FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2026 klo 11:18:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: HIFK - JäPS MAANANTAINA 22.5. 18:30 Tölön Stadion  (Luettu 4111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 22.05.2023 klo 18:12:59

Oli komea
newilled

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 22.05.2023 klo 18:13:47

Paikkoja on, mutta ei maistu.
Tukiaisen tilalle vousi vaihtaa Hyppösen toiselle puoliajalle..
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK

Vastaus #27 : 22.05.2023 klo 18:14:45

Mustapha Dance!
Ettan13

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK

Vastaus #28 : 22.05.2023 klo 18:18:26

Tukiaisen tilalle vousi vaihtaa Hyppösen toiselle puoliajalle..
Kyllä, varmasti noista paikoista jollain ilveella painaisi ainakin yhden maalin.
Ettan13

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 22.05.2023 klo 19:09:22

Siniset nukahtaa ja Ahadi kiittää. 2-0 ja peli pakettiin.
Quattro10

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 22.05.2023 klo 19:12:05

Hieno maali Moskulta. Pallas varmaan surkeimpia kymppipaikalla pelaavia ykkösessä. Kuntoa ja jalkoja löytyy mutta peliälyä ja potkutekniikkaa, eikä edes harhautuksia löydy.
Bowmore

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 22.05.2023 klo 21:11:40

Pallas varmaan surkeimpia kymppipaikalla pelaavia ykkösessä. Kuntoa ja jalkoja löytyy mutta peliälyä ja potkutekniikkaa, eikä edes harhautuksia löydy.

Mä oon vähän eri mieltä. Tekee pallottomana valtavasti töitä ja todella laajalla säteellä, voittaa vääntöjä ja pystyy pitämään palloa todella ahtaissa paikoissa. Sillä on myös hyvä potkutekniikka, jostain syystä ei vaan oo kokeillut kovinkaan montaa kertaa vielä. Ne viimeiset ratkaisut jää usein vähän vajaiksi, mut uskon että kehittyy edelleen kun saa lisää pelejä alle.

Todella tasapainoinen ja vahva esitys Rödalta tänään Ylos EOM
Tähtirinta

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 22.05.2023 klo 21:16:24

Mä oon vähän eri mieltä. Tekee pallottomana valtavasti töitä ja todella laajalla säteellä, voittaa vääntöjä ja pystyy pitämään palloa todella ahtaissa paikoissa. Sillä on myös hyvä potkutekniikka, jostain syystä ei vaan oo kokeillut kovinkaan montaa kertaa vielä. Ne viimeiset ratkaisut jää usein vähän vajaiksi, mut uskon että kehittyy edelleen kun saa lisää pelejä alle.

Todella tasapainoinen ja vahva esitys Rödalta tänään Ylos EOM

Kyllä. Pallaksesta näkee selkeästi että se turhauttaa kun ylöspäin ei tule onnistumisia. Tänään oli todella lähellä ja veikkaan että kunhan kaveri kerran kihauttaa, sen jälkeen peli rupeaa vapautumaan. Pistiköhän talven otteet Emilille itselleen odotukset liian korkealle ja nyt kiristää?

Sivuja: 1 [2]

Siirry: