FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.10.2025 klo 06:49:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 67 [68] 69 ... 128

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan menossa-apua kaivataan  (Luettu 462931 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #1675 : 20.11.2014 klo 23:38:26

Ja edelliseen lisäyksenä, jos haluaa 100x100 varmasti, niin kannattaa lukea vaikka 20 viimeistä viestiä tästä topikista. Minä ja pari muuta laitamme kyllä kiitettävästi eforttia vastaamalla kerta toisensa jälkeen tyhmiinkin kysymyksiin, mutta kirjoittamiseen kuluvassa ajassa tuon ehtisi tarkistaa itsekin tästä topikista. Kaikella rakkaudella.
matahar

Poissa Poissa

Vastaus #1676 : 25.11.2014 klo 11:04:12

Paljonko huudat? Jos ei muuten mene kaupaksi niin laita viestiä lähempänä ajankohtaa.

60 eurolla lupaan tässä vaiheessa (maksettu 83,50) , myyntiin menee paikan päällä joka tapauksessa
León

Poissa Poissa

Vastaus #1677 : 25.11.2014 klo 11:22:26

60 eurolla lupaan tässä vaiheessa (maksettu 83,50) , myyntiin menee paikan päällä joka tapauksessa
Kiitän. Muistin juuri että tuo viikonloppu onkin jo kiinni reissun takia, mutta voin kysäistä josko täällä olisi joku kiinnostunut.
fuda

Poissa Poissa

Vastaus #1678 : 03.12.2014 klo 01:54:10

Hei! Olen itse menossa katsomaan Barca-PSG ja Barca - Espanyol! Onko tietoa onko paljon tulossa suomesta porukkaa tai onko forumin väkeä liikkeellä Barcelonassa?
White City

Poissa Poissa

Vastaus #1679 : 03.12.2014 klo 11:29:27

Maspalomasin turnaus - onko tietoa joukkueista ja tarkemmasta ajakohdasta?

Tammikuussahan tuo on aina pelattu.
matahar

Poissa Poissa

Vastaus #1680 : 05.12.2014 klo 22:06:52

Hei! Olen itse menossa katsomaan Barca-PSG ja Barca - Espanyol! Onko tietoa onko paljon tulossa suomesta porukkaa tai onko forumin väkeä liikkeellä Barcelonassa?

Ei tietoa, mut täältä saa lipun halvalla Espanyol peliin, max 50 Eur, maksettu 80 kybää..
el_capitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora

Vastaus #1681 : 10.12.2014 klo 15:01:54

Sain juuri Norwegianilta tarjouksen lennoista Madridiin helmikuun alussa. Suorat 140e ja siellä olisi tuona vknloppuna Atletico vs. Real Madrid. Onkohan tuonne matsiin mahdotonta saada lippuja? El Clasicoon on herunut lippuja yllättävän helpolla, mutta en ole koskaan Vicente Calderónilla vieraillut.
ensijokolmas

Poissa Poissa

Vastaus #1682 : 10.12.2014 klo 15:09:42

Saa hyvin lippuja, jos on ajoissa liikenteessä. Entradas.comissa on jo lippuja 60-100 eurolla myynnissä tiettyihin katsomonosiin.

http://www.entradas.com/Entradas-atletico-de-madrid.html?affiliate=EES&doc=artistPages%2Ftickets&fun=artist&action=tickets&erid=1281383 (en tiedä miten linkki toimii, e: ilmeisesti toimii)

e: Ja tulevat tosiaan sähköpostiin, ja siitä tulostettu versio käy portilla. Samana viikonloppuna:

BBVA: Getafe - Sevilla
Liga Adelante: Alcorcon - Mirandes
Segunda B: RM Castilla - Athletic Bilbao B, Rayo B - Trival Valderas
« Viimeksi muokattu: 10.12.2014 klo 15:23:44 kirjoittanut ensijokolmas »
el_capitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora

Vastaus #1683 : 10.12.2014 klo 15:38:16

Saa hyvin lippuja, jos on ajoissa liikenteessä. Entradas.comissa on jo lippuja 60-100 eurolla myynnissä tiettyihin katsomonosiin.

http://www.entradas.com/Entradas-atletico-de-madrid.html?affiliate=EES&doc=artistPages%2Ftickets&fun=artist&action=tickets&erid=1281383 (en tiedä miten linkki toimii, e: ilmeisesti toimii)

e: Ja tulevat tosiaan sähköpostiin, ja siitä tulostettu versio käy portilla. Samana viikonloppuna:

BBVA: Getafe - Sevilla
Liga Adelante: Alcorcon - Mirandes
Segunda B: RM Castilla - Athletic Bilbao B, Rayo B - Trival Valderas

Jes tänks!
mikebluefin

Poissa Poissa

Vastaus #1684 : 10.12.2014 klo 15:40:22

Täällä asuu kans forumin väkeä :D
Hartikainen

Poissa Poissa

Vastaus #1685 : 12.12.2014 klo 10:24:42

Näyttäis reissulle osuvan niinkin iso matsi kuin Espanyol - Eibar, millanen tunnelma noissa matseissa on? Lippua tuskin tarvii ennakkoon ostella.
kaksväärääjalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina

Vastaus #1686 : 12.12.2014 klo 10:30:53

Näyttäis reissulle osuvan niinkin iso matsi kuin Espanyol - Eibar, millanen tunnelma noissa matseissa on? Lippua tuskin tarvii ennakkoon ostella.

Olen ollut parissa Espanyolin kotimatsissa ja mun mielestä tunnelma on ollut vallan hyvä kuitenkin ja stadikka mukava, lähes uusi ja vallan viihtyisä.

Itse siis ainakin menisin tuonne, jos ainoa reissun aikainen tarjolla oleva matsi pääsarjatasolle.

Ja kyllä, ennakkoon ei tarvi ostella. Tosin niillä kerroilla kun olen itse ollut niin ticketmaster on tarjonnut olikohan 25 prossan alennusta lipunhintoihin mutta voi hyvinkin olla että saman alennuksen saa portiltakin, siitä mulla ei ole hajua.
Hartikainen

Poissa Poissa

Vastaus #1687 : 12.12.2014 klo 10:32:48

Olen ollut parissa Espanyolin kotimatsissa ja mun mielestä tunnelma on ollut vallan hyvä kuitenkin ja stadikka mukava, lähes uusi ja vallan viihtyisä.

Itse siis ainakin menisin tuonne, jos ainoa reissun aikainen tarjolla oleva matsi pääsarjatasolle.

Ja kyllä, ennakkoon ei tarvi ostella. Tosin niillä kerroilla kun olen itse ollut niin ticketmaster on tarjonnut olikohan 25 prossan alennusta lipunhintoihin mutta voi hyvinkin olla että saman alennuksen saa portiltakin, siitä mulla ei ole hajua.

Joo toki mennään, paljon muuten liput maksaa?
León

Poissa Poissa

Vastaus #1688 : 12.12.2014 klo 10:40:22

Joo toki mennään, paljon muuten liput maksaa?
Näyttäisi olevan 25€ ylöspäin. Hinnat on näköjään tullut alaspäin paljonkin vuosien saatossa, itse maksoin 60€ paskimmista paikoista joku nelisen vuotta sitten Villarrealia vastaan. Stadikka on yksi Espanjan parhaista ja rakenteen vuoksi tunnelmakin on kohtuullinen. Kyllä tuo tsekata kannattaa.

edit. vittu, sittenkin 25€ täältä: https://www.ticketmaster.es/nav/es/deportes/cornella_de_llobregat/power8_stadium_5204/rcd_espanyol/index.html
« Viimeksi muokattu: 12.12.2014 klo 10:42:36 kirjoittanut León »
Woland

Poissa Poissa

Vastaus #1689 : 16.12.2014 klo 13:02:47

Tarkoitus olisi lähteä Malagaan kahdeksi ja puoleksi viikoksi tammikuun puolivälin jälkeen (tod.näk. 19.1.-5.2.). Malagalla näyttää olevan vain yksi kotipeli eli 1.2. Valenciaa vastaan. Lippuja saanee, kunhan on ajoissa liikkeellä? Granadan ainoa kotipelikin on näköjään alustavasti samana päivänä.

Ennen kaikkea kiinnostaisi kuulla kuitenkin asiantuntijoiden vinkkejä kiinnostavista alasarjapeleistä. Autoa ei reissulla ole käytettävissä, joten sijainti Malagassa tai hyvät julkiset yhteydet ovat plussaa, mutta toki hankalampiakin kohteita saa vinkata. Segunda B:ssä pelaa CD El Palo, mutta senkin kotipeli on merkitty helmikuun ensimmäiselle. Terceran ysilohkossa seuroja löytyy sitten vaikka ja kuinka, mutta mikä olisi kiinnostava seura tai ottelu? Varmaankin pelipäivä olisi sitten sunnuntai 25.1., jos seuraavan sunnuntain pyhittäisi korkeammille sarjatasoille.
León

Poissa Poissa

Vastaus #1690 : 16.12.2014 klo 13:07:17

Liput saat netin kautta, ohjeita piisaa tässä ketjussa. Alasarjat on tosiaan Málagan seuduilla hieman huonoissa kantimissa, mutta ehdotukseni olisi sunnuntaina 1.2. potkittava CD Ronda - Vélez CF. Ronda kannattaa todellakin käydä tsekkaamassa ja jos samaan pakettiin saa vielä futistakin niin sitä parempi. Lisätiedot vaikka tuolta: http://www.resultados-futbol.com/tercera/grupo9/jornada24

edit. ja tuolta: http://en.wikipedia.org/wiki/Ronda
Pek

Poissa Poissa

Vastaus #1691 : 17.12.2014 klo 19:42:00

Moro!
Mistä ja millon kannattaa ostella lippuja Maaliskuun Atletico - Leverkusen peliin? Viagogossa näyttäisi ainakin olevan myynnissä jo nyt, mutta onko jotain parempi (halvempia?) kanavia.

Onko tuolla Calderonilla mitään pahoja näköesteitä mitä pitäisi ottaa huomioon?
León

Poissa Poissa

Vastaus #1692 : 17.12.2014 klo 19:45:25

Ei ole ja liput tulevat myyntiin Ticketmasteriin muutamaa viikkoa ennen peliä. Jos ei tuosta tärppää, niin osta sitten Viagogon kautta, jotakin rajoituksia saattaa olla saatavuudessa ulkomaisilla korteilla. Isoimmatkaan matsit eivät myy Calderónilla heti loppuun, joten jos jotenkin onnistut missaamaan Ticketmasterin liput niin laita lotto vetämään.
Pek

Poissa Poissa

Vastaus #1693 : 17.12.2014 klo 20:47:35

Okei. Kiitos.
kaksväärääjalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina

Vastaus #1694 : 18.12.2014 klo 00:06:12

Cordoba ja Sevillakaan ei ole mitenkään mahdottoman matkan päässä Malagasta. Ehkä nyt toki pelkän yhden primeramatsin takia liian kaukana mutta mukavia paikkoja molemmat muutenkin, kuten Granadakin.
tansu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jippo

Vastaus #1695 : 30.12.2014 klo 16:05:18

Millonkohan la ligan matsejen pelipäivät varmistuu? Real-levante 14-15.3 kiinnostas, mut lento ois vasta lauantaina niin ei illan peliin kyl kerkee jos lauantaina se pelataan.
León

Poissa Poissa

Vastaus #1696 : 31.12.2014 klo 00:15:29

Millonkohan la ligan matsejen pelipäivät varmistuu? Real-levante 14-15.3 kiinnostas, mut lento ois vasta lauantaina niin ei illan peliin kyl kerkee jos lauantaina se pelataan.
Hyvä veikkaus kolmisen viikkoa aiemmin, mutta tuossa kohtaa taitaa olla UCL:n pudotuspelit käynnissä, joten tieto saattaa tulla jo oikeasti hyvissä ajoin. Jos lennot on jo varattu niin älä huoli, siinä vaiheessa kun lipunmyynti aukeaa on pelipäivä tiedossa ja Levanten takia ei todellakaan kannata trokareita häiritä.
XTB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Saimaa

Vastaus #1697 : 08.01.2015 klo 01:59:04

Olen ajatellut lähteä Camp Noulle katsomaan Fc Barcelona-Real Soceidad peliä, joka olisi tämän hetken tietojen mukaan su 10.5. Mutta ei ole vahvistettu, olen lukenut, että televisioinnin takia päivä voi olla La tai Su ja viikonpäivä ja kellonaika vahvistetaan noin viikkoa ennen kierrosta televisioinnin takia. Vai voiko matsi noin vain siirtyä asim. viikolla vai onko se lukkoon lyöty viikonloppu, mutta viikonpäivä vahvistettaisiin viikolla ennen (La vai Su)? Vastailkaa, jos on tarkempaa tietoa.
mikebluefin

Poissa Poissa

Vastaus #1698 : 08.01.2015 klo 10:27:01

Se on juurikin jompikumpi päivä. La / Su. Ei voi siirtyä esim maanantaille tai tiistaille
XTB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Saimaa

Vastaus #1699 : 08.01.2015 klo 10:51:04

Se on juurikin jompikumpi päivä. La / Su. Ei voi siirtyä esim maanantaille tai tiistaille

Jep. Jos sattuisi käymään niin (HAH!), että Barça pelaa kyseisen viikonvaihteen molemmin puolin Mestarien liigan välieriä, niin se toki määräisi La Ligan pelipäivän ja kellonajan.

e: Ts. katsantakannasta riippuen parhaassa/pahimmassa tapauksessa siis vasta 24.4. tuo ratkeaa.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2015 klo 10:57:28 kirjoittanut XTB »

Sivuja: 1 ... 67 [68] 69 ... 128

Siirry: