WeAreThePeople
Poissa
Suosikkijoukkue: Glasgow Rangers, HSV, Linfield, & Chelsea
|
 |
Vastaus #2825 : 11.04.2025 klo 21:39:06 |
|
Pysyykö vessat ehjänä
Ei pysynyt. Tänään lensi vessanpönttö kentälle, massive respect from Glasgow.
|
|
|
|
|
Jair Bolsoaarnio
Poissa
Suosikkijoukkue: Vous ne me prendrez jamais vivant
|
 |
Vastaus #2826 : 11.04.2025 klo 21:52:24 |
|
Ei pysynyt. Tänään lensi vessanpönttö kentälle, massive respect from Glasgow.
Ei tähän ole muuta ratkaisua kuin 10 vuoden kakut pipo päille haloo hallitus mitä tekin teette burka kielto on jo!!!!
|
|
|
|
|
Hunaja
Paikalla
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #2827 : 11.04.2025 klo 21:58:09 |
|
Lähinnä seuran johto. Kyllä kaupungilla näkyy Ilves-tarroja hyvin ja kotipäätyä yritetään aktiivisesti tarroittaa, mutta samalla lailla sitäkin siivotaan…
Onhan siellä ainakin tällaisista törkeyksistä historiaa: https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000000916594.html
|
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #2828 : 11.04.2025 klo 22:06:20 |
|
Ei tähän ole muuta ratkaisua kuin 10 vuoden kakut pipo päille haloo hallitus mitä tekin teette burka kielto on jo!!!!
Ei tota burkha kieltoa kannata yrittää, rikosteriin vaan merkintää jos on sellainen on jo, ei siin ähaittaa lisää ottaa
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Claude Simon
|
 |
Vastaus #2829 : 11.04.2025 klo 23:28:55 |
|
Joko täällä pikkuiset ja tukarit nukkuu? Toivotaan ettei tule vessanovet painajaisiin pus pus ja valot pois njöö!
|
|
|
|
|
Durden
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #2830 : 12.04.2025 klo 00:35:04 |
|
Seinäjoella kun on tunnetusti portsareiden joukossa eri kamppailulajien arvokisamitalisteja, niin eivät sitten ilmeisesti hesan nasujonnet uskaltaneet käydä edes kusella.
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2831 : 12.04.2025 klo 01:07:57 |
|
Seinäjoella kun on tunnetusti portsareiden joukossa eri kamppailulajien arvokisamitalisteja, niin eivät sitten ilmeisesti hesan nasujonnet uskaltaneet käydä edes kusella.
Pick your fights; find the openings; use your spots. Fiksua toimintaa nuorilta miehiltä. Eivät ole selvästikään niln aivottomia apinoita kuin on annettu täällä ymmärtää. Tosin ei tainnut olla edes koko ydinposse tuolla megessä. Hyvää pelinlukua yhtä kaikki. En minäkään nyt alkaisi painiksi pistää jonkun Marko Ylihannukselan kanssa. Hieno mies. Aina olen digannut. Tosin en nyt pelkästään siksi jättäisi painimati hah. Pick your fights. Wink wink. — Muulloin kato pistän jalat alle ja juostahan mä vittu jaksan vaikka läpi koko yön. Se on todistettu perkele. Kerrankin heräsin aamuviideltä taivasalla makuupussissa kun karhu tuli mun chilliin yhden miehen leiriini. Jumalauta mä juoksin. Vittu oisitte nähny. Ei joka jamppa toimi niin räjähtävällä pakonoepudella kuin tämä nimimerkkien suuri yksinäinen! Jumalauta tää iso ruskea uroskarhu ja kello on vittu viisi aamulla tää perkele kävelee harvan metsikön läpi suoraan kohti parinkymmenen metrin päässä meikämannen whereaboutseista ja ja mä vaan ziigaan että voi vittu nyt taas pelkät boxerit jalassa Just hypänny sleeping bagista ylös