FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.08.2025 klo 04:05:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Kirjoittaja Aihe: Nikolai Alho & Robert Ivanov - Asteras Tripolis F.C.  (Luettu 151222 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Naapel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #300 : 13.08.2025 klo 15:27:36

https://www.asterastripolis.gr/first-team/5147-o-diethnis-finlandos-robert-ivanov-ston-asteras-aktor.html

Siirto vahvistettu, kahden vuoden sopimus.
A47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat (ulkomailta Los Blancos)

Vastaus #301 : 13.08.2025 klo 15:35:04

Siirrolle Tuoppi

Alho auttaa sopeutumaan ja saa alle toivottavasti muutaman sarjapelin ennen syyskuun karsintapelejä. Ei päätynyt Tanskan divariin eikä MLS:ään, joten tyytyväinen täytyy olla.
Clint Itäpuu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jokke ja suurseurat

Vastaus #302 : 13.08.2025 klo 15:41:42

Hyvä siirto, joku Mälsä tai pimppi pienemmässä maassa ei olisi mielestäni ollut majua ajatellen hieno liike.
Penkkijengi11

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 13.08.2025 klo 16:23:13

Pelättyä parempi siirto. Tällä hetkellä näyttää, että maajoukkueen toppariosastolla tarvitaan Ivanovia ja Hoskosta vähintään stunttimiehen roolissa seuraavat 2-4 vuotta.
Jacob Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 13.08.2025 klo 16:45:51

Siirrolle peukkua Ylos

Mitä nyt pikaisesti vilkaisin Transfermarktia, niin joukkueessa on tällä hetkellä viisi topparia. 22-vuotias Dino Grozdanic on palannut lainalta ja 30-vuotias Nikola Sipcic saapunut ilmaisella siirrolla Teneriffalta. Viime kauden ykkösparista Simon Deli pelaa nykyisin Slavia Praha B:ssä, mutta Konstantinos Triantafyllopoulos on edelleen joukkueessa. Pepe Castaño kärsi viime kaudella jonkin verran loukkaantumista ja istui myös monessa pelissä penkillä, eli näytti olevan se kolmostoppari. Näin ollen olettaisin, että Triantafyllopoulos, Sipcic ja Ivanov taistelevat noista avauksen paikoista. Jos jollakin on parempaa tietoa asiasta, niin kertokaa ihmeessä.
Wissi

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 13.08.2025 klo 21:48:27

(Kääntäjä)
Uutinen
AsterasTripolisFC ja Super League Greece

Suomalainen maajoukkuepelaaja Robert Ivanov liittyy ASTERAS AKTORiin

...
Robertilla on erittäin rikas ura, hän on aktiivinen Suomen maajoukkueessa, jossa hän on pelannut 39 ottelua. Hän on pelannut Suomen lisäksi Puolan ja Saksan mestaruuskilpailuissa. Hänellä on myös eurooppalaista kokemusta, sillä hän on osallistunut Suomen Honkan Eurooppa-liigaan.

Toivotamme Robert Ivanovin tervetulleeksi ASTERAS AKTOR -perheeseen ja toivotamme hänelle terveyttä ja menestystä joukkueemme pelipaidan kanssa.

LAUSUNTO

"Olen erittäin iloinen voidessani olla täällä, tämä on ollut pitkä kesä minulle, olen odottanut ja olen löytänyt oikean joukkueen. Alho on kertonut minulle paljon joukkueesta ja maasta, ja hän on ehdottomasti auttanut minua paljon. Odotan innolla harjoittelun aloittamista ja pelaamista muiden kavereiden kanssa. Autetaan kaikki yhdessä joukkuetta. Kreikan liiga on minulle iso haaste, olen innoissani kilpailemisesta, voin hyvin fyysisesti ja henkisesti ja haluan auttaa ASTERASia."
barbarian

Poissa Poissa

Vastaus #306 : 13.08.2025 klo 21:53:02

Ihan positiivisen oloinen siirto, kunhan saa vielä ison roolin.
gazzetta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1927

Vastaus #307 : 13.08.2025 klo 22:11:52

Tätähän on pidettävä odotuksiin nähden ihan asiallisena siirtona.
Käännös

Poissa Poissa

Vastaus #308 : 14.08.2025 klo 08:19:22

Pessimisti ei pety. Kaikilla odotukset ihan pohjamudissa. Tässä selvästi ollut maju-statuksesta (ja vieläpä avainpelaajana) hyötyä. Pelaajan kommentit sen oloisia, että ilman Alhoa tämä siirto ei olisi tapahtunut, joten kiitokset sinnekin päin. Fudiksessakin kannattaa olla verkostoitunut.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat ja suomalaisten jengit ulkomailla

Vastaus #309 : 23.08.2025 klo 13:48:04

Kymppipaikka on saanut haastattelun Ivanovilta siirrosta. Alholla tosiaan jonkinmoinen rooli siirron toteutumisen kanssa, ja Kreikka näytti kiinnostaneen Ivanovia muutenkin. On tyytyväinen, että pääsee ekaa kertaa ulkomailla futaavaan joukkueeseen ja miljööseen. Kuulostaa vähän fiftysixtyltä sen suhteen, että pääseekö vielä pelaamaan kauden avauspeleissä, kun tuli mukaan niin myöhään.

https://kymppipaikka.fi/haastattelut/haastattelu-robert-ivanovilla-uusi-ja-kova-haaste-kreikassa-futis-taalla-sopii-vahvuuksiini/
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat ja suomalaisten jengit ulkomailla

Vastaus #310 : 23.08.2025 klo 20:11:00

Alho avauksessa ja Ivanov penkillä, kun Asteras vierailee tyhjille katsomoille pelaavan Olympiacosin vieraana.

Alholle 90 min ja Ivanoville 0 min, kun Olympiacos karkasi lisäajalla 2-0 voittoon.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2025 klo 22:36:44 kirjoittanut Dirk Kuyt »

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Siirry: