FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.08.2025 klo 15:34:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 174 [175] 176 ... 203

Kirjoittaja Aihe: Manchester United 2007/08 - The Reigning Premiership Champions  (Luettu 261695 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Henski

Poissa Poissa

Vastaus #4350 : 15.04.2008 klo 18:00:46

Rion jatkosopimus on tietenkin loistava uutinen. Tällä kertaa ei nähty mitään viime kertaista lypsäämistä, mikä parantanee Rion asemaa paikallisten fanien silmissä edelleen. Ja ovathan he ymmärtääkseni jo antaneet nuo menneet anteeksi. Ehkä tuolla nopealla ratkaisullaan Rio hamuaa vielä sitä kapteenin nauhaa ja mahdollisesti myös saa sen?

Brownin kohdalla tilanne ei ole ilmeisesti muuttunut, mutta en vielä menisi kirjoittamaan häntä ulos. Katsotaan nyt sitten kauden jälkeen. Evran tilanne sen sijaan on hämmentävä. Niinköhän ne vaatimukset tosiaan olivat niin hurjat kuin huhuttiin?

----------------------------------------

Jotkut ovat kyselleet että mikäs se Henskin hurja mestaruusjuhlasuunnitelma oikein onkaan? Se ei ole kännääminen suoraan rännistä koko kesätauon ajan tai hyppy ilman köyttä vaan aivan jotain muuta. Se on nimittäin toteutumassa joka tapauksessa. Tämä kortti vielä kääntyy tämän topikin kansaa vastaan ja otan siitä täyden vastuun, mutta ei vain voi mitään.  >:(

Niin, tässähän on nyt käynyt niin, että vaikka minulle on ihan turha tullut selvittämään edelleenkään mitään varmasta mestaruudesta, niin sen puolesta on tullut panostettua huomattava määrä euroja. Ainakin periaatteessa. Itse olen siis ”luottanut” kuin vuoreen näihin Kantin ja co. puheisiin varmasta mestaruudesta eli niin helpolla ette tästä tarvittaessa pääse! Minulle tosin ”varma” / ”helppo” / ”erittäin todennäköinen” mestaruus meinaa sitä, että se ratkeaa ennen viimeistä kierrosta.  Aika kovaa ennakointiahan tämä on vaatinut jo viime vuoden joulukuun puolessa välissä.  Silloin kun sarjassa United oli viitisen pinnaa Arsenalin takana. Muistettakoon toki, että itse olen dissannut valjua CL:n kustannuksella, aidosti. Olen edelleen samalla linjalla. Ensisijaisesti Barca-pelit ja katsotaan sitten kuinka Valioliigassa käy.

Asiaan. Yli 15-vuotta tätä on odotettu ja nyt sen on toteutumassa. Aivan, aivan liian kauan siis. Kun West Ham saapuu 3. päivä Old Traffordille Unitedin kauden viimeiseen kotipeliin, niin allekirjoittanut on tuolloin hengessä mukana East Standissa. Ja silloin ei prkl enää hävitä lontoolaisille! Unelmana ja suunnitelman taka-ajatuksensa on taustalla tietenkin ollut tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=T-2HOVNC0Ck

Onko tuo sitten todennäköinen, niin enpä tiedä. Toki Wiganin tasuri paransi mahdollisuuksia. Eihän se siltä tuolloin joulukuussa näyttänyt tai City-tappion jälkeen, että juhlat voisivat olla mahdolliset.  Se vaatii nyt ensinnäkin voiton Blackburnista ja luultavasti Unitedin on kyettävä silti välttämään tappio Chelsealle. Tuolloin West Ham-pelissä on mahdollisuus varmistaa 10:s Valioliigan voitto. Valitettavasti EPL meni sorkkimaan viime viikolla tuon 3. päivän pelejä ja meilläkin kaverin kanssa tulee kiire stadionille kun United pelaa jo 12.45 tämän hetken tiedon mukaan. Mutta samalla Chelssin vaikeahko Newcastlen reissu on hankalasti vasta maanantaina, joten sen vaikutus tulee vasta tuon Unitedin pelin jälkeen. Valitettavasti näin, mutta ei voi mitään. Joka tapauksessa loistava reissu tulossa, olkoon asetelmat sitten melkein mitkä tahansa.

