diagonaali
Poissa
|
 |
Vastaus #100 : 29.04.2023 klo 20:38:35 |
|
Aika uskomattomalta toi kuulostaa, mutta on pakko uskoa silmiäni kun näkee Paanasen kentällä ja hän yllättää positiivisesti joka ikinen kerta. Soirin ja Atomin ohella ylivertaisen tasaisia suorittajia. Skouttaustiimille pisteet kun tajusivat tämän ennen foorumisteja.
Todella "vitun" yllättävää, että foorumilla etukäteen täysin paskaksi ja Klubiin riittämättömäksi tiedetty (liiga)pelaaja onkin hyvä. Vaikkapa etukäteen turhiksi hankinnoiksi tituleeraruilta Tenholta ja Hoskoselta lisätietoja.
|
|
|
|
okra
Poissa
|
 |
Vastaus #101 : 29.04.2023 klo 20:41:20 |
|
Eikös tällaisesta nyt kuuluisi pelikieltoa jälkikäteen, vrt. Valencian alakoukku vuosi sitten? Pallo ei ole lähelläkään, joten ei varmaan mene mihinkään olkapää olkapäätä vastaan -tulkintaan millään.
|
|
|
|
kraiffi
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #102 : 29.04.2023 klo 20:50:12 |
|
Eikös tällaisesta nyt kuuluisi pelikieltoa jälkikäteen, vrt. Valencian alakoukku vuosi sitten? Pallo ei ole lähelläkään, joten ei varmaan mene mihinkään olkapää olkapäätä vastaan -tulkintaan millään. Näin. Milloin Hakasta tullut tällainen mulkerojoukkue? Naamaanlyöntiä ja avojään pommia tilanteen ulkopuolella.  Pystytte parempaan.
|
|
|
|
Himalajan huippu
Poissa
|
 |
Vastaus #103 : 29.04.2023 klo 20:55:08 |
|
Näyttää kyllä vielä törkeämmältä tästä kuvakulmasta. Mahutalla ei taida päässä oikein liikkua muuta kuin silmät.
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Haka
|
 |
Vastaus #104 : 29.04.2023 klo 20:59:46 |
|
Klubi oli hyvä.
Haka oli huono.
Siinäpä se.
Mutta on toi Atomi kyllä suht pelle poika. Ihan itse aiheutettua kaikki "kohtelu" mitä sai osakseen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2023 klo 21:05:52 kirjoittanut hakkaa »
|
|
|
|
|
nurtsi1
Poissa
|
 |
Vastaus #105 : 29.04.2023 klo 21:12:11 |
|
Klubi oli hyvä.
Haka oli huono.
Siinäpä se.
Mutta on toi Atomi kyllä suht pelle poika. Ihan itse aiheutettua kaikki "kohtelu" mitä sai osakseen.
Korkki kiinni.
|
|
|
|
|
äftsicä
Poissa
|
 |
Vastaus #107 : 29.04.2023 klo 21:13:19 |
|
Klubi oli hyvä.
Haka oli huono.
Siinäpä se.
Eli jos pelaat hyvän pelin ja voitat kaksinkamppailuita, ansaitset saada avojääpommin. 35-vuotias poika näyttää pelaavan helvetin hyvää kautta ja sekös Mahutaa ketuttaa. Edit. Jälkimmäinen oli se toinen vatipää Zarakostas, joka meni tuon jälkeen vielä naama punaisena huutamaan Atomille.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2023 klo 21:15:53 kirjoittanut äftsicä »
|
|
|
|
|
agsu
Poissa
|
 |
Vastaus #108 : 29.04.2023 klo 21:15:11 |
|
Taisi olla Mahuta tämä toinenkin?
Tämä taisi olla se kreikkalaisen kuuloinen kaveri. Zarakostas?
|
|
|
|
Jair Bolsoaarnio
Poissa
Suosikkijoukkue: Vous ne me prendrez jamais vivant
|
 |
Vastaus #109 : 29.04.2023 klo 21:15:35 |
|
|
|
|
|
Kärsä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made
|
 |
Vastaus #110 : 29.04.2023 klo 21:20:15 |
|
Numero 10 eli Zarokostas oli se lopun nilkoille potkija. Ihme, ettei dimari huomannut tuota, oli mun mielestä kävelemässä sinne päin. E: todella hidas
|
|
|
|
hiiohoi
Poissa
|
 |
Vastaus #111 : 29.04.2023 klo 21:27:32 |
|
Klubi voitti ansaitusti. Ruudun tallenteesta löytää herrasmiespelaaja Atomin omia koiruuksia: Peliaikaa 60.00 - veti ohittanutta pelaajaa jalkapohjalla nilkalle, selvisi ilman varoitusta, vaikka myös taktisen rikkeen tunnusmerkkejä / vastaiskun estäminen. 82.30 - kyynärpäällä takaa niskaan pääpallotilanteessa - ei varoitusta - en tiedä oliko sen arvoinen, mutta kädet korkealla päähän - siitä tuli pienestä osumasta jo aiemmin kortti Hakalle. 89.07 - polvella ihan tarpeettomasti takareiteen tilanteessa, jossa pallo oli jo osunut tuomariin, joka juuri tämän vuoksi heti katkaisi pelin.
Kyllä 35v pelimies osaa koirailla itsekin - ottanut nyt ilmeisesti tavaksi twiittailla muiden tekemisistä. Olis ymmärtääkseni voinut hyvinkin saada itse keltaisen noista parista rikkeestään.
|
|
|
|
torki
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #112 : 29.04.2023 klo 21:36:31 |
|
Japanilainen ikämies aiheuttaa yllättävän paljon puhetta kentällä ja sen ulkopuolella.
Eniten ihmetytti, ettei Zarokostas saanut pelissä varoitusta.
|
|
|
|
keke vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
 |
Vastaus #113 : 29.04.2023 klo 21:38:47 |
|
Atom pelaa itse jatkuvasti pikkusikaa, ja välillä suht räikeitäkin temppuja. Huutonaurua tuolle, että twiittailee voitetun matsin jälkeen jotain vastustajan sikailuja  Ja kyllä, helvetin hölmöjä nuo molemmat Hakan pelaajien kostot.
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
 |
Vastaus #114 : 29.04.2023 klo 21:46:45 |
|
Atom tekee itsestään Klubi-legendaa enemmän ja enemmän 
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #115 : 29.04.2023 klo 21:59:48 |
|
Atom pelaa itse jatkuvasti pikkusikaa, ja välillä suht räikeitäkin temppuja. Huutonaurua tuolle, että twiittailee voitetun matsin jälkeen jotain vastustajan sikailuja  Ja kyllä, helvetin hölmöjä nuo molemmat Hakan pelaajien kostot. Juuri näin. Toki sinivalkoiset lasit ei tätä Atomin pelleilyä "näe"...
|
|
|
|
suomen kaunein
Poissa
|
 |
Vastaus #116 : 29.04.2023 klo 22:05:25 |
|
Atomi itse vetelee piilosikaa ja sitten twiittailee muiden koiruuksista  Ei voi kun nauraa. Tässä on tosiaan Zarokostas mutta 2 sekuntia aikaisemmin Atomi itse vetää Lainetta kyynärpäällä niskaan josta Zarokostas tyhmänä lähtee asiaa kostamaan
|
|
|
|
Kärsä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made
|
 |
Vastaus #117 : 29.04.2023 klo 22:15:12 |
|
Kyllä atomikin tulee tilanteisiin kovaa ja voi pelata joskus pelitilanteissa pikkusikaa. Mutta se nyt on täysin eri asia kuin tuollaiset takaa yllätyksenä pallottomaan pelaajaan tuleva avojääpommi ja takaapäin reilusti tilanteen jälkeen nilkoille potkimiset. Noihan oli ihan kostoja, en ole ikinä nähnyt Atomin mihinkään vastaaviin sortuvan.
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #118 : 29.04.2023 klo 22:15:50 |
|
Atomi itse vetelee piilosikaa ja sitten twiittailee muiden koiruuksista  Ei voi kun nauraa. Tässä on tosiaan Zarokostas mutta 2 sekuntia aikaisemmin Atomi itse vetää Lainetta kyynärpäällä niskaan josta Zarokostas tyhmänä lähtee asiaa kostamaan Tän atomin pelleily näköjään jatkuu kentän ulkopuolellakin. Uhriutuu kun pikkulapsi twitterissä. Kiviä taskuun poika. Myötähäpeä.
|
|
|
|
Palstaveli
Poissa
|
 |
Vastaus #119 : 29.04.2023 klo 22:19:17 |
|
Jep. Yleensä nämä klipit vuodetaan vähän muista suunnista kuin pelaajilta.
|
|
|
|
Henkilö
Poissa
|
 |
Vastaus #120 : 29.04.2023 klo 23:31:05 |
|
Klubi voitti ansaitusti. Ruudun tallenteesta löytää herrasmiespelaaja Atomin omia koiruuksia: Peliaikaa 60.00 - veti ohittanutta pelaajaa jalkapohjalla nilkalle, selvisi ilman varoitusta, vaikka myös taktisen rikkeen tunnusmerkkejä / vastaiskun estäminen. 82.30 - kyynärpäällä takaa niskaan pääpallotilanteessa - ei varoitusta - en tiedä oliko sen arvoinen, mutta kädet korkealla päähän - siitä tuli pienestä osumasta jo aiemmin kortti Hakalle. 89.07 - polvella ihan tarpeettomasti takareiteen tilanteessa, jossa pallo oli jo osunut tuomariin, joka juuri tämän vuoksi heti katkaisi pelin.
Kyllä 35v pelimies osaa koirailla itsekin - ottanut nyt ilmeisesti tavaksi twiittailla muiden tekemisistä. Olis ymmärtääkseni voinut hyvinkin saada itse keltaisen noista parista rikkeestään.
 Mitä helvettiä. Kokeileppa ajatella tämä uudelleen. Pelitilanteet vs kostamiset ulkopuolella.
|
|
|
|
Omenamehu
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Haka
|
 |
Vastaus #121 : 30.04.2023 klo 00:03:37 |
|
Kivia taskuun taitaa olla parempi ilmaisu kun "väkivaltainen"
|
|
|
|
Jair Bolsoaarnio
Poissa
Suosikkijoukkue: Vous ne me prendrez jamais vivant
|
 |
Vastaus #122 : 30.04.2023 klo 00:06:04 |
|
Kivia taskuun taitaa olla parempi ilmaisu kun "väkivaltainen"
Kendossa nämä avo jään pommit.
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #123 : 30.04.2023 klo 00:32:32 |
|
Kendossa nämä avo jään pommit.
Päinvastoin. Kuolleesta kulmasta kiekottoman pelaajan taklaaminen johtaisi pommin varmasti ulosajoon 5+20
|
|
|
|
Johtava-adjutantti
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
 |
Vastaus #124 : 30.04.2023 klo 00:43:37 |
|
mine vähe kostan, onko tämä paha? paskakoskelaisten peppukivulle