2023 klo 13:35:32 |
|
Tykkään kuulemastani, mikäli linja on sama meillä. Ja siitä ehdottoman samaa mieltä että nyt kun valinta on tehty, kaikki tuki annettava uudelle valmentajalle linjan toteutukseen ja liiaksi ei suitsimaan/ohjaamaan saa lähteä - toki ne raamit on varmasti sopimusneuvotteluissa käyty läpi, sovittu, ja yhdessä niihin sitouduttu. Edelleen, tyypin valmennustaidoista tai persoonasta ei mitään hajua mutta filosofia vaikuttaa juuri siltä mitä minä kaipaan tepsiläiseltä jalkapallolta.
|
|
|
|
Herstein
Poissa
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #4820 : 06.09.2023 klo 13:36:45 |
|
Onkohan Nuutinen Riskin saunakaveri? Vai mikä kontakti sillä on seuraan? Pakko joku olla. No ensi kauden kokenut kaarti RiRi, RoRi ja Benga olisi kova. Vaikea uskoa, että Kappe tai Allen jatkaisi apuvalmentajana, toivottavasti Kappe jatkaisi kuitenkin pelaajana, tai en tiedä, ehkä on aika uusien tuulien.
Riku pelasi viime kaudella hesajonnen alaisuudessa, lisäksi junnupuolelta Varhelahti on bkurssituttuja ja Ekroos varmasti myös, kun ovat samaan aikaan Vantaalla vaikuttaneet. Mun mielestä Nuutinen taas edustaa peliajatukseltaan ja filosofialtaan täysin päinvastaista, mitä Tepsiltä haluan nähdä. Sen verran olen valmis antamaan armoa, että katson talven ekat treenipelit, josko olisi muuttanut ajatustaan jalkapallosta. Mutta jos ja kun on tuollaista syvän pään pimputtelua, niin ei todellakaan jatkoon.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:39:21 kirjoittanut Herstein »
|
|
|
|
|
Glorious
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS, Tottenham
|
 |
Vastaus #4821 : 06.09.2023 klo 13:37:27 |
|
Aikookohan TPS kertoa mitä Mika Laurikaiselle tapahtuu?
Olin kyllä ihan varman, että Mikan vasen käsi kätteli oikeaa ja jatkaisi tulevaisuudessakin. Mielenkiinnolla odotan mitä tästä seuraa! Toivottavasti hyvää, kolmen vuoden sopparista ei ole halpaa päästä eroon.
|
|
|
|
Virallinen
Poissa
|
 |
Vastaus #4822 : 06.09.2023 klo 13:41:35 |
|
Olin kyllä ihan varman, että Mikan vasen käsi kätteli oikeaa ja jatkaisi tulevaisuudessakin.
Mielenkiinnolla odotan mitä tästä seuraa! Toivottavasti hyvää, kolmen vuoden sopparista ei ole halpaa päästä eroon.
Ehkä sopparissa on jonkin sortin Ykkösliiga-pykälä.
|
|
|
|
Poni
Poissa
|
 |
Vastaus #4823 : 06.09.2023 klo 13:42:50 |
|
Pimputtelu on kyllä raskasta, mutta on sentään joku suunta, eikä jäädä junnaamaan samaan paskaan enää hetkeksikään.
Edit. Kiva joka tapauksessa, että TPS toimii kuten oikea urheiluseura ja rekryää valmentajan ennen joulua.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.09.2023 klo 13:47:17 kirjoittanut Poni »
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
|
 |
Vastaus #4824 : 06.09.2023 klo 13:57:30 |
|
Mun mielestä Nuutinen taas edustaa peliajatukseltaan ja filosofialtaan täysin päinvastaista, mitä Tepsiltä haluan nähdä. Sen verran olen valmis antamaan armoa, että katson talven ekat treenipelit, josko olisi muuttanut ajatustaan jalkapallosta. Mutta jos ja kun on tuollaista syvän pään pimputtelua, niin ei todellakaan jatkoon.
En tiedä mikä se todellinen filosofia on, mutta puhui kauniisti jalkapallosta tuossa lupin videossa vuosi sitten - siihen pohjaan ajatukseni siitä mitä hän haluaa joukkueensa tekevän kentällä.
|
|
|
|
|
|