Rza
Poissa
|
 |
Vastaus #1725 : 23.01.2015 klo 08:25:50 |
|
Kiitos vastauksista!
|
|
|
|
kkinnass
Poissa
|
 |
Vastaus #1726 : 24.01.2015 klo 13:13:58 |
|
Minkä hintaisia Rayo Vallecanon kotimatsien liput on, noin suunnilleen?
Ensi viikolla menossa Madridiin ja Real Madridin matsiin on jo liput. Itseäni kiinnostaisi kuitenkin käydä katsomassa myös perjantaina pelattava Rayon matsi, mutta matkaseuran saa suostuteltua mukaan ehkä vain jos on tarpeeksi halvat liput. Rayon matseihin lippujen ostaminen tapahtuu kätevimmin ilmeisesti stadionilta ennen matsia.
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
 |
Vastaus #1727 : 24.01.2015 klo 23:21:56 |
|
Karkeasti 20-40€. Etukäteen saa muistaakseni Marca entradasin kautta, mutta tarvetta ei varsinaisesti ole, tiskiltä saa myös.
|
|
|
|
jarip
Poissa
|
 |
Vastaus #1728 : 25.01.2015 klo 11:54:53 |
|
Minkä hintaisia Rayo Vallecanon kotimatsien liput on, noin suunnilleen?
Ensi viikolla menossa Madridiin ja Real Madridin matsiin on jo liput. Itseäni kiinnostaisi kuitenkin käydä katsomassa myös perjantaina pelattava Rayon matsi, mutta matkaseuran saa suostuteltua mukaan ehkä vain jos on tarpeeksi halvat liput. Rayon matseihin lippujen ostaminen tapahtuu kätevimmin ilmeisesti stadionilta ennen matsia.
2012 huhtikuun lopulla maksoin muistaaksen 45 e, hyvältä paikalta pitkältä sivulta. Vastassa oli Barcelona, lienee vaikutusta hintaa. Ostin lipun peliä edeltävänä päivänä stadionin lipunmyynnistä.
|
|
|
|
Veloso
Poissa
|
 |
Vastaus #1729 : 25.01.2015 klo 12:29:44 |
|
Las Palmasiin menossa ja reissun kohdalle osui Adelanten matsi 3.5. Sabadellia vastaan. Liput vissiin 15€ aikuisilta, kannattaako hankkia etukäteen vai vasta stadioniolta?
|
|
|
|
Spangen
Poissa
|
 |
Vastaus #1730 : 25.01.2015 klo 22:25:21 |
|
Las Palmasiin menossa ja reissun kohdalle osui Adelanten matsi 3.5. Sabadellia vastaan. Liput vissiin 15€ aikuisilta, kannattaako hankkia etukäteen vai vasta stadioniolta?
Osta vasta kentältä. Siellä on sitten melko kylmä, stadion on vuorella ja todella tuulinen. Tuuli- ellei peräti toppatakki ei ole liiottelua.
|
|
|
|
Onkyo
Poissa
|
 |
Vastaus #1731 : 26.01.2015 klo 14:17:46 |
|
Olen matkaamassa Madridiin 6.3-9.3. Atletico-Valencia pelataan alustavasti sunnuntaina 8.3. Osaako joku sanoa kuinka todennäköistä lippujen saaminen on, taistelevathan molemmat joukkueet sarjan kärkisijoista? Entä niiden hintaluokka? Kaikki vinkit reissua varten otetaan vastaan  Kiitos!
|
|
|
|
|
olomies
Poissa
|
 |
Vastaus #1733 : 29.01.2015 klo 03:58:14 |
|
Olen matkaamassa Madridiin 6.3-9.3. Atletico-Valencia pelataan alustavasti sunnuntaina 8.3.
Samana vklp on myös Erzin ja Castillan peli Madridissa. Itse olen myös tuolloin paikanpäällä.
|
|
|
|
Manc
Poissa
|
 |
Vastaus #1734 : 01.02.2015 klo 21:15:45 |
|
Saako Realin kotipeleihin lippuja lippuluukulta ennen peliä helposti, kun kyseessä ei ole mikään kärkikamppailumatsi? Ettei tarvitsisi niitä kalleinta lippua hommata netistä  Tässä kuussa peliin ja pienellä "riskillä" olisi tarkoitus mennä hommaamaan lippu pelipäivänä hyvissä ajoin. Kokemuksia?
