FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.10.2025 klo 18:57:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 128

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan menossa-apua kaivataan  (Luettu 462696 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #675 : 10.09.2011 klo 09:22:05

Sain tästä sen käsityksen etteikö Servicaixan nettikaupassa toimisi suomalaiset kortit. Juuri viime viikolla ostin lipun Atleticon peliin Nordean kortilla ja hyvin näytti toimivan ainakin silloin.
Niin siis tuo koskee vain Valenciaa, muiden joukkueiden lippuja tietääkseni saa... kirjoittelin tästä joskus jonkun joukkuekohtaisen selvityksenkin, missä lie piileskeleekään..

edit. hyvä huomio btw, sanamuoto vähintään epäselvä. Korjattu.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2011 klo 09:26:12 kirjoittanut León »
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #676 : 10.09.2011 klo 21:18:39

Olen menossa Valencian lähistölle 16.9- 23.9 Valencian peli Barcelonaa vastaan osuisi juuri kyseiselle välille ja sehän on sitten pakko käydä katsomassa.

Sama matsi kiikarissa, ja Peniscolassa ollaan, myös Levante-Real Madrid matsi on 17.-18.9.

Viimeksi kun olimme Mestalla niin laitoimme auton parkkihalliin Google maps koordinaatit:
39.468402,-0.364974

Siinä vieressä on Tony Romas ketjuravintola mistä saa hyvät pihvit ja salaatit ym. Sillan yli vaan kävely ja Mestalla on aika lähellä, 10min kävely. Olemme saman viikon tuolla, paitsi kaksi viimeistä yötä Barcelonassa.

Mun yksi asiakas on espanjalainen, pyydän häntä soittamaan kumpaankin lipputoimistoon ja varaamaan liput ensi maanantaina.
Alexio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid ja HUUHKAJAT

Vastaus #677 : 11.09.2011 klo 19:08:21

Onko kokemuksia tällaisesta sivustosta? Voiko luottaa:

http://www.ticketsrealmadrid.com/en/
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #678 : 11.09.2011 klo 22:22:02

a) Madridin futismatkailulle on olemassa omakin topikkinsa
b) Jos rahaa riittää niin maksa vain noita ylihintoja, halvemmalla saat liput mustan pörssin kauppialta paikan päältäkin. Jos tosin montaa lippua tarvitsee hankkia johonkin isompaan matsiin, niin saattavat tosiaan joskus harvoin hintansakin puolesta kohdata hyötyfunktiosi suhteellisen lähellä optimia. Ylipäänsä nuo madrid-/barcelona-/tms. tickets-sivustot ovat helvetin kalliita.
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #679 : 14.09.2011 klo 20:36:55

Sama matsi kiikarissa, ja Peniscolassa ollaan, myös Levante-Real Madrid matsi on 17.-18.9.
Mun yksi asiakas on espanjalainen, pyydän häntä soittamaan kumpaankin lipputoimistoon ja varaamaan liput ensi maanantaina.

Ok, ei voinut varata lippuja Levanten matsiin puhelimelle. Raul kirjoitti viestin tytön antamaan osoitteeseen, itse lisäsin visan tiedot, tänään on mennyt 100€ Levantelle, joten liput on varattu Levante-Real Madrid 18.9. klo 19 Suomen aikaan. Maksoivat 50€ kpl.

Varmaan lauantaina kun haemme noi liput käymme myös ostamassa Valencia-Barca liput.

Vamos. Tämä Real Madrid oli kuitenkin se päätavoite.
Sukittaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Norja ja Lahti

Vastaus #680 : 15.09.2011 klo 09:41:32

Onko aiheellista odottaa, että viikon päästä pelattavaan Real Madrid-Rayo -peliin ilmeistyisi Servicaixaan myyntiin muitakin kuin VIP-lippuja. Jos ei, niin onko lippuja mahdollista saada paikan päältä ennen matsia?
pujoli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Blaugrana

Vastaus #681 : 15.09.2011 klo 21:16:49

Heräsi tämmöinen kysymys. Paljonko on matkaa Camp Noulta Cornella el Pratille?
« Viimeksi muokattu: 15.09.2011 klo 22:06:42 kirjoittanut pujoli »
re98

Poissa Poissa

Vastaus #682 : 15.09.2011 klo 21:58:07

Heräsi tämmöinen kysymys. Paljonko on matkaa Camp Noulta Cornell el Pratille?
Tietä pitkin, lyhintä reittiä 7.4 km. Kui?
pujoli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Blaugrana

Vastaus #683 : 15.09.2011 klo 22:11:02

Ajattelin, että jos jonkun Barcelonan matkan aikana sattuisi Barcan matsin lisäksi Espanyolillakin olemaan kotimatsi samoihin aikoihin.

Toki sillä matkalla ei ole niin väliä, mutta kiinnosti tietää minkälaisesta matkasta on kyse :)
« Viimeksi muokattu: 15.09.2011 klo 22:45:53 kirjoittanut pujoli »
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: El Halcón

Vastaus #684 : 15.09.2011 klo 23:25:37

Onko aiheellista odottaa, että viikon päästä pelattavaan Real Madrid-Rayo -peliin ilmeistyisi Servicaixaan myyntiin muitakin kuin VIP-lippuja. Jos ei, niin onko lippuja mahdollista saada paikan päältä ennen matsia?
Samaa miettisin. Pakkohan sieltä luukultakin on saada lippuja.
t0meee

Poissa Poissa

Vastaus #685 : 18.09.2011 klo 18:41:04

Mites tuohon 18.10 Real madrid-Lyon peliin lippuja, että mistä nettisivuilta on kokemuksia ja mites saatavuus.

Onko tuosta www.madridjalkapallo.fi sivusta kokemuksia??
« Viimeksi muokattu: 18.09.2011 klo 18:44:30 kirjoittanut t0meee »
Boon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi

Vastaus #686 : 18.09.2011 klo 21:14:26

Malagan ympäristöstä varmaankin löytyy joukkueita alasarjoissa enemmän kuin tarpeeksi. Osaako kukaan kertoa tarjonnasta tarkemmin?
Löytyykö lähettyviltä (max.50km) pelejä 18-25.10 aikavälillä? Kiitokset, jos joku osaa auttaa.
Etzo

Poissa Poissa

Vastaus #687 : 18.09.2011 klo 22:24:08

Malagan ympäristöstä varmaankin löytyy joukkueita alasarjoissa enemmän kuin tarpeeksi. Osaako kukaan kertoa tarjonnasta tarkemmin?
Löytyykö lähettyviltä (max.50km) pelejä 18-25.10 aikavälillä? Kiitokset, jos joku osaa auttaa.

Erittäin nopeasti vilkaistuna ei näytä olevan muita kotipelejä alueella kuin:

Primera:
Málaga - Real Madrid (22/23.10)

Tercera:
Atletico Malagueño - Alhaurín de la Torre (22/23.10)

Tuosta alaspäin onkin jo sitten vain tasoa puistofudis ja niiden otteluohjelmat ovatkin vähän kiven takana. Marbella, Vélez-Málaga ja muut lähialueiden joukkueet tuntuvat pelaavan tuolloin vain vieraissa.
Boon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi

Vastaus #688 : 19.09.2011 klo 00:13:13

Erittäin nopeasti vilkaistuna ei näytä olevan muita kotipelejä alueella kuin:

Primera:
Málaga - Real Madrid (22/23.10)

Tercera:
Atletico Malagueño - Alhaurín de la Torre (22/23.10)

Tuosta alaspäin onkin jo sitten vain tasoa puistofudis ja niiden otteluohjelmat ovatkin vähän kiven takana. Marbella, Vélez-Málaga ja muut lähialueiden joukkueet tuntuvat pelaavan tuolloin vain vieraissa.
Tuo Realin peli nyt oli alunperin tavoitteena, mutta tarkoitus oli kartoittaa varmuuden varalta muita vaihtoehtoja.
Tämä Malagueno on ihan uusi tuttavuus, pelaako pelinsä missä? Tulisi ainakin jotain futista nähtyä, hyvällä tuurilla parikin peliä, jos päivät muuttuvat suotuisasti.

edit: Ground:    Ciudad Deportiva, Málaga, Andalusia, Spain (Capacity: 1,300)
Näin wikin mukaan, mutten onnistunut sijaintia silti oikein löytämään tarkemmin...
Etzo

Poissa Poissa

Vastaus #689 : 19.09.2011 klo 14:46:26

Tuo Realin peli nyt oli alunperin tavoitteena, mutta tarkoitus oli kartoittaa varmuuden varalta muita vaihtoehtoja.
Tämä Malagueno on ihan uusi tuttavuus, pelaako pelinsä missä? Tulisi ainakin jotain futista nähtyä, hyvällä tuurilla parikin peliä, jos päivät muuttuvat suotuisasti.

edit: Ground:    Ciudad Deportiva, Málaga, Andalusia, Spain (Capacity: 1,300)
Näin wikin mukaan, mutten onnistunut sijaintia silti oikein löytämään tarkemmin...

Atletico Malagueño on siis Málagan B-joukkue, joka tunnettiin myös Málaga B:nä. Tuosta pelipaikasta on nyt hieman häikkää, koska aina ennen matsit pelattiin juurikin tuolla El Visossa, mutta nyt joukkue on ilmeisesti siirtynyt pelaamaan korttelia etelämmäksi. Federación Malagueña de Fútbolin sivuilta löytyy hyvä palvelu, josta näkee kartasta, että missä minkäkin joukkueen kotistadion sijaitsee. Yritän nyt kuitenkin vielä varmistaa tuon pelipaikan lähipäivien aikana paikallisilta.

Edit: Ja kyllä, vastauksena tuli, että Atl. Malagueño pelaa juurikin tuolla linkin takana olevalla kentällä. Eli tuolla.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2011 klo 16:39:30 kirjoittanut Etzo »
hardluckpool

Poissa Poissa

Vastaus #690 : 19.09.2011 klo 14:55:01

Kuinka mahdollista on saada Espanoyolin peliin paikan päältä lippua ottelupäivänä?

Tuumin vain kun olen kuitenkin 2.10 barcelonassa, niin sinä päivänä sattuis olemaan matsi siellä ja voishan tuota käydä tutustumassa paikanpäällä menoon :)
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #691 : 19.09.2011 klo 15:00:01

Kuinka mahdollista on saada Espanoyolin peliin paikan päältä lippua ottelupäivänä?

Tuumin vain kun olen kuitenkin 2.10 barcelonassa, niin sinä päivänä sattuis olemaan matsi siellä ja voishan tuota käydä tutustumassa paikanpäällä menoon :)

Et etukäteen ole valmis ostamaan lippua?

http://www.rcdespanyol.com/ticketing2/index.php?accion=creaReserva&paso=2&idCalendario=23765

Edit: Tosin saattaa olla, että vielä tarvitaan jäsennumero, että pääsee ostamaan. Seuraa tuota sivua, joskus sieltä aukeaa yleinenkin myynti ja helpommin sieltä lipun saa kuin paikan päältä, kun kerran Real Madrid on vastassa.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2011 klo 15:05:01 kirjoittanut El Conejo »
León

Poissa Poissa

Vastaus #692 : 19.09.2011 klo 15:24:29

Stadikka vetää ~40k, joten kyllä niitä paikanpäältäkin pitäisi saada, ainakin jos olet ajoissa. Todennäköisesti vaan kusettavat sinut ostamaan jonkun 70€ lipun, jos et osaa kunnolla espanjaa.. ;)
hardluckpool

Poissa Poissa

Vastaus #693 : 19.09.2011 klo 16:37:17

Stadikka vetää ~40k, joten kyllä niitä paikanpäältäkin pitäisi saada, ainakin jos olet ajoissa. Todennäköisesti vaan kusettavat sinut ostamaan jonkun 70€ lipun, jos et osaa kunnolla espanjaa.. ;)

Noo, just jouduin maksamaan 487 £ Liverpool-Manu ottelun lipusta ens kuulle, että ei se tuosta ainakaan kiinni ole :D

Mulla on vain sellainen juttu, että olen siellä kuitenkin muissa jutuissa, enkä voi ennakkoon tietää kerkeänkö/pääsenkö sitten stadikalle, niin siksi tulisi kyseeseen tuo paikanpäältä osto lähinnä.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #694 : 19.09.2011 klo 16:46:24

Uskotko, Leon, tosiaan, ettei Real Madridkaan vedä tupaa täyteen? Mä vaanoletin, että vetää, mutta mitään kovaa faktaa mulla ei ole väitteeni tueksi :)
León

Poissa Poissa

Vastaus #695 : 19.09.2011 klo 16:53:06

Uskotko, Leon, tosiaan, ettei Real Madridkaan vedä tupaa täyteen? Mä vaanoletin, että vetää, mutta mitään kovaa faktaa mulla ei ole väitteeni tueksi :)
Hehe, enpä katsonut mikä peli oli kyseessä... mun mielipide löytyykin jo jostain tästä ketjusta. Mustan pörssin liput voisi olla vastaus, ei noistakaan varmaan yli 100€ tarvitse kärsiä ja aina niitä joku myy.
sokker

Poissa Poissa

Vastaus #696 : 19.09.2011 klo 18:32:47

Halvimmat liput RCDE- Real Madrid ovat 100e ja ainakin paikan päältä tuli viestiä että todnäk loppuun myydään...
http://www.rcdespanyol.com/previaventa/
Rene Higuita

Poissa Poissa

Vastaus #697 : 19.09.2011 klo 21:59:34

Tuosta alaspäin onkin jo sitten vain tasoa puistofudis ja niiden otteluohjelmat ovatkin vähän kiven takana.
No ei tosiaan näin. Itse olen nähnyt pelejä Terceraa alemmilta tasoilta ja pelin taso on ollut näissä matseissa oikein hyvä.

Noo, just jouduin maksamaan 487 £ Liverpool-Manu ottelun lipusta ens kuulle
:D
Ei jumalauta.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2011 klo 22:02:37 kirjoittanut Rene Higuita »
Etzo

Poissa Poissa

Vastaus #698 : 19.09.2011 klo 22:27:18

No ei tosiaan näin. Itse olen nähnyt pelejä Terceraa alemmilta tasoilta ja pelin taso on ollut näissä matseissa oikein hyvä.

Lähinnä tarkoitin sarjatasoa, enkä itse pelin tasoa, mutta ilmaisin itseni hieman huonosti.
t0meee

Poissa Poissa

Vastaus #699 : 20.09.2011 klo 00:14:23

Mistä kannattaa tiedustella lippuja real - lyon peliin ja koska alkavat myymään niitä?

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 128

Siirry: