Mágico Madrid
Poissa
Suosikkijoukkue: El Halcón
|
 |
Vastaus #225 : 11.01.2010 klo 18:41:14 |
|
Mites Real Madridin peleihin liput yleensä? Onnistuuko millään tavalla saada? Kuten esim. Barcelonan lipunmyynti.
Riippuu niin paljon pelistä ja ajankohdasta. Kevään viimeisiin peleihin, jos Madrid on edelleen mukana mestaruuskamppailussa, voi olla vaikeampaa saada lippuja. Tai ainakin saa jonottaa lippuluukuilla, jollei ole etukäteen netistä lippuja varannut. Itselleni ja kaverilleni kävi näin kaksi vuotta sitten Real Madrid-Murcia pelissä, kun saimme jonotella muutaman tunnin. http://www.madrid-tickets.net/Tuossa yksi paikka, josta voi lippuja varata.
|
|
|
|
Mannerheimin hevonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Plaza Santa Anan terassit
|
 |
Vastaus #226 : 11.01.2010 klo 18:52:59 |
|
Riippuu niin paljon pelistä ja ajankohdasta. Kevään viimeisiin peleihin, jos Madrid on edelleen mukana mestaruuskamppailussa, voi olla vaikeampaa saada lippuja. Tai ainakin saa jonottaa lippuluukuilla, jollei ole etukäteen netistä lippuja varannut. Itselleni ja kaverilleni kävi näin kaksi vuotta sitten Real Madrid-Murcia pelissä, kun saimme jonotella muutaman tunnin. http://www.madrid-tickets.net/Tuossa yksi paikka, josta voi lippuja varata. On vaan vähän kalliinpuoleisia nuo välityspuljut. Suunnilleen tuplahinnat ihan normipeleihinkin. Tietysti noistahan saa sitten liput vaikka El Classicoon jos tarpeeksi euroja löytyy ja tuovat tiketit vielä hotelliinkin. Normipeleihin kannattaa kuikuilla sitten Servicaixasta noin viikkoa ennen peliä, josko niitä sieltä löytyisi.
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #227 : 12.01.2010 klo 23:58:37 |
|
Mites Sevillan matseihin saa lippuja? Pääsiäistä ollaan lähdössä viettämään sinne ja Tenerife tulee pääsiäisena vierailemaan Sanchez Pizjuanilla. Tenerife tuskin vetää stadionia täyteen, eli lippuja saanee vaikka ennen matsia stadionilta? Olemme Sevillassa toki jo ke-iltana, joten ennakko-ostokin on ihan mahdollista. Seuran sivuilta näkyy löytyvän tietoa, joku nettikauppakin on olemassa. Onko kukaan ostanut tuolta nettikaupasta? Miten toimii? Käykö suomalainen luottokortti? Tulostetaanko vai pitääkö lunastaa jostain?
Kiitos jo etukäteen asiantuntevista vastauksista!
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
|
 |
Vastaus #228 : 22.01.2010 klo 01:01:16 |
|
Tosiaan hiihtolomalla Teneriffalle, ja pitäis löytää joku fanikauppa tai vastaava. Onko se stadionin yhteydessä vai josain muualla? Tarkotus olisi ostaa ainakin perus kaulahuivi ja ehkä pelipaita.
|
|
|
|
reverend
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Rakuunat
|
 |
Vastaus #229 : 22.01.2010 klo 11:32:53 |
|
Tosiaan hiihtolomalla Teneriffalle, ja pitäis löytää joku fanikauppa tai vastaava. Onko se stadionin yhteydessä vai josain muualla? Tarkotus olisi ostaa ainakin perus kaulahuivi ja ehkä pelipaita.
Joulun tienoilla olin Teneriffalla. En käynyt pelissä kun ei silloin ollut. CD Tenerifen pelipaitoja ja huiveja näkyi lähes kaikissa urheilukaupoissa, ainakin pääkaupungissa ja Puerto de la Cruzissa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2010 klo 11:35:39 kirjoittanut reverend »
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
|
 |
Vastaus #230 : 22.01.2010 klo 16:03:56 |
|
Joulun tienoilla olin Teneriffalla. En käynyt pelissä kun ei silloin ollut. CD Tenerifen pelipaitoja ja huiveja näkyi lähes kaikissa urheilukaupoissa, ainakin pääkaupungissa ja Puerto de la Cruzissa.
Okei, kiitti.
|
|
|
|
canada
Poissa
|
 |
Vastaus #231 : 23.01.2010 klo 23:54:00 |
|
sevillaan joku kyseli tipsejä miten matseisiin lippuja saa hain viime keskiviikon barca peliin lipun luukulta pelipäivänä eli ei hätää hommata etukäteen toi sevillan nettilippukauppa ei ainakaan mulla oo toiminu oon kahtena vuotena yrittänyt sitä kautta mutta erroria vaan sylkee joten stadionilta löytyy luukut josta hakemaan siinä tulee kaiken maailman kaupustelijaa mut siirrät ne syrjään ja kävelet luukulle ja ostat liput sitte vaan toivot ettei diego capel pelaa huonoin talentti mitä mun silmään on osunu tänä vuonna koko sarjassa ,perotti ,navas, luis fabiano siinä kolme kovaa jotka joku iso kohta haaalii terveisin sevillista
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #232 : 24.01.2010 klo 14:00:24 |
|
Itse löysin Puerto de la Cruzissa huivin ihan perus turistirihkamakaupasta. Tämä oli viime kesällä mutta pelipaitoja ei löytynyt mistään, mutta turistikaupunkihan tuo tosiaan on. Itse olen menossa huhtikuussa sukulaisen luokse käymään muutamaksi päiväksi Torreviejaan, lähelle Alicantea. Neuvoja? Segunda-sarjan joukkuehan siellä pelaa edit: jaahas, putosikin Segunda B:hen  No ei se mitään edit2: Eikun Herculeshan pelaa siellä myöskin  hyvin mä googletan
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.01.2010 klo 14:11:22 kirjoittanut kokistuoppi »
|
|
|
|
|
Mannerheimin hevonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Plaza Santa Anan terassit
|
 |
Vastaus #233 : 24.01.2010 klo 18:49:57 |
|
Itse löysin Puerto de la Cruzissa huivin ihan perus turistirihkamakaupasta. Tämä oli viime kesällä mutta pelipaitoja ei löytynyt mistään, mutta turistikaupunkihan tuo tosiaan on. Itse olen menossa huhtikuussa sukulaisen luokse käymään muutamaksi päiväksi Torreviejaan, lähelle Alicantea. Neuvoja? Segunda-sarjan joukkuehan siellä pelaa edit: jaahas, putosikin Segunda B:hen  No ei se mitään edit2: Eikun Herculeshan pelaa siellä myöskin  hyvin mä googletan Torreviejan lähellä on pari muutakin Segundan joukketta. Herculesin lisäki, Murcia ja Cartagena. Taitaa noihin paikkohin olla Torreviejasta vielä suunnilleen sama matka kuin Alicanteen. Cartagena muuten Segundan nousijapaikalla. Eikä Torreviejasta ihan mahdoton rasti ole Valenciaankaan jos La Liga peliin haluaa.
|
|
|
|
popcorn
Poissa
|
 |
Vastaus #234 : 24.01.2010 klo 19:09:04 |
|
Jos Murciaan menet niin lippuja otteluihin saa suoraan stadionin lippuluukulta, päätyyn taisi maksaa vajaa 20€
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #236 : 25.01.2010 klo 00:53:11 |
|
Cartagena muuten Segundan nousijapaikalla.
Samoin tietenkin Hercules. Herculesta itse yrittäisin päästä katsomaan, jos olisin kokistuoppi...
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #237 : 25.01.2010 klo 04:41:18 |
|
Samoin tietenkin Hercules. Herculesta itse yrittäisin päästä katsomaan, jos olisin kokistuoppi...
Noteerasin, mutta ei osunut Herculesin kotipeliä tälle matkalle 
|
|
|
|
Konstantin Kaos
Poissa
Suosikkijoukkue: IVFC, AC Oulu, Crystal Palace, Sevilla ja MUOVI
|
 |
Vastaus #238 : 04.02.2010 klo 22:53:47 |
|
sevillaan joku kyseli tipsejä miten matseisiin lippuja saa hain viime keskiviikon barca peliin lipun luukulta pelipäivänä eli ei hätää hommata etukäteen toi sevillan nettilippukauppa ei ainakaan mulla oo toiminu oon kahtena vuotena yrittänyt sitä kautta mutta erroria vaan sylkee joten stadionilta löytyy luukut josta hakemaan siinä tulee kaiken maailman kaupustelijaa mut siirrät ne syrjään ja kävelet luukulle ja ostat liput sitte vaan toivot ettei diego capel pelaa huonoin talentti mitä mun silmään on osunu tänä vuonna koko sarjassa ,perotti ,navas, luis fabiano siinä kolme kovaa jotka joku iso kohta haaalii terveisin sevillista
Kiitti vinkistä, tosin suunnitelmat on sen verran muuttunu että matsi katsellaanki vierasmatsina Santiago Bernabeulla. 
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
 |
Vastaus #239 : 05.02.2010 klo 15:08:46 |
|
cornella-el prat korkattu..
|
|
|
|
repe69
Poissa
Suosikkijoukkue: Shadwell Town FC
|
 |
Vastaus #240 : 11.02.2010 klo 22:08:55 |
|
Saako UD Las Palmasin peleihin kätevästi lippuja paikanpäältä?
|
|
|
|
Armando
Poissa
|
 |
Vastaus #241 : 11.02.2010 klo 23:26:26 |
|
Kopioin tämän toisesta topikista mielestäni parempaan paikkaan.. Siltä varalta, että joku joskus haluaa matkustaa Espanjaan matseja katsomaan jaan tässä kokemukseni ja tutkimustulokseni tuosta puolesta, lienee oikea ketju tälle? Lippujen hankkimiseen suosittelen luottokorttia, yleensä liput poimitaan etukäteen portilta. Postin kirjoitan oikeataan siksi, ettei kukaan ikinä maksa noille perkeleen lädifirmoille 180€ jostain paskapelistä.  FC Barcelona: www.fcbarcelona.cat tai www.servicaixa.com, liput voi tulostaa ainakin Barcan sivuilta tai sitten käydä hakemassa ne kuittia vastaan portilta. Servicaixan kohdalla ks. seuraava kohta. Real Madrid: www.servicaixa.com, noudetaan ymmärtääkseni portilta, mukaan henkkarit ja luotttokortti, jolla ostot tehtiin. Atlético Madrid: www.servicaixa.com, noudetaan ymmärtääkseni portilta, mukaan henkkarit ja luotttokortti, jolla ostot tehtiin. Sevilla FC: www.sevillafc.es, sivuston mukaan noudetaan portilta, turvallisinta lienee edelleen ottaa mukaan se luottokortti ja henkkarit. Getafe CF: www.entradas.com -> kohta deportes, voi ostaa tulostaa lipun ja vaihtaa sen portilta oikeaan, luottokortti mukaan. Real Zaragoza: www.entradas.com -> kohta deportes. Toimii luultavasti samalla tavoin, kuin Getafen kanssa. Valencia CF: Periaatteessa www.servicaixa.com, mutta ainakin minulle vastattiin homman onnistuvan Visa/Mastercard -osaston kohdalla vain korttien espanjalaisilla versioilla. AMEX ja Diners saattavat toimia, tähän käsitykseen jäin. Yleisohjeena kuitti maksusta, luottokortti ja henkkarit mukaan ja ajoissa hakemaan lippuja. Toivotaan tästä olevan hyötyä ja jos löytyy lisää seuroja, joiden matseihin saa lippuja netistä, niin voisin ne editoida tähän jatkoksi, kunhan saan vain vinkin mistä&miten. Kovin pitkäksi aikaa eteenpäin eivät seurat noita lippuja myy, pl. Barça, jonka otteluihin voi ostaa tikettejä koko kauden.
|
|
|
|
John Rambo
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin
|
 |
Vastaus #242 : 22.02.2010 klo 20:20:29 |
|
Pistetääs tämä pieni raportti tännekin jos jotain kiinnostaa. Espanja, tuo kannatuskulttuurin musta aukko. Komennus kävi kuitenkin Madridiin, joten pakkohan täältä on jotain löytyä, onhan? Koska kannatuskulttuurin saralla maa on kuitenkin vasta kehitysvaiheessa, oli näin asiasta kiinnostuneelle hankalaa löytää edes joku jengi jota käydä silloin tällöin vilkuilemassa. Pelillinen taso on toki loistavaa, mutta itse jalkapallo-ottelusta aina erillisenä elämyksenä kiinnostuneena se on kuitenkin pelkkä sivuseikka. Naurettava, ylihinnoiteltu ja kaikkea rahan ylivaltaa futiksessa muutenkin oksettavasti edustava R€al Madrid natsipoppoineen nyt ei ainakaan innostanut, joten katseet oli suunnattava muualle. Tällä hetkellä paikallisessa divarissa eli Segundassa pelaava Rayo Vallecano on kuulemma katsomoiden kannalta ykkönen, mutta turhan vahvat vasemmistosympatiat eivät meikäläiseen oikein iske. Varmasti tulee tuokin meno tarkastettua jossain vaiheessa. Samoin käyn toki tsekkaamassa RM:nkin menon, mutta kun jo lähtökohtaisesti tietää ettei siellä ole mitään erikoisempaa nähtävää on mielenkiinto pääosin siirrettävä toisaalle. Ensimmäisenä päätinkin erään paikalla jo aiemmin puoli vuotta olleen lutuurimiehen avustuksella tarkastaa Espanjan oman Vepsun, ikuisen epäonnistujan eli Atlético Madridin otteet. Frente Atlético on ainakin omien sanojensa mukaan Espanjan vanhimpia ultra-ryhmiä. Vielä kun jo kolmanteen peliin (kaksi ensimmäistä olivat Copa del Reyn puolivälierä ja välierä, joissa meno oli ihan ok) saimme tämän lutuurimiehen frendin (joka muuten sattuu olemaan lutuurin ystäviä hänkin) ystävältä liput suoraan sektioon oli kaikki kunnossa. Luonnollisesti kontakti oli Frenten jannuja, hintakin oli vielä varsin sopuisa (puolet ovh:sta) ja vastassa oleva Barcelona lupaili hyvää. Kaverin kautta hommatut liput saattavat muutenkin osoittautua myöhemmin hyödylliseksi kun itse puhuu sen verran espanjaa, että ymmärrys puolin ja toisin on saavutettavissa. Jo ennen stadionille saapumista ilmaantui kuitenkin joitakin ongelmia, kun tapasimme kaikki Frenten pubissa Calderonin välittömässä läheisyydessä. Tässä vaiheessa näin vasta ensimmäistä kertaa paikallista casual-osastoa, vaikka Madridissa on tullut jo muutama viikko pyörittyä. Ongelmat lähtivät kun jannut olivat kiinnostuneita mistä tulemme. Suomalaiset ohitettiin olankohautuksella, mutta unkarilaisen kohdalla eräs frenteläinen päätti kysyä onko hän Romaniasta. Unkarilainen sylkäisi, ja tokaisi ettei todellakaan. Tätä seurasi välittömästi muutama avokämmen ja tilanteen kiristyminen. Tuli melkoisen puskista koko töniminen, eipä olisi tullut mieleen, että erään Espanjan oikeistolaisimpien jengien ultrista löytyy romanialaisia siirtolaisia! Tilanne kuitenkin rauhoittui suhteellisen nopeasti, ja sniikkasimme sektioon hieman myöhemmin. Luonnollisesti kiilasimme odottamattomasta vieraanvaraisuuden puutteesta huolimatta hyvinkin keskelle.  Sektion keskellä huomiota herätti heti runsas puolalaisten määrä, Ruch Chorzówin kannattajia oli paikalla varmasti vähintään parisenkymmentä. Muutoin seurasin matsia mukavasti heti capojen alapuolella, josta olikin hyvä seurata tapahtumia niin katsomossa kuin kentälläkin. Atletíhan pelasi itse ottelussa lähestulkoon täydellisesti, harvoin näkee kenenkään hallitsevan noin hyvin maailman todennäköisesti parasta jengiä vastaan. 