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
 |
Vastaus #1735 : 01.02.2015 klo 23:39:01 |
|
Saako Realin kotipeleihin lippuja lippuluukulta ennen peliä helposti, kun kyseessä ei ole mikään kärkikamppailumatsi? Ettei tarvitsisi niitä kalleinta lippua hommata netistä  Tässä kuussa peliin ja pienellä "riskillä" olisi tarkoitus mennä hommaamaan lippu pelipäivänä hyvissä ajoin. Kokemuksia? Saa kyllä kun tosiaan pelipäivänä hyvissä ajoin menee. Mutta et sä siinä mun käsittääkseni mitään säästä kylläkään vaan maksavat saman kuin netissäkin kunhan virallisista paikoista ostaa.
|
|
|
|
Manc
Poissa
|
 |
Vastaus #1736 : 02.02.2015 klo 00:14:29 |
|
Saa kyllä kun tosiaan pelipäivänä hyvissä ajoin menee. Mutta et sä siinä mun käsittääkseni mitään säästä kylläkään vaan maksavat saman kuin netissäkin kunhan virallisista paikoista ostaa.
Jep. Kiitos vastauksesta!
|
|
|
|
nakkimakkara
Poissa
|
 |
Vastaus #1737 : 04.02.2015 klo 19:44:14 |
|
Itse olen myös menossa Madridiin tuolloin Atletico-Valencia pelin aikaan. Ostin jo liput viagogosta, mutta peruutin ne, koska tuli ongelmia sivuston kanssa. Nyt katsoin lippuja atleticon virallisilta sivuilta ja ihmeen halpoja ovat, onko tässä joku juttu nyt taustalla, että ovat vin membereille vai ovatko oikeasti noin halpoja ja helposti ostettavissa noinkin kovan luokan matsiin? Ja osaako joku sanoa missä oikeasti ovat ne parhaat paikat katsoa matsia 
|
|
|
|
Il Chino
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #1738 : 04.02.2015 klo 23:48:36 |
|
Itse olen myös menossa Madridiin tuolloin Atletico-Valencia pelin aikaan. Ostin jo liput viagogosta, mutta peruutin ne, koska tuli ongelmia sivuston kanssa. Nyt katsoin lippuja atleticon virallisilta sivuilta ja ihmeen halpoja ovat, onko tässä joku juttu nyt taustalla, että ovat vin membereille vai ovatko oikeasti noin halpoja ja helposti ostettavissa noinkin kovan luokan matsiin? Ja osaako joku sanoa missä oikeasti ovat ne parhaat paikat katsoa matsia  Hyvin näkyy lippuja olevan, peliin kuitenkin vielä yli kuukausi niin ei ihme. Osta virallisilta sivuilta vaan, 30 e on halvimmat liput. Omat kokemukset paikoista rajoittuvat molempiin päätyihin, mutta suosittelen eteläpäädyn eli Fondo Surin kaarretta, paikat saa 30-40 e ja omasta mielestä näkee varsin hyvin ja on varsin lähellä tuota Atletin omaa eteläpäätyä joten ääntäkin on hyvin 
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.02.2015 klo 23:50:38 kirjoittanut Il Chino »
|
|
|
|
|
Umpivasuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Hames Collins
|
 |
Vastaus #1739 : 05.02.2015 klo 17:09:36 |
|
Viagogo pyytää kyllä aikamoisia ryöstöhintoja sellaisiltakin seuroilta, jotka myyvät lippuja itse netissä helposti.
Mulla ois myös aikeena mennä Ticon matsiin tässä kevään aikana. Kuinka tavallista on, että ottelupäivät vaihtuvat? Jonkun muun seuran lippupalvelussa todettiin, että liiga vahvistaa otteluiden ajankohdan vasta kahdeksan päivää ennen ottelua. Oliko toi ihan höpöhöpöä, vai voivatko ne ottelupäivätkin oikeasti muuttua? Alkamisajan muutos tuskin aiheuttaisi kriisiä, eiköhän tuonne tulisi mentyä päivää ennen ihmettelemään.
Atleti-Valencia taitaa jäädä tällä kertaa välistä, mikä on kyllä iso sääli. Mutta uskaltaako lippuja johonkin muuhun matsiin ostaa reilua kuukautta ennen, ettei päiviä mennä sörkkimään?
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1740 : 05.02.2015 klo 18:19:59 |
|
Päiviä ei yleensä vahvistuksen jälkeen sörkitä. Itse käytän Marcan kalenteria, olisikohan kerran otteluaikoja muutettu ja tiedot päivittyvät tuonne erittäin nopeasti julkaisun jälkeen. Sieltä kuikuilemaan... http://www.marca.com/futbol/primera/calendario.htmledit. lyhyt spanskisanasto..  Viernes = Vie = perjantai Sábado = Sab = lauantai Domingo = Dom = sunnuntai Lunes = Lun = maanantai
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2015 klo 18:22:14 kirjoittanut León »
|
|
|
|
|
Umpivasuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Hames Collins
|
 |
Vastaus #1741 : 05.02.2015 klo 19:01:09 |
|
Päiviä ei yleensä vahvistuksen jälkeen sörkitä. Itse käytän Marcan kalenteria, olisikohan kerran otteluaikoja muutettu ja tiedot päivittyvät tuonne erittäin nopeasti julkaisun jälkeen. Sieltä kuikuilemaan... http://www.marca.com/futbol/primera/calendario.htmlHyvä, kiitoksia tiedosta ja jeesistä! 
|
|
|
|
jarip
Poissa
|
 |
Vastaus #1742 : 05.02.2015 klo 23:34:32 |
|
Kukaan menossa toukokuun alussa Madridiin? Tuli varattua norskilta jokin aika sitten lennot 6-13.5. Täyhtäys siis Real - Valencia peliin. Ja voihan siihen kohtaan sattua jotain muitakin pelejä.
Ei aina voi voittaa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.04.2015 klo 14:49:25 kirjoittanut jarip »
|
|
|
|
|
Vernuri
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, PuiU
|
 |
Vastaus #1743 : 07.02.2015 klo 04:27:00 |
|
4.3. ois osoitteena Barcelona, ja ois mukavaa saada kaks flabaa Espanyol-Athletic Bilbao matsiin eli Copa del Reyn välierään. Mistäköhän saisi luotettavimmin liput (edullisesti)?
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1744 : 07.02.2015 klo 16:32:48 |
|
Osta nettikaupasta. Tai osta multa, jolloin hinta on nettikaupan hinta +20€ per piletti.
|
|
|
|
Vernuri
Poissa
|
 |
Vastaus #1745 : 07.02.2015 klo 17:11:28 |
|
Osta nettikaupasta. Tai osta multa, jolloin hinta on nettikaupan hinta +20€ per piletti.
Jees. Kiitos tästä informatiivisesta viestistä "  "
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1746 : 07.02.2015 klo 18:20:41 |
|
Ei kestä. Yleisen tason vinkkinä seurojen omat sivut ovat ihan hyvä aloituspaikka. Mutta jos tuo ei siis ole tarpeeksi helppoa tai luotettavaa, niin tuon sulle liput nimellistä korvausta vastaan. 
|
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1748 : 07.02.2015 klo 22:55:14 |
|
Piti laittaa tuohon että odottele vain jos lippuja ei vielä. Tuo on se virallinen portaali, joten kyllä ne sinne tulevat. Voit toki ostaa stadioniltakin, eivät tule loppumaan.
|
|
|
|
Vernuri
Poissa
|
 |
Vastaus #1749 : 07.02.2015 klo 23:32:52 |
|
Piti laittaa tuohon että odottele vain jos lippuja ei vielä. Tuo on se virallinen portaali, joten kyllä ne sinne tulevat. Voit toki ostaa stadioniltakin, eivät tule loppumaan.
Kiitos 
|
|
|
|
|
|