FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2025 klo 19:25:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 237 [238]

Kirjoittaja Aihe: Klubin Kannattajatoiminta vol. 2  (Luettu 991089 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rebel

Paikalla Paikalla

Vastaus #5925 : 28.11.2025 klo 17:23:07

Koska ei niitä perheen sisäisiä nyt niin paljon ole.

No miksi sitten kiusata meitä, joita ei montaa ole? Mulla on neljä ja harvoin koko perhe ehtii paikalle, niin junnut voi ottaa kavereita mukaan.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #5926 : 28.11.2025 klo 17:32:19

No miksi sitten kiusata meitä, joita ei montaa ole? Mulla on neljä ja harvoin koko perhe ehtii paikalle, niin junnut voi ottaa kavereita mukaan.

Etkö ole seurannut, mitä tänä kesänä tapahtunut? Pakkohan asioita on kiristää ja kiristää, koska ush.

Itse en usko, että perheitä aletaan sen kummemmin tarkistamaan, vaan kaverit voi edelleen ottaa peleihin. Ei niitä laukkuja tai haarojakaan tarkisteta kaikilta peleihin tulevilta, vaikka joiltain joissakin katsomoissa on tarkistettu jo vuosia. Jos tuo oikeasti kuitenkin johtaa kaikkien kärsimiseen, niin sen kanssa on vain elettävä, koska kyllä tässä on tultu liian pitkälle ja samaa mieltä on hyvin moni. Eikä vain sponsorit.
Laukaisukoneenkuljettaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Claude Simon

Vastaus #5927 : 28.11.2025 klo 17:35:47

Etkö ole seurannut, mitä tänä kesänä tapahtunut? Pakkohan asioita on kiristää ja kiristää, koska ush.

Itse en usko, että perheitä aletaan sen kummemmin tarkistamaan, vaan kaverit voi edelleen ottaa peleihin. Ei niitä laukkuja tai haarojakaan tarkisteta kaikilta peleihin tulevilta, vaikka joiltain on tarkistettu jo vuosia. Jos tuo oikeasti kuitenkin johtaa kaikkien kärsimiseen, niin sen kanssa on vain elettävä, koska kyllä tässä on tultu liian pitkälle ja sanaa mieltä on hyvin moni. Eikä vain sponsorit.

Hyvin moni! :D Onko se nyt sitten jokin ihme. Tai argumentti mihknkään?! Hyvin moni on vähe laatikkopää ja vitun nihkeä niilo. Massat ovat aina "sitä mieltä" mitä valtaapitävät ja mediapelin mestarit haluavat.

Lisätiedot The United not so united States of Hates of America. - Tai Saksa 1933-1945.  
Henkkali

Poissa Poissa

Vastaus #5928 : 28.11.2025 klo 18:33:06

Eikös USH ja sen kätyrit ole Lupipäädyssä ja Itäkatsomossa väkivallalla uhkaillen pyrkinyt alistamaan muut valtaansa?
didier

Poissa Poissa

Vastaus #5929 : 28.11.2025 klo 18:58:00

Mikäs olikaan se toimiston sposti. Haluaisin yhä pidempien jonojen vastapainoksi personoituna asiakaskokemuksena sateenvarjon, viltin, talviaikaan gluhweinia ja ylipäänsä pilsneriä kun ei jaksa niitä karhun neipoja. Kun nyt sattumalta mustaan pukeutuu yleensä niin tähänkin asti tarkastukset olleet todella vittumaisia.
fc maksa-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #5930 : 28.11.2025 klo 19:00:10

Mikäs olikaan se toimiston sposti. Haluaisin yhä pidempien jonojen vastapainoksi personoituna asiakaskokemuksena sateenvarjon, viltin, talviaikaan gluhweinia ja ylipäänsä pilsneriä kun ei jaksa niitä karhun neipoja. Kun nyt sattumalta mustaan pukeutuu yleensä niin tähänkin asti tarkastukset olleet todella vittumaisia.

Ei ole ollut Karhua enää tarjolla tällä kaudella, kun panimo lähti vaihtoon ja tarjolla oli tästä kaudesta lähtien Hartwallin tuotteita.
Jones

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FCL

Vastaus #5931 : 28.11.2025 klo 19:44:27

Tehkää protesti ja ekaan peliin pääty tyhjäksi.
Pienimies72

Poissa Poissa

Vastaus #5932 : 28.11.2025 klo 20:33:50

Tehkää protesti ja ekaan peliin pääty tyhjäksi.

Eikös kannattaisi samantien protestoida vähän useamman pelin ajan, ihan vaan että varmasti tulee selväksi se mitä ajetaan takaa?
rojadirecta

Poissa Poissa

Vastaus #5933 : 28.11.2025 klo 21:17:44

Vittumainen uudistus. Kiitos tästäkin pipopäät!
Witold Lutoslawski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aleatorinen kontrapunkti

Vastaus #5934 : 28.11.2025 klo 21:58:18

Mikäs olikaan se toimiston sposti.

Näissä lippuasioissa nämä, sama viesti molempiin menemään:

Asiakaspäällikkö
[email protected]

Lippupisteen Klubi-asiat
[email protected]

Kyllähän tällaisesta pitää palautetta antaa. Annettiin sitä numeroimattomuudestakin.
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #5935 : 28.11.2025 klo 22:07:57

Lisäksi muistelen että rekisteröidylle tulee ilmoittaa hänen lisäämisestään rekisteriin.

Tämä tapahtuu yleensä niin että verkkokaupassa on teksti ”olen lukenut rekisteriselosteen ja hyväksyn ehdot pälä pälä jne…”. Se pitää sitten tsekpoksata ennenkö piäsöö kassalle.

Lain näkökulmasta tässä ei käsittääkseni ole mitään ihmeellistä.
1/2-aika

Poissa Poissa

Vastaus #5936 : eilen kello 07:48:50

Asiakaspäällikkö
[email protected]

Ai tällainenkin on. Kiva kun asiakkaat lähtee alta niin jää vain tuo päällikkö-titteli.
sulo

Paikalla Paikalla

Vastaus #5937 : eilen kello 09:04:25

Olisitte vaan ite heivannut ne myssypäät pois ja kertoneet käyttäytymis säännöt jeesustelun sijasta niin ei varmaan olisi tätä uudistusta tullut. Edelleen tuntuu kaikki olevan muiden vika ja perseilijöitä sorretaan
1/2-aika

Poissa Poissa

Vastaus #5938 : eilen kello 09:38:06

Olisitte vaan ite heivannut ne myssypäät pois ja kertoneet käyttäytymis säännöt jeesustelun sijasta niin ei varmaan olisi tätä uudistusta tullut. Edelleen tuntuu kaikki olevan muiden vika ja perseilijöitä sorretaan

Voidaan kustantaa sinulle kausari päätyyn niin voit ite tulla heivaamaan myssypäät pois ja kertomaan heille käyttätymissäännöt, niin ei tartte muita soimata.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille

Vastaus #5939 : eilen kello 14:25:54

Vertti Karjalaisen kanssa olen sähköpostitse keskustellut tänä vuonna useamman kerran eurovieraspelien katsomo- ja lippujärjestelyihin liittyen. Kahteen peliin kolmesta olen/ollaan päästy ilmaiseksi sisään matseihin.

Sivuja: 1 ... 237 [238]

Siirry: