MacGyver
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #300 : 09.08.2023 klo 21:10:25 |
|
Helppo peli Nuorela-Mensah-Niemi -reservitoppareille 
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
 |
Vastaus #301 : 09.08.2023 klo 21:12:09 |
|
tunnelmassa aika paljon pohjanmaan derbyllä kirittävää. Pelillisesti stadin derbyt eivät pääasiassa paljoa toki tarjonneet.
Olispa pohjanmaankin derbyissä pyroja ja väkivaltaa ja ylipäänsä suomifutiksessa
Mitä mä just luin? Nyt sitten järki käteen.
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #302 : 09.08.2023 klo 21:13:47 |
|
No, kummalla on hienompi stadion? Tai kannattajabussit? Klopeilla varmaan mersun dösät.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #303 : 09.08.2023 klo 21:18:21 |
|
tunnelmassa........
_________________________________________________________ Tunnelmalle ja pelille +++++++++++++++++++++++++++++++
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2023 klo 21:21:39 kirjoittanut Minä itse »
|
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
 |
Vastaus #304 : 09.08.2023 klo 21:22:40 |
|
Ihan fiksu veto Pikkaraiselta ja Pitkäseltä tyhjentää korttitili tällaisessa helpossa pelissä. Ei juuri huomannu parin avaintopparin puuttumista (  ). Nuorelan VPS on Joukkue isolla J:llä. Loppujen lopuksi kai aika harva valmentaja saa tuollaisen hengen luotua. Tämä joukkue tekee jokaisesta pelaajasta paremman. Toki Seballa, Jepellä, Bashkilla ja muilla johtohahmoilla myös iso rooli. Vepsu tekee tulosta sellaiseen tahtiin, ettei oikein mitään osaa enää sanoa. Silkkaa nautintoa (ja toki helvetisti sydämentykytyksiäkin ainakin tänään).
|
|
|
|
Ryan R
Poissa
Suosikkijoukkue: Russell was not even there
|
 |
Vastaus #305 : 09.08.2023 klo 21:28:30 |
|
Hieno matsi  Paras mitä kotimaisilla kentillä olen tällä kaudella nähnyt. Ylivoimaisesti. Kuka pysäyttäisi Vepsun mestaruusjunan?
|
|
|
|
sonny burnett
Poissa
Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset
|
 |
Vastaus #306 : 09.08.2023 klo 21:28:55 |
|
Onnittelut Vaasaan voitosta ja Helsinkiin tuloksesta. Kotijoukkue oli parempi tänään.
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #307 : 09.08.2023 klo 21:35:39 |
|
Hieno matsi  Paras mitä kotimaisilla kentillä olen tällä kaudella nähnyt. Ylivoimaisesti. Kuka pysäyttäisi Vepsun mestaruusjunan? Kongi taitaa pelastaa muut joukkueet. 51 pinnaa on maksimipistemäärä mihin VPS voi kaikki loput ottelut voittamalla vielä yltää. Toki tällä kaudella mestarin pistekeskiarvo jäänee viime kausia matalammaksi ja lähtökohdiltaan liigahistorian tasaisin mestaruussarja saattaa johtaa siihen, että mestaruus irtoaa selvästikin alle kahden ottelukohtaisella pistekeskiarvolla, joten on Vepsulla ainakin teoriassa vielä mestaruussaumat. Ihan herkullinen asetelma vaasalaisilla, sillä alkusarjassa jäljellä olevissa otteluissa vastaan tulee enää Lahti, KTP ja MIFK.
|
|
|
|
Bolzarelli
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #308 : 09.08.2023 klo 21:36:11 |
|
Olipa viihdyttävä ottelu!
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
 |
Vastaus #309 : 09.08.2023 klo 21:39:01 |
|
Kotijoukkue oli parempi tänään. Tänään voi sanoa, että Vepsu oli voittomaalin verran parempi. Jos SJK olis tehny ensin kolmannen, sama olis päteny toisin päin. Todella tasainen ja hieno peli, jossa Vepsu rankaisi paikoistaan, mutta SJK laittoi Vepsun pitkiksi ajoiksi köysiin. Hienoa, että edes välillä nämä pelit kääntyy näin päin. Olis kiva, jos näistä Pohjanmaan derbyistä tulis just tällaisia hienoja ja tasaisia otteluita, jotka nousee legendoiksi itse pelin takia. Sellaista perinteistä derbyjen viha/rakkaus-suhdetta näiden seurojen välille ei taida koskaan tulla. Suurin osa vaasalaisista taitaa olla SJK:n puolella mestaruustaistelussa, ja sama varmaan toteutuis Seinäjoella, jos tilanne olis toisin päin (toki se olis jo utopiaa ajatuksenakin  ).
|
|
|
|
JunnunVPS
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu, Barca, Liverpool
|
 |
Vastaus #310 : 09.08.2023 klo 21:40:35 |
|
Ihan fiksu veto Pikkaraiselta ja Pitkäseltä tyhjentää korttitili tällaisessa helpossa pelissä. Ei juuri huomannu parin avaintopparin puuttumista (  ). Just, tällasta vähän heikompaa vastustajaa vastaan ihan fiksu veto tosiaan. Gomezille erityiskiitokset siitä, että ei halua Kaukuaa kentälle. Ei siinä kauaa menny kun peli oli tasan kun Kaukua tuli kentälle. Pelin luonne muuttui heti vaihdon jälkeen, mutta onneks nyt Hudd-Sawyer kombo pelasti päivän.
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #311 : 09.08.2023 klo 21:44:10 |
|
Kovaa sirkusta ollut 
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
 |
Vastaus #312 : 09.08.2023 klo 21:50:20 |
|
Ei Vepsun muodostelmalla niin väliä, kunhan nyt mahdutte sinne puolustusruutuun Sori, mut Soikkeli ja Maikkeli ei mahtunu. Eikä Riidikään ihan totellu 
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
 |
Vastaus #313 : 09.08.2023 klo 21:56:08 |
|
Todella tasainen ja hieno peli, jossa Vepsu rankaisi paikoistaan, mutta SJK laittoi Vepsun pitkiksi ajoiksi köysiin. Hienoa, että edes välillä nämä pelit kääntyy näin päin.
Kyllä näissä marginaaleilla mennään. Michaelin toinen tolppa olisi VARin käytöllä (tai tuomarin näkemyksillä) voinut olla rankkari ja punainen, ja VPS:n lopun kulmapotkumaali olisi saattanut työnnön takia jäänyt hyväksymättä. SJK olisi omaan silmään ansainnut voiton HJK:ta vastaan ja tänäänkin oli aavistuksen vahvempi Toivotaan, ettei Vepsu sukella seuraavissa "helpoissa" peleissä.
|
|
|
|
Fred
Poissa
|
 |
Vastaus #314 : 09.08.2023 klo 21:56:42 |
|
Suurin osa vaasalaisista taitaa olla SJK:n puolella mestaruustaistelussa, ja sama varmaan toteutuis Seinäjoella, jos tilanne olis toisin päin (toki se olis jo utopiaa ajatuksenakin  ). Onpas kyllä erikoinen näkökulma. En tiedä ketään vaasalaista/Vepsufania, joka toivoisi SJKn mestaruutta. Mikä tahansa muu mieluummin saisi voittaa.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
 |
Vastaus #315 : 09.08.2023 klo 22:00:58 |
|
Onpas kyllä erikoinen näkökulma. En tiedä ketään vaasalaista/Vepsufania, joka toivoisi SJKn mestaruutta. Mikä tahansa muu mieluummin saisi voittaa. Geezersit asia erikseen, mutta tuularipuolella vaihtelu Klubille on aina kiva. Ja onhan tuolla kausiketjussakin ollut vastaavia heittoja (sori Toffo ”maalittamisesta”) Ja itsehän suon mestaruudenkin mieluummin kerhoille kuin klubeille. Itsehän toki olen aina Klubin ”puolella”, jos ei Vepsu ole mestaruustaistelussa mukana.
|
|
|
|
Savannin Raukein Leijona
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 09.08.2023 klo 22:11:09 |
|
Soisin kyllä Vepsulle mestaruuden, jos SJK ei voita. Lähemmäksihän siinä tulisi rahaa ja katsojia ja sitä kautta hyödyttäisi SJK:a. Nyt jos/kun rahat jää stadiin, niin siitä ei hyödy kukaan. Ei edes klubi, kun ei siinä rahavuoressa muutama kolikko lisää tunnu missään.
|
|
|
|
José Carioca
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #317 : 09.08.2023 klo 22:12:06 |
|
Murilon ja Reidin kaksintaistelu täytyy vielä nostaa tästä pelistä esiin. Ihan ylikylän ukkoja tähän sarjaan ja aika tasan menivät nallekarkit tuossa mittelössä tänään. Murilo eittämättä kuitenkin sarjan paras pelaaja.
|
|
|
|
pallopoju70
Poissa
|
 |
Vastaus #318 : 09.08.2023 klo 22:13:11 |
|
Hyvä matsi oli seurasin peliä en tyhjää katsomoa  Hudd on ylikylän äijä! Ässholejoki on löytänyt erinomaisen veskarin
|
|
|
|
Kroatian Pele
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #319 : 09.08.2023 klo 22:13:35 |
|
Kiitos myös otteluohjelman laatijalle siitä, että Klubi sai pelata Vepsua vastaan molemmat matsit huhtikuussa.
|
|
|
|
Lasse Lutuuri
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 09.08.2023 klo 22:16:24 |
|
Nytkö täällä jo puhutaan Vepsun mestaruudesta? No ei kai siinä sitte mitään 
|
|
|
|
turkistarhaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Munsala IK
|
 |
Vastaus #321 : 09.08.2023 klo 22:16:51 |
|
En yllättyisi mikäli Honkavaara käyttäisi Tete Yengiä samaan tapaan mitä Vepsu tänään Sawyeria kun SJK kohtaa KuPSin parin viikon päästä. Selkeästi saatiin SJK:n topparit epämukavuusalueelleen, kun vastassa oli tuollainen jässikkä joka hallitsee suoran liipin lisäksi pallon ottamisen suojaukseen.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
 |
Vastaus #322 : 09.08.2023 klo 22:17:09 |
|
Kiitos myös otteluohjelman laatijalle siitä, että Klubi sai pelata Vepsua vastaan molemmat matsit huhtikuussa.
On siellä sentään yksi vielä teilläkin jäljellä. Näillä näkymin Helsingissä mestaruussarjan kolmannella kierroksella, ja siinä vaiheessa Vepsu noussee tasapisteisiin Klubin kanssa (vitsi, vitsi).
|
|
|
|
Carsten Tancker
Poissa
|
 |
Vastaus #323 : 09.08.2023 klo 22:18:46 |
|
Geezersit asia erikseen, mutta tuularipuolella vaihtelu Klubille on aina kiva.
Mene nyt vittuun jo 
|
|
|
|
Gempes
Poissa
|
 |
Vastaus #324 : 09.08.2023 klo 22:23:01 |
|
Murilon ja Reidin kaksintaistelu täytyy vielä nostaa tästä pelistä esiin. Ihan ylikylän ukkoja tähän sarjaan ja aika tasan menivät nallekarkit tuossa mittelössä tänään. Murilo eittämättä kuitenkin sarjan paras pelaaja.
Melko heikkoa puolustamista vepsun tokassa maalissa sarjan parhaalta.
|
|
|
|
|
|