shanks
Poissa
|
 |
Vastaus #1225 : 19.12.2007 klo 16:35:19 |
|
Kylhän sitä on pitkään toivottu, että keskustaan saataisiin joku "kapellimestari" ja kapu voitas siirtää laitaan, josta uskon olevan pitkässä juoksussa joukkueelle enemmän hyötyä, mutta en tiedä onko tuonne keskustaan koskaan edes tulossa mitään "kapellimestaria" Rafan aikana?
|
|
|
|
|
Divarijyrä
Poissa
|
 |
Vastaus #1226 : 19.12.2007 klo 17:56:37 |
|
Rafahan käytti juuri Aimaria kapellimestarin roolissa Valenciassa. Viimeisenä Valencian vuotenaan Pablo vaan alkoi niin jatkuvasti loukkaantuneena, että Rafa kypsyi mieheen totaalisesti ja alkoi peluuttaa Silvaa hänen sijastaan. Kun Aimar oli kentällä, pelasivat he muistaakseni yhdellä kärjellä (Villa) ja kahdella laitahyökkääjällä (Vicente ja joku muu), jolloin Aimar sai pelata aika vapaassa hyökkäävässä roolissa keskikentällä.
Eli kyllä Rafa kai periatteessa kai ymmärtää kapellimestarin roolin päälle, toivottavasti ymmärtää tulevaisuudessakin.
|
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #1227 : 19.12.2007 klo 18:22:05 |
|
Tällaisia pelaajia voisi olla mm. seuraavat herrasmiehet:
Nasri Gourcuff de la Peña Aimar
Näiden pelaajien sopeutumisesta valioliigaan voi tietysti olla monta mieltä, mutta esimerkiksi Arsun toimesta on jo aika hyvin osoitettu se, että kyseisen paikan pelaajan ei tarvitse välttämättä olla iso ja vahva (Hleb, Rosicky, Cesc).
De la Pena lienee hieman turhan iäkäs (31v) ja Aimar loukkaantumisaltis Poolin "kapellimestariksi". Nasri ja Gourcuff voisivat tulla kyseeseen, tosin jälkimmäinen ei ole tyytyväinen Milanissa saamaansa peliaikaan joten voisi suivaantua Rafan rotaatiosta välittömästi... Eli Nasri hankintalistalle. Sen pituinen se. 
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #1228 : 19.12.2007 klo 21:03:51 |
|
Rafahan käytti juuri Aimaria kapellimestarin roolissa Valenciassa. Viimeisenä Valencian vuotenaan Pablo vaan alkoi niin jatkuvasti loukkaantuneena, että Rafa kypsyi mieheen totaalisesti ja alkoi peluuttaa Silvaa hänen sijastaan. Kun Aimar oli kentällä, pelasivat he muistaakseni yhdellä kärjellä (Villa) ja kahdella laitahyökkääjällä (Vicente ja joku muu), jolloin Aimar sai pelata aika vapaassa hyökkäävässä roolissa keskikentällä.
Ainoa vaan että Villa oli aika kaukana Valenciasta Rafan siellä vielä valmentaessa ja Silva ei ollut ykkösjoukkuetta vielä nähnytkään 
|
|
|
|
|
Divarijyrä
Poissa
|
 |
Vastaus #1229 : 20.12.2007 klo 02:34:47 |
|
OK, muistin väärin. Sehän oli Flores joka ei enää peluuttanut Aimaria, mutta pointti oli joka tapauksessa se, että myös Benitez peluutti Aimaria.
|
|
|
|
|
Kyykky
Poissa
|
 |
Vastaus #1230 : 20.12.2007 klo 09:42:39 |
|
Liverpool nöyrtyi eilen Chelsealle rotaatiojoukkueiden kohtaamisessa. Kotijoukkueen "penkki" on vahvempi ja levännyt Essien teki lopullisen eron muuten melko tasaisten ryhmien välille. Hermot ovat selvästi vieraiden leirissä kireällä, Crouchin häpeälliset sakset Mikelin jaloille kuvastivat sitä.
Myös Benitez tuntuu olevan repeämispisteessä, miehellä oli otsaa siirtää Crouchin ulosajo tuomarin viheltämisten piikkiin. Jokaisen tappion jälkeen vikaa näköjään etsitään muualta, eikä omasta toiminnasta edes haluta myöntää virheitä.
|
|
|
|
|
ViuhuTopi
Poissa
|
 |
Vastaus #1231 : 20.12.2007 klo 09:45:35 |
|
Jokaisen tappion jälkeen vikaa näköjään etsitään muualta, eikä omasta toiminnasta edes haluta myöntää virheitä.
No onko tämä saarilla jotakin uutta?
|
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #1232 : 20.12.2007 klo 10:33:17 |
|
Myös Benitez tuntuu olevan repeämispisteessä, miehellä oli otsaa siirtää Crouchin ulosajo tuomarin viheltämisten piikkiin. Jokaisen tappion jälkeen vikaa näköjään etsitään muualta, eikä omasta toiminnasta edes haluta myöntää virheitä.
Alkaa kovin muistuttamaan edeltäjää..
|
|
|
|
|
Fowler
Poissa
|
 |
Vastaus #1233 : 20.12.2007 klo 10:33:57 |
|
Eiköhän se ole ihan fiksua managerilta puolustaa pelaajaansa julkisuudessa : 
|
|
|
|
|
Kyykky
Poissa
|
 |
Vastaus #1234 : 20.12.2007 klo 10:54:11 |
|
Vai olisiko sittenkin fiksua myöntää ja tuomita selkeä ylilyönti, jolla oli ilmeinen tarkoitus vahingoittaa vastustajaa? Sivulauseessa voisi sitten kommentoida myös edeltänyttä tilannetta tyyliin "olisihan meille voinut antaa vaparin Mikelin tekemästä rikkeestä" tjsp.
Nythän painotukset menivät niin päin, että "meidän kaveri koki vääryyttä ja tuomari suorastaan pakotti hänet taklaamaan rumasti, koska emme saaneet vaparia". Viasatin hidastuksesta näytti siltä, että Benitez karjui tuomarille vihellyksen jälkeen Crouchin tavoitelleen palloa.
Mutta kuten todettu, paineet alkavat ilmeisesti kasvaa liian suuriksi..
|
|
|
|
|
Pride of Merseyside
Poissa
Suosikkijoukkue: King Kenny
|
 |
Vastaus #1235 : 20.12.2007 klo 11:17:16 |
|
Tokkopa nyt Carling cupissa Chelsealle häviäminen (Joka muuten peluutti Cechiä, Mikeliä, Lampardia, Shevaa....) mikään kauhea isku on kenellekkään. Näkihän sen jo kokoonpanoista, kumpaa joukkueista enemmän kiinnosti voittaminen.
Ei nyt ehkä Kyykyn taas kannata vedellä mitään omia johtopäätöksiään tuosta ottelusta. Chelsea oli parempi, mikä ei ollut missään nimessä yllätys. Avram Grantilla tuntui olevan kuitenkin kovempi menestyksen nälkä, kun oikein J. Cole piti ottaa kentälle, kun peli oli vielä tasan.
Ja Benitezin tyyliin on kuulunut puolustaa pelaajiaan. Rike oli ruma, mutta kuten sanottua, toivoisin, että Obin joku opettaa valioliigan tavoille. Jos menee härkkimään vaikka Lucas Neililtä palloa samalla tavoin, niin jälki on aika paljon rumempaa, kuin Crouchin linnunluisessa taklauksessa.
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #1236 : 20.12.2007 klo 12:37:39 |
|
Ja Benitezin tyyliin on kuulunut puolustaa pelaajiaan. Rike oli ruma, mutta kuten sanottua, toivoisin, että Obin joku opettaa valioliigan tavoille. Jos menee härkkimään vaikka Lucas Neililtä palloa samalla tavoin, niin jälki on aika paljon rumempaa, kuin Crouchin linnunluisessa taklauksessa.
Oletko ihan tosissasi sitä mieltä, että Mikel pitää tuollaisilla tempuilla opettaa valioliigan tavoille? Melkoista kaskinaismoralismia ensin valitella miten muiden joukkueiden pelaajien raiskaussyytökset ovat rauenneet ''salaliittojen'' ja ''hiljaiseksi ostamisen'' ansiosta ja sen jälkeen puolustella jonkun Crouchin täysin järjetöntä taklausta, joka pahimmassa tapauksessa olisi voinut lopettaa Mikelin uran. Vaikka Mikel onkin täysin reikäpäinen ja vastenmielinen pelaaja, niin tuollaiset taklaukset eivät silti kuulu futiskentille.
|
|
|
|
|
Pride of Merseyside
Poissa
|
 |
Vastaus #1237 : 20.12.2007 klo 12:44:24 |
|
Melkoista kaskinaismoralismia ensin valitella miten muiden joukkueiden pelaajien raiskaussyytökset ovat rauenneet ''salaliittojen'' ja ''hiljaiseksi ostamisen'' ansiosta ja sen jälkeen puolustella jonkun Crouchin täysin järjetöntä taklausta, joka pahimmassa tapauksessa olisi voinut lopettaa Mikelin uran. Vaikka Mikel onkin täysin reikäpäinen ja vastenmielinen pelaaja, niin tuollaiset taklaukset eivät silti kuulu futiskentille.
Se nyt on sellainen yleinen ajatus, vai meinaatko ettei rahalla tässä maailmassa valella paljon muutakin? Toki itsekin toivon, ettei kyseinen pelaaja olisi näin tehnyt, joten lopeta tuo minun ajatusmaailman syyttely hyvissä ajoin. Ja itsehän siinä nimenomaan sanoin, ettei seura voi olla vastuussaan työntekijöistään, ei voida holhota aikuisia ihmisiä. Eikä Unitedin kilpi siitä minun papereissani muutu, kuten ei ole muuttunut Robin vanPersien tai Ronaldon tapauksissakaan. Nämä ovat nyt näitä ikuisia spekulaatioita. Voihan toki kyseessä olla ns. attention whore ihan yhtä hyvin. Mutta kun näitä ei koskaan tiedä. Ja Crouchin taklauksen ymmärrän, mutta en hyväksy. Kuten varmasti näet sen saman tuolta Chelsea topicista. Itsehän Mikel sitä oikein kerjää ja olisikin oikein että saisi sillälailla jaloille, että ymmärtää lopettaa nuo sikailut. Tuohan se jalkapalloa kehittääkin, että on tällaisia Mikelin kaltaisia pelinhidastajia olemassa.
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #1238 : 20.12.2007 klo 13:31:53 |
|
Se nyt on sellainen yleinen ajatus, vai meinaatko ettei rahalla tässä maailmassa valella paljon muutakin? Toki itsekin toivon, ettei kyseinen pelaaja olisi näin tehnyt, joten lopeta tuo minun ajatusmaailman syyttely hyvissä ajoin. Ja itsehän siinä nimenomaan sanoin, ettei seura voi olla vastuussaan työntekijöistään, ei voida holhota aikuisia ihmisiä. Eikä Unitedin kilpi siitä minun papereissani muutu, kuten ei ole muuttunut Robin vanPersien tai Ronaldon tapauksissakaan. Nämä ovat nyt näitä ikuisia spekulaatioita. Voihan toki kyseessä olla ns. attention whore ihan yhtä hyvin. Mutta kun näitä ei koskaan tiedä.
Toki raha vaikuttaa ja paljon monissakin asioissa. Eikä minulla ole mitään syytä tai tarvetta puolustella mitään seuroja tai pelaajia yhtään mistään. Tarkoitit tuossa lähinnä sitä, että kirjoituksistasi saa sellaisen kuvan, että muiden joukkueiden pelaajien pitää todistaa syyttömyyteensä (eikä sekään aina riitä), kun taas Poolin pelaajan ollessa kyseessä pitää todistaa syllisyys ja jos se onnistutaankin todistamaan vaikkapa videopätkällä, niin ymmärrystä kyllä löytyy. En usko, että oikeasti ajattelet noin, mutta sellaisen kuvan teksteistäsi toisinaan saa. Mutta eipä tuolla mitään sen suurempaa merkitystä ole ja jos jotain seuraa kannattaa, niin taitaa ne jutut väkisinkin nähdä enemmän tai vähemmän subjektiivisesti. Niin teen varmasti itsekin, vaikka yritän sitä parhaani mukaan vältellä.
|
|
|
|
|
-J-
Poissa
Suosikkijoukkue: ompisuomi
|
 |
Vastaus #1239 : 20.12.2007 klo 13:42:03 |
|
...muiden joukkueiden pelaajien pitää todistaa syyttömyyteensä (eikä sekään aina riitä), kun taas kannattamasi joukkueen pelaajan ollessa kyseessä pitää todistaa syllisyys ja jos se onnistutaankin todistamaan vaikkapa videopätkällä, niin ymmärrystä kyllä löytyy...
Vaihdoin "poolin" paremmin sopivaan muotoon, sillä eikös tämä laitos noin pääsääntöisesti toimi?
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #1240 : 20.12.2007 klo 13:49:40 |
|
Crouchin taklauksessa ei ole kyllä mitään puolusteltavaa. Managereilla nyt on tapana aina puolustaa omia pelaajiaan, ei siinä ole mitään uutta.
Eilinen tappiohan nyt oli aika odotettua, varsinkin kun Chelsea pelasi lähes ykköskokoonpanolla. Siihen nähden Liverpool pelasi varsinkin ensimmäisen puoliajan hyvin ja ihan tasainenhan tuo ottelu oli aina Lampardin perskimmokemaaliin saakka. Voitto tuolla miehityksellä Stamford Bridgelta nyt olisi ollut kuitenkin melkoinen yllätys jopa Pool-kannattajille, vaikka peli olikin loppujen lopuksi aika tasaista.
Crouchin otteet alkavat kaikenkaikkiaan näyttämään siltä, että ei kaverista ole enää mitään hyötyä Liverpoolille. Ensimmäisellä kaudellaan petteri oli vielä todella hyödyllinen pelaaja joukkueelle ja pelasi nimenomaan joukkueelle. Viime kaudella target-pelaaminen ja syöttöpeli alkoi minusta jo huonontua, mutta maaleja tuli sensijaan aika hyvään tahtiin. Nyt ei toimi peruspeli eikä tule maaleja, joten ihan turha kaveri Crouch on suurimmaksi osaksi tällä kaudella ollut. Tämän näki kyllä jo pre-seasonilla, että tästä kaudesta on tulossa Crouchille todella vaikea.
|
|
|
|
|
Pride of Merseyside
Poissa
|
 |
Vastaus #1241 : 20.12.2007 klo 13:56:39 |
|
Toki raha vaikuttaa ja paljon monissakin asioissa. Eikä minulla ole mitään syytä tai tarvetta puolustella mitään seuroja tai pelaajia yhtään mistään.
Tarkoitit tuossa lähinnä sitä, että kirjoituksistasi saa sellaisen kuvan, että muiden joukkueiden pelaajien pitää todistaa syyttömyyteensä (eikä sekään aina riitä), kun taas Poolin pelaajan ollessa kyseessä pitää todistaa syllisyys ja jos se onnistutaankin todistamaan vaikkapa videopätkällä, niin ymmärrystä kyllä löytyy. En usko, että oikeasti ajattelet noin, mutta sellaisen kuvan teksteistäsi toisinaan saa. Mutta eipä tuolla mitään sen suurempaa merkitystä ole ja jos jotain seuraa kannattaa, niin taitaa ne jutut väkisinkin nähdä enemmän tai vähemmän subjektiivisesti. Niin teen varmasti itsekin, vaikka yritän sitä parhaani mukaan vältellä.
Enkös minä perkele ole sanonut tässäkin tapauksessa aika helvetin yksiselitteisesti sanonut etten missään nimessä hyväksy tekoa. Ei jumalauta, jos kannattaa jotain seuraa, niin ei se tarkoita, että olisin pelaajien tai valmentajien kanssa joka saatanan asiasta samaa mieltä. Seuraa minä kannatan, en pelaajia en valmentajia, enkä edes aina johtokuntaa. Koko raiskauskeskustelu lähti siitä, kun Phizza kirjoitti toivovansa asian kääntyvän Unitedin kannalta hyvin. Eikö se ole hieman tekopyhästi kirjoitettu, tai sitten käänsin tahallani sen väärin siitä syystä, että koko forumin toiminta on nykyisin muniinpuhaltelua tai sitten paskaprovoja. Ei mitään asiallista keskustelua, vaan ainoastaan jompaa kumpaa näistä. Minun tarkoituksena ei ole kirjoittaa tänne paskaprovoja, vaan yleensäkin pohdin asiaa muistakin näkökulmista. Ja jokaisesta asiasta minulla ei ole kirkasta mielikuvaa, kuten näistä väitetyistä raiskaustapahtumista. Crouchin teon ymmärrän. Kyllä minuakin vituttaisi intensiivisessä pelissä kun vastustaja on mennyt 1-0 johtoon. Lisäksi vielä kentän suurin kusipää nakuttelee jaloille, eikä tuomari vihellä rikettä. Tunteet pinnassa, niin ylilyöntejä sattuu. Hyväksynkö silti tuota ylilyöntiä? En. Ymmärränkö, että näin joskus tapahtuu? Ymmärrän. Samalla tavoin pelikentällä kuin sen ulkopuolella voi näitä ylilyöntejä tapahtua. Toisista tapauksista on videokuvaa, toisista ei. Ymmärränkö sen, että jollekkin voi sattua ylilyönti kentän ulkopuolella? Ymmärrän. Hyväksynkö sen? En. Onko nyt selkeästi rautalangasta väännetty. En minä vittu syyttele ketään, pohdin vain ääneen toisenlaista näkökantaa. Voiko näistä asioista joskus keskustella malliin: Hyvä ajatus, mutta asiassa on myös tämä toinen puoli....