kuin sähköiskun saanut orava että ei vittu oon nukkunu vasta kolme tuntii mihin vittuun mä heräsin ja sit alkaa kuulua tää kauhea räiske ja rätinä melkein vierestä oksaa paukahtelee vaan poikki kuin hammastikkuja ja mä ei vittu ei toi voi olla mut ei se voi olla vittu mitään muutakaan vittu ylös homo nyt on kuule piru merrassa ja tosi kyseessä ja vittu maxwell jump jump eikun tikkana ulos pussin pehmeästä sylistä ja päkiäaskelluksella pikkuharjanteen laelle varovasti kurkkaamaan mitä vittua sieltä tulee ja toteamaan tylysti epäilynsä todeksi: mesikämmenen mulkku tallustelee vittu SUORAAN kohti kivenheiton päässä ja kato kolmen tunnin unet alla ja heti janari toimintavalmiudessa kun adrenaline rush puskee koneeseen kuin täyshälytys! Ei muuta kuin vittuun täältä! Luuletteks te että mä jään jumittamaan siihen vittu boxereiss ÄLÄ JUOKSE KARHUA PAKOON TEE ITSESI SUUREKSI HEILUTA KÄSIÄ JA VITTU ELÄMÖI MENE MAAHAN MAKAAMAAN VATSALLESI JA PEITÄ NISKASI KÄSILLÄSI JOS SULLA EI OO EDES PIPPURISUMUTINTA joo siinä naurettavan näköisenä linnunpelättinä vitut are you fucking kidding me! Ei todellakaan. Mä räjähdin actioniin. käännyin ja katosin kuin aamuyön aave vittuin sieltä, pelkissä boxereissa! Si si ei no mä tajusin juostuani sen viisi kymmen metriä että vittu eihän mulla ole edes vaatteita ja puhelinkin jäi ja mä käännyin takaisin samalla kun otso lähestyy kumpareen toisella puolella mutta se ei oo ehkä vielä nähny mua onks se haistanut? Ja juoksen takas ja nappaan housut kengät puseron ainakin housut ja pusakan ja puhelimen ja sit mä katoon siitä skenestä vittuun taakseni katsomatta. Jumalauta sitä nopeutta Silllon mä tajusin kuinka vitun nopea mä oon. Lamaantua ei vain voinut. Okay. Jutellaan eräkokemuksista täällä vaikka pari seuraavaa sivua. Vessanovet vitun lame. Have you ever danced with the devil in bare - bear moonlight?
|
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
 |
Vastaus #2832 : 12.04.2025 klo 01:30:02 |
|
^ sori, jaksoin lukea vain vähän alusta.
Vitun vähän kiinnostaa. Luulen meneväni pikkuhiljaa nukkumaan hotelli Lakeudessa.
Ymmärrän, että tänäkään vuonna ei välttämättä dominoida Veikkausliigaa. Ehkäpä voitetaan kuitenkin?
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2833 : 12.04.2025 klo 01:56:47 |
|
^ sori, jaksoin lukea vain vähän alusta.
Vitun vähän kiinnostaa. Luulen meneväni pikkuhiljaa nukkumaan hotelli Lakeudessa.
Ymmärrän, että tänäkään vuonna ei välttämättä dominoida Veikkausliigaa. Ehkäpä voitetaan kuitenkin?
Ei mitään. Täällä vielä valvotaan, juodaan kuohuvaa ja heitetään läppää. Ei täsä nukkua kandee ennen kuin vittu nukuttaa. Palaillaan huomenissa arvon foorumi. Tai parin päivän sisällä ehkä. Parempi ottaa taukoa. Ja mennä merenrantaan hengittämään. Joskus sitä unohtaa mikä vuodenaika on, onko kevät vai syksy talvi taittumassa vai kesä just ohi. Silllon pitää mennä luontoon ja ottaa meri syliin.
|
|
|
|
|
Pallistiikka
Poissa
|
 |
Vastaus #2834 : 12.04.2025 klo 03:03:37 |
|
Onko toi vuodatus Pulkkisesta...ihan kun olisin 90-luvulla nähnyt kun Pulkkinen radiojuontajaosuudessa olisi luetellut ton saman litanian eetteriin...luullen että vain hän itse kuulee.
No, ihan sama vaikka olisi tullut aistittua se toiseenkin kertaan, nyt näin luettuna.
|
|
|
|
|
Kulmalipunmyyjä
Poissa
|
 |
Vastaus #2835 : 12.04.2025 klo 03:16:08 |
|
Onko toi vuodatus Pulkkisesta...ihan kun olisin 90-luvulla nähnyt kun Pulkkinen radiojuontajaosuudessa olisi luetellut ton saman litanian eetteriin...luullen että vain hän itse kuulee.
No, ihan sama vaikka olisi tullut aistittua se toiseenkin kertaan, nyt näin luettuna.
Nyt keksin miten näistä saa tyhmempikin selvää. Pyytää tekoälyltä tiivistelmän ja kun tiivistelmäkin on hankala lukea, niin pyytää tiivistämään myös sen tiivistelmän. Valitse taistelusi ja toimi fiksusti – nuorilla oli selvästi pelisilmää. En minäkään lähtisi painimaan Ylihannukselan kanssa, mutta joskus paras liike on livistää. Kerran karhu saapui leiriin – heräsin boxereissa, juoksin kuin henkeni edestä, palasin hakemaan kamat ja katosin taas. Ei lamaantumista, vain toimintaa. Eräelämässä on draamaa – toisin kuin vessanovissa.
|
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #2836 : 12.04.2025 klo 05:48:29 |
|
"Kysyin tekoälyltä" -viestit taitaa johtaa bänniin
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2837 : 12.04.2025 klo 06:13:08 |
|
"Kysyin tekoälyltä" -viestit taitaa johtaa bänniin
 Edellinen kohtaamiseni karhun kanssa on niin tosi kuin muistinvaraiset tarinat voivat olla. Pitää edelleen muistaa etä tämä tapaus tapahtui saaressa, joka ei ollut koolla pilattu. Edit: Nukuin siis taivasalla.
|
|
|
|
|
Cantonakaskessa
Poissa
|
 |
Vastaus #2838 : 12.04.2025 klo 08:16:59 |
|
Klubin alennustila ottaa uusia kierroksia kun ultrien päällikkö juoksee karkuun ruskeaan tuulipukuun pukeutunutta marjastajatätiä. Vaikka olisi ollut karhukin, niin tosi mies olisi kumauttanut sitä vessan ovella leukaan, ja istunut sitten eläimen päällä filosofiaa lukien ja kaatoryyppyjä siemaillen. Joukkue alisuorittaa kentällä ja kannattajat tuollaisia tissiposkia.
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2839 : 12.04.2025 klo 11:03:52 |
|
Klubin alennustila ottaa uusia kierroksia kun ultrien päällikkö juoksee karkuun ruskeaan tuulipukuun pukeutunutta marjastajatätiä. Vaikka olisi ollut karhukin, niin tosi mies olisi kumauttanut sitä vessan ovella leukaan, ja istunut sitten eläimen päällä filosofiaa lukien ja kaatoryyppyjä siemaillen. Joukkue alisuorittaa kentällä ja kannattajat tuollaisia tissiposkia.
Pick your fights. Karhutkin tosin tekevät niin ja siksi itsensä isoksi ja uhkaavaksi tekeminen voi toimia. Turha riskeerata letaalin loukkaantumisen riskiä for nothing. — But c’mon, you look like some just woken up weasel in silly boxers gimme a break and some slack! And besides you cannot but take a beating against these guys so why bother? You are cleverer than that. Live and fight another day! That’s smart. You can be brave (if you can) but you don’t have to be stupid. I mean if you don’t have to be. Stupid. Pick your fights.
|
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #2840 : 12.04.2025 klo 13:08:38 |
|
Olen melko varma, että en ole koskaan aikaisemmin istunut ravintolavaunussa juomatta alkoholia.
-rf
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2841 : 12.04.2025 klo 13:19:54 |
|
Olen melko varma, että en ole koskaan aikaisemmin istunut ravintolavaunussa juomatta alkoholia.
-rf
En ole joskaan istunut yöjunan ravintolavaunussa juomatta omia alkoholijuomiani.Päiväjunassa tilanne on toinen. Siellä on lapsia joten otetaan sivistyneesti. Kuten Päädyssä. Wink wink.
|
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #2842 : 12.04.2025 klo 13:22:56 |
|
^^ Mites vitussa mun viesti tuli tähän ketjuun eikä rf-lankaan 
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2843 : 12.04.2025 klo 13:31:07 |
|
^^ Mites vitussa mun viesti tuli tähän ketjuun eikä rf-lankaan  Oot yhä kännissä.  Hyvät vibat ja hyvä meno!
|
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #2844 : 12.04.2025 klo 13:50:39 |
|
Oot yhä kännissä.  Hyvät vibat ja hyvä meno! Totisesti toivon, että en ole. Ihan kohta lähden brömistelemään Tammisaareen tsiigaan Sheikin Nollanelosen peliä.
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
|
 |
Vastaus #2845 : 12.04.2025 klo 14:57:20 |
|
Totisesti toivon, että en ole. Ihan kohta lähden brömistelemään Tammisaareen tsiigaan Sheikin Nollanelosen peliä.
Siinä esimerkkiä kaikille.  Epeli on seuran lojaaleimpia ja sitoutuneimpia kannattajia.
|
|
|
|
|
Maduduwinini
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #2846 : 12.04.2025 klo 16:45:34 |
|
Galaxysse littipeukkua. Ennen matsia käytiin yksillä ja samalla katsomassa ktp matsia ja matsin jälkeenkin oli ok-meno. Baarimikoille littipeukku.
|
|
|
|
|
Avaruuskakku420
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #2847 : 14.04.2025 klo 23:35:47 |
|
Joko täällä pikkuiset ja tukarit nukkuu? Toivotaan ettei tule vessanovet painajaisiin pus pus ja valot pois njöö! Käytätkö nukkuessakin kypärämyssyä?
|
|
|
|
|
Epeli
Poissa
|
 |
Vastaus #2848 : 17.04.2025 klo 11:21:02 |
|
Fan Club Forza HJK ry:n puhiksen luvalla jaan meidän mesessä kerrotun uutisen:
"Forzan jäsenyys Football Supporters Europessa on hyväksytty. Kyseessä on faniryhmiä ympäri Eurooppaa kokoava järjestö, jossa Suomesta on ennestään jäsenenä SMJK. Ovat tehneet työtä paljon mm. Europelien vierasfanien aseman parantamiseksi.
Alla FSE:n tavoite:
We are the democratic, passionate voice that represents the interests of supporters in European football. We exist to make an impact for fans by acting as a watchdog and enhancing supporter rights, while providing training, resources, and information.
Ja perusperiaatteet: Support football fans to be active, organised, and independent
Opposition to all forms of violence and discrimination
Promotion of an inclusive, sustainable football and supporters’ culture
Protection and advocacy for solidarity, good governance, and democracy in football"
|
|
|
|
|
LUMIPALLOTIFO
Poissa
Suosikkijoukkue: Väärinkannattaminen
|
 |
Vastaus #2849 : 17.04.2025 klo 11:23:45 |
|
Fan Club Forza HJK ry:n puhiksen luvalla jaan meidän mesessä kerrotun uutisen:
"Forzan jäsenyys Football Supporters Europessa on hyväksytty. Kyseessä on faniryhmiä ympäri Eurooppaa kokoava järjestö, jossa Suomesta on ennestään jäsenenä SMJK. Ovat tehneet työtä paljon mm. Europelien vierasfanien aseman parantamiseksi.
Alla FSE:n tavoite:
We are the democratic, passionate voice that represents the interests of supporters in European football. We exist to make an impact for fans by acting as a watchdog and enhancing supporter rights, while providing training, resources, and information.
Ja perusperiaatteet: Support football fans to be active, organised, and independent
Opposition to all forms of violence and discrimination
Promotion of an inclusive, sustainable football and supporters’ culture
Protection and advocacy for solidarity, good governance, and democracy in football"

|
|
|
|
|
|
|
|