No eihän noissa ole mitään sarjataulukoitakaan joten ihan hyvä näin toisaalta.
Itse kyllä myös siirtyisin rytmiin missä pelit on lauantaina tai sunnuntaina. Nytkin huomenna pari alemman tason peliä 100 kilsan päässä niin pelaajia saat etsiä kissojen ja koirien kanssa. Toisi hyvän rytmin kun arkena reenataan ja vkl pelataan. Nyt on pelejä miten sattuu ja monesti aina joku taso treenien päällä. Mökkeilijät voisivat siirtyä vaikka pesäpalloon.
Nää arkipelit on kyllä ihania. Pelaajien (tai paremmin vanhempien) saaminen lähtemään tuntuu jo itsessään ihan päätoimiselta työltä. Enkä toisaalta ihmettelekään, kun meillä on keskiarvo ajoaika vieraspeliin 60 min ja pelit alkaa 17.30-18.00 niin on siinä itse kullakin tekemistä, että kerkiää.
20 hengen joukkueista saa hädin tuskin yhden viisikon mukaan. Sitten kotipeleissä onkin mielenkiintoinen tilanne, kun sinne puskee kaikki.
Olen ehdottomasti viikonloppupelien puolella, koska kai se yhteiskunnan perusarki keskimäärin on ma-pe 7-17 väliin, niin luulisi olevan kaikille helpompi.
Saakohan pelit muuten asetella ihan vapaasti ja arkipelit on vain valikoituneet syystä X, kun meilläkin on yksi viikonlopputurnaus kevätkaudelle?