2-0 maalista sain jotain tunnelmapaloja nauhallekin.Puoliajalla olikin aikaa käydä kusella ja ottaa perusturistifotot, samoin hieman varuillaan piti olla kun mustalaiset keräsivät mobia tiiraillen unkarilaista frendiä. Toisaalta samalla pääsin vaihtamaan jonkun sanasen tämän tutun ultran kanssa, joka arvioi Frenten pääluvuksi noin 100, más o menos. Laulavien kannattajien määräksi hän taas arvioi noin tuhat, mikä mielestäni olikin varsin hankalaa, koska jengin osallistuminen vaikutti todella satunnaiselta. Samoin puolalaisten runsas määrä tuli selvitetyksi, seurojen välillä on suhteellisen uusi ystävyyssuhde. Kaveri vaikutti rennolta ja avoimelta sekä pirun kiinnostuneelta kun kerroin Suomen maajoukkueen kannatustoiminnasta sekä suomalaisesta kannattajatoiminnasta ylipäätänsä, lupasi toki tsekata parit videot ja varmasti keskustelemme myöhemminkin. Toivottavasti pääsen jatkossakin sektioon, unkarilaista tuskin enää kiinnostaa.  Muuten tsänttien pituus vaikutti vittumaisen lyhyeltä keskimäärin, joskin homma toimi tietyiltä osin hyvin. Esimerkiksi peliin reagoiminen spontaanein huudoin ja sen jälkeen tsänttiin taas yhtyminen toimi mainiosti. Samoin mielenkiintoni kiinnitti luonnollisesti capo-teline, jossa kaikessa yksinkertaisuudessa kolme megafonia oli nostettu ylös, käännetty eri suuntiin ja liitetty yhteen, tulevaisuudessa voisi erilaisena variaationa toimia stadikallakin. Capot vaihtuivat jatkuvasti, mikä ei juurikaan vaikuttanut katsomon toimintaan. Parhaillaan lauluun yhtyi varmasti viitisen tuhatta ihmistä, mutta pahimmillaan laulut jäivät muutaman kymmenen laulettaviksi. Chantit olivat pääosin Etelä-Amerikasta tuttuja ja toimivia ralleja, erityisesti päähän jäi soimaan aiheeltaan hyvä Volveremos otra vez, jonka teemana on paluu huipulle ja mestareiksi asti. Muuten vittuilu-chantteja lukuunottamatta, runsaasta lauluvalikoimasta huolimatta setti jäi vähän tasapaksuksi. Ottelun toinen puoliaika oli melkoista Barcan hallintaa, mutta luojan kiitos tasoitusta ei koskaan tullut. Huvitusta herätti Espanjan lippujen ajoittainen nostelu yhdistettynä vittuiluchanttiin, te ootte vaan osa Espanjaa! Samoin hieman puskista tuli Atletí fans - Hooligans - vuoropuhelu, johon innokkaimmin vaikuttivat osallistuvan katsomon naiset... Yritystä kuitenkin löytyy, ikävä kyllä hankalalta vaikuttaa ääriliikkeiden miesten toiminta täällä päin maailmaa. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.02.2010 klo 20:41:29 kirjoittanut John Rambo »
|
|
|
|
|
aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #243 : 23.02.2010 klo 03:16:38 |
|
Pistetääs tämä pieni raportti tännekin jos jotain kiinnostaa.
Kiitos, kiinnosti kyllä.
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
 |
Vastaus #244 : 23.02.2010 klo 03:25:47 |
|
Joo, kiitoksia vain, erittäin mielenkiintoista. Itse kävin kanssa tuota peliä katsomassa, tietynlaisen oikeistovireen kyllä pystyi havaitsemaan Atléticon porukasta (ja maalauksista ja lauluista), kun piti silmänsä auki. Itse symppailen Barçaa, mutta ei kyllä tullut loppujen lopuksi mieleenkään ruveta eteläpäädyssä huivia heiluttelemaan, olin sitten kaappi-kannattaja yhden matsin ajan. Varsinainen syy kirjoitella topicciin oli huomio siitä, että tuossa yläpuolella oli lainattu kirjoitustani, jota voisi hieman täydentää.. Eli Almeria on sitten näköjään myös aloittanut lipunmyynnin netin välityksellä, osoite on sama, kuin Getafella ja Zaragozalla, eli www.entradas.com . Ehkä tämä tarkoittaa sitä, että espanjankin seurat pikku hiljaa siirtyvät osaksi tietoyhteiskuntaa. www.servicaixa.com : Real Madrid, Atlético, Barça, Espanyol www.entradas.com : Almeria, Getafe, Zaragoza
|
|
|
|
Tostao
Poissa
Suosikkijoukkue: VCF
|
 |
Vastaus #245 : 26.02.2010 klo 16:08:49 |
|
Eli Valencian matseihin ei siis saa servicaixasta... Servicaixa hienosti kyllä tarjoaa niitä myyntiin, mutta kuten aiemmin totesit, vaaditaan kansallinen kortti. Yritin hankkia tuohon Malaga peliin. Se on sitten taquillas joka kutsuu, taas... Siinä mielessä harmittaa, että nyt vielä olisi tarjolla hyviä paikkoja, mutta kun ei niin ei. Onnistuuko muuten Espanyolin peleihin varmuudella servicaixasta? Joo, kiitoksia vain, erittäin mielenkiintoista. Itse kävin kanssa tuota peliä katsomassa, tietynlaisen oikeistovireen kyllä pystyi havaitsemaan Atléticon porukasta (ja maalauksista ja lauluista), kun piti silmänsä auki. Itse symppailen Barçaa, mutta ei kyllä tullut loppujen lopuksi mieleenkään ruveta eteläpäädyssä huivia heiluttelemaan, olin sitten kaappi-kannattaja yhden matsin ajan. Varsinainen syy kirjoitella topicciin oli huomio siitä, että tuossa yläpuolella oli lainattu kirjoitustani, jota voisi hieman täydentää.. Eli Almeria on sitten näköjään myös aloittanut lipunmyynnin netin välityksellä, osoite on sama, kuin Getafella ja Zaragozalla, eli www.entradas.com . Ehkä tämä tarkoittaa sitä, että espanjankin seurat pikku hiljaa siirtyvät osaksi tietoyhteiskuntaa. www.servicaixa.com : Real Madrid, Atlético, Barça, Espanyol www.entradas.com : Almeria, Getafe, Zaragoza
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.02.2010 klo 16:10:09 kirjoittanut Tostao »
|
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
 |
Vastaus #246 : 27.02.2010 klo 04:33:54 |
|
Onnistuuko muuten Espanyolin peleihin varmuudella servicaixasta?
Tällaista juttua kuulin, vielä ei ole tullut itse koitettua, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus mennä katsomaan Villarrealin vierailua, joten lisätietoja tulee muutamassa päivässä. Käsittämätöntä omaan jalkaan ampumista tuo "ei ulkomaalaisilla korteilla" -setti, mitä Valencia harrastaa.. ei voi ymmärtää sitten millään.
|
|
|
|
Tostao
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 27.02.2010 klo 14:37:45 |
|
Ok, kiitos! Olen nimittäin menossa katsomaan Valencia-Almeria ja Valencia-Malaga pelit. Jos Espanyol-Sevilla pelataan lauantaina 20.3., niin sinne pitäis lippu hankkia. Ongelma tietenkin on se, että pelipäivät lyödään niin myöhään lukkoon. Lipun hankintaa helpottaisi, jos Espanyolin lippuja saisi netistä. Sevilla vetänee sen verran yleisöä. Valencia-liput järjestyvät muuta kautta. Tällaista juttua kuulin, vielä ei ole tullut itse koitettua, mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus mennä katsomaan Villarrealin vierailua, joten lisätietoja tulee muutamassa päivässä. Käsittämätöntä omaan jalkaan ampumista tuo "ei ulkomaalaisilla korteilla" -setti, mitä Valencia harrastaa.. ei voi ymmärtää sitten millään.
|
|
|
|
Tostao
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 28.02.2010 klo 20:29:57 |
|
Kuulin juuri, että servicaixan automaatti ei ottanut suomalaista korttia sisään lainkaan, espanjalainen kävi. Eli ei taida olla seurasta kiinni vaan servicaixa ei tarjonne palveluita muun maan korteilla...? No, odottelen tietoa onnistuuko León lipun hankinnassa.
|
|
|
|
Demas
Poissa
Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne
|
 |
Vastaus #249 : 28.02.2010 klo 20:36:30 |
|
Saako UD Las Palmasin peleihin kätevästi lippuja paikanpäältä?
Kukaan ei tähän ole mitään vastannu? Ainakin pari vuotta sitten sai..stadikalle vaan jonon jatkoksi ja liput siitä. Meillä ainakin homma toimi ja kokolailla ummikkoina homma hoidettiin. Mut varmaan jollain on tuoreempaakin tietoa, tuo siis n.2v sitten.
|
|
|
|
|
|