"Olli, mun kuullut mummonikin häpeää sua!" Oli päivän paras mustavalkoinen suoritus

Koville tuntui Ruudun välityksellä vieraskannattajille olevan EIF:stä yhdeksi kaudeksi TPS:n riveihin saapuneen SalPa-kasvatin kentällä oleminen

Saiko Agyiri yhtä paljon pihisemistä katsomosta kun kuitenkin entisenä TPS-pelurina mm. tuuletti maaliaan (kuten teki myös toinen Jakonen ekan puokin lopussa) aika railakkaasti? Louhela ja Grönlund saivat myös jostain syystä jonkinlaisen koskemattomuuden vaikka "hinaajia" ovatkin.
Itse pelistä puolestaan merkille pantavaa oli se että miten hyvin näkyi se että aikaiset avausmaalit ovat olleet todella hyödyllisiä tässä komeassa voittoputkessa. Gnisua vastaan toki joukkue pelasi helvetin hyvän ysikymppisen mutta etenkin Veritaksella pelatuissa peleissä nuo aikaiset johtomaalit ovat joko vapauttaneet mustavalkoisten peliä huomattavasti, jolloin peli soljuu vähän vapaammin, tai sitten vastustaja on joutunut muuttamaan pelisuunnitelmaansa joka avaa luonnollisesti ovia lisämaalien tekoon. Nyt SalPa ei sitä aikaista maalia antanut, meni jopa johtoon astikin ja loppu onkin sitten paskan tuomaroinnin (omaan silmään ei Karlssonin taklaus ollut ikimaailmassa keltaisen, etenkään toisen sellaisen, arvoinen) historiaa. Olisiko TPS sitten saanut rikottua kotijoukkueen tiivistä puolustusta tasamiehin pelatessaankaan? Ehkä joo tai ehkä ei mutta ainakin itse panin merkille eräänlaisen "mailan puristamisen" kun hommat eivät menneetkään ihan niin kuin Laurikaisen suojatit ajattelivat joka saattoi olla peruja siitä että sitä aikaista johtoasemaa ei saatukaan hankittua.