FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.02.2026 klo 21:11:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 8 [9]

Kirjoittaja Aihe: GrIFK 2024, 2025, 2026  (Luettu 70248 kertaa)
1 Jäsen ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
insignificance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, lähikentät ja luomufutis

Vastaus #200 : 07.12.2025 klo 10:25:12

Mitään kerrottavaa ensi kauteen liittyen?

Somea onnistuneestu vältteleville todettakoon, että jatkot julkaistu toistaiseksi seuraavien herrojen kanssa: Norhomaa, Leivo, Mäkelä, Aethe, Kallio ja Andersson. e. myös Bergman, Prevedouros, Mustalampi, Nikulainen, Tuuva, N. Rossi.

Löyhästi Graniin liittyen, Sohga Arima ollut ilmeisesti Lahdessa testillä, toivottavasti saa sopparin sinne.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2026 klo 11:53:42 kirjoittanut insignificance »
Manageeri

Poissa Poissa

Vastaus #201 : 05.01.2026 klo 17:08:05

Besfort Hoxha siirtyy NK Lokomotiva Zagrebiin

Viime kaudella edustusdebyyttinsä tehnyt ja Grania B-junioreissa edustanut Besfort Hoxha siirtyy Kroatiaan NK Lokomotiva Zagrebiin.
Besfort itse kommentoi siirtoa: ”Siirto tuntuu minun mielestäni todella hyvältä, ja olen innoissani, että pääsen pelaamaan Kroatiassa jalkapalloa. Olen jo vuoden kaksi yrittänyt päästä Kroatiaan, ja nyt se toteutui. Menen Zagrebiin hyvällä mielellä ja näyttämään taitoni siellä, ja toivottavasti tämä on tieni ammattipelaajaksi. Kiitos!”
Onnea matkaan Besfort ja kiitos ajastasi Granissa!💚

Besfort Hoxha flyttar till NK Lokomotiva Zagreb

Besfort Hoxha, som debuterade förra säsongen och spelade för Grani B-juniors, flyttar till NK Lokomotiva Zagreb i Kroatien.
Besfort själv kommenterade övergången: "Jag tycker att övergången är jättebra och jag är glad över att få spela fotboll i Kroatien. Jag har försökt komma till Kroatien i två år, och nu har det äntligen blivit verklighet. Jag åker till Zagreb med gott mod för att visa upp mina färdigheter där, och förhoppningsvis blir detta min väg till att bli professionell spelare. Tack!"
Lycka till, Besfort, och tack för din tid i Grani!💚

#grifk #grani #grifkfotboll #kauniainen #vihreäsydän #jalkapallo #kakkonen
Manageeri

Poissa Poissa

Vastaus #202 : 05.01.2026 klo 17:08:49

Besfort Hoxha siirtyy NK Lokomotiva Zagrebiin

Viime kaudella edustusdebyyttinsä tehnyt ja Grania B-junioreissa edustanut Besfort Hoxha siirtyy Kroatiaan NK Lokomotiva Zagrebiin.
Besfort itse kommentoi siirtoa: ”Siirto tuntuu minun mielestäni todella hyvältä, ja olen innoissani, että pääsen pelaamaan Kroatiassa jalkapalloa. Olen jo vuoden kaksi yrittänyt päästä Kroatiaan, ja nyt se toteutui. Menen Zagrebiin hyvällä mielellä ja näyttämään taitoni siellä, ja toivottavasti tämä on tieni ammattipelaajaksi. Kiitos!”
Onnea matkaan Besfort ja kiitos ajastasi Granissa!💚

Besfort Hoxha flyttar till NK Lokomotiva Zagreb

Besfort Hoxha, som debuterade förra säsongen och spelade för Grani B-juniors, flyttar till NK Lokomotiva Zagreb i Kroatien.
Besfort själv kommenterade övergången: "Jag tycker att övergången är jättebra och jag är glad över att få spela fotboll i Kroatien. Jag har försökt komma till Kroatien i två år, och nu har det äntligen blivit verklighet. Jag åker till Zagreb med gott mod för att visa upp mina färdigheter där, och förhoppningsvis blir detta min väg till att bli professionell spelare. Tack!"
Lycka till, Besfort, och tack för din tid i Grani!💚

#grifk #grani #grifkfotboll #kauniainen #vihreäsydän #jalkapallo #kakkonen

Sinä nuori isolla kehityshalulla omaava soita coutsi Ilirille ja kerro halusi tulla mukaan mahdollisuudet BSM, miesten kolmonen ja kakkonen
« Viimeksi muokattu: 05.01.2026 klo 17:12:49 kirjoittanut Manageeri »
insignificance

Poissa Poissa

Vastaus #203 : 13.01.2026 klo 22:56:42

Kappas, just pohdin, että mitenköhän treenimatsit. Niin olivat lukeneet ajatukset ja sivuilla nyt listattu seuraavat:

pe 23.1 GrIFK – EBK GrIFK arena 20.30
la 31.1 GrIFK – Puiu Pallomylly 19.00
pe 6.2 GrIFK – HPS GrIFK arena 20.30
la 14.2 PPJ – GrIFK Intersport – halli 15.00
ke 25.2. FC Lahti – GrIFK Mukkulan palloiluhalli 19.00?
su 28.2 Kiffen – GrIFK Tali 20.30
pe 6.3 GrIFK – EPS GrIFK arena 20.30
pe 13.3 GrIFK – Puiu GrIFK arena 20.30
pe 27.3 GrIFK – Kiffen GrIFK arena 20.30
3.4? GrIFK – PPJ Selviää myöhemmin

Ylos
insignificance

Poissa Poissa

Vastaus #204 : 23.01.2026 klo 23:02:51

Jatkan yksinpuhelua...

Vuosi käyntiin, EBK kotihallissa siis. Myöhästyin muutaman minuutin, ja espoolaiset olivat ehtineet mennä jo 0-2 johtoon. Grani kavensi vielä ennen taukoa, ja painoi sitten toisella jaksolla mukavat 5 maalia. Lopputulos 6-2 (jos laskin oikein).

Peli näytti ihan hyvältä, vaikka molemmat vaihtoivat paljon. Kiva nähdä myös, että Kouyate ja Ndongala olivat molemmat edelleen mukana. Akatemia-pelaajistakin useampi hyvä esitys.

e. 7 oli Aethe eikä mikään testipelaaja, enpäs muistanut/tunnistanut! Niin ja Beijar(?) pelasi kärjen alla, tässäkö uusi pelipaikka?
« Viimeksi muokattu: 24.01.2026 klo 12:10:06 kirjoittanut insignificance »
Kari Linna

Poissa Poissa

Vastaus #205 : 24.01.2026 klo 11:54:23

Pirteää peliä näin tammikuun puolen välin otteluksi. Aleksi Kallio ja Ahmed Aethe olivat eilen parhaat, mutta onnistujia löytyi paljon, myös nuorista. Tästä on hyvä jatkaa!

EBKlla on ihan ok nippu muodostumassa, tulevat varmasti yllättämään monet kesän peleissä.

Sivuja: 1 ... 8 [9]

Siirry: