FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.10.2025 klo 23:28:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 66 [67] 68 ... 128

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan menossa-apua kaivataan  (Luettu 462927 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #1650 : 22.10.2014 klo 14:27:45

On niitä mahdollista saada, et vain ole ainoa joka yrittää samaa. Koita myös entradas.comin kautta, itseäni ja muistaakseni myös kaksoisvääräjalka onnisti ruuhkassa paremmin sitä kautta.
Sepp Maier

Poissa Poissa

Vastaus #1651 : 23.10.2014 klo 11:52:42

Olin juuri Barcelonassa ja näin kaksi barcan peliä, barcan-Einar ja barca-ajax. Kumpaankin matsiin ostin liput keskustan infopisteessä. Hinta sama,kuin stadionilta ostettuna.
Myös kävelykatu ramblalla myyntipiste,mutta hinta 15 e kalliimpi kuin infopisteessä. Lippuja saa myös monesta hotellista.
Kummallakin kerralla lippuja löytyi myös stadionilta.

Kokemukseni mukaan ns.normaaliin sarjapelit saa aina lippuja helposti,eikä missään tapauksessa kannata ostaa viagogosta tai muualta netistä. Classigo on tietysti asia erikseen.

Tunnelma oli barcan peleissä vaisu. Varsinkin ajax pelissä 70% porukasta oli turisteja,joille oli päätarkoitus saada selfie tai fb-kuva.

Toista on Bundesliigasta. Jos haluaa aitoa tunnelmaa,niin matkusta dortmundiin. Mahtavaa!!
ensijokolmas

Poissa Poissa

Vastaus #1652 : 24.10.2014 klo 01:09:22

Toista se on muissa kuin jättiläisten (ja Getafen) peleissä!

Korjasin ketjun mukaiseksi.
abibe

Poissa Poissa

Vastaus #1653 : 28.10.2014 klo 19:00:29

Onko bernabeulla paikkoja mihin ei kannata ostaa lippuja? Näkyykö piippuhyllyltä peliä riittävän hyvin?
RGB

Poissa Poissa

Vastaus #1654 : 03.11.2014 klo 18:59:01

Kaikkialta näkee pelin hyvin Bernabeulla. Mitä alempana sitä paremmin pääset pelin tunnelmaan mukaan, mitä ylempänä sitä paremmin näet "taktiset elementit". Molemmat mukavia vaihtoehtoja, mutta jos kertakokemuksena menet paikan päälle niin suosittelen maksamaan vähän paremmista lipuista.
Jeda

Poissa Poissa

Vastaus #1655 : 04.11.2014 klo 22:51:50

Olen itsenäisyyspäivänä menossa  Real Madrid- Celta de Vigo matsiin. Kannattaako liput hommata Realin nettisivuilta tai peräti vasta paikanpäällä luukulta? Viagogo niitä tietysti myy, mutta ko. firma ottaa aika suolaiset välirahat. Ottelu tuskin tulee olemaan loppuunmyyty tai edes lähelle sitä?
León

Poissa Poissa

Vastaus #1656 : 05.11.2014 klo 18:51:52

Olen itsenäisyyspäivänä menossa  Real Madrid- Celta de Vigo matsiin. Kannattaako liput hommata Realin nettisivuilta tai peräti vasta paikanpäällä luukulta? Viagogo niitä tietysti myy, mutta ko. firma ottaa aika suolaiset välirahat. Ottelu tuskin tulee olemaan loppuunmyyty tai edes lähelle sitä?
Osta netistä niin pääset sinne minne haluat. Joku kysyi näköesteistä Bernabeulla ja onhan siellä parissa kohtaa hieman kuollutta kulmaa, mutta tältä välttyy kun ei ota ihan laidasta ylimmiltä riveiltä.
Jari-ja-Minä
Vastaus #1657 : 05.11.2014 klo 19:26:56

Itse olin keväällä Real Madrid - Almeria pelissä. Hyvin sai lippuja lippuluukulta päivää ennen peliä.
Jeda

Poissa Poissa

Vastaus #1658 : 05.11.2014 klo 21:30:11

Kiitos vinkeistä. Ostanen liput joko Realin omilta sivuilta (miten liput silloin saa konkreettisesti itselleen?) tai ihan lippuluukulta. Majoitukseni on yhden metropysäkin päässä stadikalta, niin eipä sielläkään poikkeaminen ole ongelma. Täytynee vielä vielä tutkia, oliko Realilla lippukauppoja myös kaupungilla.
Sohva

Poissa Poissa

Vastaus #1659 : 05.11.2014 klo 23:55:37

Joulukuun alussa Levante-Getafe.En löydä seuran sivuilta mahdollisuutta ostaa lippuja etukäteen.

Onko Levantella online-lippukauppaa?Peli ei tule olemaan loppuunmyyty,joten stadikaltakin saa lippuja,eikö niin?

Barcelonan paikallisliikenteessä,onko sellaista lippua jolla pääsee lentokentältä keskustaan ja myöhemmin samana päivänä stadikalle ja voi muutenkin liikkua koko päivän?Meneekö lentokentältä juna vai metro keskustaan?Entä samanlainen lippu Madridissa?

León

Poissa Poissa

Vastaus #1660 : 06.11.2014 klo 02:20:41

Joulukuun alussa Levante-Getafe.En löydä seuran sivuilta mahdollisuutta ostaa lippuja etukäteen.
Onko Levantella online-lippukauppaa?Peli ei tule olemaan loppuunmyyty,joten stadikaltakin saa lippuja,eikö niin?
Liput sai joskus täältä: http://levanteud.ticketsaas.com/
Ja pitäisi stadionin lisäksi saada näistä: http://es.levanteud.com/venta-entradas.html
Yksikään joukkue ei tosin saa stadionia Getafea vastaan täyteen vaikka maksaisi tulijoille.

Barcelonan paikallisliikenteessä,onko sellaista lippua jolla pääsee lentokentältä keskustaan ja myöhemmin samana päivänä stadikalle ja voi muutenkin liikkua koko päivän?Meneekö lentokentältä juna vai metro keskustaan?
10 kerran kortti maksaa jonkun 10,30€ ja sitten on tämä http://www.tmb.cat/en/barcelona-travel-card . Tällaisen saat varmaan ostettua paikallisjunan asemalta lentokentältä, busseista ei tietääkseni saa. Lentokentältä pääsee keskustaan kätevästi joko bussilla tai junalla. Bussin numero on 46 ja kulkee välillä 04.50-23.50, loppuajan suhaa yöbussi, olikohan N16 ja N17 terminaalista riippuen. Hintaa tälle riemulle tulee reilu 2€.

Entä samanlainen lippu Madridissa?
Turistikortti täältä: http://blancas.neoexperience.es/metromadrid/en/madrid/billete-turistico tai 10 kertaa, joka maksaa reilun 12€. Tässä kohtaa suosittelen ensin mainittua kävi miten kävi, sillä Madridissa lentokentälle saapuminen / poistuminen metrolla on törkeän kallista, tyyliä 5€. Tuolla turistikortilla tältä maksulta näköjään välttyy, samoin kuin käyttämällä lähijunaa.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #1661 : 06.11.2014 klo 11:12:45

Sen verran täydennystä Leonin BCN-juttuun, että sielläkin lentokentältä pääsee kaupunkiin myös kalliimmalla lentokenttäbussilla. Se maksaa jotain 6 euroo. Ja se ei siis kuulu tohon julkisen liikenteen lippujärjestelmään. Noiden Travel Cardien lisäksi on olemassa päivälippu, maksaa jotain kahdeksisen euroa. Sillä pääset lentokentältä keskutaan ja myöhemmin samana päivänä stadikalle ja muutenkin voi liikkua koko päivän. Mutta jos olet useamman päivän reissussa etkä aio keskittyä liikkumiseen, niin 10 kerran kortti tulee helposti halvemmaksi.
Il Chino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #1662 : 06.11.2014 klo 16:28:34

Ostanen liput joko Realin omilta sivuilta (miten liput silloin saa konkreettisesti itselleen?)

Tulevat sähköpostiin ja tulostat itse. Taitaa olla toinen vaihtoehto myös hakea ostoon käytettyä luottokorttia vastaan lippuluukulta Bernabeulta, näin ainakin kertaalleen Atleticon pelissä piti tehdä jostain kumman syystä, mutta yleensä tulostamalla onnistuu.
Kaiseri

Poissa Poissa

Vastaus #1663 : 07.11.2014 klo 15:09:35

Olin juuri Barcelonassa ja näin kaksi barcan peliä, barcan-Einar ja barca-ajax. Kumpaankin matsiin ostin liput keskustan infopisteessä. Hinta sama,kuin stadionilta ostettuna.
Myös kävelykatu ramblalla myyntipiste,mutta hinta 15 e kalliimpi kuin infopisteessä. Lippuja saa myös monesta hotellista.
Kummallakin kerralla lippuja löytyi myös stadionilta.

Kokemukseni mukaan ns.normaaliin sarjapelit saa aina lippuja helposti,eikä missään tapauksessa kannata ostaa viagogosta tai muualta netistä. Classigo on tietysti asia erikseen.

Tunnelma oli barcan peleissä vaisu. Varsinkin ajax pelissä 70% porukasta oli turisteja,joille oli päätarkoitus saada selfie tai fb-kuva.

Toista on Bundesliigasta. Jos haluaa aitoa tunnelmaa,niin matkusta dortmundiin. Mahtavaa!!

Barcan reissua mietinnässä lähikuukausille, joten "hyvä tietää"-vinkkejä kaipaisin.

Eikös Barcan sivuilta saa noi liput helpoiten? Näyttäisi olevan ihan suomalaisten lippufirmojen kaltainen printtilippusysteemi käytössä. Tosin vierekkäisiä paikkoja ei ajoissa etukäteen näytä oikein löytyvän, mutta normaalipeleihin niitä näyttää vapautuvat aika hyvin peliä edeltävinä päivinä.

Mites Camp Nou:n ympäristö? Autolla olisin liikkeellä, ilmeisesti kärryn saa suht lähelle kunhan on tarpeeksi ajoisssa mestoilla. Entä olisiko joku niin tietäväinen, että osaisi kertoa stadionin liepeiltä paikkoja, mihin kannattaisi mennä etukäteen fiilistelemään bisselle, kahville tms.?

Olisikos Barcalla jotain fanikatsomoa lainkaan? Jos on, niin missä se sijaitsee? Paikoista muuten....Camp Noulla kai kannattaa lipun hintaan panostaa siten, ettei tartte ihan ylähyllylle mennä? Sieltä ei kai juuri palloa erota, kun maanosan isoimmassa pyhätöstä on kysymys vai?
geefu

Poissa Poissa

Vastaus #1664 : 07.11.2014 klo 20:54:36

Paikoista muuten....Camp Noulla kai kannattaa lipun hintaan panostaa siten, ettei tartte ihan ylähyllylle mennä? Sieltä ei kai juuri palloa erota, kun maanosan isoimmassa pyhätöstä on kysymys vai?

Jos ylähyllylle päädyt niin ota lämpimää vaatetta mukaan vaikka ulkona olisikin 15 astetta lämmintä. Tuulee ja on niin perkeleen kylmä.
iniestan nyytit

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lypo

Vastaus #1665 : 17.11.2014 klo 22:24:32

Itse kans pohdin Madridiin joulukuun alussa menemistä. Nyt pitäis vaan päättää menisikö katsomaan 2.12. pelattavaa tsämppärimatsia Cornellaa vastaan vai itsenäisyyspäivän liigapeliin. Millähän kokoonpanolla Real lähtee tohon Cornella-peliin...
matahar

Poissa Poissa

Vastaus #1666 : 18.11.2014 klo 10:26:18

Olen menossa su 7.12  Barca-Espanyol peliin ja nyt on käsissä 1 ylimääräinen lippu (yhden reissuun lähtijän peruessa),
joten lippu kaupan jos jotakuta kiinnostaa.
Lateral Katsomo 440 rivi 2
León

Poissa Poissa

Vastaus #1667 : 18.11.2014 klo 14:52:32

Olen menossa su 7.12  Barca-Espanyol peliin ja nyt on käsissä 1 ylimääräinen lippu (yhden reissuun lähtijän peruessa),
joten lippu kaupan jos jotakuta kiinnostaa.
Lateral Katsomo 440 rivi 2
Paljonko huudat? Jos ei muuten mene kaupaksi niin laita viestiä lähempänä ajankohtaa.
iniestan nyytit

Poissa Poissa

Vastaus #1668 : 18.11.2014 klo 17:45:19

Itse kans pohdin Madridiin joulukuun alussa menemistä. Nyt pitäis vaan päättää menisikö katsomaan 2.12. pelattavaa tsämppärimatsia Cornellaa vastaan vai itsenäisyyspäivän liigapeliin. Millähän kokoonpanolla Real lähtee tohon Cornella-peliin...
Niin kyseessähän on tietysti CDR-matsi, pahoittelen aivopierua.
Il Chino

Poissa Poissa

Vastaus #1669 : 19.11.2014 klo 16:49:48

Totta kai jos valitset vain yhden niin Celta-peliin, en tarkkaan tiedä millä kokoonpanolla Cup-peliin lähtee mutta ei varmasti ainakaan ykkösillä. Lisäksi kiima varmasti aika olematon (kuten nyt Realilla noin muutenkin). Mutta ehdottomasti Celta-peliin, se on kaiken lisäks ihan hyvä nippu. Olin Vicente Calderonilla aiemmin syksyllä katsomassa Atletico-Celta, 2-2 ja erittäin viihdyttävä ottelu. Liput tulevat Realin peleihin myyntiin ei-jäsenille noin viikkoa ennen kamppailua Realin nettisivuille.

Ja sanokaapas joku Rayon peleissä käynyt että onko totta tosiaan näin että lippuja ei pysty ostaa muualta kuin stadikalta? :D Tänä viikonloppuna olisi tarkoitus mennä Rayon matsiin sunnuntaina, ylläri Celtaa vastaan myöskin, niin netissä väitetään että lippuja ei pysty netistä ostaa. Eihän toi Vallecas tosin kaukana ole käydä pyörähtämässä mutta silti kuulostaa oudolta.
León

Poissa Poissa

Vastaus #1670 : 19.11.2014 klo 19:14:48

Ja sanokaapas joku Rayon peleissä käynyt että onko totta tosiaan näin että lippuja ei pysty ostaa muualta kuin stadikalta? :D Tänä viikonloppuna olisi tarkoitus mennä Rayon matsiin sunnuntaina, ylläri Celtaa vastaan myöskin, niin netissä väitetään että lippuja ei pysty netistä ostaa. Eihän toi Vallecas tosin kaukana ole käydä pyörähtämässä mutta silti kuulostaa oudolta.
Niitä ei tarvitse ostaa muualta, mutta tässä tämä nyt kuitenkin on: https://www.marcaentradas.com/eventos/ficha/1816-jornada-12-rayo-vallecano-celta-de-vigo
Voit ostaa halvimman lipun sivulle ja mennä minne haluat, ei tuolla oikein ketään kiinnosta muodollisuudet.
Il Chino

Poissa Poissa

Vastaus #1671 : 19.11.2014 klo 19:36:10

Voit ostaa halvimman lipun sivulle ja mennä minne haluat, ei tuolla oikein ketään kiinnosta muodollisuudet.

Hah, tämä on hyvä tietää Ylos
iniestan nyytit

Poissa Poissa

Vastaus #1672 : 19.11.2014 klo 21:54:57

Totta kai jos valitset vain yhden niin Celta-peliin, en tarkkaan tiedä millä kokoonpanolla Cup-peliin lähtee mutta ei varmasti ainakaan ykkösillä. Lisäksi kiima varmasti aika olematon (kuten nyt Realilla noin muutenkin). Mutta ehdottomasti Celta-peliin, se on kaiken lisäks ihan hyvä nippu. Olin Vicente Calderonilla aiemmin syksyllä katsomassa Atletico-Celta, 2-2 ja erittäin viihdyttävä ottelu. Liput tulevat Realin peleihin myyntiin ei-jäsenille noin viikkoa ennen kamppailua Realin nettisivuille.

Joo täähän on tiedossa, mutta nyt matkalle ilmaantui muutakin pakollista menoa, niin joudun joka tapauksessa valitsemaan tuon CDR-matsin. Harmi sinänsä, mutta pääseehän siinä katsastamaan stadionin ensimmäistä kertaa sisältä käsin.
Intsaaki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1673 : 20.11.2014 klo 16:42:50

Itse olen matkaamassa 7 hengen porukassa Santiago Perunapellolle tammikuun ensimäiseen liigaotteluun, elikkäs Espanyolia vastaan. Minkälainen on porukan näkemys, että kannattaako tilata liput etukäteen viagogon kiskurihinnoilla jos haluaa aivan satavarmasti liput saada? Onko normaalit sarjapelit koskaan täysiä, tai onko vuoden ensimäisessä pelissä jotain erityistä?
Jari-ja-Minä
Vastaus #1674 : 20.11.2014 klo 19:22:36

Itse olen matkaamassa 7 hengen porukassa Santiago Perunapellolle tammikuun ensimäiseen liigaotteluun, elikkäs Espanyolia vastaan. Minkälainen on porukan näkemys, että kannattaako tilata liput etukäteen viagogon kiskurihinnoilla jos haluaa aivan satavarmasti liput saada? Onko normaalit sarjapelit koskaan täysiä, tai onko vuoden ensimäisessä pelissä jotain erityistä?

Jos haluaa liput 100 varmasti niin tilatkaa.. Jos haluaa riskeerata niin hakekaa stadionilta. Luulisi että Espanyolia vastaan saa lippuja vielä luukulta..

Sivuja: 1 ... 66 [67] 68 ... 128

Siirry: