FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.02.2026 klo 00:01:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 85 [86] 87 ... 91

Kirjoittaja Aihe: RoPS 2023 - Uusin kujein eteenpäin  (Luettu 312787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hepsankeikka

Poissa Poissa

Vastaus #2125 : 05.12.2023 klo 17:00:33

Jos kysyn kysymyksen naamakirjassa niin oletan että minulle vastataan siellä. Mikään pakko ei ole vastata. Kenenkään ei ole myöskään pakko näitä käydä lukemassa jos se on niin hankalaa.

En minä kritisoi. Minusta on jopa tervettä, että kannattajilla ja seurajohdolla on mahdollisimman läheiset, jopa henkilökohtaiset välit.
johnsoni

Poissa Poissa

Vastaus #2126 : 05.12.2023 klo 17:07:25

Missäs viipyy pelaajiston päivitys?
Sopimus uutisia vaikka joulukalenterin muodossa saisi tipahdella!

Siellä Vps hommasi Reislahden maalille myös eli olisiko mahdollista saada Vetri takaisin lainan muodossa?

Paluumuuttajista mahdollisesti tietoa kellään? SuperSimppa olisi kiva yllätys👍
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #2127 : 05.12.2023 klo 17:08:55

Missäs viipyy pelaajiston päivitys?
Sopimus uutisia vaikka joulukalenterin muodossa saisi tipahdella!

Siellä Vps hommasi Reislahden maalille myös eli olisiko mahdollista saada Vetri takaisin lainan muodossa?

Paluumuuttajista mahdollisesti tietoa kellään? SuperSimppa olisi kiva yllätys👍

Just tulin tätä asiaa kysymään. Kai tämäkin kyseltävä facebookissa, josko ovat treenit jo alkaneet. Ja joko joukkue koossa tai saako RoPS ylipäätään joukkuetta kasaan? :-)
hepsankeikka

Poissa Poissa

Vastaus #2128 : 05.12.2023 klo 17:18:32

Just tulin tätä asiaa kysymään. Kai tämäkin kyseltävä facebookissa, josko ovat treenit jo alkaneet.

Mikä ongelma tässä on? Kaupungin resurssivarauksen mukaan edustuksen treenit on alkanut viime viikon maanantaina.

Kyllä näistä asioista kerrotaan, jos on vain lainkaan intoa ottaa itse asioista selvää. Tai jotain.

Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi

Vastaus #2129 : 05.12.2023 klo 17:24:31

Just tulin tätä asiaa kysymään. Kai tämäkin kyseltävä facebookissa, josko ovat treenit jo alkaneet. Ja joko joukkue koossa tai saako RoPS ylipäätään joukkuetta kasaan? :-)
Myös toimistolla voi käydä kysymässä. Tiistaikin vielä niin voisi olla uusia sopimuksia :)

RoPS-portaalille Ylos
khat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ

Vastaus #2130 : 05.12.2023 klo 18:05:27

Myös toimistolla voi käydä kysymässä. Tiistaikin vielä niin voisi olla uusia sopimuksia :)

RoPS-portaalille Ylos

Niin kai voi. Silloin oletan saavani sen vastauksen toimistolla enkä esim. Facebookissa. Harmi vain jos kysyn jotain toimistolla niin sitä eivät muut näe tai kuule.
kamaveli

Poissa Poissa

Vastaus #2131 : 05.12.2023 klo 21:14:03

Itse en millään kyseenalaisella ääliömagneetin tavoin toimivalla Metan paska-alustalla aikaa vietä, mutta onneksi asioista pysyy hyvin perillä, kun Näsman päivittää tänne sillä Länsman tms. nimimerkillä tärkeimmät tapahtumat. Ylos

Käykäähän joku vakoilemassa Pohjantähteä Ounashallissa. Näkyykö Timoja?
khat

Poissa Poissa

Vastaus #2132 : 05.12.2023 klo 21:44:12

Itse en millään kyseenalaisella ääliömagneetin tavoin toimivalla Metan paska-alustalla aikaa vietä, mutta onneksi asioista pysyy hyvin perillä, kun Näsman päivittää tänne sillä Länsman tms. nimimerkillä tärkeimmät tapahtumat. Ylos

Käykäähän joku vakoilemassa Pohjantähteä Ounashallissa. Näkyykö Timoja?

Niin, en minäkään. Mutta jos avaat vaikkapa tuon linkin tuossa minkä laitoin niin voit lukea sitä kuten mitä tahansa webbisivua ilman tunnuksia. Estonsa toki kullakin. Kyllä siellä ainakin RoPSin ryhmässä tuntuu ihan asiallista keskustelua olevan jos vertaa vaikka forkkaan...

Arvelinkin että tulee jotain turhaa urputusta kun tänne yhtään mitään linkkaa. Jätetään jatkossa väliin.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2023 klo 21:49:00 kirjoittanut khat »
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #2133 : 06.12.2023 klo 09:56:39

Mikä ongelma tässä on? Kaupungin resurssivarauksen mukaan edustuksen treenit on alkanut viime viikon maanantaina.

Kyllä näistä asioista kerrotaan, jos on vain lainkaan intoa ottaa itse asioista selvää. Tai jotain.

Se nyt on joissain seuroissa tapana kertoa itse oma-aloitteisesti, missä mennään joukkueen kasaamisen suhteen. Ja vieläpä seuran omissa somekanavissa. Toimistolle ei jaksa eteläisestä Suomesta lähteä, ainakaan tälläisen asian takia. Nämä ovat melko väsyneitä heittoja tyyliin "ottakaa ite selvää" ja "katelkaa sitä kaupungin resurssikalenteria" yms. Joo, treenit pyörii, mutta keitä niissä treeneissä pyörii. Tätä ei resurssikalenteri kerro vai eikö valtaosa tätä kalentria käyttää?
khat

Poissa Poissa

Vastaus #2134 : 06.12.2023 klo 10:09:28

Se nyt on joissain seuroissa tapana kertoa itse oma-aloitteisesti, missä mennään joukkueen kasaamisen suhteen. Ja vieläpä seuran omissa somekanavissa. Toimistolle ei jaksa eteläisestä Suomesta lähteä, ainakaan tälläisen asian takia. Nämä ovat melko väsyneitä heittoja tyyliin "ottakaa ite selvää" ja "katelkaa sitä kaupungin resurssikalenteria" yms. Joo, treenit pyörii, mutta keitä niissä treeneissä pyörii. Tätä ei resurssikalenteri kerro vai eikö valtaosa tätä kalentria käyttää?

Niin, 100% samaa mieltä. Mutta kyse oli siitä että jos joku vaivautuu naamakirjassa kysymään ja saa siihen siellä vastauksen niin siitä on pappojen turha urputtaa forkalla ettei kannettu kaikkea eteen hopeatarjottimella. Eikä varsinkaan kannata urputtaa silloin jos joku sen tiedon tänne linkkaa. Mutta kaikesta voi repiä ongelmaa, sen olen huomannut.

Reeineistä ja pelaajatilanteesta olisi kyllä kiva saada päivitystä. Kai ne kuitenkin pyörii kun valmentajakin on.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2023 klo 10:11:40 kirjoittanut khat »
hepsankeikka

Poissa Poissa

Vastaus #2135 : 06.12.2023 klo 10:28:01

Mutta kyse oli siitä että jos joku vaivautuu naamakirjassa kysymään ja saa siihen siellä vastauksen niin siitä on pappojen turha urputtaa forkalla

"Oih, Matti Aurinkoinen vastasi minulle Facebookissa! Otan pois kaikki pahat sanani. Kaikki on nyt hyvin. Ehkä Matti Aurinkoinen huomaa minutkin seuraavassa kotiottelussa? Tai jos käyn ujosti nykäisemässä Matti Aurinkoista vasemmasta hihasta ja kysäisen, että muistaako hän Facebookissa sitä kysymystä, mihin hän vastasi. Se olin minä! Ehkä Matti Aurinkoinen silloin hymyilee minullekin. Kihelmöivä ajatus. Oi, Matti!"
khat

Poissa Poissa

Vastaus #2136 : 06.12.2023 klo 10:33:10

"Oih, Matti Aurinkoinen vastasi minulle Facebookissa! Otan pois kaikki pahat sanani. Kaikki on nyt hyvin. Ehkä Matti Aurinkoinen huomaa minutkin seuraavassa kotiottelussa? Tai jos käyn ujosti nykäisemässä Matti Aurinkoista vasemmasta hihasta ja kysäisen, että muistaako hän Facebookissa sitä kysymystä, mihin hän vastasi. Se olin minä! Ehkä Matti Aurinkoinen silloin hymyilee minullekin. Kihelmöivä ajatus. Oi, Matti!"

Alkaa olla vähän väsynyttä "vitsiä" ja vinoilua.

Noh kuitenkin... olisi kiva kuulla reenien ja pelaajatilanteen lisäksi onko tänä vuonna Tapsan turnausta.
KickAndRundall

Poissa Poissa

Vastaus #2137 : 06.12.2023 klo 10:42:14

https://www.rops.fi/nuoret/toiminta/uutiset-2/item/8812-avoimet-try-out-harjoitukset-2007-ja-2008-syntyneille-pelaajille
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #2138 : 06.12.2023 klo 15:04:35

Onko Masa ja Jarza kusseet sun muroihin tai jättäneet tervehtimättä jossain tilaisuudessa?
Snuskungen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tromsø IL, CS Maritimo

Vastaus #2139 : 07.12.2023 klo 15:51:41

Aina syytä lyödä popparit mikroon ko hepsankeikka ja Khat alkavat täällä vääntämään :D Ylos
« Viimeksi muokattu: 07.12.2023 klo 15:54:39 kirjoittanut Snuskungen »
khat

Poissa Poissa

Vastaus #2140 : 07.12.2023 klo 15:53:40

Aina syytä lyödä popparit mikroon ko heosankeikka ja Khat alkavat täällä vääntämään :D Ylos

Varsinkin kun ei ole mitään järkevää syytä mistä vääntää. Mutta semmoisen voi aina väkisin jostain repiä.
kamaveli

Poissa Poissa

Vastaus #2141 : 07.12.2023 klo 17:10:42

Lemarie tehnyt sopimuksen Kambodzaan.
Pelaajauutisia varmaan saa odotella pitkälle ensi vuoden puolelle. Tuskin kenellekään aletaan harjoittelemisesta sentäs palkkaa maksamaan.
khat

Poissa Poissa

Vastaus #2142 : 07.12.2023 klo 18:05:27

Lemarie tehnyt sopimuksen Kambodzaan.
Pelaajauutisia varmaan saa odotella pitkälle ensi vuoden puolelle. Tuskin kenellekään aletaan harjoittelemisesta sentäs palkkaa maksamaan.

Oho! Onnea jatkoon! Menetys toki tiimille.
CelticPark33

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Suomi, Newcastle Utd

Vastaus #2143 : 07.12.2023 klo 18:08:05

Niin, tämä joukkueen rakentaminen. Kun pelaajille ei voida maksaa palkkaa, niin raavitaan parhaat kasaan niistä aikuispelaajista, jotka tulevat Rolloon opiskelemaan tai töihin. Tässä tilanteessa seura on enemmän tai vähemmän matkustajan roolissa, kuin kuljettajana.
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #2144 : 07.12.2023 klo 20:28:13

Varsinkin kun ei ole mitään järkevää syytä mistä vääntää. Mutta semmoisen voi aina väkisin jostain repiä.

Enemmän tässä on huolta hepsankeikan mielenterveydestä, kun ei meinaa tuo katkeruus millään loppua.
PoronvoimA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sirkkakosken Sisu

Vastaus #2145 : 07.12.2023 klo 22:10:35

Kuin kauan Hepsanerkki ja Rapalankeikka on oikein ollu naimisissa, sen verran patinoitunutta on naljailu.

Saataskohan me jopa jostaki lainaukkoja kun ollaan taas kansallisessa sarjassa, kuhan nyt ois runko ensiksi kasassa. Vaan veikkaan että nuita lähtijöitä taitaa olla enemmän kuin tulijoita. Talousluvut vaikutti lupaavilta, mutta onhan meillä vielä ihan kauhea tämä tilanne, sarjakaverit kun taitaa jo treenailla ja rakennella.
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi

Vastaus #2146 : 07.12.2023 klo 22:48:21

Kuin kauan Hepsanerkki ja Rapalankeikka on oikein ollu naimisissa, sen verran patinoitunutta on naljailu.
Samaa mietin :D

Oliko näin että fransmanni oli länsmannilla töissä eikä enää ollut seuran puolesta tarjota hommia, kun ravintola pistettiin säppiin?
khat

Poissa Poissa

Vastaus #2147 : 07.12.2023 klo 22:50:08

Samaa mietin :D

Oliko näin että fransmanni oli länsmannilla töissä eikä enää ollut seuran puolesta tarjota hommia, kun ravintola pistettiin säppiin?

Oli töissä juu. Varmuutta lähdön syyhyn ei toki ole.
hepsankeikka

Poissa Poissa

Vastaus #2148 : 07.12.2023 klo 23:19:01

Oli töissä juu. Varmuutta lähdön syyhyn ei toki ole.

Eiköhän tuo ole sama kuin Sakari Tukiaisella, joka pelasi samassa seurassa. Siellä maksetaan pelaamisesta jonkinlaista korvausta ja pääsee näkemään uusia ympyröitä.
keane

Poissa Poissa

Vastaus #2149 : 07.12.2023 klo 23:33:12

Nimenomaan, Lemarie hakee elämyksiä ja tämä toi miehen myös hetkeksi napapiirille. Joukkueen rakentamisestahan on tihkunut sinänsä positiivista tietoa. Uuden sarjatason myötä Ropsilla on jopa pitovoimaa pelaajiin, ja ompa jopa vetovoimastakin puhuttu. Nollabudjetilla ei paljoa kuitenkaan kelekka keuli.

Sivuja: 1 ... 85 [86] 87 ... 91

Siirry: