AddeF
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Real Madrid
|
 |
Vastaus #1300 : 22.08.2013 klo 18:36:13 |
|
Mitäköhän kautta olis mahdollista saada lippua tohon lokakuun El Clásicoon? Siis muuten kun maksamalla siitä 400e jostain trokarifirmasta. Espanyolin peliin luulisi saavan liput liput ihan portilta, jos oikein olen ymmärtänyt.
|
|
|
|
kostadinov
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F, Mypa
|
 |
Vastaus #1301 : 22.08.2013 klo 22:35:55 |
|
Edit. Sama kysymys kuin edellisellä. Näköjään voisin edes vähän alusta yrittää lukea tätäkin ketjua.
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
 |
Vastaus #1302 : 22.08.2013 klo 22:53:04 |
|
Noihin Barcelonassa pelattaviin voi tuurilla saada lippuluukulta/netistä välillä pari päivää ennen matsia - aloituspotku, muuten ei taida juuri saumaa olla. Copa del Reyt ja Supercopat on sitten helpompia, mutta liigaklassikkoon haluavan kannattaa mieluummin suunnata Madridiin. Toki eihän sen sivun kyttäämisessä mitään menetä... päivittäinen tsekkaus ja sitten lähempänä ajankohtaa refreshiä hakkaamaan.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
 |
Vastaus #1303 : 23.08.2013 klo 00:16:47 |
|
Mestallasta kokemuksia, mistä sektorista kannattaa tiketit hommata? Luonnollisesti mahd. edulliset liput ja hyvä näkyvyys hakusessa.
Suosikkiareenoitani jostain syystä. Varmaan ainakin osittain siksi että pääsee näppärästi kaupunkipyörällä tuonne ja pois sekä että matkan varrella areenalle on Calle de Finlandia, hehe. Tunnelmakin mielestäni loistava. Olen tosin ollut paikalla vain huippuvastuksia vastaan että en tiedä mikä on meno muuten mutta varmastikin hyvä. Paremman vastauksen paikkoihin taisit jo saadakin mutta itse olen ollut aina Tribuna Preferentessa tai Tribuna Centralissa. Halvimmat liput ei kylläkään ole kyseessä vaan lähempänä niitä kalliimpia kai mutta ite tykkään istua pitkällä sivulla. Hintalaatusuhteeltaan toki parempi tuo Kalzan mainitsema xicotet. Esim seuraavaan matsiin (Barcelona) hän maksaisi 35, mä 105-130. Ja lippujahan saa ticketmasterista. Itse olen tosin aina ostanut Valencia CF:n kaupasta kylläkin Ciudad de las Artes y las Ciencias lähellä olevasta kauppakeskuksesta, alin kerros (näitä on toki muuallakin). Siellä pääsee vaikka ihan sormella osoittamaan ihan tarkat paikat, jotka haluaa.
|
|
|
|
Barcamatka
Poissa
|
 |
Vastaus #1304 : 23.08.2013 klo 08:41:38 |
|
Huomenna lähtö Barceloonaan katselemaan Supercopa toista osaottelua. Onko totta, jotta pelin jälkeen ei metro kulje? Matkaa hotellille taitaapi olla noin 10-15km. Millä parhaiten ja nopeiten pääsee hotellille takaisin? Ei huvittaisi yöllä lähteä kävelemään tuollaista matkaa.
|
|
|
|
aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #1305 : 23.08.2013 klo 08:46:37 |
|
Huomenna lähtö Barceloonaan katselemaan Supercopa toista osaottelua. Onko totta, jotta pelin jälkeen ei metro kulje? Matkaa hotellille taitaapi olla noin 10-15km. Millä parhaiten ja nopeiten pääsee hotellille takaisin? Ei huvittaisi yöllä lähteä kävelemään tuollaista matkaa.
Kyllä se kulkee. Seura (Barcelona) maksoi 30 000 € kaupungille, jotta kulkisi, joten kulkee.
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1306 : 23.08.2013 klo 15:27:10 |
|
Tuommoinen matka taittuu parhaiten yöbussilla, jos reitti hotellin läheltä kulkee. Niitä liikkuu 15-20 minuutin välein koko yön ajan ja lähtöpaikkana toimii Plaça Catalunya.
|
|
|
|
Barcamatka
Poissa
|
 |
Vastaus #1307 : 23.08.2013 klo 18:38:20 |
|
Kiitokset molemmille. Eikö näillä neuvoilla päästä hotellille ilman puoli maratoonia 
|
|
|
|
kostadinov
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F, Mypa
|
 |
Vastaus #1308 : 24.08.2013 klo 09:56:12 |
|
Kiitokset Leonille myös tuosta Clasico-vastauksesta. Harkinnassa siis riskimatka Barcelonaan Clasicoa katsomaan (jos onnistuisi saada lipun) tai sitten turvallisempi matka Madridiin katsomaan perus La Liga matsia. 
|
|
|
|
popcorn
Poissa
|
 |
Vastaus #1309 : 27.08.2013 klo 02:25:52 |
|
Lippuja löytyisi ainakin ticketmasterin kautta Valencia- Barca matsiin, ilmeisesti saa hoidettua itse printtaamalla? Mites stadikan läheltä löytyy parkkipaikkoja jos ei jää yöksi kaupunkiin?
|
|
|
|
popcorn
Poissa
|
 |
Vastaus #1310 : 27.08.2013 klo 13:24:37 |
|
Jatkoa edelliseen, printtausta ei ollut joten pelko perseessä lähimmälle la Caixa koneelle. Ei ongelmia vaikka oli suomalainen kortti käytössä.. :-)
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #1311 : 27.08.2013 klo 22:22:18 |
|
Jatkoa edelliseen, printtausta ei ollut joten pelko perseessä lähimmälle la Caixa koneelle. Ei ongelmia vaikka oli suomalainen kortti käytössä.. :-)
Ohhoh, onneks olkoon. Valenciassako noudit vai missä? Mulla toistaiseksi toiminut vain Madridissa. Muistan kuinka Malagassa oli ensin vääränlainen la Caixa kone. Neuvottiin seuraavalle. Vääränlainen sekin. Neuvottiin seuraavalle: Laite oikeanlainen mutta pankin eteistilassa ja sisään pääsi espanjalaisella kortilla (tai siis ainakaan mun kortilla ei päässyt). Soitto hotellille ja neuvoivat oikeanlaiselle koneelle, joka EI ole sisällä. Ei tipu lippuja. Turisti-infoon: "Niitä saa vain stadikan luukulta noudettua." Pari km kävelyä sinne, jonotus ja liput taskussa. Vahvistivat että joo, vain täältä niitä saa (ja muistaakseni että spanskikortillakin vain sieltä). Ei mennyt kuin puoli päivää.
|
|
|
|
popcorn
Poissa
|
 |
Vastaus #1312 : 28.08.2013 klo 00:17:55 |
|
Torreviejasta nappasin liput ja electronilla:-) Yllätyin kyllä iloisesti homman toimivuudesta luettuani ensin kaikki kauhukertomukset noista automaateista..
|
|
|
|
GGA
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jazz
|
 |
Vastaus #1313 : 29.08.2013 klo 20:00:40 |
|
Mites helvetissä matkataan San Sebastianiin??
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1314 : 29.08.2013 klo 20:20:51 |
|
Mites helvetissä matkataan San Sebastianiin??
Mistä? Helsingistä pääsee Luffen siivillä Bilbaoon, Madridista ja Barcelonasta matka taittuu junalla noin viidessä tunnissa. Lentääkin noista mainituista voi, mutta sitten joutuu vielä keplottelemaan itsensä Santanderista/Bilbaosta San Sebastianiin. Sitten on toki vielä yöbussi, yhtiö lienee Alsa.
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
 |
Vastaus #1315 : 30.08.2013 klo 09:17:01 |
|
Mistä? Helsingistä pääsee Luffen siivillä Bilbaoon, Madridista ja Barcelonasta matka taittuu junalla noin viidessä tunnissa. Lentääkin noista mainituista voi, mutta sitten joutuu vielä keplottelemaan itsensä Santanderista/Bilbaosta San Sebastianiin. Sitten on toki vielä yöbussi, yhtiö lienee Alsa.
Lisätään vielä reitti Helsinki - Pariisi - Biarritz - San Sebastian. Viimeinen lenkki bussilla kestää noin tunnin. Air France ainakin noita lentelee.
|
|
|
|
kosh
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège
|
 |
Vastaus #1316 : 31.08.2013 klo 02:23:31 |
|
Kuinka paljon ennen pelipäiviä niiden ajankohdat varmistuvat? Kuukausi? Hiukan kiinnostaisi jommankumman Madridin joukkueen CL-peli 5. tai 6.11. ja siihen päälle viikonloppuna Real Madrid-Real Sociedad ja Getafe-Elche -trio.
Vaihtuikin tuo ajankohta edeltävään viikonloppuun. Madridissa tulee oltua 1.-4.11. Ainakin kaksi peleistä sopinee aikataulullisesti (pe-su): Getafe-Valencia Atlético Madrid-Athletic Club Rayo Vallecano-Real Madrid Atleticon peli noista se "tärkein" nähtävä.
|
|
|
|
García
Poissa
|
 |
Vastaus #1317 : 31.08.2013 klo 15:59:53 |
|
Olen hieman suunnitellut, että voisi käväistä väijymässä maaliskuussa pelattavaa liigaklassikkoa Bernabéulla. Madrid ei tosiaan myy matsiin ainakaan vielä erikseen lippuja nettikaupassaan. Tulevatko piletit klassikkoonkin myyntiin viikkoa paria etukäteen, vai pitääkö liput ostaa joltain muulta nettisivustolta, kuten Ticketmaster?
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1318 : 31.08.2013 klo 16:37:58 |
|
Olen hieman suunnitellut, että voisi käväistä väijymässä maaliskuussa pelattavaa liigaklassikkoa Bernabéulla. Madrid ei tosiaan myy matsiin ainakaan vielä erikseen lippuja nettikaupassaan. Tulevatko piletit klassikkoonkin myyntiin viikkoa paria etukäteen, vai pitääkö liput ostaa joltain muulta nettisivustolta, kuten Ticketmaster?
Madridin sivujen lippukauppa ohjaa Ticketmasteriin, joten se ja sama. Lisäksi lippuja voi hankkia entradas.comin kautta, mutta tosiaan vasta viikkoa-paria ennen matsia.
|
|
|
|
NK8
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1319 : 03.09.2013 klo 12:52:05 |
|
Veikkaisin että nettimyyntiä on, tuo juttu oli nimittäin sen verran uusi. Mitä todennäköisimmin saat piletit ihan portiltakin, tyhjää tilaa on ollut viimeisen 2 vuoden aikana kaikissa Barçan ja Realin peleissä hinnoista johtuen. Jos mahdollista, niin koita kuitenkin ensin netin kautta ja sitten vaikka stadionilta saman viikon aikana, näin varmistat pääsyn hyville paikoille.
Kokemuksiin Vesikaljan kanssa sama, sympaattinen lähiö, Espanjan mittakaavaassa erinomainen tunnelma ja resursseihin nähden hyvää peliä viime vuosina esittänyt joukkue. Itse menisin pelipaikoille muutamaa tuntia aiemmin juomaan pari miniä (0,8l bisse) ja ottaisin mukaan oman suomalaisen joukkueeni huivin, paikalliset kun tykkäävät vaihdella noita.
Näyttäisi olevan tosiaan lipuja myynnissä Marcan kautta Rayon peleihin. Pitääkin kokeilla tuota, kun tulee myyntiin. Nythän tuossa taitaa googlen kääntäjän mukaan lukea, että tulossa on. Laitan sitten viestiä toimivuudesta: http://www.marcaentradas.com/eventos/ficha/931-22-09-2013-rayo-vallecano-fc-barcelonaSamana viikonloppuna näyttäisi olevan Balen ensiesiintyminen kotiyleisön edessä, jonka voisi myös käydä tarkastamassa. Voisiko olla mahdollista, että Bale möisi Bernabeun loppuun? Vai voiko huoletta odottaa yleisen myynnin alkamista ticketmasterin kautta?
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1320 : 03.09.2013 klo 21:26:18 |
|
Hienoa kun jaksoit tsekata tuon, Rayo ei ilmeisesti muihin peleihin myy lippuja kun tietää ettei kysyntää ole ja niitä joka tapauksessa portilta saa. Spanskit on aika laiskoja lipunostajia, joten odottele vaan ihan suosiolla että tulevat Ticketmasteriin myyntiin, mitään varsinaista kiirettä ei ole. Itse kävin tänään kyselemässä lippuja Barça B:n ja RM Castillan kohtaamiseen, mutta ei kuulemma ole vielä kaupan piletit. Maanantaiksi lupailivat, joten silloin uusi yritys.
|
|
|
|
bredi
Poissa
|
 |
Vastaus #1321 : 04.09.2013 klo 21:51:39 |
|
Suosikkiareenoitani jostain syystä.
Jes, kiitos avusta, myös Kalzalle. Kokeillaan tuota Xicocetia, pääty kelpaa paremmin kuin hyvin. Varmistellaan vielä vaikka popcorn aihetta sivusikin, Tickermasterilta ostettaessakin liput pitää noutaa koneelta/luukulta? Tulostus ei ole siis mahdollista? Lisäksi parkkipaikoista kuulisin mielelläni lisää, osaisiko vaikka kaksväärääjalkaa kertoa tarkemmin stadionin pysäköintimahdollisuuksista? Tarkoitus on saapua Valenciaan autolla hieman kauempaa Espanjasta.  auttaneille, kiitoksia.
|
|
|
|
popcorn
Poissa
|
 |
Vastaus #1322 : 06.09.2013 klo 01:53:01 |
|
Xicocet oli meidänkin paikka, 6 rivillä mistä näki todella hyvin. Parkeista en tiedä koska meillä oli hotellilla parkki. Itselle ei ainakaan tarjonnut edes tulostusta joten la caixan automaatista tulostus.
Hieno stadion ja tunnelma!
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #1323 : 07.09.2013 klo 14:59:12 |
|
Parkkipaikoista Mestallalla en osaa juuri sanoa. Sellainen parkkialue siinä stadikan vieressä kyllä on mutta vähemmän yllättäen oli aikas täynnä matsin aikaan. Voi olla että paikan saa, jos riittävän ajoissa tulee.
Mahdollista voi olla myös jättää auto kauemmas ja tulla yleisillä Aragonin asemalle, joka on stadionin vieressä.
Pistetääs omaakin kysymystä koskien Barcelonaa:
Olen Barcelonassa viikolla 39 ja siinä olisi maanantaina Espanyolin ja tiistaina Barcelonan peli ja olisi tarkoitus nuo käväistä katsomassa.
Itse kysymys koskee hotelleja. Tuollahan on paikalliset fiestat menossa ja hotellihinnat keskustassa sen mukaisia. Siksipä kysynkin että millaista seutua on jossain stadioneiden välimaastossa? Hotelleja ainakin löytyisi kohtuuhintaan, esim Ibis Cornella.
Olen työmatkalla tuonna jäämässä matsipäiviksi ja yksin, joten mietityttää onko tuo sellaista seutua, missä haluaa yksin iltaisin liikkua. Luulis tosin ainakin matseja ennen ja niiden jälkeen olevan porukkaa kovasti liikkeellä, joten ei siinä suurempaa ongelmaa ehkä pitäisi olla? Houkuttelisi tuo varsinkin kun Espanyolin matsi loppuu puolenyön aikoihin, joten metrot mahdollisesti kiinni jo.
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1324 : 07.09.2013 klo 15:28:12 |
|
Mä hengailen tässä Barcelonan ja L'Hospitaletin rajalla ja vaikka jälkimmäisen maine onkin jokseenkin huono, niin ei mua ole kertaakaan ahdistanut tallata ympäriinsä. Suomessa kohtaa ihan aidosti kuumottavampia tilanteita yöaikaan. Pitäytyisin silti itse suunnilleen akselilla Santa Eulalia-Bordella-Collblanc-Sants, näiltä huudeilta luulisi löytyvän jotakin kohtuulliseen hintaan kun eivät ihan keskustassa ole. Etelään mentäessä saattaa yhden noilla huudeilla hostellin respassa työskentelevän kaverini mukaan luulla saapuneensa Bogotaan. Tuohan ei sinänsä tarkoita hyvää tai huonoa, mutta itse en pidä ajatuksesta että ympärillä pyörii liikaa Latin Kingsejä tai vastaavia valopäitä.
|
|
|
|
|
|