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
Suosikkijoukkue: Paul Scholes
|
 |
Vastaus #1242 : 20.12.2007 klo 14:19:03 |
|
Koko raiskauskeskustelu lähti siitä, kun Phizza kirjoitti toivovansa asian kääntyvän Unitedin kannalta hyvin. No ei kai se väärin ole toivoa, että Evans on syytön? Sitähän minä tuolla lauseella tarkoitin (ja selvensin vielä seuraavassa viestissä), mutta ilmeisesti haluat, kuten sanoitkin, tarkoituksella ymmärtää kommenttini väärin. Itse yritän kyllä muutenkin pohtia asioiden kääntöpuolia, mutta harmittavan vaikeaa se täällä tuppaa olemaan, kun vastauksien sisältö on tiedossa jo etukäteen (esim. filmauskeskustelu). Pitäisi kai hankkia asiakirjoittajan tutkinto kuten sinä olet ilmeisesti tehnyt...
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #1243 : 20.12.2007 klo 14:26:12 |
|
Enkös minä perkele ole sanonut tässäkin tapauksessa aika helvetin yksiselitteisesti sanonut etten missään nimessä hyväksy tekoa. Ei jumalauta, jos kannattaa jotain seuraa, niin ei se tarkoita, että olisin pelaajien tai valmentajien kanssa joka saatanan asiasta samaa mieltä. Seuraa minä kannatan, en pelaajia en valmentajia, enkä edes aina johtokuntaa.
Koko raiskauskeskustelu lähti siitä, kun Phizza kirjoitti toivovansa asian kääntyvän Unitedin kannalta hyvin. Eikö se ole hieman tekopyhästi kirjoitettu, tai sitten käänsin tahallani sen väärin siitä syystä, että koko forumin toiminta on nykyisin muniinpuhaltelua tai sitten paskaprovoja. Ei mitään asiallista keskustelua, vaan ainoastaan jompaa kumpaa näistä. Minun tarkoituksena ei ole kirjoittaa tänne paskaprovoja, vaan yleensäkin pohdin asiaa muistakin näkökulmista. Ja jokaisesta asiasta minulla ei ole kirkasta mielikuvaa, kuten näistä väitetyistä raiskaustapahtumista.
Crouchin teon ymmärrän. Kyllä minuakin vituttaisi intensiivisessä pelissä kun vastustaja on mennyt 1-0 johtoon. Lisäksi vielä kentän suurin kusipää nakuttelee jaloille, eikä tuomari vihellä rikettä. Tunteet pinnassa, niin ylilyöntejä sattuu. Hyväksynkö silti tuota ylilyöntiä? En. Ymmärränkö, että näin joskus tapahtuu? Ymmärrän. Samalla tavoin pelikentällä kuin sen ulkopuolella voi näitä ylilyöntejä tapahtua. Toisista tapauksista on videokuvaa, toisista ei. Ymmärränkö sen, että jollekkin voi sattua ylilyönti kentän ulkopuolella? Ymmärrän. Hyväksynkö sen? En.
Onko nyt selkeästi rautalangasta väännetty. En minä vittu syyttele ketään, pohdin vain ääneen toisenlaista näkökantaa. Voiko näistä asioista joskus keskustella malliin: Hyvä ajatus, mutta asiassa on myös tämä toinen puoli....
Sanoit toki, ettet hyväksy Crouchin tekoa, sen jälkeen kun itse olin vastannut tähän: Rike oli ruma, mutta kuten sanottua, toivoisin, että Obin joku opettaa valioliigan tavoille. Jos menee härkkimään vaikka Lucas Neililtä palloa samalla tavoin, niin jälki on aika paljon rumempaa, kuin Crouchin linnunluisessa taklauksessa.
Tuosta joku saattaa tehdä päätelmän, että jopa hyväksyisit tuon teon. Sen jälkeen sanoit ettet hyväksy, jonka jälkeen minäkään en kuvitellut sinun tekoa hyväksyvän, ainoastaan ymmärtävän, kuten varmaan edellisestä viestistänikin huomaat. Tuo raivarisi oli siinä mielessä turha, että en tuossa edellisessä viestissä syytellytkään sinua mistään noista asioista, joista itseäsi puolustelit. Ei minunkaan tarkoitukseni ole mitään paskaprovoa suoltaa ja kuten ehkä olet huomannut, niin ei tämä nyt varsinaisesti muniinpuhalteluakaan ole. Eikä mulle sitä asiaa tarvitse rautalangasta vääntää, kunhan vain kirjoitat mitä tarkoitat. Tämä keskustelu tuskin enää sen kummemmin mitään hedelmää tuottaa, että mun puolesta tämän voisi jättää tähän. Itse yritän kyllä muutenkin pohtia asioiden kääntöpuolia, mutta harmittavan vaikeaa se täällä tuppaa olemaan, kun vastauksien sisältö on tiedossa jo etukäteen (esim. filmauskeskustelu).
Tuosta olen samaa mieltä. Ehkä tuo raiskauskeskustelu kuuluisi yleisen puolella otsikon ''Kuinka usein rikoksia peitellään rahalla'' alle.
|
|
|
|
|
Pride of Merseyside
Poissa
|
 |
Vastaus #1244 : 20.12.2007 klo 15:40:56 |
|
Sanoit toki, ettet hyväksy Crouchin tekoa, sen jälkeen kun itse olin vastannut tähän:
Sanoin toki tämän jo Chelsea topicissa aikaisemmin. voit tarkistaa kellonajat. No ei kai se väärin ole toivoa, että Evans on syytön? Sitähän minä tuolla lauseella tarkoitin (ja selvensin vielä seuraavassa viestissä), mutta ilmeisesti haluat, kuten sanoitkin, tarkoituksella ymmärtää kommenttini väärin.
Itse yritän kyllä muutenkin pohtia asioiden kääntöpuolia, mutta harmittavan vaikeaa se täällä tuppaa olemaan, kun vastauksien sisältö on tiedossa jo etukäteen (esim. filmauskeskustelu). Pitäisi kai hankkia asiakirjoittajan tutkinto kuten sinä olet ilmeisesti tehnyt...
En toki, mutta tiukkaa on sinun puolustelusi ollut aina näitä "epäselviä" tapauksia kohtaan, joten ehkä sen takia halusin tarkoituksella pureutua siihen yhteen lauseeseen. Ja ei, minulla ei ole asiakirjoittajan tutkintoa, ei tarvitse vittuilla, kun asiat täällä riitelevät. Ei nimimerkit. Tuosta joku saattaa tehdä päätelmän, että jopa hyväksyisit tuon teon. Sen jälkeen sanoit ettet hyväksy, jonka jälkeen minäkään en kuvitellut sinun tekoa hyväksyvän, ainoastaan ymmärtävän, kuten varmaan edellisestä viestistänikin huomaat.
Ja kyllä, uskallan myöntää että pikkusikaa pelaavat pelaajat kerjäävät itse verta nenästään. Eri asia ovat nämä teknisesti taitavat pelaajat, kuten esimerkiksi Ronaldo. En minä halua Ronaldolle pahaa, koska hän on taitojalkapalloilun huippuedustaja. En missään nimessä että hänen kaltaiset pelaajat joutuvat "tappotaklausten" uhreiksi. Mutta jos itse kerjää osumia, kuten ObiWanKenobi, niin kyllä se pitää ymmärtää, että sitä saattaa käydä huonosti joskus. Vähän sama kuin Esa Tikkasella tai Jarkko Ruudulla änärin puolella. Se on miesten maailma, eikä mikään kukkahattutätien kerho. Eli voin sanoa, että tiettyjä pelaajia kohtaan voin jopa tällaiset asiat hyväksyä. Nyt pitää sanoa, etten muista esim. Haalandin uran päättänyttä taklausta edeltäviä tapahtumia, mutta eikös tässäkin tapauksessa asiat juontuneet hieman pidemmältä ajalta?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2007 klo 15:52:07 kirjoittanut Pride of Merseyside »
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
|
 |
Vastaus #1245 : 20.12.2007 klo 19:16:27 |
|
En toki, mutta tiukkaa on sinun puolustelusi ollut aina näitä "epäselviä" tapauksia kohtaan, joten ehkä sen takia halusin tarkoituksella pureutua siihen yhteen lauseeseen. Ja ei, minulla ei ole asiakirjoittajan tutkintoa, ei tarvitse vittuilla, kun asiat täällä riitelevät. Ei nimimerkit. No mitäs minä tässä olen puolustellut? Sanoin vain, että toivon Evansin olevan syytön. Onko sekin puolustelemista? Ei kai nyt pelaajaa kannata tuomita kun ei vielä mitään näyttöäkään ole? Ei toisaalta kannata pitää syyttömyyttäkään selviönä, mutta jättäisin Evansin rauhaan ennen kuin mitään, edes jonkinlaisia, todisteita on pöydässä. Ja kuten aiemmista keisseistä voidaan todeta, syyllisyyttä on aika vaikea todistaa, kuten taisit aiemmin todetakin... Mitä taas tulee tuohon jälkimmäiseen kuittaukseen, niin en ihan tuota tarkoittanut. Kunhan vain viittasin siihen, että täällä on usein hankalaa saada "polttavista aiheista" asiallista keskustelua aikaan. Enkä tainnut ihan tuota tekstiäsi edes ymmärtää. Itse olen lukenut tällä forumilla monta hyvää kirjoitusta, eivätkä ne ole mielestäni olleet "muniinpuhaltelua" tai "paskaprovoja".
|
|
|
|
|
Kyykky
Poissa
|
 |
Vastaus #1246 : 21.12.2007 klo 08:17:26 |
|
Liverpoolin odotetaan ottavan Soccernetin mukaan ylimääräistä velkaa stadionhankkeen saamiseksi käyntiin ja viime kesän pelaajahankintojen maksuun(?). Tilanteen tekee mielenkiintoiseksi se, että ostaessaan seuran amerikkalaiset kehuivat tekevänsä sen ilman seuran kirjoihin tulevaa velkaa, toisin kuin Glazerit, mutta nyt tilanne on siis muuttumassa.
|
|
|
|
|
Pride of Merseyside
Poissa
|
 |
Vastaus #1247 : 21.12.2007 klo 09:15:38 |
|
No mitäs minä tässä olen puolustellut? Sanoin vain, että toivon Evansin olevan syytön. Onko sekin puolustelemista? Ei kai nyt pelaajaa kannata tuomita kun ei vielä mitään näyttöäkään ole? Ei toisaalta kannata pitää syyttömyyttäkään selviönä, mutta jättäisin Evansin rauhaan ennen kuin mitään, edes jonkinlaisia, todisteita on pöydässä. Ja kuten aiemmista keisseistä voidaan todeta, syyllisyyttä on aika vaikea todistaa, kuten taisit aiemmin todetakin... Ehkäpä mielikuvani sinusta on jäänyt sellaiseksi, että aika tiukasti tartut asiaan, jos joku viittaa Rion epäiltyyn kokaiininkäyttöön tms. tapaukseen. Vaikka sen heittäisi puolihuumorilla, niin se tuntui ainakin aikaisemmin olevan aika tiukka aihe sinulle. Voihan tietysti muistikuvani olla vääräkin. Kuten jo aikaisemmin sanottua, niin lausemuotosi "toivottavasti asia kääntyy Unitedin kannalta hyvin", särähti minun korvaani. Toki varmasti kaikki toivovat että 19v jannu ei olisi mitään näin tyhmää tehnyt, niin minäkin. En koe mitään vahingoniloa siitä, jos joku nuorimies olisikin hölmöillyt, vaan olisin pettynyt ja toki sympatiani kohdistuisi ensisijaisesti naiseen, mutta jollain tavalla ymmärtäisin pojan tuskaa ja syyllisyydentuntoa. Eli toivottavasti tässä asiassa totuus tulee julki jollain konkreettisella todisteella, eikä asiassa jäisi epäilyksiä. Ja ei, en ole itse tuominnut mielestäni ketään. Olen ollut sen kannalla että totuus tulisi julki. Mitä taas tulee tuohon jälkimmäiseen kuittaukseen, niin en ihan tuota tarkoittanut. Kunhan vain viittasin siihen, että täällä on usein hankalaa saada "polttavista aiheista" asiallista keskustelua aikaan. Enkä tainnut ihan tuota tekstiäsi edes ymmärtää. Itse olen lukenut tällä forumilla monta hyvää kirjoitusta, eivätkä ne ole mielestäni olleet "muniinpuhaltelua" tai "paskaprovoja".
Onhan täällä paljon hyvääkin kirjoitusta, mutta jotenkin ärsyttää se, että jos minä eksyn ManU topicciin keskustelemaan jostain asiasta, niin se otetaan järisyttävänä provona. Poikkeuksetta. Ja välittömästi on nikkiarmeija takana, joille pitäisi kaikille vastata. Celin kanssa käytiin muutaman rivin asiallinen keskustelu mielestäni. Totesin Ebouen ja JonObiMikelin olevan kusipäitä molemmat. Hän sanoi Sissokon olevan samanlainen, johon oli helppo myötäillä. Keskustelu oli siinä, mutta välittömästi samassa topicissa oli Fin_Gooner ja muutama muu kommentoimassa sanomisiani älyttömillä lineilla. Hargo muuten onnistui pääsemään tuohon samaan kastiin. Keskustellaanko siitä?
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
|
 |
Vastaus #1248 : 21.12.2007 klo 10:07:41 |
|
Ehkäpä mielikuvani sinusta on jäänyt sellaiseksi, että aika tiukasti tartut asiaan, jos joku viittaa Rion epäiltyyn kokaiininkäyttöön tms. tapaukseen. Vaikka sen heittäisi puolihuumorilla, niin se tuntui ainakin aikaisemmin olevan aika tiukka aihe sinulle. No ei se kyllä mikään tiukka aihe ole, mutta minusta on vain turhaa huudella näitä syytöksiä, jos ei kerran ole kuitenkaan mitään todisteita. Rion kohdalla päivän myöhässä annettu näyte todettiin puhtaaksi, mutta toki samalla tiedän, että se ei välttämättä kerro Rion olleen syytön. Ja sehän on selvää, että pelkkä myöhästyminenkin oli rangaistava teko, joskin tuomio oli mielestäni liian kova. Se siitä, eikä se todellakaan ole itselleni mikään tärkeä aihe. Ja mitä tuohon "kuuluisaan lauseeseen" tulee, niin sanamuotoa mietin itsekin, mutta uskoin ettei kukaan jaksa siihen tarttua, ja mielestäni sen myöhemmin sinulle selvensinkin, mitä sillä oikeasti tarkoitin. Mitä taas tulee tuohon sinun muuhun tekstiisi, niin itse en muista kommentoineeni koskaan sinun tekstejäsi provoina (voin tietysti olla väärässäkin). ManU-topikissa on vuosien varrella käyty paljon hyviä keskusteluja, ja toki sinne väliin mahtuu provo jos toinenkin. Se on selvää, että jossain vaiheessa keskustelu hajoaa ja mennään henkilökohtaisuuksiin, kun muuta ei tunnu enää löytyvän. Parhaimmat esimerkit löytyy Englanti-Saksa väännöistä, sinne vain lukemaan jos ei vielä ole ehtinyt... Hargreavesista minulla ei ole paljoa sanottavaa. Vaikuttaa erittäin fiksulta henkilöltä kentän ulkopuolella, kentän sisäpuolella tekee arvokasta työtä joukkueelleen. Itselleni on vaikeaa keskustella pelaajien "kusipäisyydestä", kun en tuppaa arvioimaan ihmisiä sen mukaan, mitä he pelikentällä tekevät. Sen sijaan keskustelen mielelläni pelaajien pelitaidoista, joskin Hargreavesin kohdalla sekin aihe taitaa olla loppuun käsitelty. Se on totta, että Mikel ei vaikuta tervejärkisimmältä valju-pelurilta, mutta en koe tehtäväkseni siitä mainita joka käänteessä. Ja hienosti hän tuota tekijää tasapainottaa olemalla loistava keskikenttäpelaaja. Tietenkin löytyy niitä pelaajia, joista ei niin paljoa pidä, mutta toisaalta tajuan sen, että myös Unitedissa on pelaajia, jotka eivät välttämättä nauti suuren yleisön suosiota. On ilmeisen muodikasta vihata Ronaldoa, ja sehän on selvää että kaikkien suomalaisten Pool-fanien kuuluu vihata Rooneya. Minunkin kai pitäisi esittää City-vihaajaa, ja voi että kun se Fowler on sitten ärsyttävä...
|
|
|
|
|
Pride of Merseyside
Poissa
|
 |
Vastaus #1249 : 21.12.2007 klo 10:17:57 |
|
Pelityyli nyt sattui taas olevan klassikossa Rooneylla sellainen, että se hieman ampui yli. Meni monta kertaa älyttömästi Carran kroppaan ja torppasi miehen, ilman että minkäänlaisia mahdollisuuksia oli palloon. No, ehkä tämä nyt ei ollut niin suuri asia. Ennakoissa puhuin pahuuden akselista viitaten Rooneyhyn ja Ronaldoon, mutta enemmänkin tämä oli sellaista ennakkohehkutusta, kuin että todellisuudessa tarkoittaisin heidän olevan jotenkin huonoja ihmisiä, kun pelaavat "väärässä" joukkueessa. En minä Rooneyta vihaa missään nimessä, koska kuitenkin symppailen myös Englantia arvokisoissa, jos joskus sinne pääsevät. Hargon kohdalla mielipiteeni tuli suoraan tilanteesta, jossa hyppäsi kahdella jalalla Riisen jalkapöydän päälle, todella rumasti. Huomasitko tilannetta?
En minä puhu pelaajien persoonallisuuksista mitään, koska yleensäkin on typerää arvostella ihmisiä julkisuuden antavan mielikuvan perusteella. Jos puhun kusipäisyydestä, niin tarkoitan sitä kentällä. Voihan se olla että siviilissä joku todella sympaattisen oloinen kaveri on aivan jotain muuta. Kun ei ihmisiä tunne, niin silloin ei oikein voi arvostella sillä perusteella. Voihan olla, että Hargreaves tekee hyväntekeväisyyttä vaikka sairaille lapsille ja toimii esimerkillisenä mallikansalaisena, mutta silti hän on täysi kusipää kentällä, jos tarkoituksellisesti yrittää vahingoittaa vastustajan pelaaja, kuten Riiselle teki.
|
|
|
|
|
|
|
|