Mitäs tykkäätte tästä? ;) Kaikilta jo paikalla Manchesterissä käyneiltä hyvät vinkit muista katsastamisen arvoisista paikoista otetaan lämmöllä vastaan!
niskanen

Poissa Poissa

Vastaus #4351 : 15.04.2008 klo 18:19:12

Asiaan. Yli 15-vuotta tätä on odotettu ja nyt sen on toteutumassa. Aivan, aivan liian kauan siis. Kun West Ham saapuu 3. päivä Old Traffordille Unitedin kauden viimeiseen kotipeliin, niin allekirjoittanut on tuolloin hengessä mukana East Standissa. Ja silloin ei prkl enää hävitä lontoolaisille!

No, prkl! Itse olen tällä kaudella käynyt katsomassa paikan päällä "vasta" yhden ottelun, joten pitäisiköhän vappua venyttää muutamalla päivällä ja lähteä mukaan mestaruusjuhliin...

Yritän muistaa laittaa vinkkilistaa piakkoin. Vinkkikohteiden haarukoimista varten voisit pistää vaikkapa privana tietoa, majoitutko Manchesterissa ja minkälaisilla kyydeillä/lentoaikatauluilla olet liikenteessä, niin tiedän suunnilleen arvioida, mikä on aikataulujen ja välimatkojen puitteissa mahdollista.
Zapista

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua

Vastaus #4352 : 15.04.2008 klo 18:35:23

Cruyff on jakanut henkistä tukea heikossa vireessä olevalle Barcelonan miehistölle leimaamalla Unitedin "long-ball" joukkueeksi. Cruyff taisi olla Barcan puikoissa Unitedin viedessä Cupvoittajien cupin nimiinsä Hughesin maaleilla 90-luvun alussa, lienevätkö muistikuvat niiltä ajoilta?

Vietkö sinäkin Brucelta sen mikä Brucelle kuuluu :-[

Virallisesti toki Steven maali merkittiiin Hughesille.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2008 klo 18:38:17 kirjoittanut Zapista »
Phizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Paul Scholes

Vastaus #4353 : 15.04.2008 klo 18:44:24

Tämä kortti vielä kääntyy tämän topikin kansaa vastaan ja otan siitä täyden vastuun, mutta ei vain voi mitään.  >:(

Voi Henski Henski. Eikö Heinzen viime kauden virheestä opittu mitään? Hyvä sentään, että otat vastuun niskoillesi, mutta kovilla panoksilla tässä nyt pelataan...

Toivotaan tosiaan, että United pystyisi ratkaisemaan mestaruuden tuossa pelissä. Voitto Blackburnista ja tasuri Chelseaa vastaan (ellei lontoolaiset sitten töppäile Evertonia vastaan), niin tämä olisi mahdollista. Olisi varmasti upea kokemus juhlistaa paikan päällä Unitedin Valioliiga-mestaruutta, mutta ei tosiaan mennä asioiden edelle.

No, prkl! Itse olen tällä kaudella käynyt katsomassa paikan päällä "vasta" yhden ottelun, joten pitäisiköhän vappua venyttää muutamalla päivällä ja lähteä mukaan mestaruusjuhliin...

Sinullahan taisi olla hyvä "rekordi" Unitedin peleistä, joten olen ehdottomasti venyttämisen kannalla. Olisi edes jotain toivoa Hammersin kaatumiseen...
Kant

Poissa Poissa

Vastaus #4354 : 15.04.2008 klo 21:45:12

Niin, tässähän on nyt käynyt niin, että vaikka minulle on ihan turha tullut selvittämään edelleenkään mitään varmasta mestaruudesta, niin sen puolesta on tullut panostettua huomattava määrä euroja. Ainakin periaatteessa. Itse olen siis ”luottanut” kuin vuoreen näihin Kantin ja co. puheisiin varmasta mestaruudesta eli niin helpolla ette tästä tarvittaessa pääse! Minulle tosin ”varma” / ”helppo” / ”erittäin todennäköinen” mestaruus meinaa sitä, että se ratkeaa ennen viimeistä kierrosta.

Hyvinpä luotit, hyvää matkaa! Toivotaan nyt vielä, että mestaruus tosiaan ratkeaa matemaattisestikin vasta tuossa pelissä, eikä jo aikaisemmin. Joka tapauksessa mestaruuslauluja pääset varmasti tuossa pelissä laulamaan, joten palkkioksi voisit pari ääninäytettä nauhoittaa myös Suomeen jääville ManU-seuraajille...
Kyykky

Poissa Poissa

Vastaus #4355 : 16.04.2008 klo 08:36:15

Vietkö sinäkin Brucelta sen mikä Brucelle kuuluu :-[

Virallisesti toki Steven maali merkittiiin Hughesille.

Viralliset tilastot muistetaan parhaiten, tässä se taas nähtiin..

Brucehan sen osuman olisi tosiaan nimiinsä ansainnut.
Vanha Vilho

Poissa Poissa

Vastaus #4356 : 16.04.2008 klo 12:47:23

Hieman offtopikkia taas..

Oli mielenkiintoista tekstiä Capellolta. Rooneysta kaavaillaan Englannin tulevaa kapteenia. Mahtava homma ja Wäinö sen tosiaankin ansaitsee. Harvoin on yhtä voitontahtoista miestä jalkapalokentillä nähty. Iso  Tuoppi Rooneylle!!
Mir Fudi

Poissa Poissa

Vastaus #4357 : 16.04.2008 klo 12:53:13

Hieman offtopikkia taas..

Oli mielenkiintoista tekstiä Capellolta. Rooneysta kaavaillaan Englannin tulevaa kapteenia. Mahtava homma ja Wäinö sen tosiaankin ansaitsee. Harvoin on yhtä voitontahtoista miestä jalkapalokentillä nähty. Iso  Tuoppi Rooneylle!!

Kuvastaa hyvin Englannin maajoukkueen tämän hetkistä tasoa.
Kyykky

Poissa Poissa

Vastaus #4358 : 16.04.2008 klo 13:04:39

Rooney on osoittanut jo ManUssa olevansa kapteeniainesta, miksei sitten heikompitasoisessa maajoukkueessakin. Toki Capello korosti kapteeniuden olevan edessä vasta kauempana tulevaisuudessa, kun pelaaja on aikuistunut lisää ja kerännyt kokemusta. Lyhyellä tähtäimellä luulisin Ferdinandin tai Terrryn olevan lähinnä valintaa, koska esim. Gerrardin pelipaikka avauksessa ei ole yhtä selvää.
Phizza

Poissa Poissa

Vastaus #4359 : 16.04.2008 klo 13:19:16

Itse olen ainakin vielä tällä hetkellä eri mieltä tuosta Rooneyn kapteeniudesta. Kyllähän hän usein taistelee esimerkillisesti, ja on usein niitä ainoita pelaajia, jotka vaikeassa tilanteessa (esim. tappioasemassa) pystyvät nostamaan tasoaan ja nousemaan ratkaisijaksi. Nauhaa en kuitenkaan vielä antaisi hänelle, kasvun varaa henkisellä puolella kun mielestäni vielä on. Hyvänä esimerkkinä tämä turha mussutus tuomareille, joka on toki vähentynyt viimeisen vuoden aikana. Ylilyöntejä nähdään silti edelleen, toki voi olla että juuri kapteenistatus rauhoittaisi tulisieluista kärkimiestä.

Itse pystyn kyllä näkemään Rooneyn Unitedinkin kapteenina muutaman vuoden päästä, kun Nevillet ja Giggsit ovat ulkona kuvioista. Rio on tietenkin toinen erinomainen vaihtoehto. Mitä taas tulee Englannin maajoukkueeseen, niin itse pidän tällä hetkellä ainakin Nevilleä (ei toki tällä hetkellä mukana ryhmässä), Rioa, Terryä ja Gerrardia parempina vaihtoehtoina. Mutta eipä minua toisaalta kiinnosta ollenkaan kuka on Englannin maajoukkueen kapteeni...
Henski

Poissa Poissa

Vastaus #4360 : 16.04.2008 klo 18:29:41

Tähän Ruunin kapteeniuteen. En nyt muista kuka kommentaattori saarilta tässä taannoin kommentoi, että ennen muuta maajoukkueelle ja varmasti siinä samassa myös Unitedille olisi loistava homma jos kapteenin nauha annettaisiin Rooneylle. Se saattaisi olla se tarvittava palanen vielä erinomaiselle pelaajalle, jonka myötä energia purkautuisi yhä useammin vielä joukkueen hyväksi eikä tuomareille kettuiluun. Taustalla on tietenkin ajatus siitä, että kapteeninnauha toisi juuri sen riittävän määrän lisävastuuta. Enpä tiedä, parhaimmillaan tuossa voisi käydä juuri noin. Toisaalta, vaikka esim. Keano ei todellakaan ollut niitä kaikkein viileimpiä kapteeneja, niin häneltä kyllä löytyi kyllä ne pari ratkaisevaa ”komponenttia” enemmän kuin Ruunilta vaikuttaa löytyvän ajatellen kapteenin paikkaa Unitedissa.

Itse puoltaisin kyllä Rioa Nevilllen jälkeen kapteeniksi ja nostan edelleen esille todellisena jokerikorttina Ronaldon.  :o

Mitä sitten tulee tähän ”porukan pettämiseen”, niin  minähän olen pitkin matkaa sanonut, että itselläni on hallussa sellainen kortti, joka vielä pysäyttää tämän mestaruusjunan. >:( Toiseksi, niitä mestaruuksia on kuitenkin sen verran jo vyöllä näin Suomesta käsin, että riski yhden ”menettämisestä” oli otettava. Toista se on Anfieldillä. Jos titteli vielä luiskahtaa käsistä, niin meikäläinen varmaan sitten bännätään tästä topikista, mutta voitte olla varmoja, että vien Kantin ja pari muutakin mukanani.   8)

Ei se nyt ainakaan tuosta West Ham-pelistä jää kiinni. Lupaan huutaa koko ottelun tarvittaessa ohjeita Fergielle, että pinnat tulee kotiin. Ja silloinhan ne pinnat todellakin tulevat. Huudan vaikka Robert Greenille kuten myllykoskelaiset 1994 TPV:n Jukka Leppäselle. Nevö forget. Toisaalta, en edes uskalla kuvitella, että minkälaista tuossakin laittamassani videossa näkyvä meininki oikein tuntuu paikan päällä. Varmaan jokin sydämentahdistin ja lisähappipullo tarvittaisiin.

Niskaselle sen verran, että lentojen kanssa tekee tosiaan tiukkaa ja mitään suurempia ongelmia ei nyt saa esiintyä kun tuota peliä siirrettiin. On hirveän vaikeaa muuten asetella näitä lentoja kuukausia ennen kun kuitenkin tietää, että näitä pelejä heitellään sinne tänne vain parin viikon varoajalla. Sen sijaan pelin jälkeen on vielä pari päivää aikaa ja kaipa sitä nyt täytyy mm. vihollisen pesässä City of Manchesterilla vierailla. Toki kaikki OT:n paikat käydään huolella läpi, jos vain mahdollista. Jos ja kun sinulla on jotain hyviä vinkkejä, niin pistä toki topikkiin (jos vain muut hyväksyvät tämän), niin muutkin voivat ottaa vinkeistä vaarin. Ymmärtääkseni täällä on kuitenkin paljon porukkaa, joka ei ole ”siellä” käynyt.
Keitetty Lobsteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nure ja Giggs

Vastaus #4361 : 16.04.2008 klo 18:54:08

"Itse puoltaisin kyllä Rioa Nevilllen jälkeen kapteeniksi ja nostan edelleen esille todellisena jokerikorttina Ronaldon."

Mielestäni Rion tulisi olla jo nyt joukkueen kapteeni, vaikka tokihan Gärikin siihen rooliin mainiosti sopii. Ronaldon positiivisella kusipäisyydellä ja ammattimaisuudella ei näytä olevan mitään rajaa, joten sen puolesta näkisin hänet mielelläni kapteenina. En tosin usko Ronaldon olevan ainakaan Man Utd:ssa mikään kovasti kantaaottava "pukukoppipelaaja" (eri asia varmaan maajoukkueessa), kun lontoon murre ei ole hänen äidinkielensä.
Tophias

Poissa Poissa

Vastaus #4362 : 16.04.2008 klo 21:32:19

Rohkeasti Henski vaan sinne paikanpäälle. Sinä jos kuka voi auttaa Unitedin mestaruuteen. Hienoa muutenkin, että yleensä olet tuonne menossa. Kai itsekin joskus pitäisi uskaltautua.  Ylos

Brown Ale

Poissa Poissa

Vastaus #4363 : 17.04.2008 klo 09:43:53

Ymmärtääkseni täällä on kuitenkin paljon porukkaa, joka ei ole ”siellä” käynyt.

Haiskahtaa homolle..?

Rooney kapteeniksi, niin saatte miekkosen vastuun myötä pelaamaan entistäkin enemmän joukkueen eteen. Vaikka ei kai Wäinö enää ole niin hirveästi dumareille kiukutellut kuin vielä pari vuotta sitten..? Voitontahdossaan ja fyysisyydessäänhän Rooney muistuttaa erästä legendaarista strikeria, joka tunnetusti ei ManUun tullut houkutteluista huolimatta...  ;) :o

Ja tämän kauden mestaruushan on jo teille taputeltu, onnittelut siitä.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2008 klo 09:47:18 kirjoittanut Brown Ale »
marko_

Poissa Poissa

Vastaus #4364 : 17.04.2008 klo 12:34:08

http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=662313

nyt on herännyt keskustelua siitä että manu lähtisi jälleen ostoksille portugalin suuntaan.
miguel veloso on pyörinyt huhuissa jo viime kesästä asti. mieshän pelaa alempaa keskikenttää sekä myös topparia. olisiko hänestä ainesta kolmanneksi toppariksi tarvittaessa ja varsinkin jos pique poistuu kesällä? käsittääkseni pelannut enemmän nimenomaan keskikentän pohjalla sportingissa joten en sitten tiedä miehen topparin taidoista ja pääpelivoimasta (vain 180cm.).

myös portugalin maajoukkueen keskikenttä mies joao moutinho on ilmaissut halunsa etsiä uusia haasteita kesällä. taitaa vaan olla aika samasta puusta veistetty kuin predaattorimme ja keskikenttä ei muutenkaan ole manulla suuren paikkauksen tarpeessa.

olisokohan tammikuussa tulleesta rodrigo possebonista jo ensi kaudeksi ykkösjoukkueen mieheksi? kenelläkään tietoa kuinka pelannut reserveissä?
« Viimeksi muokattu: 17.04.2008 klo 12:35:27 kirjoittanut marko_ »
Phizza

Poissa Poissa

Vastaus #4365 : 17.04.2008 klo 13:02:20

Moutinho ja Veloso ovat varmasti lupaavia pelureita, mutta itse näkisin, että Unitedilla ei ole uusille keskikenttäpelaajille mitään tarvetta. Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson, Fletcher, pakkotilanteessa Giggs, O'Shea, Rooney, Park... Nyt pitäisi ehdottomasti keskittyä hankkimaan pelaajia niille tonteille, jossa todellista tarvetta on. Ja mitä tulee Posseboniin, niin minusta hän on pelannut varsin hyvin ressuissa. Toki ikääkin alkaa olla 20 vuotta, joten mistään "superjunnusta" ei ole kyse, ja näin ollen näyttöjäkin pitäisi antaa lähivuosina. Tämä on toki vaikeaa, kun Unitedin keskikenttämateriaali on niin tasokasta ja laajaa. Lainalle ensi kaudella?

Topparitilanne on hieman hankala tällä hetkellä. Rio ja Vidic muodostavat liigan parhaan toppariparin, ja ymmärrän hyvin, että Piquea ei välttämättä kiinnosta pelata irtominuutteja koko uraansa. Jostain pitäisi kuitenkin löytyä tällainen riittävän hyvä varamies, jos Pique kesällä lähtee. Viime pelien jälkeen itse olisin valmis pitämään spanskin tuolla varatopparin tontilla aiemmista puheistani huolimatta. En epäile etteikö seuran sisällä ja Fergusonilla olisi jo tietoa Brownin, Nevillen ja kumppanien ensi kauden suunnitelmista, mutta kohta pitäisi oikeasti jo tehdä niitä päätöksiäkin. Brown on mietiskellyt uutta sopparia puolisen vuotta, ajatteleekohan Wes odotella kesään saakka ennen ratkaisua?

Jos sekä Brown että Pique lähtevät, niin silloin Unitedilla on pienoinen puolustajapula. Riveissä olisi enää loukkaantumisherkkä Neville, Rio, Vidic, Evra, Silvestre ja O'Shea. Ei varsinaisesti mikään maailmanluokan ryhmä. Lisäksi tuo O'Shean tilanne on aika erikoinen, hän kun ei tunnu istuvan oikein millekään tontille. Romaa vastaan pelasi hyvin topparina, mutta Boroa vastaan homma ei toiminut edes vähää alusta. Jos United oikeasti haluaisi muodotaa huippuluokan puolustuslinjan, niin tällaisia O'Shean tasoisia kavereita ei pitäisi roikottaa ringissä mukana, niin lojaali pelaaja kuin hän onkin. Tämä tietenkin tietäisi hankintoja ja se taas tietäisi sitä, että rahaa palaisi taas oikein kunnolla. En usko, että SAF tällaiseen suursiivoukseen lähtee, etenkin jos edes yksi pokaali tulee palkintokaappiin kauden lopuksi...

...muuutta koska kaikki tykkäämme niin kovasti manageroinnista, niin tottahan muodostan kuvitteellisen United-ringin kaudelle 08/09 :-[:

--------------------------------van der Sar/Kuszczak/Foster----------------------------
Lahm/Neville--------------Rio/Brown/Pique--------------Vidic/Garay---------Evra/Silvestre
Ronaldo/Park-------Carrick/Hargreaves/Fletcher--Anderson/Scholes/Possebon----Nani/Giggs
---------------------Rooney/Tevez/Welbeck--Benzema/Saha/Manucho/Campbell----------

Siinä Fergusonille tehtävää pyörittää noin 30 ukon rinkiä ja pitää kaikki tyytyväisinä...
Kyykky

Poissa Poissa

Vastaus #4366 : 17.04.2008 klo 13:09:27

Brown on mietiskellyt uutta sopparia puolisen vuotta, ajatteleekohan Wes odotella kesään saakka ennen ratkaisua?

Tottakai miettii, koska mikään ei pakota kiirehtimään. United on varmasti antanut jonkin deadlinen, johon mennessä päätös on tehtävä (kesäkuun alku?). Toisaalta, jos siirto toiseen Valioliigan seuraan on jo sovittu, ei tietoa välttämättä julkaista kesken sopimuskauden.

Todennäköisintä on, että Brownin taustajoukot odottelevat kesän alkuun asti, millaisia konkreettisia tarjouksia alkaa kuulumaan, ja päättää jatkosta vasta silloin. Seuraavaan palkkaan vaikuttaa oleellisesti mahdolliset hyvät näytöt kovimmissa paikoissa, eli CL:n välierissä ja kenties finaalissa.
Kyykky

Poissa Poissa

Vastaus #4367 : 17.04.2008 klo 13:11:56

--------------------------------van der Sar/Kuszczak/Foster----------------------------
Lahm/Neville--------------Rio/Brown/Pique--------------Vidic/Garay---------Evra/Silvestre
Ronaldo/Park-------Carrick/Hargreaves/Fletcher--Anderson/Scholes/Possebon----Nani/Giggs
---------------------Rooney/Tevez/Welbeck--Benzema/Saha/Manucho/Campbell----------

Siinä Fergusonille tehtävää pyörittää noin 30 ukon rinkiä ja pitää kaikki tyytyväisinä...

Tuo laatimasi teoreettinen kaavio kuvastaa hyvin sitä, miten vaikea Man Unitedin kesän tapahtumia on ennakoida. Viime kesän totaaliyllätykset voivat toistua muodossa tai toisessa, vaikka Ferguson puhuikin vain "parista" uudesta ja nuoresta pelaajasta.
PepsiMax

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.U.F.C

Vastaus #4368 : 17.04.2008 klo 13:56:41

Mikäs sen Evran tilanne on? Tuossa puhuitte potentiaalisina lähtijöinä olevan Brown ja Pique puolustuksesta, mutta Evralla vaikka onkin sopimus niin uuden sopparin palkkapyyntö oli 130 000 viikko  ??? Vaikka loistava pelaaja onkin niin ei tuollaista kannata nyt maksaa puolustajalle kun ronaldon uusi sopimus mediassa on 150 000.

Phizza

Poissa Poissa

Vastaus #4369 : 17.04.2008 klo 14:00:57

Tottakai miettii, koska mikään ei pakota kiirehtimään.

Ei toki pakotakaan, mutta sitä vain ajattelee, että pojasta asti seurassa ollut pelaaja allekirjoittaisi sopimuksen sen kummempia miettimättä, tyyliin Scholes. Näin homma ei tietenkään aina mene, mutta kieltämättä hieman putoaa Brownin arvostus ainakin omissa silmissäni, jos hän oikeasti pelkän rahan takia lähtee palloilemaan johonkin Villaan tai Newcastleen. Mutta toisaalta voihan asia olla niinkin, että kulisseissa SAF on tehnyt selväksi sen, että hankkii uuden laitapakin, ja samalla Nevillelle luottoa riittää mikäli kippari vain pysyy kunnossa.

Mikäs sen Evran tilanne on? Tuossa puhuitte potentiaalisina lähtijöinä olevan Brown ja Pique puolustuksesta, mutta Evralla vaikka onkin sopimus niin uuden sopparin palkkapyyntö oli 130 000 viikko  ???

No enpä jaksa millään uskoa, että Evra tuollaisia summia Unitedilta pyytäisi. Veikkaisin enemmänkin jotain 70 000-80 000, joka sekin on kyllä mielestäni liikaa, mutta mistäpä näistä koskaan tietää. Mutta kuten Fergie jo aiemmin totesi, pelaaijen agentit eivät ole niitä helpoimpia neuvottelukumppaneita, ainakaan jos yrittää ajaa puhtaasti seuran etua. Evrahan on usein tuonut esiin kunnioituksensa Fergusonia kohtaan ja ylpeytensä kantaa Unitedin paitaa, mutta toisaalta on myös todennut, että tulevaisuudesta ei koskaan tiedä. Toivottavasti tässä ei ole uusi Heinze-saga edessä, vaan ranskalainen todellakin jää seuraan ja allekirjoittaa uuden sopparin.
Sutrakama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Manchester United Rafael & Fabio Da Silva

Vastaus #4370 : 17.04.2008 klo 15:03:34

. Ja mitä tulee Posseboniin, niin minusta hän on pelannut varsin hyvin ressuissa. Toki ikääkin alkaa olla 20 vuotta, joten mistään "superjunnusta" ei ole kyse, ja näin ollen näyttöjäkin pitäisi antaa lähivuosina. Tämä on toki vaikeaa, kun Unitedin keskikenttämateriaali on niin tasokasta ja laajaa. Lainalle ensi kaudella?

Tähän pieni korjaus Possebon täytti helmikuussa 19v joten ei ihan vielä 20  ;) ja kaverin otteet reserveissä ovat olleet ihan hyviä.Mutta kuten sanottua läpimurtoa Unitedin keskikentälle on erittäin vaikea tehdä,uskonkin Possen laitettavan lainalle ensi kaudeksi todennäköisesti pinppiiin.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #4371 : 17.04.2008 klo 15:06:09

.Mutta kuten sanottua läpimurtoa Unitedin keskikentälle on erittäin vaikea tehdä,uskonkin Possen laitettavan lainalle ensi kaudeksi todennäköisesti pinppiiin.

Meinaatko, että Sunderland vielä onnistuu romahtamaan viivan alle?  ;)
Sutrakama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Manchester United Rafael & Fabio Da Silva

Vastaus #4372 : 17.04.2008 klo 15:12:40

Sitä en kyllä tarkoittanut,mutta mahdollista sekin  ;)
Phizza

Poissa Poissa

Vastaus #4373 : 17.04.2008 klo 15:36:16

Voi toki hyvin olla, että Possebon lähtisi lainalle juuri Championshipiin, mutta minusta se olisi virhe. Ei tuollaista keskikentän pelinrakentajaa kannata lähettää liigaan, jossa keskikenttä ylitetään erittäin usein ilmassa. Kovuutta hän ehkä voisi siellä saada, mutta toisaalta eipä hän minusta mikään pehmeä pelaaja nytkään ole. Toki jos pitäisi valita ressupelien tai Championshipin välillä, niin valinta kohdistuisi jälkimmäiseen, mutta mielummin lainalle Hollantiin, Espanjaan, Portugaliin tai Italiaan, kuin Championshipiin...
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #4374 : 17.04.2008 klo 17:03:27

Tälle vaihdolle jopa huumorimielessä :keskari: Joukkueeseen ei enää ainuttakaan Maunon miestä ainakaan lainalle, pistäköön poijjat harjoittelemaan vaikka sinne Antwerpeniin vai mikäs se oli? ;)

Sivuja: 1 ... 174 [175] 176 ... 203

Siirry: