FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.03.2025 klo 04:54:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Huoltopäivitys torstaina 6.3. klo 10-12 välillä

Sivuja: 1 ... 125 [126]

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan menossa-apua kaivataan  (Luettu 437055 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JMP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit

Vastaus #3125 : 18.02.2025 klo 09:50:25

Itse olen menossa Madridiin pojan ja parin muun kanssa viikonloppuna jolloin pitäisi pelata paikallinen Bernabeulla Rayoa vastaan.

Olen aiemmin käynyt kymmenkunta peliä katsomassa mutta siitä on aikaa ja homma oli vähän eri kun asuin siellä kymmeniä vuosia sitten. :D

Silloin sitä vain käveli luukulle ja osti liput.

Viimeisin reissu oli 2017 (vastassa Betis), jolloin päästiin tuttavan kaverin kausareilla sisään. Noh, sitä ei enää kuulemma uskalla tehdä, kun kausarin voi menettää jos jää lainaamisesta (tulkitaan myymiseksi) kiinni.

Tämä tuttu siellä asuu, mutta ei ole ollenkaan jalkapalloihminen, toki auttaa mielellään kun annetaan ohjeet. Mutta miten on, kun internetsissä sanotaan toisaalta että liput kannattaa hankkia viimeistään pari viikkoa ennen peliä mutta sitten toisaalta että (yleiseen) myyntiin ne tulevat vasta kymmenisen päivää ennen peliä? Saako ne kätevämmin sitten luukulta ja tarvitaanko siellä hakijalle / ostajalle tietoja passista tms? Vai pitääkö alkaa värkkäämään netin kautta itse?

Hintaluokalla ei valtavasti väliä, mutta mieluummin suoraan seuralta kuin joltain tuntemattomalta välittäjältä joka laittaa min 300% katteen päälle eikä liput ole varmuudella hallussa silloinkaan.

Itse puhun ok espanjaa mutta toki sitten tuttu puhuu sujuvasti, että mielellään laitan hänet asialle jos voi puolesta hoitaa.

E: footballticketnet.com

onko kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: 18.02.2025 klo 11:55:56 kirjoittanut JMP »
ensijokolmas

Poissa Poissa

Vastaus #3126 : 23.02.2025 klo 23:35:37

Kysytäänpäs täältä: neljä lippua ostettu 2.4. pelattavaan Atletico Madrid - Barcelona Copa del Reyn otteluun, mutta noista pitäisi nyt päästä eroon. Onkohan mitään kanavaa, mistä noista voisi vielä saada jotain rahaa takaisin?
Ostettu entradas.comin kautta, koska Atleticon omien sivujen kusinen katiska petti. Lipuissa on henkilötiedot.
Amala

Poissa Poissa

Vastaus #3127 : 25.02.2025 klo 10:27:11

Itse olen menossa Madridiin pojan ja parin muun kanssa viikonloppuna jolloin pitäisi pelata paikallinen Bernabeulla Rayoa vastaan.

Olen aiemmin käynyt kymmenkunta peliä katsomassa mutta siitä on aikaa ja homma oli vähän eri kun asuin siellä kymmeniä vuosia sitten. :D

Silloin sitä vain käveli luukulle ja osti liput.

Viimeisin reissu oli 2017 (vastassa Betis), jolloin päästiin tuttavan kaverin kausareilla sisään. Noh, sitä ei enää kuulemma uskalla tehdä, kun kausarin voi menettää jos jää lainaamisesta (tulkitaan myymiseksi) kiinni

Yleisestä myynnistä ilmeisen hankala saada lippuja, mutta ainakin Redditissä suositeltiin ostamaan lippuja StubHubin kautta. Omaa kokemusta ko. sivusta tosin ei ole. Siellä näyttäisi olevan kattava valikoima LaLiga peleihin lippuja siedettävään hintaan. Tosin tuo Rayo peli näyttäisi alkavan noin 150 eurosta, lieneeköhän paikallispelilisää hivutettu hintaa ylöspäin.
Jinete

Poissa Poissa

Vastaus #3128 : 04.03.2025 klo 09:47:55

Tästä muistutuksena, että jos ei lippuja vielä ole, niin yleinen myynti alkaa tänään klo 12 Suomen aikaa.
Shakaali

Poissa Poissa

Vastaus #3129 : 10.03.2025 klo 18:13:38

Terve! Kavereiden kanssa ollaan viikon reissussa Alicantessa. Mistähän löytyisi aladivareiden matsit?
Jinete

Poissa Poissa

Vastaus #3130 : 10.03.2025 klo 19:15:13

Terve! Kavereiden kanssa ollaan viikon reissussa Alicantessa. Mistähän löytyisi aladivareiden matsit?

https://resultadosffcv.isquad.es/total_partidos.php?id_torneo=903498401&jornada=26&id_temp=20&id_modalidad=33327&id_competicion=903498400

Edit. Tuossa ei näköjään mobiilitilassa näy ottelun joukkueiden nimet :D Eli kannattaa puhelimellakin käyttää selaimen tietokonetilaa. Espanjalaista osaamista taas kerrakseen...

Noin yleisemmin alasarjojen pelejä kannattaa etsiä niistä vastuussa olevien liittojen sivuilta. Tuon yllä olevan Comunitat Valencianan lisäksi esimerkkinä Andalusia:
https://www.rfaf.es/pnfg/NPcd/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120
« Viimeksi muokattu: 11.03.2025 klo 06:14:38 kirjoittanut Jinete »

Sivuja: 1 ... 125 [126]

Siirry: