1. Sanoit, että minun linkkaama juttu on täyttä spekulaatiota ja sinun agendaan sopivat lähteet ovat luotettavampia Ihan yhtälailla sä ohitat "Liverpool may try"
3. Sä et vieläkään ymmärrä lukemaasi. Jos mä kirjoitan näyttää niin se on minun näkökulmastani. Sulle tilanne voi näyttää aivan eriltä. Jos mä olisin halunnut väittää asian faktana niin olisin kirjoittanut, että Gordon ei ole vaihtoehto koska Pool on tosissaan Isakin perässä. Mitähän sisältöä sinä olet sitten muka saanut aikaan? Aivan, et yhtään mitään.
4. Jos Isak tulee Pooliin siirtymään tänä kesänä niin hinta on todennäköisesti jossain 120 miljoonan tienoilla + lisät. Myyntejä Pool saattaa tänä kesänä tehdä vielä noin 200 miljoonalla, jolloin nettokulutus Isakin kanssa jäisi 200 miljoonan tienoille. Täysin tehtävissä. Myynneistä iso osa olisi vielä pure profitia. Quansahin myynti yksistään kattaisi kirjanpidollisesti suurimman osan Isakin ensi kauden kustannuksista. Voi olla, että sun laskutaidot ei sitten riitä kuin summaamaan Liverpoolin tekemät hankinnat yhteen.
5. Mä oon avoin kaikille lähteille. Mutta itse torppasit meikäläisen lähteen täytenä spekulaationa niin minkä takia mun pitäisi niellä jonkun Castle toimittajan horinat?
6. Kai sä ymmärrät, että samalla pilaat kaikkien muiden foorum kokemuksen vaikka et meikäläisen käskyjä tosissaan otakaan?
7. Tämä oli siis sen jälkeen kun kyseinen nimimerkki oli hyökännyt kimppuuni koska linkkasin lähteen, jossa kirjoitettiin Isakista. Todella fiksua käytöstä. Ymmärsi toki itsekin jälkikäteen editoida viestinsä pois.
8. Kyllähän sä sait perusteet mutta ne eivät sinulle kelvanneet. Minä en ole tässä se ongelma vaan sinä. Edelleenkään en ole mitään väittänyt. Edwards kirjoittaa asiasta tietenkin Newcastlen näkökulmasta.
1. Kyllä, koska siinä sinun jutussa ei ollut mitään lähdettä, ja oli vielä mainittu että:
While Liverpool are not thought to be actively seeking a No9, they would be among the clubs able to compete for Isak’s signature if he wanted to leave. Isak has three years left on his contract at St James’ Park and has not yet given any indication he wants a move.
Nutmegin kielellä: Liverpool vaikuttaa yrittävän Isakia tosissaan. Come on nyt, tuossa jutussa ei nimenomaan ole mitään kohtaa jonka perusteella "Liverpool näyttäisi tosissaan yrittävän Isakia".
Joten joo, sori jos luotan enemmän Edwardsin ja Ornsteinin juttuihin tässä kun sinun arvailuihin jutun perusteella, jota et tainnut edes lukea.
3. Kyllä, se on sinun näkökulmasi, johon kysyin että miten se näkyy. Tämä taisikin sitten olla jostain RAWK:lta tai Twitterin hämyisistä koloista kaivettua haaveilua, koska mitään luita juttusi ympärille et saanut annettua. Näin se keskustelu toimii: esität väitteen, minä kyseenalaistan, sinä perustelet. Nyt sinä unohdit viimeisen kohdan, uhriuduit ja aloit hyökkäämään. Kyllä mielipide pitää pystyä perustelemaan jos sellaisen netissä esittää, eikä vastaväitettä pidä alkaa pitämään "hyökkäyksenä" tai vastata muille "älä tule lässyttämään" tai "mikä suakin vaivaa". Hanki apua ihan oikeasti.
Jos sinulle argumentointi omien väitteitesi puolesta netissä on noin vaikeaa ja alat kiukuttelemaan, niin suosittelen tosiaan että poistut forkalta hetkeksi. Olet käytännössä jokaisen muun Valioliigaseuran topikissa vittuilemassa ja sinut ajetaan niistä pois. Sait jo kerran siitä kuukauden bännit.
4. Mihinhän tämä väite taas summasta perustuu? Ihan mutu? Taas kerran KAIKKI lähteet mitä on tullut vastaan kertovat että Newcastle lähtee neuvotteluissa 150 miljoonasta, jonka yli tarjouksen tulisi olla. Miksi ihmeessä myisivät siis pelaajan jollain alennuksella Liverpooliin? Oikean maailman jalkapallo on sillai hauskaa, että se ei ole Football Manager, mitä ilmeisesti tahkoat.
Jälleen myyntilukemat on täysin arvailuja, koska emme yhtään tiedä onko Pool myymässä ja ketä. Voi olla että sieltä ei montaa enää myydäkään, kuka tietää.
5. Edwards kirjoittaa tosiaan Koillis-Englannista, mutta ei ole Newcastle-fani. Hänellä on ihan varmasti kytkökset suoraan ainakin toiseen seuraan, voi olla molempiinkin.
Tässä on nyt se hauska juttu, että sinun jumaloimasi Ornstein sanoi myös, että mikään ei viittaa että asia olisi kehittynyt JA kertoo että hinta on tuo aiemmin mainitsemani...
It could take around £150m just to start a conversation – there’s no suggestion of any developments despite recent rumours and reports. #LFC may try, but that doesn’t mean they’ll succeed…Newcastle have no intention of selling Isak whatsoever, and want to renew his contract.
...jotenka, koska Ornsteinin sana on sinulle laki siellä Liverpool-lakanoissa, niin miksi ajattelet nyt että Liverpool saisi Isakin paljon halvemmalla kuin herrasi sanoo? Ohitat koko ajan tämän asian ja kerrot kuinka Edwards on horiseva "Castle-toimittaja", mutta tiedätkö siis tästä siirrosta jotain mitä Ornstein ei? Se olisi melkoinen skuuppi!
6. Ei, kuten aiemmin sanoin, minä pystyn Liverpoolin, ja kaikkien muidenkin seurojen topikissa käyttäytymään. Sinä olet meistä se joka huudetaan pihalle joka paikasta, ja kaiken lisäksi on niin paksupäinen että hommaa itselleen bännit kun paskaspämmää topikit täyteen.
7. Tässä viestissä...
Niin siis missä se näkyy? Tuossa jossittelu jutussa ei ainakaan missään.
Vai riittääkö tämä sinulle "
Liverpool have the funds to test Newcastle's resolve despite their spending this summer.
Newcastle are concerned an offer could be made early next month for Isak" näytöksi että Liverpool on tosissaan Isakin perässä? Voi hyvää päivää.
... ei ole mitään "hyökkäystä" sinua kohtaan. Se että tulkitset spekulaatiot ihan omina juttuinasi ja sen toinenkin kirjoittaja (ja nyt siellä topikissa jo muutkin) huomioi, ei ole hyökkäys, vaan Dagger kyseenalaisti sinun medialukutaitosi. Ilmeisesti tykkäät käyttää suuren osan ajastasi kaikkia paskahuhuja lukien, joten mielestäni huomautus oli ihan tärkeä.
8. Ei, en saanut, koska siinä jutussa tosiaan
ei ole mitään perusteluja. Kun väitit noin, niin pyysin vähän lihaa luiden ympärille, ja ilmeisesti minun nimimerkki meni taas sinun ihon alle todella pahasti.
Suosittelen että ignooraat sitten minun viestit jatkossa jos menee heti tuollaiseksi kitivittuiluksi.